תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלחו לי סרטון והיה כתוב שכדי לראות אותו צריך להתקין פלאש, ונתנו קובץ להורדה הורדתי והתקנתי אותו ואז הוא נעלם .. זה כנראה וירוס למרות שהנוד 32 לא זיהה אותו .. (גם אחרי ההתקנה לא הייתי יכול לראות את הסירטון) הורדתי את הקובץ מחדש והעלתי לשרת מישהו יכול לבדוק מה הקובץ מכיל ומה הוא עושה ?? http://www28.zippyshare.com/v/29792811/file.html
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
-
יש לי קובץ msi. שאני מעוניין לחלץ מממנו את הקבצים אך איני מצליח. אשמח לקבל סיוע בעניין.
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום,אפשר לומר שאני די חדש בתחום העיצוב התלת מימדי, החלטתי ללמוד את התוכנה 3d studio max. רציתי לדעת אם יש למישהו רעיון או הצעה מאיפה כדאי להתחיל ללמוד? זו הרי תוכנה מסובכת ברמה הכי גבוהה ממה שהבנתי, או אולי אפילו כדי לי להתחיל ללמוד מתוכנה אחרת פחות מסובכת ? מקווה שהבנתם את שאלתי. יום טוב ותודה, ניצן
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
יש אפשרות ב-PREMIER לראות TRANSITIONS בפועל בתוך סרט ולא בתוך ה-SETTINGS?
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
לפני מספר חודשים התקנתי את nero 7.0 premium addition. השתמשתי בתוכנה, צרבתי דיסקים, בקיצור הכול היה טוב. עד שיום אחד... כשרציתי להפעיל את התוכנה - התוכנה קרסה :'( (הופיע החלון המוכר שהתוכנה נתקלה בבעיה וצריכה להיסגר). ניסיתי הכול - החל מלעשות restart למחשב, וכלה בלהוריד גרסה אחרת של nero ולהתקין אותה... ושום דבר לא עזר - התוכנה עדיין קורסת!!! האם למישהו יש מושג מה הסיבה לקריסה? תעזרו לי! :-\
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום! הורדתי מחשב חדש ואני לא יודע למה רק רואים במדיה פלייר אני רואה מסך לבן ורק שומעים תודה ערן
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
בעמודה של ה sources בתוכנה רואים כמובן את מספר המקורות שיש לקובץ כרגע אבל מופעים שם כמה מספרים(תמונה מצורפת) , מה כל אחד אומר? ובעמודה של status רשום מה מצב הקובץ (בתמונה רשום on queue ) רשום לפעמים too many connection ואני יודע שהבעיה היא לא max connection אצלי אז מה זה אומר? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
יש לי איסיקיו 5.1 היה לי 6 אבל גם שם היו בעיות,עכשיו ב5 אותו דבר כל שניה מתנתק ומתחבר,או שרושם לי שכולם מנותקים וזה גם לא מצליח לשלוח הודעות כל מיני דבירם כאלה מעצבנים לפעמים רק הוא עובד בסדר
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
התוכנה עובדת בגרסת 64ביט של ויסטה או שצריך גירסה של 64ביט של התוכנה?
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם אתמול פרמטתי את המחשב אחרי שהוא עשה לי הרבה בעיות. התקנתי הכל ושבאתי להתחבר למסנג'ר הוא פשוט לא מתחבר. אני מכניס פרטים הוא מתחבר ואז חוזר למסך של ההתחברות בלי שום הודעה ובלי שום כלום. עשיתי תיקון בעיות לא מצא כלום. ניסיתי להתקין שוב לא עוזר. מה אפשר לעשות? תודה
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
איך אני מקנפג את התוכנה evilyrics שתשתמש באתרים עם מילים לשירים בעברית? (כמו mp3music.co.il) ?
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שמתקנת את הקובץ (בעברית)? התוכנות באנגלית לא ממש עובדות....
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני מנסה להחליט איזו מהתוכנות עדיפה ויש לי מס' שאלות: אחרי שהתקנתי zonealarm ראיתי שהתוכנה לוקחת 18 עד 28 מגה מהRAM אולם אחרי שהתקנתי outpost שמתי לב שהתוכנה לוקחת 3 עד 10 מגה בלבד!!! הייתכן שהפער יהיה כל כך משמעותי בין שתי התוכנות??? אולי ישנם עוד קבצים מלבד outpost.exe שפועלים ברקע ולא שמתי לב? שאלה נוספת, שמתי לב שבגרסה החדשה הוסיפו Anti Spyware Real protection ב Outpost. זה מועיל במשהו, כדאי להפעיל את האופציה??
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
נמחק לי הpaint של המחשב איך אני מחזיר את זה?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
טוב אני כבר הורדתי 5 סרטים אבל הבעיה היא שאני רוצה לראות אותם זה מראה לי רק את הסאונד ומדיה פלייר זה מראה כיאילו שמתי שיר למה זה ככה?
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
אהלן חברה אני זוכר שקראתי פעם על דרך להעביר את המייל הביתי (בזק) דרך Gmail ע"מ לסנן דואר זבל. הבעיה אצלי היא לא רק דואר הזבל, אלא גם בעיות עם הגדרות השרת שאין טעם להתעסק בהן. האם יש אפשרות לבצע כזה דבר ושהמייל ישאר כמו שהוא? (מבחינת כתובת דוא"ל) הייתי שמח למדריך, תודה!
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנוי לדואר של GMAIL ואני מקבל דרך התוכנה של הוינדוס Outlook Express את כול האמילים שלי אחרי שאני מסים לצפות בהם ומחוק אותם הם נמחקים אבל לא מהדואר עצמו שאני נכנס דרך האתר של GMAIL עדין כול האמילים שם ולא נמחק כלום מהשרת עצמו מה לעשות יש דרך לסדר את זה ? או להחליף תוכנה?
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
יש לי את מסנג'ר 2009 גירסה 14.0.8064.206 לשנות את הגופן שלי אני יכול..הבעיה היא שידידה שלי מדברת איתי יש לה גופן מעאפן שבקושי אני רואה משהו..היא לא מוכנה לשנות. השאלה שלי היא כזאת האם אפשר לשנות לה את הגופן?, אני רוצה לראות את הגופן רגיל בגודל רגיל..
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אילו הגדרות עדיפות באופציית איחוי אוטומטי ? האם עדיף איחוי שבועי או יומי ? " " " מקבילי או טורי ?
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה מתאים לפה או לפורום אחר אבל יש לי בעיה רצינית כאשר אני מפעיל את החלון של ניהול המשימות מופיע לי חלון של הרשת (network) וזהו והוא לא נותן לשנות או לא מראה איקון שאפשר לשנותו מה אני אמור לעשות?
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש דרייבר ללוח אם intel ולא כתוב על הלוח את הדגם שלו. במנהל ההתקנים כתוב: 945 G/GZ/P/PL Intel® 82801G (ICH7 Family) איזה עוד פרטים אני צריך כדי לדעת את הדגם? כי באתר של אינטל יש הרבה אפשרויות.
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
מה נשמע חברים? תראו אבא שלי קנה את ה DVD הזה. http://zap.co.il/model.asp?model_id=584692 והורדתי סרט הארי פוטר והוא באה בשני חלקים CD1/CD2 עכשיו אני צורב אותו על DVD ואני פשוט צורב את 2 החלקים האלו על דיסק 1 ובתפריט אני בוחר איזה חלק אני רוצה לראות? וגם הדי וי די קורא כתוביות Divx ורציתי לשאול איך אני צורב כתוביות עם הסרט? למשל הורדתי כתוביות לסרט ואני לא יודע איך אני צורב את הכתוביות ואיך אני מפעיל אותם חח תודה מראש ממש חשוב לי
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
לא יודע איך זה קרה אבל פתאום הוא לא עולה ,אין אפילו הודעת שגיאה. כשאני לוחץ על הFlashGet דרך הfirefox הוא רושם לי : download manager not properly installed. incorrect function. ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש אבל זה לא עזר . מה הבעיה פה ?
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני רוצה לפתוח את ההיסטוריה של ההודעות של ה-icq שלי (מלפני כמה שנים), אני כמעט בטוח שזה שמור במחשב כקובץ בסיומת המסתורית qdb . יש לכם מושג איך אפשר לצפות בתוכן של הקובץ הזה?
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-


