תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום רציתי לדעת קצת על הLONGHORN העומד בפתח אני צריך לקנות מחשב חדש כעת ורציתי לדעת האם הלונגהורן עובד ב 64 או ב 32 ביט איזה חומרה הכי טוב לקנות כיום כדי שתותאם הכי טוב ללונגהורן {כמובן במיגבלת המחיר 6000 ש"ח} מה עדיף לעבודה עם לונגהורן? AMD64 או INTEL LGA 775 ? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
שלום מאז שיש לי ויסטה יש דרייבר אחד שלא מתעדכן מצורף צילום רצ"ב גם קצת חומר שמצאתי בגוגל ואין מושג מה לעשות מעבד AMD לוח אסוס לא מצאתי פיתרון באסוס http://www.planetamd64.com/lofiversion/index.php?t20494.html http://www.experts-exchange.com/Hardware/Desktops/PCs/Q_22460812.html http://www.microsoft.com/whdc/system/bus/PCI/ISA-bus.mspx מה עושים ? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אהלן, התקנתי XP על מחשב נייד שבא עם VISTA, הצלחתי להתקין את כל הדריברים והכל עובד כמו שצריך, חוץ מדבר אחד, חסרה לי התוכנה שמנטרת אחרי הבטריה ומזהירה כשהיא מגיעה לרמה נמוכה, ובנוסף לבחור את התצורה (חסכון או ביצועים גבוהים) מישהו יודע או יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
או פשוט אפשרות בmedia player...
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
אחרי שאני מתחבר לאינטרנט ה COMMIT CHARGE שלי עולה לאט לאט עד שהוא מגיע ל 2018MB/2018MB ואז המחשב נתקע! סרקתי עם NOD32 ו SPYBOT ולא מצאתי וירוסים וניקיתי מה שהSPYBOT מצא וזה עדיין ממשיך... מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
תראו.. פתחתי כונן חדש ב-Partition Magic... עכשיו אני רוצה לפרמט (את C)...אם אני יפרמט את C (איפה שהפרטישן מג'יק מותקן) הכונן ימחק ? או ישאר? תודה רבה לעונים
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
צרבתי אותם וכשאני פותח אותם הם מתנגנים נורא לאט ב windows player classic ניסיתי גם ב windows media player וגם שם אותו דבר מה יכולה להיות הבעיה? האם זה קשור לצריבה?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני רוצה שיוצג בא מידע לגבי טמפ'/שעון או אקולייזר, עכשיו אני מחפש תוכנה למטרה הזאת יש המלצות?
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
איך אני מוחק את ההיסטוריה של החיפושים באינטרנט? ז"א את המילים שנשמרות לאחר חיפוש בגוגל וכו', שמופיעות כשכותבים בשורת החיפוש... שיערתי שזה קשור לקוקיז באיזשהי צורה... תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
יש לי ראוטר.עכשיו כבר הרבה זמן פתחתי פורטים...אני יודע לפתוח וכל זה. והאימיול עבד טוב.רק פתאום נהיה לי בעיה מוזרה באמיול.האימיול דולק,אני מתחבר לשרת... מתחבר,ומזהה גבוה.רק שכל הקבצים בהורדות לא מוצאים שום מקורות,כולם דוממים, כולם בצבע אדום,לא מקור אחד אפילו.מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
היי משהו יודע מהם הפורטים של ה IMASH ? אני רוצה לחסום אותם!
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום אנשים, כשאני מנגן סרטונים ברשת עם הדפדפן (אני משתמש בmaxthon בעיקרון אבל ניסיתי גם בIE7 ובOpera) הסאונד לא מתנגן, למרות שבווינדוס יש סאונד והפעלתי את WM בנפרד והכל בסדר... מה הבעייה?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
כשאני עובד על התוכנה, אחרי זמן קצר היא מציגה כמו "X" על המסמכי וידיאו \ תמונה \ קול שהכנסתי לצייר הזמן (העריכה). אחר כך, כשאני בודק את זה, כתוב "אתר קובץ חסר". זה כאילו שהוא פתאום לא זוכר איזה קובץ זה היה. ניסיתי לשחזר פרוייקט קודם, אבל גם שם היו Xים. מישהו נתקל בתופעה, ויודע איך לסדר אותה?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לפיירוול קליל שלא יחסום לי את הרשת הביתית... רצוי חינמי... תודה
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
http://www.unl.Smart.Security.v3.0.560.0.Final.rar נערך.
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
פעם הייתה לי איזה תוכנה טובה שהייתה משנה לי את רזולוציית המסך בעזרת בינדים. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שוב פעם המתח נפל אצלי בהמשך לתרד הזה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=3;action=display;threadid=60626;start=msg533655#msg533655 אני מבקש לדעת איך משתמשים בתוכנה
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
חברים, יש לי קובץ FB\CLB של רשימת האנשים בICQ הישן שלי אבדה לי הססמא למשתמש שבו היית ההרשימה, ויצרתי חדש עכשיו בICQ 2003 אני מסמן לו את הקובץ והוא לא עושה כלום דרך אגב במקור זה קובץ FB ושפותחים עם NOTEPAD רואים את כל המספרים מה עושים? בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום לצוות קראתי את המדריך לחיבור LCD עם בקר HD44780 למחשב ואני חייב להגיד שהוא מצויין והכל עובד סבבה והנה מגיעה הבעיה: לאבא שלי יש את המסך הזה בדיוק בטלפון עם שיחה מזוהה והוא מסוגל להציג עברית ובתוכנה שהמליצו עליה במדריך (LCDSMARTIE) אי אפשר ואני ממש רוצה שיהיה אפשר להציג עברית מישהו מכיר תוכנה או יודע איך? תודה מראש לצוות
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להחבאת חלונות (אני עובד על משהו ב word ואני לא רוצה שיסתכלו על מה שאני רושם ,כאשר אני לא נמצא).
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
מאז שפירמטתי את המחשב, יש לי בעיה עם המיקרופון - המחשב בקושי "קולט" את הסאונד מהמיקרופון, ז"א אני ממש צריך לצעוק (יותר נכון לצרוח :-X) כדי שישמעו אותי. יש לי לוח אם ASUS M2N-E (דרייברים של SOUNDMAX), אז ניסיתי להתקין מחדש את הדרייברים כדי לסדר את הבעיה. כל פעם שאני מתקין אותם מחדש, המחשב כאילו לא מזהה את המיקרופון אבל שומעים ברמקולים את כל מה שאני אומר, ואי אפשר לשהתיק את זה (בגלל שהמחשב לא מזהה את המיקרופון מחובר), אבל אחרי שאני נכנס לאפשרויות מתקדמות של המיקרופון ומסמן ב-V את "מיקרופון לוח קדמי" (המיקרופון שלי מחובר לכניסה הקדמית) הבעיה מסתדרת ושומעים אותי מצוין. הבעיה היא שאחרי שאני עושה ריסטרט למחשב הבעיה חוזרת ובקושי שומעים משהו מהמיקרופון.. יש למישהו מושג מה הבעיה…
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום אני יצרתי בפיקסה סרט avi מצילומים אבל לא ניתן להוסיף audio לסרט יש לכם המלצות לתוכנה שמוסיפה audio ל- avi ? כמו כן האם אתם מכירים תוכנה שמשרשרת מספר סרטונים לסרט אחד ? ניסיתי את power point שהיה ממש לא נוח וניסיתי את windows movie maker שכל הזמן נופל באמצע העריכה. תודה מראש. עינת
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מתנצל מראש על השפה פשוט אני בלחץ ואני חייב פתרון לבעיה! עמכם הסליחה לפני כמה ימים עבדתי עם המחשב ופתאום הוא עשה ריסטרט. כשהוא היה אמור לעלות מההתחלה אז היתה הודעה שאיזה קובץ חסר במערכת.. אחרי ניסיונות כושלים לשחזור הקובץ החלטתי להתקין מחדש תאקס פי באותו כונן של הווינדוס הקודם, אך ללא פירמוט. כשעלה הווינדוס החדש אז רציתי להעביר את כל המסמכים מהווינדוס הקודם, וכשניסיתי להיכנס לתיקייה של המסמכים שלי אז הוא כתב לי שאין גישה למסמכים עכשיו אני יודע שהם שם ולא נעלמו או נמחקו אבל איך אני מצליח להיכנס לתיקייה? יש שם מסמכים ודברים נורא נורא חשובים ואני חייב למצוא אותם!! תודה רבה רבה לכל מי שעוזר
-
- 7 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני רוצה להתקין מערכת הפעלה נוספת > על גבי הדיסק השני במחשב שלי רוצה לפצל אותו לשתי מחיצות כשהראשונה היא מיסוג פריימרי אני רואה עכשיו שהוא בתצורת דינמיק? ובכלל הפרטישן מאג'יק - לא מאפשרת לי לפצל אותו... למה זה קורה? האם ביצעתי טעות כל שהיא בהגדרות שלו ? THX לכל מי שעוזר
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-


