תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני צריך דרייבר לעכבר שלי. הוא של GPT, ואני לא בטוח איזה דגם זה, אבל מתחת לעכבר יש סיריאל נמבר (S/N) הנה: 047010883 בקשה מי שיכול למצוא לי דרייבר לעכבר הזה אני אודה לו מאוד. ויש לי עוד בעיה, נכנסתי למנהל ההתקנים וראיתי שיש שם התקן לא מזוהה (עם סימן שאלה צהוב) : PCI to micro channel bridge מישהו יודע מה זה ההתקן הזה בכלל? ואיך אני מוצא דרייבר מתאים? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
היייי לכולם!! אז ככה קניתי דיסק און קי חדש ואז שחיברתי אותו גיליתי שהUSB 2 אפילו לא קרוב ללהיות מותקן וכול היציאות שלי מתפקדות כ1 =\ הקיצר מרוב שהחדר שלי מבולגן אני לא מוצא את הדיסק של הלוח ואין לי ממש כוח לחפש אז הלכתי לאינטרנט וגם שם לא מצאתי בידיוק אז אם מישו יכול בבקשה לעזור לי למצוא דרייבר לUSB2 ללוח ABIT AN7 (NFORCE2) תודה תודה תודה תודה עידו
-
- 5 תגובות
- 737 צפיות
-
-
משום מה הכונן שלי לא קורא תדיסק תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס קול קצת ישן שלקחתי מהמחשב הקודם שלי מחברת קריאייטיב מהסדרה SOUND BLASTER LIVE 5.1 הדגם זה SB0060 והבעיה שלי זה שהחברה לא מוציאה דרייברים מעבר לוינדוס XP ואני משתמש בווינדוס 7 x64 הסיבה שאני רוצה להתקין אותו זה כי יש לו ממשק MIDI ותמיד זה היה מחובר אצלי ככה ואני לא רוצה לקנות ממש MIDI ל USB כי זה עולה הרבה(מתחיל מ150 ש"ח ומעלה) יש אולי דרייבר חלופי או פתרון לזה? יש להם דרייברים לXP 64 ביט...
-
- 2 תגובות
- 778 צפיות
-
-
שלום חיפשתי בפורומים ולא מצאתי.. אני צריך דרייבר לצ'יפסט 440BX, בלוח MS 6163PRO.... הדבר הכי קרוב שמצאתי: http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/Detail_Desc.aspx?agr=N&ProductID=129&DwnldID=7078&strOSs=44&OSFullName=Windows*%20XP%20Professional〈=eng תודה מראש, ניר
-
- 5 תגובות
- 702 צפיות
-
-
תודה מראש אני מסתבך עם האתרים באנגלית
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום! אני רוצה להתקין ווינדוס XP והוא לא מזהה את הדיסק קשיח כי הוא SATA לכן אני צריך את הדרייבר של הSATA של הלוח. יש לי לוח ASUS P4S800D-X ודיסק קשיח SAMSUNG SP0812C SCSI Disk Device אשמח אם תמצאו לי את הדרייבר המתאים, כי אני לא הצלחתי למצוא. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! מישהו יכול לעזור לי ולהביא לי דרייבר ל XP 32 ביט לכרטיס הבא: PINNACLE Media Center 100i אני חיפשתי בכל האתרים וכל מה שמוצאים זה רק עדכוני דרייברים(מ 2.10 ל 2.11 ) תודה רבה מראש לכל העוזרים וזה דיי דחוף
-
- 8 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום רב אני צריך בבקשה עזרה בקישור לדרייבר לחלונות 7 לכרטיס קול CREATIVE SB LIVE! כל מה שאני מוצא באינטרנט לא מצליח למצוא את הכרטיס וההתקנה נכשלת. תודה
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
חיפשתי באתר של אנבידיה, ולא מצאתי לשפה העברית... תודה מראש. עריכה: מצאתי.
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
באמת שכבר חיפשתי בגוגל לא מצאתי... אין לי עליו עוד פרטים חוץ משרשום עליו גם labelflash תודה מראש...
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלומות פורום תוכנה יש לי אל פסק e-com של ADVICE, 700VA , ורציתי להוריד לו את תוכנת ההורדה שלו, אבל לא מצאתי באתר את התוכנה לXP. מישהו יכול להביא לי קישור מדוייק להורדה? תודה
-
- 2 תגובות
- 931 צפיות
-
-
שלום יש לי הגה של חברת TECHNOLOGY INNOVATION ולא הוא לא ג'נרי הוא פשוט לא לוג'יטק... הדרייבר שבא איתו כמובן לא מתאים לויסטה,וניסיתי להוריד מהאתר שלהם דרייבר אבל לא הבנתי איך להתקין אותו... דבר ראשון: זה ההגה: http://www.tech-inno.com/showproduct.php?id=46 הורדתי דרייבר מפה: http://www.tech-inno.com/download.php?section=2 נראה לי שזה אמור להיות ההורדה השנייה.. עכשיו אני נכנס לקובץ שכתוב בו: INSTALLVISTA לוחץ הבא ובדיוק אחרי שנייה הוא אומר לי שזה סיים להתקין ולא מבקש ריסטארט לא כלום... מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק להתקין? אולי תורידו ותנסו לעזור לי... או שפשוט תעזרו לי למצוא אחד?
-
- 7 תגובות
- 880 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב ועכשי ואני צריך להתקין את הדרייבר לכ.קול. ואין לי מושג איזה כרטיס זה, אני רק יודע שהוא מובנה בלוח אם, והוא מלפני 5 שנים. אז מה אני עושה? איך אני יכול לחפש את הדרייבר אם אני אפילו לא יודע איזה דגם זה? EVEREST יודעת לזהות לבד את הדגם? כי התקנתי את הטריאל של EVEREST ULTIMATE EDITION ואני לא יודע איפה בודקים....
-
- 8 תגובות
- 990 צפיות
-
-
דגם הכרטיס - LR138. צ'יפ של סמסונג saa7130hl אני מחפש כבר שלושה ימים. מישהו יכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 932 צפיות
-
-
שלום חברים, אני צריך דרייבר לכרטיס טלויזיה מסוג liveview flyTV Prime 30 ל- windows 7 64bit. צריך את עזרתכם בנושא כי אני לא מצאתי אחרי הרבה חיפושים שעשיתי ברשת. תודה רבה מראש.
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
צריך דרייבר לכרטיס מסך Ag neovo איפה אפשר למצוא אפשר קישור?
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
צריך דרייבר לכרטיס מסך . פרטים נחוצים לזיהוי .. תעזרו לי בבקשה!!
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אני צריך תדרייבר לכרטיס קול של realtek win xp 32bit J&W =חברה JW-IG31-CF-מודל לוח אם תודה לכל מי שעוזר
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום רב, אני צריך דרייבר לכרטיס קול אין לי קול במחשב ואיך אני יודע מה אני צריך בבקשה תעזרו לי
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
זה הדגם SiS 7012 Audio Device תווודה
-
- 5 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני רוצה להתקין את הכרטיס רשת אבל הדיסק של ההתקנה לא עובד אם מישהו יכול למצוא אותו ברשת בבקשה תביאו לי זה דחוף זה מה שרשום על הדיסק: 10/10mbps 32 - bit pci bus fast ethernet adapter drivers % setup program version:1001
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
צריך דרייבר ללוח אם הזה: נ.ב. המחשב שלי לפני שנתיים... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
-


