עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כותרת... קורה לעיתים, בד"כ כשלוחצים על כפתור ADD... איפה הבעיה? בוינאמפ או משהו אחר?

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  2. Started by naoriko,

    אני נכנס לנרו עכשיו יש לי 3 אפשרויות VCD,SVCD,וDVD ויסידי ואסויסידי אין לי בעיה אני רק רוצה דיוידי להשים כמה סרטים בדיסק שיפעלו שאני מכניס סרט הוא נותן לי הודעת שגיאה רשימה של קבצים כמו VOB,IFO וכולי....וניסיתי להוריד תוכנות שהופכות סרטים לקבצים האלה ואין אי אפשר איך אני מסדר את זה שאני יוכל לצרוב???? בבקשה עזרה

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  3. Started by aerosmith,

    שלום, אני מחפש תוכנה להורדת שירים.. עד עכשיו הייתי משתמש בתוכנה LIMEWARE אבל היא נדפקה מורידה לאט יותר מהאימיול.. האם ישנן תוכנות נוספות? (קראתי את חוקי הפורום ולא מדובר על כך שאסור לרשום הודעה כזאת אז מנהלים אם אסור תנעלו או תמחקו אבל קראתי ואין דיבור לגבי זה). תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  4. Started by ElemenTal,

    עכשיו אני כבר אחרי פירמוט והכל בסדר אבל מענין אותי מה היתה הבעיה... ביום שישי פתחתי את המחשב לניקוי, פרקתי: ספק, כרטיס מסך, קשיח, צורב והפאנל הקדמי + המאוורר הקדמי (מארז ישן - הפאנל לא נשלף בקלות). אחרי שנקתי הכל, החזרתי וסגרתי - אני מפעיל את המחשב ובשלב שהוא טוען את הוידואס הוא עושה ריסרט (הוא גם עשה טעינה ערוכה יותר מהרגיל ובסיום פשוט עשה ריסרט). אז פתחתי עוד הפעם בדקתי 10 פעם את החיבורים של הספק, הוצאתי גם את המעבד והחזרתי (מה שמוזר זה שלא נגתי בוא בהתחלה) את הזכרונות ואפילו החלפתי דיסק קשיח עם מחשב אחר ועדיין לא פעל. מה זה יכל להיות ? התחממות של משהו ? (דבר אחד שעשיתי אבל אני לא מקיר שום קשר בין זה לזה שהוא נכבה זה שכמה ימים לפני עשיתי OC לכרטיס מסך וזאת היתה הפעם הרא…

  5. האינטרנט אקספלורר שלי החליט פתאום יום אחד שהוא לא מוכן יותר שאני אכתוב בעברית באתרים ולכן את הטקסט הזה אני כותב לכם עכשיו בנואטפד ועושה קופי פייסט, אחרת זה יוצא ככה: ??דד א??ב ?? ??חבה??טט! אין בעייה בהצגת טקסט בעברית. יש פתרון? בבקשה תחסכו ממני את הדיון המעמיק על כך שאינטרנט אקספלורר חרא ואני צריך לעבוד למוזילה/אופרה וכד'. תודה. נדב

    • 3 תגובות
    • 608 צפיות
  6. Started by golanWAN0,

    אז ככה יש שתי תוכנות אנטי וירוס טובות ואני לא יודע מה לבחור??? 1.kaspersky prsonal pro 2.kaspersky personal מה אתם חושבים? מה יותר טוב ? 1 או 2 .

    • 3 תגובות
    • 608 צפיות
  7. Started by assaf990,

    במקום להוריד על 190 KBS הוא מוריד מקסימום על 75KBS את אותה הורדה הורדתי דרך IE6 וזה ירד על 190 ההגדרות שלו: בחיבור T1 (או אחר עם 999999KBS). בהגבלת מהירות: ללא הגבלה. למה זה?

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  8. Started by deso,

    אמ... אני מחפש מדריכים והסברים שלמים לICQ ומסנג'ר לשימוש יום-יומי (כן, אין לי עדיין.. כמה עצוב :'( ) ~צונזר ע"י דסו~ סיבה: אוופס, לא ידעתי.. מצטער ובכלל, למסנג'ר צריך כתובת אימייל? ???

    • 9 תגובות
    • 608 צפיות
  9. שמעלים את הנגן עם FF רואים Adblock, אבל ראיתי בנגני FLASH אחרים שאין את ה adblock מתחת.

    • 4 תגובות
    • 608 צפיות
  10. נוצרה לי לא מזמן בעיה בתוכנה שמזהה טביעות אצבע. עד עכשיו אם לא הייתי מזוהה דרכה היא היית תמיד בפעולה והאיקון שלה היה בצד כך שברגע שהייתי מעביר את האצבע היא היית מזהה את זה. עכשיו כאשר אני לא מזוהה התוכנה הוא התהליך יוצא לגמרי ככה שאם אני רוצה להכנס על ידי טביעות האצבע אני צריך להפעיל את התוכנה ידינית. ניסיתינ להסיר ותהקין לא עוזר. למישהו יש מושג איך אני משאיר את התהליך תמיד פועל שאני יראה את האייקון בSystem Tray קבוע? יש הגדרות רגסטרי או משהו כזה ? כי לא מצאתי. יש לשים לב - שאני כן מחובר ומזוהה היא עדיין רצה ברקע.

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  11. Started by GazzA,

    שלום לכולם... יש לי בעיה בעדכון ביוס כי אני לא ממש עשיתי את זה לפניי ואני לא יודע איך לעדכן ממש אני עושה עדכון ביוס כי שיש לי לוח DFI NF4 ULTRA-D והוא קצת בעייתי עם זכרונות עם שבבים של TCCD (לפי מה שנעה מחשבים אמרו לי).. אז הם אמרו לי לעשות עדכון ביוס וזה יסתדר אז הם נתנו לי מדריך והם נתנו לי את הקובץ לעדכון ועכשיו נשארה לי הבעיה איך אני עושה את זה כי הם לא יכולים לעשות את זה איתי בטלפון ולא ממש באלי לשלוח את המחשב לחיפה (אני גר ברחובות) הבנתי מהמדריך שיש שתי אופציות לעדכן, אחת- דרך דוס שממש לא הבנתי איך עושים את זה וזה יותר "מסוכן" והשניה- דרך תוכנה או משהו שמעדכנת אוטומטי את הביוס ואז השאלה איך הוא מוצא את הקובץ שיש לי לעדכון שזה גם לא ממש הבנתי וזה פחות "מסוכן" מהראשו…

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  12. שלום ברשותי צורב DVD שמסוגל לצרוב במהירות של עד X16 אבל אני נוהג תמיד להוריד את מהירות הצריבה. האם ניתן לעשות את ההגבלה הזו לקבועה כדי שלא אצטרך כל פעם לשנות ידנית בתוכנת הצריבה?

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  13. Started by dj shay 30010,

    ניסיתי בכמה גרסאות גם בגרסה 8

  14. Started by DeadByDawn,

    אני יודע שאני שולח SMS מהאי סי קיו,זה לא עולה לי כסף,ואפשר לשלוח עד מספר מסוים של הודעות אבל...אם אני קובע באי סי קיו שכל הודעה שתשלח לי לאי סי קיו אני אקבל אותה למכשיר בSMS,המצב שנקרא Forward to SMS זה עולה לי כסף?? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  15. Started by KOBRA CHOPER,

    הורדתי פלוץ 32 לפני זה היה לי KASPERSKY טוב אז NOD32 לא מופיע לי שם למטה איפה שכל התוכנות למה זה ככה?

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  16. Started by lordgod,

    תוכנה שתראה לי אם מישהו או משהו נכנס לי דרך פורט ואפשרות לסלק את מי שמנסה לחדור וגם אפשרות לחסום ולפתוח פורטים. תוכנה כזאת לא אמורה בכלל להכביד על המערכת והממשק לא צריך להיות כ"כ יפה ,ותוכנה כזאת מומלצת אבל צריך שיהיה אפשר למזער אותה לשורת המשימות ואם רוצים שתעלה בהפעלה (startup) תודה למי שיביא קישור עריכה : בדומה לזה : http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=2263 בקשה עזרה

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  17. Started by Satlan,

    אהלן עשיתי גיבוי של כונן C בכונן D, זה שוקל 8 גיגה ורציתי לדעת בעצם שאני מפרמט את המחשב איך אני מחזיר את כל הווינדוס .. צריך איזה בוט דיסק ? כן חפשתי בפורום ולא מצאתי תשובות ספציפיות.

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  18. היי ^ תודה הלוח במפרט

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  19. Started by lyosi,

    תכונת AUTOCOMLETE ב- OUTLOOK2007, אינה משתמשת ברשימת הכתובות מספר הכתובות, אלא יש לה רשימה ניפרדת משלה. צריך לקלוד כל כתובת באופן ידני לשורת ה- TO או BCC כדי שהשם הזה יכנס לרשימה.... מה עושים עם ספר כתובות שמכיל מאות שמות וכתובות? יש דרך להכניס את ספר הכתובות לרשימת ה- AUTOCOMLETE ב- OUTLOOK מלבד לקלוד את הכתובות ידנית?

    • 5 תגובות
    • 607 צפיות
  20. Started by lmlm,

    אני מחפש תוכנת חסימת אתרים עפ"י שם מפתח (כמו נגיד כל האתרים שמכילים תוכן של AMD שיחסמו) אני מחפש גם ל FF וגם ל IE יש חיה כזאת?

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  21. שלום, יש לי את דפדפן פיירפוקס ודרך דפדפן זה אני לא מצליח לראות תמונות של הפורום או תמונות בגיימספוט, למה? ושאני בדפדפן Explorer אני מצליח לראות את התמונות של הפורום וגם של הגיימספוט... עריכה: שאני רוצה לצרף תמונה למה שאנחנו רואים בצד בכל תגובה אני לא מצליח

  22. אני מקווה שזהו הפורום הנכון- יש לי בעייה עם תוכנת הMHDD המוכרת לסריקת פגמים וסקטורים בהארדיסקים פנימיים: כשאני מחפש את ההארדיסק לסריקה, הוא לא מאתר שום הארדיסק (לא מוצא אותו בכלל!) והוא רושם שככל הנראה זה או שחסרים ג'אמפרים לתמיכה בprimary או שהכונן לא תומך בLBA MODE אבל לכונן אין ג'אמפרים כלל והוא כן תומך בLBA,אז מה הבעייה כאן?אולי הכונן הקשיח פגום? עשיתי כבר סריקה עם תוכנת החברה והכול יצא תקין(חוץ מרעש של Spin down/up שנשמע חורק במיוחד),אבל אני רוצה לבדוק עם MHDD תודה מראש חברים!

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  23. אני משתמש בזה כבר המון זמן ולי זה נראה מובן מאליו (וכנראה גם למנוסים שביניכם), אבל לאלו שלא כ"כ מנוסים ויוצרים עבודה חדשה, הנה טיפ נחמד: הקדמה קצרה: זה ידוע הרי שכאשר מישהו עובד על ציור / עיצוב זמן מה הוא כבר לא יכול לתת חוות דעת אובייקטיבית לגבי האם התוצאה שהוא השיג טובה מספיק, וכמעט תמיד קורה שכשאדם אחר מביט בעבודה הוא מבחין בבעיות שהיוצר עצמו לא הבחין בהן (ולעתים לא יכול אפילו להבחין בהן אחרי הביקורת) . זה קורה בד"כ מהסיבה שהמוח שלנו היוצרים כבר משלים את מה שאנחנו רואים ביצירות שלנו, ו"מתרגם" את זה למה שרצינו באמת להשיג, למרות שלעתים התוצאה רחוקה מלהיות באמת טובה מספיק. אנחנו לא רואים את זה כי המוח שלנו משלים את החסר מוקדם מדי. מה שצריך לעשות זה לראות את התמונה באופ…

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  24. Started by AsD[eyal],

    בwin98 כשאתה מחבר diskonkey/mp3player הוא לא יוצר אוטומטית כונן נוסף, השאלה שלי איך אפשר לעבוד עם המכשירים האלה במערכת הפעלה 98

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  25. Started by matanmax,

    שלום כולם... אני מחפש כבר המון זמן דריברים ללוח אם של אינטל דגם e210882 http://img147.imageshack.us/img147/6092/untitledkq9.jpg כאן יש תמונה של הדריברים שאני צריך+מה קורה כאשר אני מנסה לשמוע שיר. בסרטון הסרטון פועל ללא סאונד! חרשתי כבר על גוגל..תודה מראש! מתן.

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות

דיונים חדשים בפורומים