תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
1. תוכנה לצריבת DATA וקבצי קול כולל MP3 2.,תוכנה ליצירת קליפ מתמונה ומוסיקה 3.תוכנת לסריקת ותיקון שגיאות בדיסק קשיח שתמכת ב FAT 32 תודה
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
איך משנים ב XP את האופציה שה laptop יהיה בהיר גם אחרי שאני מוציא ממנו את המטען?
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
מישהו יודע איך רואים היסטוריה?? איפה הוא מאחסן את הTEMP
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את התוכנה JCREATOR,התוכנה על דיסק כי היא מהמורה שלי אבל נפתחת לי ההודעה הבאה. יש לי מלא מקום פנוי בכונן. מה יכולה להיות הבעיה?(יש לי XP ואני מנסה להתקין את הגירסה ל-XP)
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
היי, יש לי קובץ שהוא corrupted והוא שוקל 2 גיגה בייט ואני לא יכול למחוק אותו...כאילו..כשאני מוחק...ואז מוחק אותו גם מהפח אשפה...הוא נמחק והכל טוב...אבל כשאני אני פותח את הפח אשפה אחרי זה...הוא עדיין שם...עדיין תופס מקום על הדיסק קשיח (((((((((((( מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
הי. התקנתי כרטיס טלויזיה מסוג fly tv 30 של פאנאסוניק. הכל עבד תקין עד שהורדתי עדכון לוידאו מאתר מייקרוסופט: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=14caaf6d-198c-4197-82ad-28251f9c50a5 מאז כל פעם שמפעילים את התוכנה המחשב נכבה. הסרתי תוכנה ואפילו הוצאתי את הכרטיס, הכנסתי לסלוט אחר התקנתי שוב, עבד 6 פעמים ושוב קורס. אין הסרה לזה וגם לא בוצע system restore. עכשיו אין טלוויזיה. p4 512 mb ram xp pro sp2 תודה א
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
החלפתי ID דרך הLIVE נכנסתי למסנג'ר וכולם מנותקים בלי השמות שלהם (רק האיימלים) יש איזושהי דרך לסדר את זה? אני לא רוצה לפתוח חשבון חדש כי יש לי איזה 400 איש :s05: תודה!
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
omg אני כול כך מעוצבן..... אין לי מושג איך הופכים כול סוג של צליל (תופים באס סינת'.. וכדומה) ללופ!!! בבקשה רק תגידו לי איך שמים את הביט בלופ או שתתנו לי מדריכים. זה דחוף... (לפני שאני ישכח את המנגינה) תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני רוצה להוריד פרק בסדרה והפרק מחולק לשתיים אז מי שיוכל להביא לי תוכנה שמאחדת קבצי avi אני יודה לו תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
כן יש לי ROUTER אין לי ממש מושג מה הדגם. יש לי ת'קופסה וכתוב עליה - Broadband Router _4-port 10/100mbps החברה ניראה לי זה LEVEL ONE מצאתי את זה - http://global.level1.com/products2.php?Id=534&PC1thId=10 איך אני מבטל את הFirewall שלו ? Thank you
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי את כרטיס המסך הבא: Gigabyte Radeon 9200 SE ניסיתי פעם לעדכן דרייבר כאילו את ה- Catalyst אבל כל המחשב זז כמו חמור והיה איטי לגמרי! ואז עשיתי שיחזור דרייבר והכל הסתדר... אז אני יכול עכשיו לעדכן לדרייבר החדש או לא? צריך עידכון של Gigabyte כאילו? תודה מראש לכולם
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
אני מדבר על המסך הכחול שאומר את המשפט המעצבן הזה. למשהוא היה הבעיה הזה ? או יודע איך לפתור את זה ? תודה
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
היי... רציתי לשאול אם ידוע לכם אם קיים אתר איטרנט בעברית שמסביר על פוטושופ- איך להשתמש, טיפים וכדומה? :s05:
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
היי יש לי לצורך העניין קטע וידאו כלשהו בקובץ AVI, שהכנתי עם Windows MovieMaker. אני רוצה לערוך את הסאונד שבו, כדי להגביר אותו קצת, להוריד HISS (רעש רקע) וכו'. אם היה לי את הסאונד בנפרד הייתי יכול לערוך אותו עם Audacity, אבל.. אין לי :-X MovieMaker לא מאפשר לי לעשות export ל-audio.. ואני צריך אח"כ גם כמובן לעשות לו Import מחדש.. קיימת תוכנה קטנה, פשוטה (ועדיפות לחינמית) שיכולה לעזור לי בזה?
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום, אני כבר מתייאש=\ בן דודי קנה מחשב חדש http://www.zed.co.il/Product.asp?ProdID=449697 זה היה הדיל. למרות שבפועל הביאו לו מעבד INTEL d 805 (יותר טוב מ3גיגה רגיל?) ולוח אם בשם INTEL Grant county לפי הקבלה (לא מצאתי שום מידע על הלוח אם הזה) הדבר היחיד שאני יודע להגיד עליו שהוא קיבל איתו ATI x200 מובנה (למרות שהובטח x300) עכשיו אחרי התקנת הווינדווס והדרייברים של הלוח אם הוא עדיין לא זהה את הusb... כמעט רציתי להרוג את עצמי מרוב יאוש וכל מה שאני מחבר לusb לא נקלט... מה אפשר לעשות? מישהו יכול להביא לי דריבר או כל פתרון אחר? גם את הכרטיס כל של Realtec הוא לא התקין בטענה שצריך מינימום sp1 חבר'ה אני חייב עזרה תודה מראש עריכה: יכול להיות שצריך לשנות משהו בביוס? ראיתי שם כמה דב…
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
כאשר אני מעתיק קטעי וידאו מהדיוידי או וידאו ( עם התוכנה Video Jukebox 2.1 ) ואחרי זה אני רוצה להשתמש בקטעי וידאו בתוכנה Ulead videostudio7 רק הוידאו מוצג לי בלי האודיו יש מישהו שיכול לעזור לי לפתור את הבעיה? תודה
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
שלום, רציתי להתייעץ אתכם לגבי שדרוג תוכנות שאני רוצה לעשות עבור בית עסק קטן. כרגע המחשב הקיים עובד עם חלונות XP ואופיס 2003. לרגל רכישת מחשב חדש, חשבתי לשדרג את התוכנות. עם חלונות 7 יש בעיה, אני עוד צריך לבדוק את התאימות של כל התוכנות הייחודיות. הבעיה שלי היא עם אופיס. הסתכלתי באתר החנות בה המחשב יירכש, ואופיס 2007 בעייתי, הרשיון אינו כולל דיסק התקנה, ומלבד בגרסה הכי יקרה, שעולה כ - 1600 ש"ח, לא כולל את כל התוכנות. או שיש גרסה בלי אאוטלוק, או שיש גרסה בלי פאוור פויינט. לא מצאתי (מלבד הגרסה היקרה כאמור), שום גרסה שמכילה: וורד, אקסל, פאוור פויינט ואאוטלוק. מה שרציתי לשאול אתכם זה שתי שאלות: 1. האם אתם חושבים ש - thunrderbird מתאימה לעסק שבו המשתמשים העיקריים בתוכנה לא מתמצא…
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום לכל מי שיכול לעזור כאן ... אני צריך להכין דיסקט עם הדריבר SERIAL ATA על פלופי 1.44 הלוח אם הוא של ASUS מדגם P4S800D-X עם ציפסט של SIS 964 \ SIS 655 FX אשמח אם מישהו יוכל לעזור תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום. נתקלתי בבעיה מוזרה, הFF שלי (הגירסה הכי עדכנית) לא מציג לי אנימציה, כמו לדוגמא הסמיילים האלו של HW .... גם שאני מוריד את התמונה הוא לא מציג לי את האנימציה, דבר שגורם לי לחשוד יותר במערכת הפעלה ולא בFF יש לי XP, איך מתקנים את זה? :\ תודה
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום רב, באתר WALLA יש להם וידאו של חדשות. וכבר שבועיים שהוא לא עובד לי. מאז שהיה לי וירוס ושיחזרתי את המידע של המחשב. מישהו יודע מה הבעיה ולתת לי פיתרון? יש לי דרברים, ורק שם לא הצלחתי לראות. תודה.
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
Get Data Back 3.1 for ntfs בבקשה חשוב לאללה תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני מזה בבעסה של החיים אני לא יודע מה לעשות רק אתה יכולים לעזור לי אז ככה התקנתי איזה תוכנה ופתאום המחשב נתקע לי וכל מה שהיה לי על השולחן עבודה.. נמחק לי לגמרי והיה לי הרבה דברים חשובים שלא עשיתי להם גיבוי או צרבתי אותם ואני אבוד אני לא יודע מה לעשות .. אאזזז בקשה ממכם תעזרו לי :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
-
- 6 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום יש לי לקוח שלא אוהב ויסטה ורוצה מדיה סנטר בעברית אז התקנתי לו WXPMCE ועם MUI הפכתי לעברית אבל המדיה סנטר לא נהפך אז הבטחתי לו שהמצא תחליף הבעיה שהוא צריך: 1.שיהיה בעברית 2.שיוכל להקליט וליראות טלויזיה עם EPG 3.שיהיה אפשר לשלוט אם השלטים שלו 4.קל לתיפעול ונוח לעדכן EPG 5.שיהיה אפשר להתקין על המחשב שלו 6.חינם או פרוץ המפרט: מעבד 4400 זיכרונות 2GB לוח MSI 945GC כרטיס מסך 8500GT ספק 450W EZCOOL כרטיס טלויזיה HAPAUGE 150 MCE מארז THERMALTAKE DH101 MEDIA LAB+VFD +שלט רסיבר HARMON KARDON רמקולים 5.1 טלויזיה LCD TOSHIBA REGZA 37 תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לצרוב דיסק מדיסק עשכשיו במחשב יש לי רק צורב DVD ולא CDROM נסוף או כונן נוסף אז איך אני צורב CD לCD? יש לי התוכנה אלכוהול ונרו. תודה
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-


