עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by gab1234,

    יש לי קובץ שהוא בפורמט MP3 וכבר הצלחתי להמיר אותו ל WAV ... אז השאלה שלי היא איך אני ממיר אותו ל AC3 ???

    • 7 תגובות
    • 828 צפיות
  2. Started by TimoTy,

    אני מחפש את הדרייברים ל המדפסת ולא מוצא אם תוכלו לעזור לי למצוא את הדריברים ל-"Lexmark Z24" ?? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 513 צפיות
  3. ללא שימוש בקוד HTML חינמי וטוב לעיצוב דפים בסיסיים בלבד לא צריך משהוא מתוחכם

    • 1 תגובה
    • 497 צפיות
  4. Started by nehmia,

    אני צריך בבקשה תוכנות טובות לשיתוף קבצים וגם אתרי קישור טובים

    • 6 תגובות
    • 858 צפיות
  5. אינני יודע אם יש אפשרות כזאת בכלל יש לי חשבון דואר בwalla.com תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  6. פעם הייתה לי תוכנה שהייתי רואה איתה כתוביות בעברית שאפילו עם WINAMP או ווינדוס מדיה פלייר הייתי רואה כתוביות בעברית הייתי משנה את הש של הסרט ל1 ואת הכתוביות ל1 ואז הסרט פועל בלי כתוביות תגידו לי רק את השם מדויק ואני יחפש את התוכנה או שתתנו קישור:<

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות
  7. Started by le011,

    היי מחפש תוכנה להמרת WAV ל MP3 אם אפשר תוכנה חפשית תודה

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  8. Started by aleXtazi,

    יש לי קובץ rar שמוגן עם סיסמה עכשיו אני ממש צריך את הקובץ הזה בדחיפות אבל אני לא יכול לחלץ את מה שיש בתוך זה אני יודע שיש תוכנות שפורצות את זה אז בבקשה תעזרו לי

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by TimoTy,

    חיפשתי בגוגל ולא מצאתי אני מחפש מדריך הכי מפורט שאם אפשר גם כולל פתיחת פורטים ואיך להגדי הכל צעד צעד ואם אפשר בעיברית זה יהייה ממש טוב תודה מראש !

    • 4 תגובות
    • 731 צפיות
  10. רשום לי Norton Internet Security has blocked access to this restricted site. -------------------------------------------------------------------------------- Site: http://www.durex.com/ Blocked categories: Sex Education/Advanced If you think this web site is incorrectly categorized, visit the Symantec Internet Security Center to report it.

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות
  11. הורדתי אתמול את התוכנה מירנדה.... תוכנה ממש מצויינת דרך אגב, אחרי הוספת כל הפלאגים המיוחדים... עכשיו, הורדתי פלאגין לתוכנה שמאפשר לי, בין השאר, להגדיר ש"קול" יצא לי כשמישהו מרשימת האיסי שלי יבוא אונליין. עכשיו, בוא נגיד ויש לי מישהי עם הכינוי DONA ברשימה, אז אני פשוט רוצה שהתוכנה תוציא את הקול "DONA" ברגע שהיא (DONA) תתחבר.... עכשיו הבעיה היא שאני לא מצליח למצוא את צליל שאומר "DONA" בגוגל, אז חשבתי על למצוא תוכנה, שבה אני ארשום את המילה "DONA" והתוכנה "תקרא בקול" את השם ושאני אוכל לשמור את זה.... וכך אני אוכל לשים ישירות את הצליל הזה בתוכנה מירנדה... אז אתם מכירים תוכנה כזאת? מקווה שהבנתם את הכוונה שלי... דרך אגב, הייתי בשמחה עושה את זה עם המיקרופון שיש לי, אבל אין לי מוש…

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by naknir,

    שלום חברים, אני מחפש תוכנה, רצוי חינמית אבל לא חובה, שפועלת כמו Roboform? תודה מראש, ניר.

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  13. שלום אני צריך תוכנה שתדליק את המחשב כל בוקר בשעה מסויימת ותפעיל לי שיר במדיה פלייר או בכל תוכנה אחרת. יש דבר כזה?? או לפחות משהו הכי דומה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. האתר של SUPRNOVA פרסם היום כי בעוד יומיים הוא יצא בהכרזה, אך לא פרסם מה היא... יש סברה כי הם יכריזו על יציאתו של תוכנה חדשה בשם EXEEM.. אתם שואלים מה זה התוכנה הזו... בגודל התוכנה הזו הולכת להוציא את שאר ה P2P (בעיקר EMULE) מעבודה.... התוכנה תספק שרותי חיפוש, ואפשרות "לדלג" לבד (היא מחפשת) בין TRACKERS.... לאוטו קובץ (ככה אורך החיים של קבצים יגדל משמעותית!) בקיצור הנוחות של EMULE המהירות של BITTORRENT.. לפרטים על התוכנה עצמה ותמונות: http://www.mitosis.com/sections/forum/showflat.php?Board=web_news&Number=43166 ההודעה: http://suprnova.org/

    • 73 תגובות
    • 6.9k צפיות
  15. מכיוון שאני שונא את הווינאמפ החדש ומת על ווינאמפ 3 שהוא הכי יפה קליל ויש לו מעברים יפים בין השירים אבל לצערי אין לו תמיכה בעברית החלטתי להתקין ווינאמפ ישן שיהיה זריז קליל וקורא עברית אבל אני שונא את הלוק המודרני של ווינאמפ אז החלטתי להוריד סקינים ולנסות קיצר תסבירו לי בבקשה מאיפה אני מוריד סקינים ואיך אני שם אותם....... תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 789 צפיות
  16. יש לי סרט. ואני רוצה לחבר אליו כתוביות. אז יש תוכנה לחבר כתוביות ? כי אני רוצה לראות את הסרט ב DVD שלי

    • 5 תגובות
    • 745 צפיות
  17. Started by TimoTy,

    טוב אני מחפש את SP2 ל-XP PRO בכל מקום חוץ מWindows Update

    • 2 תגובות
    • 504 צפיות
  18. יש לי תיקייה עם אלף קבצים, ואני רוצה לדעת מה גודל הקובץ הממוצע בה. יש תוכנה שמחשבת לי את זה? אם לא, זה לא צריך להיות קשה לתכנות.. תודה!

    • 1 תגובה
    • 794 צפיות
  19. טוב, מכיוון שכ"כ היללתם את קספרסקי והשמצתם את נורטון 2005, החלטתי לנסות ולראות סביב מה כל המהומה. התקנתי את קספרסקי פרסונל פרו 5.0.18 (גירסאת הנסיון וניסיתי אח"כ גם את המלאה) וניסיתי גם את גרסא 5.0.16 ואת 5.0.156 אך כולן עם אותן תוצאות. ההתקנה הראשונית בסדר גמור, אך לאחר ביצוע ריסטרט, בעת שרץ מסך הטעינה של windows (זה שבו רץ סטטוס בר למטה) הוא קופא ולא משנה כמה זמן עובר לא משתחרר... הדרך היחידה להיחלץ מהצרה היא לחיצה על f8 העת ההפעלה וכניסה לאופציה last known working configuration - אז הוא לא מעלה את kaspersky והכל טוב... הורדתי את kaspersky ושוב הכל חוזר לנורמל, ניסיתי התקנה מחדש וגם של גירסאות שונות - אותם סימפטומים. אגב הסרתי את כל רכיבי נורטון (מה שמונע לדעתי את …

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  20. Started by urich,

    הקבצים שהורדתי באזורוס נשארו עם סיומות 01 02 וכ' ולא של סרט והקבצים מחולקים ל100 קבצים במקום שניים (הורדתי סרטון) למה זה ואיך משנים את זה

    • 3 תגובות
    • 528 צפיות
  21. השאלה נמצאת בכותרת. הסיבה שאני לא רוצה מ-Fraps היא שהקובץ יוצא ענק, אז איזה תוכנה יש כדי שהסרט יצא קטן יותר?

    • 6 תגובות
    • 746 צפיות
  22. Started by zurkin1232,

    אני משתמש באייסיקיו גרסה 2003a, והוא פשוט לא מסכים לשמור לי הסטוריה. אני אחרי פירמוט. לפני הפרמוט הכל עבד כרגיל, אבל עכשיו אין לי אפשרות לשמור (גם האפשרות Save Message History בחלון ההסטוריה מחוקה). ניסיתי להסיר ולהתקין שוב אבל זה לא עזר. אין לי מושג מה עשיתי שונה מההתקנה הקודמת... למישהו יש עצה?

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  23. אני לא מדבר בהכרך על הורדות לא חוקיות,אז על תנעלו את העץ .

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by SOLIDUS SNAKE,

    לחבר שלי נמחקו רישומי הפרטישנים, בעזרת תוכנת פרטיסן-מג'ק יצרנו פרטישן חדש ורוב ההרדיסק הישן נשאר שלם. אני צריך תוכנה שתאפשר שיחזור המידע שלא נכתב עליו שכן לא נדענו בו והוא עדיין צריך להיות על הכונן בתודה מראש

    • 5 תגובות
    • 622 צפיות

דיונים חדשים בפורומים