תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יצא כבר פוטושופ 9 בעברית? אם כן,האם הוא הרבה יותר טוב מ8?
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
מה המצב אנשים יש לי בעיה קטנה בoutlook 2007 כאשר אני שולח מייל ומנסה להוסיף קובץ למייל אז נפתח לי החלון שאני צריך לבחור את הקובץ שאני רוצה להוסיף ואז יש לי למעלה בחלון איפה שרשום my ducuments את החץ (כדי לראות עוד תיקיות) (מצורפת תמונה) כאשר אני לוחץ על החץ נפתח לי חלון "מאתחל תיקיות" אחרי כמה דקות התהליך מסיים ואז אני רואה את כל התיקיות שיש.. למה זה קורה? לא היתה את הבעיה מקודם זה התחיל פתאום ניסיתי להסיר ולהתקין את ה OUTLOOK לא עזר..
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום,אני משתמש ב2003 פרו ויש לי בעיה בקבלת קבצים,ניסית כמעט הכל. הפייר וואל לא עובד,אין שום פייר וואל אחר שעובד ברקע,התקנתי מחדש את התוכנה מספר פעמים. אני על סף יאוש,למישהו יש רעיון אז אני ישמח לשמוע. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני מנסה לעזור לחבר שלי יש לו NIS 203 ו גם סיסטם וורקס 2003 כשאני מנסה להביר לו את זה הוא נותן לי מיליון ואחד שגיאות איך אני עושה את זה באופן ידני? נ.ב. אני שם לו NOD32
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה ליצור סרטון פלאש (SWF) שלחיצה עליו תוביל לסרטון אחר... כי פשוט עשיתי סרטון ולא יצרתי הקדמה בהתחלה ואני לא יכול עכשיו,למישהו יש פיתרון?
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני חושב שהפתרון פשוט אך לא מוצא אותו. בעבודה על תמונה נתונה אני משכפל את שכבת הרקע פעמיים. לאחת אני מכיל פילטר blur ומסיכה מהירה כדי להכיל את הפילטר על הרקע באופן סלקטיבי. ולשכבה השנייה אני מכיל פילטר unsharp mask וכמובן מסיכה מהירה כדי להכיל את החידוד באופן סלקטיבי על הרקע. עד כאן הכל סבבה, עכשיו הייתי רוצה להתחיל לרטש את התמונה עם אחד או יותר מהכלים הקיימים אך אני לא מעוניין להשטיח את כל השכבות שייצרתי עד עכשיו. מצד שני אין מוצר שאני לא יכול לעשות זאת בצורה הרגילה, כלומר שכפול שכבת הרקע וריטוש עליה כי יש לי שתי שכבות נוספות עם פילטרים ומסיכות ולכן קורה מצב שאני צריך להתפשר. כלומר או להשטיח את התמונה (ואני לא מעוניין) או לעבוד עם שכבת הריטוש מעל כל שאר השכבות ואז לאבד …
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לוח שנה או יותר נכון אני מחפש תמונה (מקורית/יפות/מעוצבות) של לוח שנה של חודש אפריל השנה (אבל עם יש של כל החודשים מה טוב) מישהו יודע איפה אפשר למצוא? והכוונה היא תמונה על המחשב לא קשיחה.
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני צריך לסגור פורטים בגלל הפירוואל אז איך אפשר בווינדוס במחשב?...
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
האם GENERIC HOST PROCESS FOR WIN32 אמור להתחבר לאינטרנט???
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה להדביק תירגום : לאחר שנגמר הסרט והתירגום איך שומרים את הסרט
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום אבא שלי ביצע 3 פרוייקטים שונים של עריכת ווידאו בעזרת התוכנה adobe premiere elements 2, כל קטע של כ20 דקות. כעת הוא מעוניין לאחד את כולם לדיסק DVD אחד. התוכנה מאפשרת אופציית AUTHOR אך לכל פרוייקט בנפרד, האם מישהו מכיר פונקציה, גירסא או משהו בסגנון שמאפשר לאחד 3 פרוייקטים לאחד? (לא ע"י הדבקת פסי טיימליין ולא ע"י המרה לקבצים מוגמרים)
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אם אני הופף עמוד שלם לתמונה, המכשיר מסוגל לעשות רק פעמיים זום אז אני לא יכול לקרא את הטקסט ניסיתי להדגיל את התמונה עדיין הוא מראה את כל הדף
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
תמיד הייתי עושה במחשב שלי שיזכור אותי והייתי מתחבר בלי בעיה עכשיו מישהו נגע לי במחשב וביטל לי את הזכור אותי יש לי חשש שאפילו פרצו לי לאייסי ושינו לי את הקוד אולי אבל לא בטוח בקיצור איך אפשר לשחזר את הסיסמה את האימייל שנרשמתי איתו אני לא זוכר ככה שזה בעיה אני עם האייסיקיו הזה 5 שנים יש לי שם משפחה מחול בבקשה שמישהו יעזור לי
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
באתי להכניס דיסק להתקין משחק , הכל עבד הגיע להתקנה בהתקנה הוא עשה שגיאה שהוא לא מוצא איזה קובץ ( דיסק מקורי אגב ) ניסיתי לצאת נתקע המחשב עשיתי ריסט ניסיתי להעלות את הדיסק עוד פעם שמתי הכנסתי לסידירום אין תגובה,בדקתי עוד 2 דיסקים גם אין תגובה.. מה אתם אומרים ?
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
-
הקיצר הבנתי שאני צריך הורדות של כמה דברים הנה יש תמונה אני חייב את ההורדות תודה אני צריך את כל האלה של הסאונד
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
ז"א קובץ עם סיומת GIF [נגיד כמו האווטר שלי].
-
ראיתי שיש אפשרות להכניס מילים לשירים...... 1) איך לעזאזל מכניסים אותם??????? 2) האם המילים יהיו קטנות מידי שעין אנושית+מיקרוסקופ לא יוכלו לראות?
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
לאחר פירמוט המלל בשורת ההתחל וגם בטקסטים באינטרנט, מופיע בצורה שבורה כזאת_(ללא anti aliasing) וזה קצת מפריע לי. יש לציין שאני עובד על כרטיס מסך ג'יפורס 2 והתקנתי את הדרייברים החדשים ביותר מהאתר של NVIDIA, לפני הפירמוט עבדתי כרגיל עם אותה המערכת על אותו המחשב ולא נתקלתי בבעיה הזאת.אם למישהו יש פתרון הוא יתקבל בברכה. תודה ויום טוב.
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום... נתקלתי עם בעיה שאני מנסה להתקין את התוכנה של הסינון אתרים שקיבלתי מנטוויזין.. ואני לא מצליח להתקין אותה אני מקבל את ההודעה הזאת? מה זה אומר? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
אני צריך להעביר סרט וידאו ביתי שעשיתי ממנו דיוידי, להעביר אותו לMPG או עדיף AVI אם מישהו מכיר תוכנה כזאת אני ישמח
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
מה זה קובץ בסיומת rm.* ואיך פותחים אותו?
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
עדכנתי לגירסה 2.0.0.12 ופתאום נעלמו לי כל התוספות מה אני עושה ???
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
התקנתי את IE7 לא מזמן ושמתי לב שאני גולש באתרים כמו וואלה אני מקבל מידי פעם הודעה מוזרה כזאת כמו בתמונה ולא משנה אם אני לוחץ על YES/NO או על האיקס אני לא מצליח לגרום להודעה הזאת להיעלם וזה מסתיים בזה שאני צריך לסגור את הIE7 מה Task Manager איך מטפלים בבעיה הזאת? בפיירפוקס אין לי את זה, וההתקנה עצמה הורדה ישירות מהאתר של מייקרוסופט
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
הכוונה היא לבחור כמה חיפושים בו זמנית בעמוד, ולסמן את כולם (כל אחד בצבע אחר). בברירת המחדל ניתן לבצע רק חיםוש אחד כזה בו זמנית. מישהו מכיר דרך לעשות את זה?
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-


