תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
לא משנה, סידרתי את הבעיה תודה-LaZy-©BoY*
-
מישהו יודע עם איזה תוכנה זלמן עושים את הסירטונים שלהם? (http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=201&code=013.....)
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום יש לי תוכנה active boot disk ver. 4.0 שעולה לי שולחן עבודה אני פותח חלון "סייר מחשב שלי" אני רואה קבצים שלי.ובוחר תיקייה שהיא בגודל 1GB. ועושה "העתק" ואח"כ לוחץ "הדבק" ומעתיק תיקייה לכונן מחיצה אחרת. אבל יש בעיה אני לא רואה שצריך ליפתוח חלון קטן נוסף בזמן העתקה נותן לי לדעת כמה זמן מעתיק קבצים. וגם רואים בחלון בזמן העתקה פס זז ארוך שמראה מעתיק קבצים. בזמן העתקה איך פותחים חלון קטן שיהיה לי פס ארוך זז שמראה לי שהוא מעתיק קבצים? בתודה מראש מיכאל
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אלו קבצי IMAGE מסויים שלפי חיפוש באינטרנט אפשר לצרוב אותם בעזרת התוכנה Prassi PrimoDVD. התקנתי את התוכנה אבל היא לא מזהה את הצורב שלי משום מה (3540) מישהו מכיר אלטרנטיבה?
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אני משתמש בzone alarm והתקנתי ftp על המערכת שלי.הגישה לftp חסומה ממחשבים אחרים, כאשר הzone alarm פועל.. וכאשר הוא כבוי, אז הכל בסדר! איך אני יכול לכוון את הפירוול ככה שיאפשר כניסה לftp? תודה!
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום, הורדתי את התוכנה uICE בשביל שאני אוכל לשלוט על המחשב עם שלט אינפרא אדום. יש לי מחשב נייד ובו יש אינפרא אדום מובנה SMC IrCC Fast Internet Port. איך אני גורם לתוכנה לזהות את החיבור שלי ואת השלט שלי. אורי
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
נכון בתפריט של המשחקים יש מנגינות כאלה, אז אפשר להוציא מנגינות כאלה בעזרת תוכנה מסויימת, כי אני לא רואה קבצי MP3 בתקייה של המשחקים...
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
אני בכיתה י"א בגמגת תקשורת והתמקצעתי בעריכה.. עכשיו בסרט גמר שלנו יש קטע שאנו משתמשים בבלו סקרין ואני אשמח אם תתנו לי טיפים לעריכה עם בלו סקרין.. כדאי להשתמש דווקא בסקרין בצילום עצמו בכחול או כמו בקליפים לחפש אחד ירוק חזק? אשמח גם אם תתנו טיפים כללים בעריכה ותתנו שמות של אפקטים נחמדים שאתם משתמשים בהם..
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אני צריך מישהו שיסביר לי את היתרונות והחסרונות של התוכנה והאם היא מהירה בדרך כלל, וכמה זמן לוקח לה להתחיל להוריד וכו'....
-
- 3 תגובות
- 605 צפיות
-
-
ב - XP, כאשר הייתי מפעיל לינקים ל - mirc בפיירפוקס הוא היה פותח לי את התוכנה ואת החדר שאליו הקישור קישר. אבל ב- vista הוא נותן לי שגיאה "firefox doesn't know how to open this address", איך אני מקשר את mirc לפרוטוקל IRC בהגדרות כך שהוא יפתח את התוכנה? תודה
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי כל פעם התראה שיש לי ספיוואר על המחשבצד שמאל למטה) כל פעם הוא מרים לי "SYSTEM ALERT" ,כל הלילה הרצתי סריקות עם אד הוואר,מצא לי הרבה,אבל זה עדיין מופיע,אתם אולי יכולים להביא לי תוכנה שתוריד את זה? תודה רבה לעוזרים! ד"א ,זה גם מוציא אותי ממשחקים.(אני חושב שזה זה,כי אף פעם לא קרה לי שזה יצא לבד ממשחקים). [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי לינק לדך הרשמה לעשות מסנג'יר? אני לא מוצא את .תודה.
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום לכולם. היה מותקן אצלי במחשב נורטון אנטי וירוס תקופה ערוכה. נגמר לי החוזה איתם ולא חידשתי. לאחרונה התקנתי את NOD32 אבל שמתי לב שהוא דפק לי את התוגנה ביטורנט. אין לי מושג איך אבל נסיון לסדר את הבעיה לא העלו הצלחה. עבדתי עם קספרסקי אבל גרם לי לבעיות חיבור. האינטרנט נהייה איטי בטירוף. בקיצור אם מישהו יודע איך להפעיל את הביטורנט עם NOD32 אני אשמח לטיפ. או לאנטי וירוס חזק וטוב. תודה מראש L.A
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם! נכנסתי לאתר כלשהו והפריע לי הרעש של האנימציה ברקע. יש אפשרות לבטל את הסאונד שלה? תודה והמשך שבת נעימה!
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי 2 קבצי avi ואני רוצה לחבר אותם כדי לצרוב אותם על דיסק dvd אני מתכנן גם לשים להם תרגום ואני צריך את כל ההמלצות שלכם, איך להמיר? עם איזו תוכנה להמיר? ועוד תודה רבה מראש
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
(שואל בשביל חבר) שלום רב, במחשב שלי (עם אקס פי) יש בעיה בהתקנה תוכנות האנטי וירוס בזמן ההתקנה, המחשב (תוכנת ההתקנה יותר נכון) נתקעת באמצע ולא מאפשרת לי להתקין בתוכנה : Kaspersky Anti-Virus Personal Pro 5.0.18 זה נתקע באמצע התקנת הקובץ Kav.exe ועוד קובץ נוסף בתוכנה : 7.5 AVG זה נתקע באמצע כי בפעם הראשונה שהותקנה התוכנה החבר ביטל בטעות את ההתקנה באמצע, זה לא נותן אופציה להתקין שוב וזה טוען את הטענה הבאה : Local machine: installation failed Installation: Error: Action failed for file avgamsvr.exe: creating file.... No such file or directory תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
מכירים שאתם מנגנים שיר ברקע ורוצים שהוא יהיה בעל קול של ילד או מבוגר וכו'.... יש תוכנה כזאת פשוטה להפעלה? תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אני נוב מחולט בעניין אז בסבלנות. היום העברתי לאבא שלי את כל המיילים לאאוטלוק. עכשיו יש לו שלושה חשבונות שונים ב-Gmail ואת כולם הגדרתי כך שיגיעו לאאולטק והכל טוב ויפה. ההודעות "מורדות" לאאוטלוק ברגע זה אבל - משום מה הכל נכנס ל-Inbox אחד ואני לא רואה שלושה "עצים" ניפרדים של חשבונות.. *יש תמונה להסבר* ככה שכמו שאתם רואים במקום שיהיו שלושה "עצים" כאלה של חשבונות יש רק אחד. למישהו יש הסבר איך אני גורם לזה להיות שלושה ניפרדים עם שלוש Inboxים שונים וכו'? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
היי רכשתי לא מזמן מחשב חדש ובו כרטיס מסך sappire ati x80 gto וכן מסך LCD של LG 1780Q אני מתכין את הדריברים וישנה התנגשות בינהם ובעיה מה סדר ההתקנה המעודף האם קודם את הדריברים של המסך או של הכרטיס הבעיה היא בהגדרת ה PIVOT של המסך ( המסך ניתן לסיבוב והתמונה משתנה אוטמטית ) מה לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מנסה למחוק את אופיס 2003 דרך הוספה/הסרה אבל הוא לא נמחק גם במצב בטוח הוא לא נמחק אני מקבל את השגיאה הבאה: לא הייתה אפשרות לפתוח חבילת תיקונים וודא כי חבילת תיקונים קיימת ויש לך גישה אליה. מה אני אמור לעשות ? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי נייד של העבודה ונייח פרטי ואני רוצה לסנכרן את ה calender בשניהם. כאמור, outlook 2007. תודה, אופיר
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי בעיה שחוזרת על עצמה בזמן האחרון. פתאום , ללא כל התראה נסגרים לי כל מסכי האקספלורר הפתוחים או נתקעים (הסמן מופיע כמו שעון חול כל הזמן). ההודה אומרת שרכיב ה פלאש 10A.OCX אחראי למצב. מה אפשר לעשות בנדון?
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
שלום לכולם, שאלה, איזה תוכנה אני יכול להתקין בבית ובמשרד, שאני יוכל דרך מצלמת אינטרנט לראות מה קורה עכשיו בבית, זאת אומרת אם אני נכנס דרך מחשב העבודה, אני יוכל להתחבר למחשב שלי בבית, ולראות דרך מצלמת האינטרנט שפועלת בבית, האם זה אפשרי, אם כן, אם איזה תוכנה, ואיך תודה רבה לכולם
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי ולחבר שלי מיקרופונים תקינים ואתה גירסה (6.1) אבל זה לא יוצר קשר. ניתקנו שנינו את הפיירוואל (של ה-XP בכלל לא מופעל) וזה עדיין לא טוב. שנינו הגדרנו את האשף לפני זה. לי יש מודם שהוא גם ראוטר,יכול להיות שזה קשור?
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-


