תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
חברה אני מחפש תוכנה נורמלית לצילום במצלמת אינטרנט !! בבקשה חברקה אני חייב את זהה! : (
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
היי יש לי אוטוקד 2007 מותקן על XP הכל בסדר הכל תקין יש לי עוד מחשב עליו יש ויסטה שם יש בעיה לאחר ההתקנה לא ניתן לפתוח את האטוקד בכלל אם ניתן לעזור לי לסדר את הנושא על ויסיטה באוטוקד 2007 אשמח אם במיקרה חייב אוטוקד בגירסה יותר מעודקנת אבקש אם ניתן לקבל הורדה לאוטוקד אחר כדי שהבעיה תיפתר בתודה טאז
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
יש לי סרט בשני חלקים, שאותו אני רוצה להמיר ל - VCD. אבל הבעיה שלי היא שאחד החלקים הוא מעל 90 דקות, ולכן אני צריך לחלק אותו שוב, כדי שאוכל לצרוב אותו. אני רוצה ליצור שלושה חלקים שווים, ולכן רציתי לחבר את שני החלקים - ואז לחלק אותם. הבעיה היא שאי אפשר לחבר אותם - וכשאני מנסה אני מקבל הודעת שגיאה מ - VIRTUAL DUB, שאומרת שלסרטים אין אותו סמפינג רייט. יש לכם רעיון מה ניתן לעשות?
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
-
לפעמים אני שולח לחבר מצגת והוא לא מצליח לפתוח אותה, הוא מקבל את ההודעה הבאה בפואר פוניט אין אפשרות לקרוא c:\docoment and settings\owner my docments my completed כיצד ניתן לפתור את בעיה הזאת?
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום! רציתי עזרה באיך אפשר להמיר ווידאו שהורד מיוטיוב,ולהעביר אותו למכשיר. תודה.
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את הדרייבר בשביל ה USB2 שבלוח בעזרת הדיסק שקיבלתי. אבל כשאני לוחץ בתפריט על "USB 2.0 DRIVER" הוא פותח לי דף HTML שבו כתוב: אלה הוראות להתקנה לאנשים שאין SP1, המערכת הפעלה שלי היא HOME EDITION בעברית שכוללת בתוכה SP1, אבל אני עדכנתי את המחשב ל SP2 לפי החוברת של הלוח כתוב שבעלי WIN XP/2000 צריכים להוריד את ערכת השירות המעודכנת ביותר מהאתר של מייקרוסופט. כשאני עושה לפי ההוראות שכתובות למעלה (בלי החלק של ההורדת SP1) מופיעה לי הודעה שאומרת שזה לא מוצא גרסה יותר מעודכנת ממה שיש כרגע. הסתכלתי באוורסט ואני רואה שרק אחד מבין כולם הוא USB 2. אז מה קורה פה? מותקן לי USB 2 או לא? אם לא אז איך מתקינים? תודה רבה לעוזרים... [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכלום, המחשב כמו שמופיע במפרט עם מערכת הפעלה XP SP2 ומעודכנת לתאריך האחרון. היום התקנתי את SPYWARE DOCTOR 5 הכי חדש לפי מה שאני יודע והוא גילה לי כמה ספייוורים בסיומת TXT וכמה פרסומות ADV הסרתי את כולם כמובן..ולאחר מכן אני מפעיל את תוכנת השיתוף אימיול והיא נתקעת פשוט..וזה לא קרה לי בחיים ניסיתי ריסט או להתקין מחדש את EMULE והיא פשוט נתקעת לאחר 10 שניות מהפעלתה. ממש מוזר לא יודע מה זה יכול להיות ואני משתמש בעוד תוכנות הסרת ריגול ומסיר ספיירים אבל כזה דבר עוד לא קרה לי מה עושים???
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום כולם, אני מחפש תכנה שמראה את המלים של השירים שמתנגנים כעת במחשב כמו שEvil Lyrics עושה, אבל אני צריך אחת שעובדת על ויסטה עם מדיה פלייר 11 כמובן, תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
הנה הלינק לקובץ: http://rapidshare.com/files/59288891/DirectX_10_for_Windows_XP.rar רצות שמועות שזה עובד מישהו יכול לתת אישור רישמי יותר? ככה זה לא נראה לי הכי חוקי אז אם זה לא חוקי אני ימחק את ההודעה....
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
מי שנכנס כנראה מבין למה אני מתכוון. ובכן משום מה עם הקודק הספציפי הזה בלבד ובתוכנה הזו ה-AVI שמתקבל רץ בהילוך איטי. לוירטואל דאב למשל אין בעיה לעבוד עם Huffyuv ולהוציא וידאו טוב. ניסיתי כל מיני גירסות של FlyDS ו-Huffyuv ללא הצלחה ומה שמוזר שבעבר לא היתה קיימת בעיה כזו. אני רוצה דווקא את FlyDS בגלל כמה תכונות שיש בה. מי שיוכל לתת עצה יבוא על הברכה. בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם. רציתי לדעת אם ניתן לצרוב שירים או קבצים בכלל בעלי שמות בפונטים ביוונית או טורקית למשל, בתוכנת הצריבה NERO .. ניסיתי כמה פעמים אבל הוא פשוט מודיע על שגיאה בתום הצריבה ולא מנגן את הקבצים האלה לאחר מכן. למשהו יש פתרון? ואני לא מדבר על הפתרון של להחליף שמות לכל הקבצים.
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-
-
-
שלום ברשותי 2 זכרונות חדשים. אנא תקנו אותי אם אני טועה. אני מפעיל את התכנה כאשר שני כרטיסי זכרון בתוך הלוח אם. במידה ויש בעיה בסוף הבדיקה - עושים בדיקה מחודשת לסטיק זכרון אחד, וכך מוצאים את התקול. האם כך צריך לעבוד בתכנה זו?
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
יש לי בעיה, התקנתי לאחרונה רשת מחשבים בבית ואני לא מצליח לראות את שאר החברים ברשת אלא אם אני מכבה את הFIREWALL תהיתי אם מישהו יודע כיצד אני מגדיר את הפורט של המחשבים האחרים בFIREWALL, ואם כן אם אפשר בבקשה לקבל הסבר מפורט של שלב אחר שלב כדי לחסוך לי טרחה, בתודה מראש ALDRON
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
הגרסא שיש לי : 1.6.15 . כשאני לוקח קובץ וידאו ,ועושה לו כל מיני דברים בתוכנה (כמו...לקודד,להדביק תרגום וכו'..) האם יש מקום שאני יכול להחליט שזה יהיה הגודל המקסימלי של הקובץ שאני אקבל לאחר השינויים?
-
- 5 תגובות
- 611 צפיות
-
-
-
אני משתמש באימיול 0.47C עם מערכת הפעלה WINDOWS VISTA. אני מוריד סרטים, אני רואה אותם ב SHARED FILES, אבל לפתוח אותם אני יכול רק דרך הלשונית SHARED FILES באימיול אני לא מצליח למצוא את הקבצים אלה בדיסק הקשיח, ב C:\PROGRAM FILES\EMULE אין את התיקיה INCOMING וכל התיקיה של אי מיול לוקחת כולה 10 MB.אז אני לא יכול לצרוב את הסרטים ולא להעביר אותם למקום אחר. מה עושים??? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-
-
על איזה תוכנה אתם ממליצים להשתמש להורדת קבצים (חוקיים כמובן) ?
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
עוד כשבועיים אנחנו עושים יום הולדת 50 לאבא שלי ואני רוצה לערוך לו איזה קליפ יפה באיזו תוכנת לעריכת וידאו כדאי להשתמש? חשבתי כבר על ה Windows Movie Maker
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
היום עדכנתי את Messenger Plus 3 ובטעות לחצתי להתקין את "תוכנת החסות" עכשיו ,מייד הגיע איזה טולבר מעצבן (ולא כל כך פשוט) שנותן לי לחפש מוסיקה.. משחקים.. וגם תכנים לא ראויים. כל שניה קופצים לי אלפי פרסומות והעמודים משתנים למשהו אחר.. עשיתי מהר הסרה לתוכנת החסות ולמסן' פלוס 3 וזה לא עזר. הלכתי,סרקתי ספיילרים (עם Ad-aware),זה מצא 31,חיסל אותם . עשיתי ריסט והטולבר עדיין נשאר. הוא יצר לי המון תיקיות ב "מעודפים" וכשאני בא לעשות מקש ימני ולמחוק,זה לא נותן.. רק על דברים אחרים ברשימה. הלכתי לתיקית מועדפים שבקבצי Windows,ושם התיקיות מוסתרות.. מה לעשות? זה יוצר לי המון קיצורי דרך על שולחן עבודה.. ובקיצור הורס לי את המחשב..
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אני מוריד סרטים ואני רואה אותך בטלויזיה שלי עם כבל דרך המחשב עכשיו אני רואה תכתוביות מזה קטן יש דרך להגדיל אותם...מישהו יודע?
-
- 7 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אני מתקין הירוז והוא נותן לי את הארור הרגיל של הווינדוס. אני כמעט ובטוח שזה בגלל הדיירקט אקס אני לא מבין מה הבעיה שלו. יש סיכוי שהוא לא תומך במשחק כי הוא ישן? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 5 תגובות
- 611 צפיות
-


