תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום! אני נתקל בבעיה שכשאר התוכנה S&M מגיעה לשלב שבו נפתח חלון בצד ימין שכתוב עליו VGA HEATING, התוכנה קורסת. זה לא נראה לי קשור לOC, מפני שעפ"י מיטב הבנתי זה בכלל קשור לכרטיס מסך... למישהו עוד זה קורה? איך פותרים זאת?
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום, ברשותי NORTON INTERNET SECURITY 2004, הכל עובד תקין חוץ מהעובדה שכאשר המחשב עולה (לאחר RESTART), התוכנה עולה במצב DISABLE וצריך לעשות ENABLE ידנית... הבעיה היותר מציקה היא העובדה שקופצים בערך 4-5 חלונות בדקה המודיעות ש REMOTE COMPUTER מנסה להכנס למחשב שלי.... הפכתי את כל התוכנה, אך לא מצאתי שום דרך להוריד את ההודעות המציקות... שמופיעות גם כאשר שום תוכנה אינה פועלת... מישהו יודע איך אפשר להפטר מהם? נ.ב אם אני עושה BLOCK ALL אז הוא חוסם רק את אותה כתובת, אך כל פעם אני מקבל את ההודעה מכתובת אחרת....
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
נורטון פיירוול\אנטיוירוס\ספאם לא מצליח להסיר את החבילה של נורטון !!! ב-UNINSTALL הוא שם לי באג מעצבן של EROOR עם ג'יבריש לא מובן ניסיתי הכל פשוט אי אפשר להסיר אותו !! : חשבתי לנסות כאן לפני שהעצבים שלי משתלטים עליי ל-פורמט ! :pissed: ?
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
איך משנים ב XP את האופציה שה laptop יהיה בהיר גם אחרי שאני מוציא ממנו את המטען?
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אחים שלי, יש לי קבצי MDF + MDS תואמים ואני רוצה לצרוב אותם ניסיתי דרך NERO 6 ואני לא מצליח, שאלתי למה זה לא מצליח ואמרו לי שאלו קבצים של התוכנה ALCOHOL אז הורדתי ALCOHOL אבל אני לא יודע ממש איך להשתמש בתוכנה. בבקשה תתנו לי הסבר או מדריך איך לצרוב את הקבצים תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום לא מזמן קיבלת יאת המחשב שלי ויש לי בעיה עשיתי רשת ביתית במחשב והראוטר התקלקל עכשיו הטכנאי לקח אותו להחלפה ובנתיים נשארתי עם המודם של המחשב שלי הרגיל ,עכשיו הקטע זה שאני מנסה להפעיל אי סי קיו וכל מיני תוכנות יש פיירוואל שחוסם את ההפעלה אז מחקתי את הנורטון אינטרנט סיקיוריטי ניקיתי את כל הקבצים של התוכנה הזאת וסגרתי את הפיירוואל של הווינדוס עצמו ועכשיו אין לי שום פיירוואל במחשב בדקתי הכל והפעלתי את האי סי קיו מסנג'ר אימיול והם לא עובדים לי, חלק מהתוכנות אומרות שיש פיירוואל שחוסם אותם וחלק שאני מנסה להתחבר ישר מופיע הודעה כאילו האינטרנט לא מחובר מה זה יכול להיות כי נראה לי שיש ללוח אם שלי פיירוואל בעצמו האם זה נכון? וגם אם כן אז איך אני מנתק אותו כדי שהתוכנות יעבדו לי כ…
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
היי, עבדתי לפני הרבה זמן עם מאיה 6 והפסקתי לפני הרבה זמן אבל אני זוכר איך משתמשים בה. רק עכשיו אני צריך לעשות בה משהו ואני לא יודע איך. בסרטי סטאר וורס תמיד יש את ההתחלה עם הטקסט שרשום בסגנון הזה.. ואני עושה את זה עם תוכנה אחרת ועם זה אין לי בעיה. אבל אחרי הטקסט זה תמיד המצלמה זזה ואז רואים איזה כוכב כזה גדול בצורה מגניבה. עכשיו אני עשיתי מודל של כוכב LOL ואני צריך עכשיו לשים עליו איזה תמונה או מטריאל אבל שיראה כמו כדור הארץ אז אם יש כזה מובנה במאיה 6 תגידו לי ותסבירו לי איפה ומה ההגדרות שלו ואם לא אז אני ייבא תמונה אבל אני צריך איזה מדריך כדאי שהמטריאל ישב בדיוק על הכדור וזה ייראה אמיתי לגמרי.
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
לאחרונה נדמה שהרשת התמלאה בפרסומות מזן חדש, שלא נחסמות ע"י חוסמי הפופ אפ הרגילים. מדובר בטקסט עם קו תחתי כפול, שכאשר העכבר עובר מעליו, עולה פרסומת. מדריך זה מראה איך להיפטר מהפרסומות האלו אחת ולתמיד! http://hofshi.blogspot.com/2007/10/blog-post.html
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
-
הDVD שלי לא קורא DIVX, אבל הבנתי שאני יכול לצרובאת הסרטים כ SVCD ואז הוא יקרא את הקובץ. איך אני הופך את הסרט לSVCD? עדיף תוכנה חינמית
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
האנטי וירוס שיש לי לא מצליח להסיר אותו למישהו יש איזו תוכנה שיכולה להסיר אותו?? הנה מידע עליו http://www.viruslibrary.com/virusinfo/Win32.Hidrag.htm
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מה זה אומר עשיתי סריקה ואין כלום
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
חבר'ה איזה תוכנות צורבות קבצי mdf ו-mds חוץ מאלכוהול? תודה
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
שלום! שי לי בעיה ב גי-מייל החלפתי היום סיסמה דרך האתר אך משום מה באוטלוק 03 זה מבקש את הסיסמה שוב ושוב למרות שאני משנה אותה הוא טוען כאילו הסיסמה לא תקינה!
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום רב .. חבר שלי פתח לא מזמן מפעל ליצור מיטות... כעת הוא רוצה להש/תכלל ולגלוש לעולם המודרני וחפץ בתוכנה לעיצוב והדמייה של המיטות שלו בתלת מימד אפשר גם דו מימדי... האם קיימת כזו תוכנה .?? ואם לא אולי תוכנה לעיצוב אחרת שאפשר דרה לעצב מיטות וכאלה.. (שמעתי על Autocad אך אנני יודע אם היא טובה בשביל מיטות) אפשר לקבל שם או אתר המקשר לחברה שאוכל לקבל פרטים אודות התוכנה..תודה רבה.. נ.ב אם זה משנה ואפשרי אז שהתוכנה תכלול גם את האפשרות שאפשר להכניס אלמטנים כמו ברזל וקישוטים למיטהה טנקססס חב'רהה
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום לכולם . לאחרונה החלפתי את כרטיס המסך ובעקבותיו את כל הדרייברים שלי ועכשיו כשאני רוצה לראות דברים באתרים כמו יוטיוב - הם מנגנים ללא סאונד. אם אני מעתיק את הסרטונים האלה למחשב שלי - אז הם פשוט לא מתנגנים ונשארים קפואים באותו הפריים . מה אפשר לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני רוצה להפוך את האוסף תקליטים שלי לקבצי MP3\wav, חלקם ישנים מאוד (סינגלים, תקליטי 44) וסרוטים רצח. אני צריך המלצה לתוכנה ידידותית וקלה להפעלה שתוכל להפעיל פילטרים על ההקלטות, שינקו את רעשי הרקע של הסריטות והחשמל הסטטי שיוצר המגבר. תודה לעוזרים...
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
צריך תכנת ftp חשוב לי כזאת שמסוגלת להמשיך הורדה של קובץ גדול גם אחרי התנתקויות
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
כאשר אני פותח את ה IE6 קופץ לי חלון חיבור לאיזה Site שמבקש ממני להכניס User Name ,Password ,Domain למרות שסוגרים אותו הוא כל הזמן נפח מחדש. אני דיי מיואש. נסיתי להתקין תוכנות לגילוי רוגלות כגון Microsoft Anti Spyware , Spybot , AD- Aware נקיתי כל מה שנמצא אך בכל זאת החלון ממשיך לקפוץ. אודה לעזרה. לא רוצה לעבור ל Firefox אז אודה לפיתרון הבעיה.
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום לאחר שהתקנתי את קרספרקי 2009 והרצתי בדיקה הוא אמר לי שיש פריצת הבטחה בFLASH שאני משתמש בו וכדי לי לעדכן אותו לגירסא חדשה יותר אז עשיתי מה שהוא אמר לי מחקתי את הקודם ונכנסתי לאתר שהוא נתן והתקנתי מחדש עכשיו למרות שהוא מותן אצלי כשאני נכנס לאתר שדורש FLASH דרך IE הוא אומר לי שעלי להתקין אותו וכשאני אומר לו להתקין הוא נותן לי את השגיאה הבא(שבתמונה). נכנסתי לאתר שרשום ועשיתי את כמעט הכול(או את הכול אני כבר לא זוכר) ועדין הוא לא נותן לי להתקין.... יש למשהו רעיונות תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
כמו כן יש לי ויסטה אולמטה 64BIT וקיבלתי הודעה על עדכונים חשובים לPACK1 וויסטה לא מצילח לקבל עדכון של זה וצירפתי תמונה של הבעיה למישהו נתקל בבעיה כזו ויש פיתרון? בתודה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
השאלה בכותרת.. תודה רב הרב הרבה מראש, ניר.
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
איך אפשר לדעת האם אני נמצא אצל בן אדם מסויים באייסיקיו ברשימה שלו ?.. משהו דומה למסנג'ר 8.1 שהוא מראה לי מי הוסיף אותי לרשימה שלו .היש כזה דבר?
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
שלום , התקנתי עכשיו vista oem 64bit ואני משחק במשחק קאנטר סטרייק 1.6 , עכשיו שהייתי ב XP הכל עבד טוב לא היו בעיות , בויסטה התקנתי ventrilo ואת המשחק , וונטרילו זאת תוכנת דיבור למי שלא יודע , כאשר אני לוחץ על הגלגלת אמור להפתח המקרופון ואמורים לשמוע אותי , כאשר אני נמצא במשחק המקש לא מגיב , וזה לא רק במשחק זה קורה בעוד כל מיני דברים למשל שאני מתקין תוכנה מסוימת.. אשמח לעזרה[br]פורסם בתאריך: 27.07.2008 בשעה 22:10:58 סודר , תודה.
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מותקן אצלי Norton Ghost 2003 ועשיתי אתמול גיבוי לכונן C. את הגיבוי שמרתי בכונן D וגודלו 7 גיגה. מכיוון שדיסק DVD רק בנפח 4.7 גיגה, אני מוגבל בזה שאני לא יוכל לצרוב את הגיובי שלי על דיסק DVD אחד. האם אני יכול לצרוב רק חלק מהגיבוי על דיסק DVD אחד, והחלק השני של הגיבוי על דיסק DVD אחר? האם בכלל בעת השיחזור הוא יבקש את הגיבוי השני שנמצא על הדיסק DVD השני? אני רוצה לצרוב את הגיבוי על דיסק, מכיוון שאני קצת מוגבל במקום פנוי במחשב שלי. תודה והמשך יום טוב לכולם.
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-


