עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by tamiravigan,

    אני צריך את הפלאגין Basic_Text כי ערכתי קובץ בAE שמתי טקסט ואז החזרתי לPREMIERE והוא רשם לי שגיאה של הפלאגין הזה את תגידו לי עצלן אני חיפשתי את זה.. לא מצאתי מצאתי רק עוד אנשים מתלוממים על הERROR הזה ניסיתי להעתיק את הPLUGIN מהAE ועדיין הוא רשם לי את זה מה לעשות? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  2. Started by etay44,

    ראיתי שיש באימיול אבל זה איטי רצח ממש איטי אז אם מישהו יכול להשיג לי את זה WINDOWS XP SP 2 כולל הכל וכו... זה שוקל 500 עד 600 מגה. תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  3. Started by anhiliator,

    צריך אצה אם אני מתקין windows איזה תוכנות טובות אתם יכולים לאציה לי?

    • 4 תגובות
    • 947 צפיות
  4. היום הדלקתי תמחשב ורציתי להיכנס לדפדפן ,פתאום אני רואה זה פעל איטי רצח ואחרי כמה זמן בכלל לא עולה הבעיה רק בדפדפן ולא בICQ ומשחקי רשת . עכשיו יש לי ראוטר ובמחשב השני הדפדפן פועל והכל כרגל . אז אני יודע שזה וירוס או משהו .... יש לי Spy Sweeper וNOD32 וזה לא מוצא שום וירוס איזה תוכנה יכול לעזור? תודה רבה לכל מי שיעזור וירצה לעזור.

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  5. אני עובד בזמן האחרון על הרבה themes למערכת ההפעלה Symbian. התחלתי theme בסגנון מאק אבל אני צריך אייקונים להחליף את האייקונים הקיימים. בגלל שאין לי מושג לגבי יצירת אייקונים, החלטתי שלהשתמש בכאלה שמישהו אחר הכין יהיה יותר פשוט. אז ככה, אני צריך סט שלם של אייקונים ווקטורים למערכת ההפעלה (רצוי בסגנון של מאק או וויסטה). כשאני אומר ווקטורים, אני מתכוון לאייקונים בפורמט ווקטורי ולא כאלה שיצרו אותם בתוכנה לעיבוד ווקטורי (כמו Illustrator) ואז המירו אותם ל-ico. אני צריך כאלה לפני ההמרה. תודה רבה למי שעוזר!

    • 4 תגובות
    • 686 צפיות
  6. Started by elior021,

    שלום לכולם אני צריך אנטי וירוס free חוץ מAVG יש עוד משהו??

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  7. Started by littleworm,

    שלום אתמול התקנתי Windows XP 64 Bit Edition והיום שהתכוונתי להתקין את האנטי-וירוס שלי הוא אמר שאין לו תמיכה ב-64 ביט. בבקשה תמליצו לי על אנטי-וירוס טוב שתומך 64 ביט (אם קיים) ואיפה אני יכול לקנות אותו. אם לא קיים, מה אני יכול לעשות כדי לשמור על מחשב מאובטח (בלי להחליף מערכת הפעלה). תודה

  8. Started by nadav1379,

    אני רוצה אנטיוירוס טוב ופשוט לעבוד איתו כמו נורטון 2004 אבל לא את נורטון כי אני לא יכול להתקין כי אין לי סידיקי וגם היא כבדה מידי אני רוצה תוכנה שלא תעמיס לי על המחשב השמח לקבל המלצה לתוכנה טובה

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by pringles,

    המיקלדת שלי יצאה מכלל פעולה ואני חושב זה אזה וירוס או משו אםמישו מכיר דרך לבדוק מה זה אז תעזרו לי תודה

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות
  10. Started by saar3,

    שלום! כשאני נכנס למחשב מופיע לי הדבר הבא: http://www.yop.co.il/my.php?id=bny985pxjx.jpg אני לא יודע איזה אנטיוירוס אני צריך או משהו אחר כדי להוריד את זה.. מקווה שתעזרו לי!

    • 6 תגובות
    • 640 צפיות
  11. צריך את Spyware Doctor לא דמו ובחינם ותודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 639 צפיות
  12. אז ככה נכון יש רדיו באינטרנט אז מתי שמשהו יורד משידור אז הבוט הזה עולה ומשדר שירים ברצף מי שיודע על מה אני מדבר ויכל להביא לי את הבוט הזה וקצת להסביר עליו שיביא לי אני מאודדד יודה לו

    • 4 תגובות
    • 508 צפיות
  13. יש לי ווינדוס 7 ואני צריך לדעת מה השם של האייקון של הסייר תודה מראש לעוזרים עריכה: הסתדרתי כתבתי explorer.exe והוא שם לי את האייקון

    • 0 תגובות
    • 521 צפיות
  14. שלום אני מצטער על הכותרת הארוכה פשוט רציתי לרשום משהו עניייני :\ בכל מקרה יש תוכנה מסוימת כמו ICQ שאפשר להתקין בה מין Plug-in שבעזרתו אפשר לדעת מי קורא את ההודעת אווי שלך אפשר לדעת מה השם שלו ? ואיך להשתמש ב Plug in וקישור ? זה מאוד חשוב אז בבקשה תעזרו לי עשיתי חיפוש באתר ומצאתי דיון שמסביר על התוכנה מצטער שלא עשיתי את זה קודם מנהלים תעשו מה שבא לכם עם הדיון

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  15. Started by triple_maxim188,

    למישהו יש לינק של ביטורטנט לתוכנה orcad

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  16. Started by sroolik,

    כותרת. תודה !

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  17. Started by -=Demon=-,

    אני צריך לינק לתוכנה the all seeing eye... תודה לכל העוזרים!. ;D

  18. אני יודע שיש תוכנה כזאת שמדמה רשת בין שני מחשבים ששניהם מחוברים לאינטרנט... כאילו לא שהם אחד ליד השני אלא ששניהם מחוברים לאינטרנט ממקומות שונים והתוכנה מדמה כאילו שתי המחשבים מחוברים ברשת... אני צריך את התוכנה כי אני רוצה לשחק אם חבר במשחק רשת אחד... מישהו יכול לתת לי את השם של התוכנה?

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  19. לא ידעתי איפה לבקש ופה יענו לי הכי מהר.. בבקשה למי שמכיר תתוכנה הזאת של ה ICQ שיכולים לראות מי מסתכל לכם ב AWAY.. לא זוכר איך קוראים לה אני צריך תגירסא הכי חדשה.. תודה רבה מראש ולילה טוב.

    • 6 תגובות
    • 937 צפיות
  20. Started by idan1836,

    שלום, אני רוצה להפעיל צ'טים ובלוגים אבל לא יכול כי אין לי את התוכנה של הצ'טים. המחשב אמור להוריד לבד את זה אחרי אישור, אבל לא מופיע אישור ולא מופיע לי גם ההורדה ולכן אני לא יכול להפעיל את התוכנה .. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? אני רק יודע שהתוכנה שאמורה להטען ולרדת, היא של משהו בשם: i2isolutions . תודה .

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  21. התוכנה הזאת היא מקליטה לבד את השירים מהרדיו שאני שומע והיא מסדרת אותם בשולחן עבודה

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by ef23mj,

    8) ??? : :AR15: :asthanos:למי שיש שיודיע נמאס לחפש והרישום באתר מחרפן אותי אז תודיעו תודה רבה ef23mj

    • 4 תגובות
    • 963 צפיות
  23. ^^ תודה

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  24. Started by kimi,

    יש לי מחשב די חדש, מעבד E6600, לוח abit-ab9pro, זכרון 2G הבעיה שלאחר זמן מה שהמחשב דולק ה cpu usage עולה בין 30% ל 70% והוא לא יציב אני לא מריץ יישומים כבדים שלוקחים הרבה משאבים, ובעמודת CPU ב task manager היישום שצורך הכי הרבה משאבים נקרא SYSTEM, חוץ ממנו השאר זניחים. כשעושים reset זה מסתדר אבל כעבור זמן מסויים זה מתחרבש.. גם כשאני פותח יישום זה קופץ לכמעט 100%.. זה הגיע למצב שאני לא מסוגל להאזין למוסיקה במדייה פלייר! אודה למי שיוכל לעזור!

    • 6 תגובות
    • 822 צפיות
  25. Started by yigal33,

    שלום לכולם ברשותי יש את אופיס אנטרפיירז 2007 באנגלית מותקן במחשב וברשותי חבילת התוספות בעברית ולאחר שאני מתקין את חבילת התוספות כשאני נכנס לאופיס אני עדיין רואה אנגלית אייך מסדרים את זה שהאופיס יעבור לעברית? תודה לכולם

    • 4 תגובות
    • 678 צפיות

דיונים חדשים בפורומים