תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש תמונה למטה המציגה את הבעיה... "Microsoft office has not been installedfor the current user.please run setup to install the application" ניסיתי התקנה חדשה כולל ריסטרט והכל (פעמיים) אבל הבעיה כל הזמן חוזרת... מישהו מכיר פיתרון... :-\ [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לפרמט היום ת המחשב אבל לא רוצה לאבד את כל ההרחבות שלי ואת כל המועדפים... איך אני יכול לשמור אותם? תודה
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש תוכנה שבה אני אוכל להקליט אאודיו, ובזמן ההקלטה אני רוצה שתהיה לי אפשרות להקשיב למה שכבר הקלטתי - להשמיע חלק קצת מוקדם יותר של ההקלטה בעוד אני ממשיך להקליט. יש דרך לעשות את זה עם Cubase? או שיש תוכנה אחרת שיודעת להמשיך להקליט בזמן שאני מריץ אחורה בהקלטה? תודה לעוזרים.!
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
ההורדות בדפדפן נורא מעצבנות בקושי ניתן לראות את מצבן ואם מעבירים את כל ההורדות לדף אחד מרוכז אז נעלמים כל הנתונים כמו זמן משוער עד סוף ההורדה וכו'. כיצד ניתן לקבל יותר פרטים על ההורדה? יש בהגדרות משהוא נוח יותר? תודה רן
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
תודה מראש לעוזרים ! נ.ב אני משתמש ב Messenger Live 8.0
-
- 5 תגובות
- 605 צפיות
-
-
זה מה שקיבלתי יום אחד בהיר. מסך כחול ענקי קיבל את פני ובו היה כתוב שאם זה כבר קרה לי או שימשיך לקרות צריך להסיר כל חומרה או תוכנה חדשה שהתקנתי ולהוריד צללים בהגדרות הביוס ואם זאת פעם ראשונה לעשות פשוט הפעלה מחדש. זאת הייתה פעם ראשוננה אז עשיתי הפעלה מחדש, והמחשב לא רצה לעלות, הוא לא זיהה את הדיסק הקשיח. כיביתי אותו לגמרי, חיכיתי והוא עלה בסוף(בלי כונן דיסקים וצורב->עוד בעיה). |הדגש|מה גרם לשגיאה ומה אפשר לעשות|?||סדגש|
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אני מחפש חבילת מקודדים שתיתן לי מענה לכל צורות ה AVI הקיימת היום....לא NIMO ןלא K-LITE ולא ACE עזרו לי עד עכשיו....אני ממש חייב תשובה מהר לגבי הנושא הזה.
-
- 3 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום, אני מעצב אתר אינטרנט פשוט אומנם והתחלתי לעבוד על אקספלורר 7 הרגיל (הישן והטוב) והכל עבד כמו שצריך, התקנתי את האקספלורר 8 אני אפילו לא יודע למה, קיצור הרבה דברים משתנים פתאום בדף שעיצבתי למשל כפתורים של טופס (כמו סקר כזה שמסמנים תשובות) ונגיד הטקסט שהיה בתוך מסגרת שעיצבתי פתאום בורחים מחוץ ועל המסגרת. מישהו נתקל בתופעה הזאת? צריך עזרה דחוף!
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
ביצעתי RESET לדפדפן ועכשיו שאני נכנס אליו מופיע הדף הזה שבו צריך להגדיר ספק חיפוש הבעיה היא שאני לוחץ שמור את ההגדרות רשום לי בראש הדף Settings were not able to be saved successfully איך אפשר לתקן את זה או לפחות להוריד את הדף הזה שלא כל פעם שאני נכנס לIE7 הוא יוצג? http://img398.imageshack.us/my.php?image=34013948ur6.jpg
-
- 3 תגובות
- 605 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להפעיל סרט מסויים אני מקבל את הןדעת השגיאה הנ"ל ויש סאונד בלבד בלי תמונה.. מישהו מכיר את הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
פתאום ביום בהיר אחד אני לא יכול לחפש אתרים בשורת החיפוש של הFirefox אני יכול לכתוב אתר אבל אם אני לוחץ עליו לא קורה כלום, גם אם אני עושה אלפיים פעם ENTER זה לא עובד. אמרו שהבאג הזה תוקן אבל משום מה זה לא עובד עדיין .... התקנתי ומחקתי לפחות איזה 680 פעם אבל זה לא מגיב לי. אם מישהו גם נתקל בבעיה הזאתי ופתר אותה בבקשה שיעזור.
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
-
אני משתמש בויסטה ויש לי הרבה תהליכים שאני מעוניין לסיים ולא מצליח לי. אני לוחץ על סיים תהליך ואז המערכת הפעלה מנסה במשך יותר מכנה שעות לכבות את התהליך. מדובר בתהליכים פשוטים כמו פיירפוקס ואימיול שכנראה לא עובדים ממש טוב עם ויסטה. אני מחפש תוכנה שתחסל את התהליכים האלו. השתמשתי בkill process אבל זה לא עובד במקרה הנ"ל ולא מספק לי פיתרון. תודה
-
- 3 תגובות
- 605 צפיות
-
-
למי שלא שמע ולא ראה, לפני שבוע בערך יצאה גרסא אונליין לסריקת וירוסים של NOD32, סתם, למי שזה מעניין אותו: http://www.eset.com/onlinescan/ לדעתי כדאי להוסיף את זה ל סטיקי: טיפים ותוכנות מומלצות , בסריקת וירוסים ורוגלות אונליין. סריקה נעימה.
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אנטי וירוס נורטון 2002 לא מופעל בסטארט אף ולא מופעל כלל (גם לא ידנית) אבל משום מה לפעמים שאני עושה איזו פעולה, אז קופצת לי הודעת אזהרה וממליצה לי לעצור את הסקריפט. האם זה טוב ליהודים? אם לא - איך בדיוק נורטון עובד אם בכלל לא הפעלתי אותו וגם לאחר ההודעה הזו אני לא רואה שום סימן שלו בשורת משימות?
-
- 3 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום לכם בלי כוונה מחקתי תוכנת עריכת וידיאו וזה מחק לי את כל התיקיות עם הוידאו שערכתי דרכה....יש תוכנה שיודעת לשחזר קבצים? חינמי ולא חינמי לא משנה לי זה דיי חשוב...מדובר בקבצי וידאו .AVI .MPG .MP4 תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
שלום אני קיבלתי מכשיר חדש (פלאפון ) ורוצה להפוך אותו לסלקום ואורנג' איך עושים את זה????? תודה למי שיענה
-
- 6 תגובות
- 605 צפיות
-
-
הורדי את האימיול מהאתר הרשמי שלהם אני צריך להוסיך לו משהו או לשנות את הגדרות שלו בשביל שהוא יעבוד במהירות טובה אם כן בבקשה שילחו לי קישור והסבר מה אני אמור שעשות אני חדש בעינינים תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
וגם שאני מנסה להפעיל סרטים משם אותה בעיה עם כל נגן
-
- 5 תגובות
- 605 צפיות
-
-
למישהו יש איזה שהוא רעיון איך אני יכול לשמור את כל האימיילים שלי בלי שאני אצטרך לעבור אחד אחד להכנס פנימה ולשמור save as style? תודה לכל העונים כתגובה למה שנאמר מתחת עריכה: דרך הדפדפן = YAHOO. כנראה יש פה איזושהי אי הבנה, אני רוצה, להעביר את כל האימיילים מYAHOO להארד דיסק בלי לעבור עליהם אחד אחד. אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
יש לי HD שבוצע בו פורמט לאחר שימוש בתוכנה RECOVER MY FILES הצלחתי להחזיר את תיקיית ה JPG שלי כם כל התמונות 1.5G זהו כמעט הגודל המקורי של התיקיה אולי 50-100 מגה פחות הבעיה היא שאינני רואה את הקבצים בפתיחה כאילו ניזוקו האם יש תוכנה שיכולה לנסות לשחזר לי את התמונות???
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
אהלן אולי מישהו יכול להכווין אותי לאתר נוח להורדות?-רצוי בעיברית תודה מראש אבידע
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
לצרוב כמה קבצי BIN על דיסק DVD הורדתי משחק שנימכר בדיסקים של DVD בחבילה של דיסקים רגילים ואני רוצה לצרוב אותו על דיסק DVD [במקום כמה דיסקים רגילים על דיסק DVD] איך אני עושה את זה דרך התוכנות NERO או ALCOHOL 120%??? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
אני מעדיף שלא לשדרג למסנג'ר חדש. כשאני מפעיל הוא נותן הודעה שבלי שדרוג לא ניתן להתחבר... תודה.
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
יש לי את הפלאפון sk tv slider ויש לי גם את הכבל נתונים למחשב עכשיו ראיתי פעם לא זוכר איפה שיש מדריך להכנסת שירים לפלאפוןן לא זוכר איךך אז אני מחפש את המדריך הזהה בבקשה אם מישהו מכיר
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-


