תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם לפני כמה ימים שידרגתי ל 100 מגה בהוט ובגלל שישנה בעיה ב WIFI בהעברת מידע ב 100 מגה (זה מגיע ל 30 מגה) לקחתי את HOTBOX של הוט והעברתי אותו ליד המחשב כדי שיגיע עם כבל לרשת ישירות למחשב שאני אקבל את ה 100 מגה וזה אכן עובד. באותו יום שידרגתי כמו 50 אחוז מהעולם ל WINDOWS 8 והתקנתי את תוכנת ההורדה הפופלרית IDM. עכשיו אני כמוריד סרטים משחקים מתקדם באיכויות גבוהות BLUERAY ומעלה.. ומשחקים של 15 ג'גה + מתחיל להוריד עם תוכנת ה IDM אבל כשאר הוא מגיע לרגעי סיום ההורדה ב 99 אחוז אני מקבל ניתוק מה IDM והוא רושם לי שהזמן עבר ומתחיל לי את הקובץ מההתחלה או מ 30 אחוז וחוזר חלילה כשאר הוא מסיים את ההורדה שוב. העניין הוא שזה קורה לי רק מקבצים מעל ג'גה, וניסיתי לעשות כמעט הכול…
-
- 0 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שמתי לב שבחלק התחתון של המסך מופיעה לי אזהרה (יש קישור ) אם מישהו יודע מה זה אומר,ומה אני אמור לעשות תודה מראש pac-man
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
אני מקליד נניח את האות ר יוצא לי סימן או מוזר או מספר ואות באנגלית לדוגמא ר=3? וירוס? בעיה בהגדרות? מה לעשות בבבקשה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
השאלה בכותרת, תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
אני לא מעוניין בשירותים כמו lastpass שמציעים לשמור את הסיסמאות שלך online (מי ישעה כזה דבר?!) המלצות יתקבלו בברכה..
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה ל-Windows XP שתפיץ את השעון המקומי שעליו מותקנת התוכנה לכל מי שמחובר לרשת המקומית תודה,
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום התקנתי win 8 &office 2010 ויש בעיה בקיצורי הדרך של הקונטרול כאשר לעיתים הם לא עובדים ניסתי כבר להתקין מחדש וזה לא עזר אשמח אם מישהו מכיר את התופעה המעצבנת הזאת
-
- 6 תגובות
- 21.3k צפיות
-
-
אוקיי, היה לי קובץ AVI שהימרתי בהצלחה לDVD.. ואז צרבתי עם נרו.. כמו שצריך... הכנסתי לDVD (ישן, משו כמו 5 שנים) והוא קרא אותו... כאילו התחיל לנגן את הסרט, והראה שזה קובץ DVD, אבל אחרי 2 שניות זה נתקע, וזה ממשיך רק אם לוחצים pause ואז play (וזה מנגן שוב ל2 שניות).. אז הכנסתי את הדיסק לכונן DVD במחשב... וההתחלה היתה קטועה.. טיפטיפה ואז הכל הסתדר ורואים כרגיל... אז מה הקטע? הבעיה בDVD לא? מישהו נתקל? מכיר\? כל תשובה תתקבל בברכה, תודה
-
- 2 תגובות
- 545 צפיות
-
-
שלום, איך אני מעביר תיקיות של MAIL מ-OUTLOOK EXPRESS כגון DRAFTS, INBOX, ADDRESS BOOK וכו' מ-OUTLOOK EXPRESS ל-OUTLOOK 2003 עשיתי EXPORT ולא מצאתי את קובץ, היכן הקובץ ואיך אני עושה IMPORT ל-OUTLOOK 2003 כי אני רואה שהוא מחפש איזשהו קובץ אך באיזו ספרייה? תודה
-
- 3 תגובות
- 711 צפיות
-
-
אתר שמספק את הגרסאות הקלות של תוכנות שיתוף הקבצים הפופולאריות כמו: edonkey lite,overnet lite,kazaa lite,irc orc,clean imesh כתובת האתר היא : <צונזר>
-
- 1 תגובה
- 767 צפיות
-
-
יש לי מסך רחב 22" 2243BW וכאשר עדכנתי לגרסא העדכנית ביותר של פייר פוקס התחילו בעיות של אי תאימות בין התמונה למסך דבר שלא היה קיים בגרסא הקודמת. תודה
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
למישהו יש תוכנה שאפשר להפעיל שתי מצלמות אינטרנט זהות בו זמנית? סתומרת לצפות במה שהן קולטות באותו מסך עם אותה תוכנה
-
- 1 תגובה
- 720 צפיות
-
-
האם יש תוכנה\פקודה\דרך מסויימת אחרת ... שכאשר אני פותח תוכנה מסויימת זה יבקש ססמא קודם לפני העלתה ? אני רוצה לנעול את תוכנת WORD\INCREDIMAIL והאי מיול שלי ע"י ססמא ... ? תודה .
-
- 1 תגובה
- 539 צפיות
-
-
שלום רב ברשותי מחשב עם מעבד ( athlon dual core 4850e ) וזיכרון 4G לוח אם ASUS M3A78 PRO עם כרטיס מסך מובנה radeon 3200 HD לאחרונה אני נתקל בקיטועים בהצגת סרטים וסדרות ( לא HD ) בדקתי בזמן ניגון סרט, אין עומס על המעבד ויש מספיק זיכרון לאחר מכן ביצעתי גם איחוי לכוננים הקשיחים. האם יש לכם רעיונות לסיבת הקיטועים ? והאם יש תוכנה שאני יכול להריץ שתיתן לי אינדיקציה לגבי הבעיה ?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני משתמש בתוכנה winamp 501, אני רוצה לבחור לפי בחירה שירים שליץ הבעיה היא כשאני בוחר כמה שירים כמו למשל שיר מספר 3,1,2 ובלי שה- winamp יסדר לי שירים לפי סדר כמו למשל דוגמא 1,2,3, אני לא מצליח לימצוא ביטול סידור שיריםץ אני רוצה לבד לבחור מספר שירים ללא מסודר. מישהו יודע איך מבטלים את הסידור השירים ב- winamp? בתודה מראש מיקי
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
היי, התקנתי תוכנה ע"י אשף באופן כזה שהקבצים להתקנה ירדו למחשב מאחורי הקלעים ולאחר מכן גם הותקנו. את התוכנה הזאת אני צריך להתקין על מחשב וירטואלי ללא גישה לרשת, איך אני מחלץ את קבצי ההתקנה?
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-
איזה פורמט מומלץ? ואיזו תוכנה? (עדיף חינמית)
-
- 4 תגובות
- 689 צפיות
-
-
אני מנסה לצרוב קבצים במהירות של 2x או 4X אבל התוכנה נרו מאפשרת לי לצרוב במהירות מינימלית של 8X כיצד אני משנה את המהירות המינימלית של הצריבה בתוכנה? זה בכלל אפשרי? בתודה מראש icy tower.
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
אחרי שהתיאשתי מהתוכנה המובנת בVISTA אני מחפש משהו אחר, יש הצעות ?
-
- 0 תגובות
- 506 צפיות
-
-
לאחר התקנה חוזרת של מערכת ההפעלה וכל התוכנות הנוספות... כל תוכנה של אופיס שאני רוצה להפעיל , נפתחת ונסגרת מיד לאחר מכן. זה אחד הסיבות למה התקנתי הכל מחדש. יש למישהו רעיונות למה זה קורה?
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
הרצתי סריקה במחשב בעזרת תוכנת antispyware ומצאתי קובץ בשם Backdoor.IE PS שמעתי לא מעט על השם בקדור. זה נמצא ברגיסטרי. גם לאחר פירמוט כונן c והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה הקובץ לא נמחק. מה עליי לעשות בכדיי להפתר מהמזיק? תודה! עריכה: עוד קצת מידע: בvendor רשום: Pswin.Pooya [ps-ware.net] שימו לב זה אתר ערבי.
-
- 8 תגובות
- 835 צפיות
-
-
יש לי מסמך שצילמתי עם מצלמה דיגיטלית ואני רוצה לשנות חלק מהטקסט אבל אני לא רוצה שירגישו ששינתי משהו אני צריך שזה יהיה אותו פונט ואותו גודל. רציתי לדעת אם קיימת אשרות כזאת ואם כן איך אני עושה אותה? זה ממש דחוף צריך להיות מוכן עד היום בלילה...
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
-
-
תופעה מוזרה לגמרי קרתה לי עם החלפת מערכת ההפעלה : BSPLAYER מסרב לנגן קבצי WMV. נגן המדיה של WINDOWS מנגן אותם בלי בעיה MEDIA PLAYER CLASSIC מנגן אותם בלי בעיה מנסה דרך BS PLAYER ומקבל "FILE ERROR". מישהו מכיר את זה? רון.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אני מוחק קבצחם ב DOS כשהם רשומים בעיברית או בג'יבריש? אי לא יכול לעשות פקודת DEL כי זה מסובך לרשום את שם הקובץ.
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם ! התקנתי sp2 ל-windows xp כיוון שרציתי להתקין את האקספלורר החדש ומאז חלק מהמשחקים לא עולים לי (במיוחד pes5 ) אני מקבל הודעת שגיאה מישהו יודע אולי איך לפתור את הבעיה תודה
-
- 3 תגובות
- 521 צפיות
-


