עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by davidcohen,

    שלום ראיתי את התוכנה הזאת בתוך התוכנות המומלצות כאן בפורום , מישהו יכול להביא לי מדריך בעברית לשימוש בתוכנה ? אם אין מדריך , אז לפחות הסבר בסיסי. תודה

    • 9 תגובות
    • 603 צפיות
  2. Started by Raul,

    הוא עושה לי בעיות עם האימיול... זה כל הזמן עושה לי LOW_ID כנראה שהוא לא הוגדר טוב בפירוואל... איך אני יכול לשנות את החוקים שם?

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  3. Started by Nachum987,

    שלום אחים שלי אני צריך בבקשה תוכנה שבאמצעותה אני יוכל להעביר את קטעי הוידיאו שמוקלטים במצלמת וידיאו שלי. יש לי כרטיס Firewire שמתחבר אליה והכל וגם קיבלתי את התוכנה Ulead VideoStudio עם המצלמה, אבל כשאני מנסה ללכוד (להעביר) איתה את הוידיאו התוכנה פשוט נותנת לי דו"ח שגיאות ומסיימת משימה. אז אם אפשר בבקשה המלצה לתוכנה שיודעת לעשות את זה ותיצור לי בסוף קובץ AVI ולא WMV כמו בWindows Movie Make. תודה מראש לכל העוזרים!

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  4. Started by PCguy,

    שלום רציתי לדעת קצת על הLONGHORN העומד בפתח אני צריך לקנות מחשב חדש כעת ורציתי לדעת האם הלונגהורן עובד ב 64 או ב 32 ביט איזה חומרה הכי טוב לקנות כיום כדי שתותאם הכי טוב ללונגהורן {כמובן במיגבלת המחיר 6000 ש"ח} מה עדיף לעבודה עם לונגהורן? AMD64 או INTEL LGA 775 ? תודה מראש

  5. שלום מאז שיש לי ויסטה יש דרייבר אחד שלא מתעדכן מצורף צילום רצ"ב גם קצת חומר שמצאתי בגוגל ואין מושג מה לעשות מעבד AMD לוח אסוס לא מצאתי פיתרון באסוס http://www.planetamd64.com/lofiversion/index.php?t20494.html http://www.experts-exchange.com/Hardware/Desktops/PCs/Q_22460812.html http://www.microsoft.com/whdc/system/bus/PCI/ISA-bus.mspx מה עושים ? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  6. אהלן, התקנתי XP על מחשב נייד שבא עם VISTA, הצלחתי להתקין את כל הדריברים והכל עובד כמו שצריך, חוץ מדבר אחד, חסרה לי התוכנה שמנטרת אחרי הבטריה ומזהירה כשהיא מגיעה לרמה נמוכה, ובנוסף לבחור את התצורה (חסכון או ביצועים גבוהים) מישהו יודע או יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  7. או פשוט אפשרות בmedia player...

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  8. Started by g_s,

    אחרי שאני מתחבר לאינטרנט ה COMMIT CHARGE שלי עולה לאט לאט עד שהוא מגיע ל 2018MB/2018MB ואז המחשב נתקע! סרקתי עם NOD32 ו SPYBOT ולא מצאתי וירוסים וניקיתי מה שהSPYBOT מצא וזה עדיין ממשיך... מישהו יודע מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  9. Started by snop53,

    היי... רציתי לשאול אם ידוע לכם אם קיים אתר איטרנט בעברית שמסביר על פוטושופ- איך להשתמש, טיפים וכדומה? :s05:

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  10. Started by VL,

    תראו.. פתחתי כונן חדש ב-Partition Magic... עכשיו אני רוצה לפרמט (את C)...אם אני יפרמט את C (איפה שהפרטישן מג'יק מותקן) הכונן ימחק ? או ישאר? תודה רבה לעונים

  11. צרבתי אותם וכשאני פותח אותם הם מתנגנים נורא לאט ב windows player classic ניסיתי גם ב windows media player וגם שם אותו דבר מה יכולה להיות הבעיה? האם זה קשור לצריבה?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  12. אני רוצה שיוצג בא מידע לגבי טמפ'/שעון או אקולייזר, עכשיו אני מחפש תוכנה למטרה הזאת יש המלצות?

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  13. Started by Mczestaw,

    איך אני מוחק את ההיסטוריה של החיפושים באינטרנט? ז"א את המילים שנשמרות לאחר חיפוש בגוגל וכו', שמופיעות כשכותבים בשורת החיפוש... שיערתי שזה קשור לקוקיז באיזשהי צורה... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  14. Started by itzikcore,

    יש לי ראוטר.עכשיו כבר הרבה זמן פתחתי פורטים...אני יודע לפתוח וכל זה. והאימיול עבד טוב.רק פתאום נהיה לי בעיה מוזרה באמיול.האימיול דולק,אני מתחבר לשרת... מתחבר,ומזהה גבוה.רק שכל הקבצים בהורדות לא מוצאים שום מקורות,כולם דוממים, כולם בצבע אדום,לא מקור אחד אפילו.מה יכולה להיות הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  15. Started by tommasi,

    היי משהו יודע מהם הפורטים של ה IMASH ? אני רוצה לחסום אותם!

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  16. Started by IlyaN,

    שלום אנשים, כשאני מנגן סרטונים ברשת עם הדפדפן (אני משתמש בmaxthon בעיקרון אבל ניסיתי גם בIE7 ובOpera) הסאונד לא מתנגן, למרות שבווינדוס יש סאונד והפעלתי את WM בנפרד והכל בסדר... מה הבעייה?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  17. Started by RayZ,

    כשאני עובד על התוכנה, אחרי זמן קצר היא מציגה כמו "X" על המסמכי וידיאו \ תמונה \ קול שהכנסתי לצייר הזמן (העריכה). אחר כך, כשאני בודק את זה, כתוב "אתר קובץ חסר". זה כאילו שהוא פתאום לא זוכר איזה קובץ זה היה. ניסיתי לשחזר פרוייקט קודם, אבל גם שם היו Xים. מישהו נתקל בתופעה, ויודע איך לסדר אותה?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  18. Started by miki26,

    אני צריך המלצה לפיירוול קליל שלא יחסום לי את הרשת הביתית... רצוי חינמי... תודה

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  19. Started by izikagam,

    http://www.unl.Smart.Security.v3.0.560.0.Final.rar נערך.

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  20. פעם הייתה לי איזה תוכנה טובה שהייתה משנה לי את רזולוציית המסך בעזרת בינדים. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  21. שוב פעם המתח נפל אצלי בהמשך לתרד הזה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=3;action=display;threadid=60626;start=msg533655#msg533655 אני מבקש לדעת איך משתמשים בתוכנה

  22. חברים, יש לי קובץ FB\CLB של רשימת האנשים בICQ הישן שלי אבדה לי הססמא למשתמש שבו היית ההרשימה, ויצרתי חדש עכשיו בICQ 2003 אני מסמן לו את הקובץ והוא לא עושה כלום דרך אגב במקור זה קובץ FB ושפותחים עם NOTEPAD רואים את כל המספרים מה עושים? בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  23. Started by pizzaguy,

    שלום לצוות קראתי את המדריך לחיבור LCD עם בקר HD44780 למחשב ואני חייב להגיד שהוא מצויין והכל עובד סבבה והנה מגיעה הבעיה: לאבא שלי יש את המסך הזה בדיוק בטלפון עם שיחה מזוהה והוא מסוגל להציג עברית ובתוכנה שהמליצו עליה במדריך (LCDSMARTIE) אי אפשר ואני ממש רוצה שיהיה אפשר להציג עברית מישהו מכיר תוכנה או יודע איך? תודה מראש לצוות

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  24. Started by avihy,

    אני מחפש תוכנה להחבאת חלונות (אני עובד על משהו ב word ואני לא רוצה שיסתכלו על מה שאני רושם ,כאשר אני לא נמצא).

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  25. Started by Unavoidable Encounter,

    מאז שפירמטתי את המחשב, יש לי בעיה עם המיקרופון - המחשב בקושי "קולט" את הסאונד מהמיקרופון, ז"א אני ממש צריך לצעוק (יותר נכון לצרוח :-X) כדי שישמעו אותי. יש לי לוח אם ASUS M2N-E (דרייברים של SOUNDMAX), אז ניסיתי להתקין מחדש את הדרייברים כדי לסדר את הבעיה. כל פעם שאני מתקין אותם מחדש, המחשב כאילו לא מזהה את המיקרופון אבל שומעים ברמקולים את כל מה שאני אומר, ואי אפשר לשהתיק את זה (בגלל שהמחשב לא מזהה את המיקרופון מחובר), אבל אחרי שאני נכנס לאפשרויות מתקדמות של המיקרופון ומסמן ב-V את "מיקרופון לוח קדמי" (המיקרופון שלי מחובר לכניסה הקדמית) הבעיה מסתדרת ושומעים אותי מצוין. הבעיה היא שאחרי שאני עושה ריסטרט למחשב הבעיה חוזרת ובקושי שומעים משהו מהמיקרופון.. יש למישהו מושג מה הבעיה…

דיונים חדשים בפורומים