עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Green,

    היי רציתי לדעת איזה אימיול עדיף לישראל זתומרת שלא יהיה את הבעיה שחוסמת את המהירות RR יש איזה אימיול טוב ומהיר שלא יהיה בו את הצרה הזו תודה

    • 0 תגובות
    • 563 צפיות
  2. Started by m53242,

    אני צריך עזרה , מישהו מומחה לפורום כאן. יכול לעזור לי בבקשה לייצור להכין Bootable CD תוכנה MHDD לתקליטור רגיל CD לא תקליטור DVD שיעבוד ב DOS כי יש לי בעיה בלוח אם H310M-A בביוס אין אפשרות לשנות ל- IDE רגיל יש רק UEFI או legacy זה אלה ביוס לא עולה ולא רואה כוננים דיסק קשיח SATA ב-DOS הבעיה תוכנה MHDD מיושן עובד DOS עולה חלונות 98 גירסה מאוד מאוד ישן ולא מתאים ללוח אם. צריך שיעבוד ב- DOS של חלונות 10 או חלונות 7 או חלונות 8.1 משהו כזה. מישהו מומחה לתוכנה שיודע להכין לייצור קבצים הפעלה DOS של תוכנה MHDD של בדיקה דיסק קשיח ליבדוק אם יש סקטורים פגומים. אני אוהב ליראות תוכנה MHDD שמראה לך כמה מספרים וכמה צבעים אדומים וירוק ואיקס ושגיאות סקטורים פיגומים זה נחמד מאוד וזה …

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by Raul,

    יש לי את גירסאת הפרו ובכל זאת הוא לא נותן לי לשנות מ2.0 ל3.0... יש למשהו מושג מה עושים?? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 518 צפיות
  4. אהלן חברות וחברים מחפש תוכנות שיעזרו לסבתא שלי להתרגל לשימוש במחשב, בעיקר Skype וכאלה כדי לדבר עם הנכדים והנינים בחו"ל. מחפש כל דבר שיעזור להקטין את המגע שלה עם המחשב ושיתאים ככל האפשר לצרכים שלה. Theme שמגדיל את הפונטים או בכלל ממשק שונה שמתאים יותר לאנשים שאין להם מושג יתקבל בברכה.

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  5. אני מנסה לפתוח מסמך חדש בפוטושופ, ומשום מה נפתח לי מסמך עם קווי אורך ורוחב כמו דף חשבון איך אני מצליחה להחזיר את המסמך לצורתו המקורית ללא קווים אלא מסמך חלק?

    • 1 תגובה
    • 912 צפיות
  6. מאוד נוחה וקלה. מומלץ http://www.filehippo.com/download_winsnap/ ! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by tomer_et,

    אני לא יודע מה עשיתי להגדרות של הדפדפן שלי - אבל אני לא מצליח בזמן האחרון לראות וידאו או לשמוע רדיו בדפדפן בעצם כל מה שב-STREAMING... בהתחלה חשבתי שאולי מדובר בבעיה בהגדרות של האנטי וירוס והפיירוול (NORTON) אבל התופעה ממשיכה גם כשאני מכבה את שניהם (DISABLE). בבקשה עזרו לי...

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  8. Started by raul987,

    אני לא שומע תסאונד הזה..במשחקים ובאינטרנט מה עושים?? (נ.ב שאני לוחץ בווליום כונטרול..אין לי אפשרוות להוסיף מידי..)

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  9. קניתי אל פסק של גמאטרוניק ואיתו קיבלתי תוכנה וסריאל, לאחר התקנת התוכנה מופיע בtray ליד השעון שם סמל של התוכנה אבל עם X עליו ואפילו כשלוחצים עליו קליק ימני, התפריט שאמור לעלות עם האפשרויות לא נפתח... אצל אחים שלי במחשב התקנתי את התוכנה אפילו שאין להם UPS, רק בשביל הבדיקה, ושם התוכנה עובדת בסדר גמור... פירמטתי את המחשב שלי, ניסיתי להתקין את התוכנה שוב ושוב, עם האל פסק מחובר ומנותק.. שום דבר לא עוזר.. התקשרתי לשירות של החברה אתמול והבטיחו לחזור אלי ולא חזרו... עד יום ראשון שאצור איתם קשר שוב, החלטתי לשאול כאן בינתיים אולי מישהו מכיר את התקלה ויוכל לעזור לי איתה. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  10. יש לי XP HOME ניסיתי לאתחל מכל סוגי הדיסקים אך לשווא יש למישהו רעיון? תודה

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  11. Started by MetalHead,

    אז המצב הוא כזה. למחשב הקודם שלי היה לוח אם של אסוס עם כרטיס קול מובנה (Sound MAX). הדרייבר של הכרטיס קול המדובר הגיע עם Wave Table משלו שנשמע ממש מצויין יחסית לוויב טייבל של מיקרוסופט. לאחרונה רכשתי מחשב חדש, הפעם לוח אם של GIGABYTE. לכרטיס קול המובנה שלו אין וויבטייבל משלו, וזה משאיר אותי עם הסינטיסייזר של מייקרוסופט בלבד. השאלה שלי היא האם אפשר איכשהו להוסיף לרשימת ה MIDI Music Playback את הטייבל שהיה על המחשב הקודם שלי? אני עובד הרבה מאוד עם Guitar Pro וזה דבר נורא חשוב בשבילי. מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי.

  12. Started by pssheba,

    שלום, עם word 2007 שברשותי אני עובד 13 שנים ונוהג לסמן ולהוסיף לאינדקס מילות מפתח כדלקמן: 1. מסמן מילה 2. reference-> mark entry 3. בחלון Mark Index Entry לוחץ על לחצן mark. כאמור, פעולה זו עבדה במשך 13 שנה ללא הרף, כיום לא ! אחר שאני לוחץ mark הכל נתקע וב file manager שורת microsoft word רשומה באדום: not responding. הסרתי את ה word, הרצתי 2 אנטיוירוסים: 1. adwcleaner_8.0.7 2. hitmanpro_x64 התקנתי מחדש את office אך הוא בסורו: לא מקבל מילים לאינדקס ! ביליתי יום בחיפוש בגוגל והאפשרויות המותעות ע"י גוגל: הקובץ גדול מידי לא נכונות. במשך 13 השנים עם word 2007 עבדתי עם קבצים פי אלף יותר גדולים מהקבצים עימם הסתבכתי השבוע. אפשר יכול לעזור לי ?

    • 2 תגובות
    • 907 צפיות
  13. Started by rrroonnii,

    תראו בתמונה האם במצב כזה הוא תמיד בודק תמחשב ומנקה לבד אותו ? [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by siin,

    Symantec Fax Starter Edition קיים לאחר התקנת אופיס איך משתמשים ומפעילים את השרות הנ"ל?

    • 0 תגובות
    • 534 צפיות
  15. Started by Nosh,

    כו, אחרי כמעט שבועיים מאז שפירסמתי את FireFox 3 Beta1 RC3 (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=301293.0) יצא עכשיו גרסא חדשה יותר Firefox 3 Beta 1! התוכנה קימת כעת ביותר מ20 שפות עברית לא בינהם ( ) להורדה: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html בנתיים לא מצאתי הבדלים בין גרסא זאת לגרסא הקודמת (FireFox 3 Beta1 RC3) נירא לי יש רק תיקוני באגים.

    • 177 תגובות
    • 18.4k צפיות
  16. Started by BURTON,

    פתחתי את הפיירפוקס ונפתח לי תפריט שאף פעם לא ראיתי כלומר ראיתי אותו אבל במוזילה הרגילה לא בפיירפוקס בקיצור הוא שאל איזה יוזר אני רוצה להפעיל והחלטתי בשביל הנסיון ליצור יוזר חדש יצרתי ועכשיו אני כבר לא יכול להיכנס ליוזר הישן הוא לא נותן לי יותר את הבחירה הזאת אלא תמיד נכנס ליוזר החדש והיוזר הישן עם כל ההגדרות הלך(מקווה שלא) מה עושים?

    • 9 תגובות
    • 733 צפיות
  17. Started by Tomerico,

    מישהו יודע האם יש בקויק טיים אפשרות לראות עוד פורמטים חוץ מnov... למשל כמו mpg mpeg avi asf.... תודה מראש...

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by ashkenazone,

    יש תוכנה שעובדת כמו סטייל XP חינמית?

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  19. קניתי לוח של אינטל ויש שם אופציה נוספת בסאונד לאפשר משהו. מאיפה אני מביא מספר רישיון? חיפשתי בדיסקים ואין. יתרה מזאת חיפשתי ב אימיול ואין! מאיפה מסיגים מספר?

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  20. שלום המחשב שלי קורס במשחקים מסויימים, ולוא דווקא כבדים. עשיתי בדיקות מאמץ למעבד וכרטיס מסך ולא נתגלו בעיות.. אני מתאר לעצמי שהספק לא סוחב ( לא יודע איזה דגם, משהו ג'נרי) האם יש תוכנה שבעזרתה אפשר להפעיל עומס על הספק כדי לבדוק אם הוא גורם לקריסה של המחשב? תודה

    • 8 תגובות
    • 806 צפיות
  21. Started by asaf556,

    שלום יש לי בעיה באאוטלוק. כל פעם שאני פותח אותו שפת הכתיבה משתנה לעברית ואני לא יכול לשנות אותה עד שאני סוגר את התוכנה. הכוונה היא באופן כללי גם אם אני ממזער את התוכנה ומנסה לשנות שפה כדי לכתוב במקום אחר אני יכול לכתוב רק בעברית ברגע שאני סוגר את התוכנה אני יכול להחליף שוב שפות בלי בעיה. הבעיה קוראת רק באאוטלוק ולא בשום חלק אחר של אופיס. אשמח לעזרה בפתרון הבעיה תודה מראש

    • 15 תגובות
    • 4.6k צפיות
  22. Started by Imtheman,

    קיימת תוכנה שאינה קשורה ל WINDOWS ומסוגלת להפעיל סרטים ?

    • 6 תגובות
    • 928 צפיות
  23. Started by Kenny,

    היי.. אין לי מושג למה או איך , המסנגר מסרב להתחבר.. כותב שהוא לא מצליח לחבר אותי.. הפעלתי את המחשב מחדש התקנתי את התוכנה מחדש... אין פייר וול (גם לא של הווינודס) אין אנטי וירוס. למישהו יש איזה מושג? זה כבר כמה שעות ככה. *איפסתי את הביוס , לא נראה לי שיש לזה קשר. * איסיקיו\אינטרנט וכל שאר הדברי עובדים בסדר גמור.

    • 2 תגובות
    • 521 צפיות
  24. Started by devek,

    משום מה זה מופיע אצלי כאילו זה לא תקין או לא מותקן וכל הזמן בהפעלה של המחשב הוא מבקש ממני להתקין את זה זה דבר חשוב? ואם כן איך אני מתקין או מעדכן אותו? תודה.

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  25. Started by cobmetal,

    שלום ! לא מצליח לפתוח פורטים בשביל אימיול , אין לי ראוטר וגם כיביתי את הפירוול הפנימי של וינדוס , עדין הפורטים סגורים , עברתי על מלא מלא מדריכים שמצאתי באינטרנט , ושום דבר לא עזר , אני כבר נואש. תודה !

דיונים חדשים בפורומים