תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מדובר בגרסא 7.5 של MSN, לאחר פרמוט של המחשב המסנג'ר מסרב להתחבר. יש לציין שנתקתי כל אנטי-וירוס פיירוואל שהיה על המחשב מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
למרות שהתקנתי ג'אווה יש לי בעיה להכנס לצ'אט של נענע, חלון הצ'אט לא נפתח אותו דבר באתר משחקים POGP חלון החדרים נפתח אבל התוכן לא עולה מה עושים ?
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
יש לי מחשב דDELL ואין לי את הדיסק דריבר.יכול להיות שהווינדוס יזהה לי אותם ? או שלמחשב DELL זה בעיה ?
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
http://revivo.ios.st/Front/Newsnet/reports.asp?reportId=247592 תודה מראש לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום רב. האם יש תוכנה באנטרנט שדרכה אנשים שעשיתי להם Ignore ואני נמצא במצב Invisible בכל זאת יכולים לראות אותי כש אני מחובר? תודה מראש L.A
-
- 6 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני רואה שהבקשות שלי בדיון קודם היו מסובכות מדי, אז הנה פישוט של הדרישה המרכזית שלי מנגן מדיה - אני מחפש נגן שששומר על סדר השירים לפי שמות הקבצים, כך שקובץ שמתחיל בספרה "1" יופיע לפני קובץ שמתחיל בספרה "2". ב-Winamp, כשאני גורר שירים הם מסודרים לפי השם שלהם בתגית ה-ID3 ולא לפי שם הקובץ, דבר שיוצר סדר השמעה שונה מאשר בדיסקים המקוריים. אני לא מעוניין להשתמש בנגן המדיה של Windows ולא ב-iTunes מסיבות של ממשק משתמש מסורבל בראשון והתקנה של סרוויסים מיותרים בשני. אני כן מעדיף תוכנות חינמיות ופרוייקטים בקוד פתוח. תודה מראש על ההמלצות!
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שאני מקבל מייל עם קובץ של word excel וכו' אין לי את האופציה "פתח" רק שמור ולבטל יש למישהו מושג איך אני יכול לקבל את האופציה "פתח" יש לי ווינדוס XP עם אופיס 2007 בדואר HOTMAIL לפני הפרמוט שעשיתי הייתה לי את האפשרות הזאת
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום אנשים... הכנתי איזה משהו קטן באקסס וב-VB וכשאני רוצה למחוק נתונים מטבלה מסוימת אני מקבל את ההודעה "אתה עומד למחוק רשומה 1... האם ברצונך להמשיך?" אני יודע שזה לא רציני מדי אבל זה מפריע לי מאוד איך בדיוק אני מעלים את ההודעה הזאת? תודה אנשים...
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
כמו בכל תוכנה שיש בה שכבות אני עובד לא נכון (פוטושופ, פלאש ו'כו...) אולי זאת השעה (5-7 בבוקר ). בכל מקרה- אני רוצה לחלק את מה שעשיתי לשכבות שונות אחרי שבניתי את הכל בשכבה אחת. זה אפשרי? אם כן אז איך אני מפריד כל דבר שאני רוצה לשכבה נפרדת? מדובר בגיסא SketchUp 3.1.33 הצלחתי לבד, לא יודע למה לא הצלחתי קודם סליחה.
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
הייתי כבר בחצי של סרטים ושירים והופעות... בקיצור איך אני מחזיר את זה? הTEMP שמורים.
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
חיפשתי פתרונות בגוגל והם לא ממש נחלו הצלחה. מצטער ש"הצפתי" ב-2 נושאים חדשים.
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לצרוב משו ואני רואה שמסומן ב"וי" משו ורציתי לדעת מה זה אומר? אם אני לא טועה זה שואל אותי אם אני רוצה להשאיר את הדיסק פתוח? תודה!
-
- 5 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני משתמש ב- Photoshop CS ME 1. כיצד גורמים לתמונה (לחלק מתמונה למען האמת) להפוך מכהה בצד אחד לבהירה בצד שני (ככל שהולכים שמאלה למשל, התמונה בהירה יותר...)? 2. כיצד יוצרים קווים ישרים פשוטים? 3. כיצד יוצרים (אני מתאר לעצמי שצריך פילטר כלשהו) מתמונה צבעונית, תמונת שחור לבן של הקצוות בלבד (תמונה של בניין תהפוך למלבן שחור)? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום לכולם איפה אפשר לשהשיג או לקנות את התוכנה aqua mark
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
לאחרונה המחשב שלי עושה בעיות לאחר האתחול. הוא מעלה את סרגל הפעלה מהירה אך ה- DESKTOP נשאר ריק. רק לאחר מס' דקות עולים ה- ICON'S אך המחשב לא מזהה קבצים בכלל (אם נכנסים ל- MY COMPUTER נראה כאילו אין כלל כוננים וקבצים במחשב). בעת ניסיון כיבוי המחשב נתקע וניתן לכבותו רק ע"י ניתוק פיזי מהחשמל. אשמח לעצות. נ"ב יש לי P4, 512M, 3GHZ
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום חברים אני מחפש תוכנה לניטור המערכת והרשת, תוכנה צד שלישית כמובן ולא ב perfmon - Performance של מייקרוסופט כמובן מניסיונכם, ולא מחיפוש מגוגל, תודה רבה על תשומת הלב. לילה טוב
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
אני לא מצליח להפעיל את האפשרות auto-protect... מישהו יכול לעזור?? תודה
-
מישהו יודע מה עושים אם IE לא שומר קוקיס של אתר מסויים? אני יוצא מימנו, נכנס ושוב צריך להתחבר מחדש.. (וזה רק באתר אחד, ולאף אחד אין את זה שם - כך שזו לא בעיה של האתר הזה. זה קרה אחרי שמחקתי קוקיס ידנית)
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
מישהו נתקל בוירוס עם המאפיינים הבאים: - מוחק אוטומטית את הקובץ EXE של כל אנטיוירוס כך שאי אפשר להעלות שום אנטיוירוס על המחשב. - לא נותן להעלות SAFE MODE. בבקשה אם מישהו מכיר את הוירוס ויודע איך להעיף אותו שייכתוב פה כבר שבועיים זה ככה וזה מעצבן אחושרמוטה תודה לכולם :>
-
- 5 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום. ברצוני לרכוש את האופיס הכי חדש (מהי הגרסה הכי חדשה?) אבל יש כ''כ הרבה גרסאות וחבילות שאני לא ידוע מה לבחור. אני אשתמש בה בבית, להכין עבודות לבית-ספר וכו'. עוד דבר - מה זה ה- MS OFFICE 12 הזה עם ה- interface החדש והמגניב? תודהמ ראש.
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני יודע שאפשר לגרום לדף בפורמט HTML להציג ולהפעיל קוד ב-PHP אבל עם תוכנת WAMP אני לא מצליח לעשות את זה.... מישהו יכול לעזור? תודה...
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
זאת תוכנה למשחקי רשת... בכל מקרה איך אני מכניס לשם שרתים??? לדוגמא אני רוצה לשמחק ב-Call of Duty 2... איפה אני מוצא את השרת שאני יוכל להתחבר ולעשות משחק רשת???
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
בכל פעם שאני מנסה להתחבר אל האינטרנט הSTART BAR שלי נתקע ואני לא יכול לעשות שום דבר חוץ מלפתוח חלון של קליק ימני (עכשיו פתחתי את הTASK MENEGER לפני שהתחברתי וגם את הFIREFOX וככה אני כותב :\) יש למישהו מושג מה הבעיה ?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
טוב אז ככה התקנתי פלאש 5 במחשב לחצי פעמיים המחשב עוש הממש לפרק זמן קצר של פחות משניה כאילו הוא חושב וזהו לא עושה כלום לא מעלה הודעת שגיאה כלום הפלאש לא עולה אמרתי אולי זה גירסה חמש או משהו לא טוב בהתקנה.. אותו הדבר קרה לי עם פלאש MX2004 גם הוא לא עולה לי אותה הבעיה... מישהו יכול לשאר מה יכול לגרום לזה תודה למי שעוזר ודרך אגב תוכנות אחרות וגם גרפיות כמו פוטושופ 7 וכו עולות בסדר בלי בעיה.. ומישהו הביא לי פלאש על דיסק זה כן עולה כאילו בלי להתקין העתיקו את כל הקבצים לדיסק ואני רק לוחץ הפעלה אבל הפלאש ישן ועם בעיות.. בכל מקרה עזרה!! תודה!!
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
מה קקורה??? יש לי קובץ וורד שמחקתי ממנו משהו ושמרתי בטעות האם יש אפשרות להחזיר את הפרטים בנמחקו?? תודה
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-


