עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by uda,

    היי לכולם מישהו יודע איך להכניס את הפונטים בעברית לתוכנה הזאת שלא יראו גיבריש בשמות של שירים שכתובים בעיברית !!! תודה

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  2. Started by OHANA,

    וואלה: תגובות

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  3. שלום, אני צריך המלצה לתוכנת צריבה במקום נרו ושתתאים גם לויסטה. אודה לכם אם תתנו שם, וגם איזו גירסא על מנת שתתאים לויסטה. תודה רבה מראש.

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  4. כל היום חיפשתי דרייברים ללוח אם Quanta 30B8 (של מחשב נייד HP Pavilion dv6160) ולא הצלחתי! אשמח מאוד אם מישהו יוכל למצוא לי את הדרייבר, יש לי וינדוס XP 32bit. אם אין ברירה אז גם דגם ישן יותר (כמו 30B7) יתקבל בברכה. בתודה מראש אופיר

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  5. מצורפת תמונה , ונמאס לי , אני לא יכול להמיר סרטים לMPEG כי זה עושה לי את ההודעת שגיאה הזו עם DVD2SVCD וההארד שלי מפוצץ בקימור עזרה דחופה בבקשה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  6. Started by JHONLEV,

    הורדתי תוכנה שתפתח לי שרת פרטי במחשב עכשיו פתחתי משתמש וADMIN ונגיד עכשיו אני רוצה שחבר יוריד ממני משהו... מה צריך לעשות? הגדרתי תיקייה והכל ... אבל איך אני גורם לסתם מישהו להוריד ממני את הדבר שיש בתוך התיקייה?

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  7. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    אני מחובר ופתאום הוא מתנתק ואומר את הדבר הבא: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  8. Started by Shasoosh,

    אני מחפש פלאג אין שיודע לבצע חיפוש של מילים לשיר בעברית ושיציג אותם בצורת קריוקי (Lrc) , רוב התוכנות \ פלאגטינס שניסיתי לא הצליחו לבצע את הפרמטרים הנ"ל כמו שצריך , Minilyrics מהגרסאות החדשות שלה שיפרה את החיפוש פלאים אבל מציגה את העברית הפוך. ב EvilLyrics גם העברית תקולה וכל הזמן צריך לבצע קידוד מחדש וגם 95 אחוז מהמקרים אין תוצאות לחיפוש. אולי מישהו משתמש בפלאגאין Lyrics מעולה שאני לא מכיר? תודה

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  9. Started by chmmr,

    תוך כדי גלישה הבודק דואר של האנטי וירוס הודיע על בדיקת דואר (תוכנת ה mail אכן עבדה ברקע אבל אף אחת מתיבות הדואר שלי לא מוגדרות לכתובת שהוא הציג). אני משתמש ב AVG כאנטי וירוס וב Lavasoft Ad-Aware SE כבודק spy-ware, לפי התמונה המצורפת האם זאת בעיה של spy-ware או וירוס ? או כלל אינה בעיה ? http://img110.imageshack.us/img110/203/mailnc3.jpg

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  10. Started by wta,

    שימו לב באתר הזה: http://www.mcleods-daughters.net/mcleodsdomain/portal.php יש רשימת שירים בפלאש למטה... אני רוצה להוריד את אחד השירים!! אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  11. שלום כיצד ניתן להחזיר את הדפדפן כך שיפתח את ה Dialog Box בזמן שמירה של קבצים? לפני מספר ימים הורדתי בטעות את הסימון "always ask before opening...." אני משתמש באקספלורר 6 תודה מראש

  12. Started by [NOS],

    יש כזה דבר? אם כן, עם איזו תוכנה פותחים את זה?

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  13. Started by marmark,

    שלום לכולם נודע לי שאפשר להפעיל את google earth ללא חיבור אינטרנט. הכוונה לדגום מפות ולהעביר אותם למחשב. משהו נתקל פעם בתוכנה/שיטה לעשות זאת ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  14. יש לי בעיה נקודתית, בכל פעם שאני מנסה לצרוב שירים (רק עם שירים) אני מקבל בזמן הצריבה לאחר כחמש דקות מסך כחול. חשבתי לצרוב שיר אחר שיר (בתקוה שישרוד את הצריבה הבודדת) אך זה נראה לי ארוך מדי. נראה לי שהבעיה היא שילוב של פעולת הצריבה יחד עם פעולת ההמרה של הקובץ. חשבתי על אולי ליצור קובץ IMAGE וכך לצרוב אותו מיד בפעם אחת. השאלה היא האם יצירת קובץ IMAGE של מספר שירים יבצע גם את ההמרה של הקבצים? אם כן, אז אולי פתרתי כך חלק גדול מהבעיה. כל שנותר לי הוא לבדוק אם התיאוריה שלי נכונה. אז איך יוצרים קובץ IMAGE? תודה

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  15. Started by navk2,

    1.הורדתי סירטון של DIVX ושאני בא להפעיל אותו יש לי שגיאה ראשונה של הנגן DIVX שחסר לי איזה משהו ואחרי זה יש לי התראה של ווינדוס שתוכנה כלשהיא הפסיקה לפעול (ראה תמונה),חשוב להזכיר שמתי שאני מפעיל את הנגן בלי קשר לסרט הכול עובד סבבה. עידכון : אם אני מפעיל עם BSPLAYER או עם מדיה פלייר אז ראוים אבל בלי קול. אז תיתיחסו רק לשגיאה של ה- DIVX PLAYER. 2.אני משתמש בתוכנת האימיול 0.47C לא מזמן שמתי לב שמישהו מוריד ממני במהיריות שהם מעבר להגבלה שלי ובכלל מעבר למיהרות העלאה של האינטרנט שלי (לא זוכר כמה, 128 אני חושב והוא מוריד ממני לפעמים על 60) , ולא רק זה במיקרה אני מוריד בדיוק באותה מהירות (ראה תמונה). תודה ! ניפתר אם תשימו לב תיראו שגם מה שמוצג למטה הוא ה DWONLOAD ולא ה- UPLOAD ואז…

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  16. Started by a_beilis,

    איך אני פותח פורטים לאימיול ולicq בקספרסקי? יש לי ראוטר של msi והפורטים פתוחים בו...

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  17. כל פעם אני עובר לטאב באמצעות ה IE של מיקרוסופט הדפדפן קורס. יש אתרים שפשוט לא תומכים בדפדפן הזה ולכן אין לי ברירה אחרת. צירפתי הודעת שגיאה. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  18. אני מחפש תוכנה שתוכל להגיד לי באיזה פורט משתמשת תוכנה שיש לה אצלי גישה לאינטרנט... קיימת כזאת? או לא חייב תוכנה, אפשר אפילו אתר או משהו שיראה לי פורטים של תוכנות כמו נגיד BABYLON תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  19. Started by tal_levi1000,

    איך אני יכול לשמור את כל הפרצופים שיש לי במסנגר שמורים אני רוצה לפרמט את המחשב ואני לא רוצה לאבד את כולם יש לי איזה 170 לא בא לי להתחיל להוסיף אחד אחד אם מישהו יודע שיעזור לי בבקשה תודה מראש טל

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  20. Started by silverblue,

    מאז ששעו לנו רשת בבית האימיול שלי תמיד ב Low ID וזה לא משהו עם האנטי וירוס או הפיירוול הוא פשוט תמיד ככה ואני לא מבין למה מישהו יכול לעזור ?!@ PLZZZZZZZ

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  21. Started by H.I.V,

    שלום אני צריך תוכנה שתלחץ על כפתור מסוים בשעה שאני יכוון לה נגיד אני רוצה שזה ילחץ לי על אנטר בשעה 12:00 בדיוק לפי השעון של המחשב מישהו מכיר כזאת תוכנה? תודה

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  22. Started by YOSSI007,

    כשאני מוריד קבצי bin שאמורים להיות bootable וצורב אותם לדיסק הקובץ שנצרב לא נצרב ב-boot זה כבר קורא לי כמה פעמים מה אני עושה לא נכון? בעיה מציקה מקווה שתעזרו לי... תודה...

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  23. כרגע שהתוכנה נפתחת הוא אוטומטית בודק דואר בחשבון הראשי אבל מה עם שאר החשבונות? אני צריך לבדוק אותם ידנית... לא נוח :\

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  24. Started by dekgol,

    אני רוצה להוריד מהאתר של ATI דרייבר לכרטיס מסך ויש לי שם אפשרות לבחור ב WNDOWS XP ואפשרות שניה WINDOWS XP X64 EDITION מה ההבדל ביניהם ? מה אני בוחר ? תודה

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  25. Started by zombie,

    יש לי בעיות לצפות בטלויזיה בmedia center(דרך כרטיס טלויזיה)אני מקבל מריחות ואיכות ירודה ו"גווסטינג" אבל שמתי לב שגם תכנים שהקלטתי לפניי התחלת התופעה נמרחים כשאני צופה בהם...יכול ליהיות שהבעיה היא בתוכנה?

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות

דיונים חדשים בפורומים