תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני פותח את הדיון הזה כי יש לי בעיה מעצבנת במיוחד ב-WORD, כשאני מנסה להחליף FONT ב-WORD, הוא מראה לי שלוש אפשרויות, שהן: Device Font 10CPI, device font 12CPI ו-device font 17CPI, כשאני כותב בעברית ומנסה להפוך את מה שכבר כתבתי ל-ARIAL, הכל הופך לג'יבריש, יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה? כשאני מנסה להתקין את הפונט, המחשב טוען שהוא מותקן כבר, אולי אני צריך פונט ARIAL עברי? אם כן, איפה אני מוצא אותו?
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
היסתכלתי חדשות בטלויזיה כשחזרתי הדלקתי ווינאמפ הדלקתי שיר וקיבלתי ארור! וזה כול בכול השירים! [attachment deleted by admin]
-
1. עשיתי גיבוי של שני מחיצות, כל אחד לקובץ אחר. עכשיו קבלתי שלש קבצים 2 עם סיומת v2i ואחד עם sv2i ,לא אמור להיות לכל גיבוי קובץ sv2i? 2. המערכת שגיביתי יש לו שני דיסקים של sata בraid1. עכשיו כשאני רוצה לראות את קבצי הגיבוי כשאני מפעיל את הrecovery דרך boot מcd אז הוא בכלל לא מזהה את הraid ואת הדיסקים מה עושים? תודה
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
לפני כמה ימים התקנתי מחדש את וינדוס וכשהתקנתי WINDOWS MEDIA PLAYER 10 לא היו לי כל הסקינים שקודם. אני צריך לינק ל WINDOWS MEDIA PLAYER 10 DEFAULT SKIN או MEDIA PLAYER 10 DEFAULT XP SKIN וכן,חיפשתי את זה בגוגל ובכל אתר של סקינים למדיה פלייר.
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
שלום אני צריך תוכנה אשר תעזור לי להביר קבצים מי מחשב אחר אלי (לדוגמה: אני רוצה להביר קובץ מחבר בגודל של 600 מג למחשב שלי) איזו תוכנה תעזור לי כמה שמהר לעשות את זה ואיך. ??? יש לשנינו אינטרנט מהיר תודה דחוף!!! ;D
-
- 5 תגובות
- 602 צפיות
-
-
התוכנה setpoint משפרת את איכות הקשר בין העכבר למחשב או נועדה רק להגדרת הלחצנים? יש לי עכבר של לוגי'טק
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
אני לא יודע מה קרה למחשב שלי בזמן האחרון ולא מצאתי ממש מידע ברשת לגבי הבעיה הזאת אבל מה שכן זה מפחיד פתאום ככה המנהל משימות התמלא ביותר מידי משימות של Iexplore וזה דפדפן שאני אפילו לא משתמש בו יש למישו תשובה לגבי זה? הנה תמונה
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום לכולם, בזמן האחרון הIE7 שלי התחיל לעשות בעיות ולוקח לו לפתוח טאב חדש משהו כמו 8 שניות!!! מה אפשר לעשות בנידון? תודה, דניאל.
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום לכולם, הנני צריך את עזרתכם בעיצוב לוגו לאתר. האתר הינו של עסק של המשפחה ועוסק בתחום הריהוט. בלוגו צריך להיות כתוב "גריגורי רהיטים" אם המנהלים לא יהיו נגד ואקבל אישור אפרסם את כתובת האתר על מנת לקבל דגובות וחוות דעת. מקווה שפניתי למקום הנכון. בתודה, תומי
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
ואין לי מושג מה היא עושה חוץ מלשחוט לי את הCPU ואת הכרטיס מסך תוך 5 דקות היא הקפיצה לי את החום של הכרטיס מסך ב15 מעלות, והביצועים של הזיכרון ושל הCPU על 100 אחוז יש למישהו מושג מה זה הדבר הזה? זה השם שלה 'Folding@Home'
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני מעוניין להעביר את כל המכותבים שלי מהוטמייל לאוטלוק 03 יש אפשרות קלה לעניין?
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
-
-
יש לDVD שלי בעיה לקרוא כתוביות שיש בהן מצב שצריך להציג 2 שורות... הוא פשוט מעלים את השורה השנייה אז אני מחפש תוכנה שמפצלת כל מצב כזה של 2 שורות ל 2 קטעי כתוביות שונים כאילו... תודה
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אהלן! אז ככה, אני מעודכן עם K-Lite Mega Codec Pack 4.1.7 שהוא הגרסה המעודכנת ביותר, ועדיין ישנה בעיה בצפייה בחלק מסרטי ה-MKV. אני לוחץ על הסרט, נפתח חלון המדיה אבל הסרט פשוט לא זז, מה שכן אני יכול להזיז את מד ההתקדמות של הסרט ולראות תמונות ממנו... אותם קבצי סרטים פועלים ללא בעיה במחשב אחר. מה יכולה להיות הבעיה? אגב, יש לי ויסטה X64 תודה מראש אנשים! אופיר
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
איך קוראים לתוכנה שבאה עם הדריבר של הכרטיס מסך ATI,בצורת שלד כדי לשחק משקי רשת?
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך אני עובד עם התוכנה הנ"ל? פשוט לצרוב את 2 הקבצים על CD ולהפעיל מחדש את המחשב?
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
היי חברה, קניתי לא מזמן ZVM 30GB, אבל התוכנה שלו סידרה לי את השירים בסדר אחר לגמרי ממה שאני סידרתי במחשב. יש איזושהי תוכנה קלה ופשוטה שמסדרת את הקבצים בנגן בדיוק לפי איך שהם מסודרים במחשב?? תודה!
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להעלות תמונה אני מקבל את הודעת השגיאה error loading image זה בחיים לא קרה , רק אתמול זה התחיל משום מה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
-
האם אתם ממליצים על הדפדפן הזה? ואם אפשר אז מה היתרונות ומה החסרונות שלו. תודה
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
עדיף לתוכנה חינמית, כל אופציה תתקבל בשימחה תודה מראש דניאל
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני משתמש כרגע בנורטון אינטרנט סקיורטי 2005 שמגיע איתו בחבילת ההתקנה גם נורטון אנטי וירוס 2005... לפני שהתקנתי את הנ"ל היה לי נורטון אינטרנט סקיורטי 2004 ונורטון אנטי וירוס 2004 וכשהייתי מעדכן אותו דרך הlive update לא היו שום בעיות ועכשיו כשהתקנתי את ה2005 אני מצליח לעדכן את הנורטון אבל בצורה חלקית כמו בתמונה למטה... יש למישהו מושג איך אפשר להפטר מהאיקס האדום הזה? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שאני נכנס אליו הוא עושה לי שגיאה שלח/אל תשלח גם אחרי התקנה של גירסא חדשה יותר זה עושה את זה.. מה זה?
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-


