עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ofirn2,

    אז ככה יש לי צורב של NEC מדגם ND-3550A ושאני מכניס דיסק למחשב המחשב אומר לי : נא הכנס דיסק לכונן D: . קראתי על זה באינטרנט וזאת בעיה נפוצה אבל אני לא מצליח למצוא את הפתרון אני ממש יודה לכם אם תוכלו לעזור לי זה דיי דחוף.

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  2. אני מקווה שיש כזה דבר...תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 637 צפיות
  3. Started by icebreak,

    http://www.tutorialized.com/

    • 3 תגובות
    • 887 צפיות
  4. Started by Galos,

    שלום , נתקלתי במקרה שמקשה עלי לעבוד ואני לא מצליח לסדר אותו. כאשר אני רוצה להזיז VERTEX-ים מסוימים זה מסמן את הגוף בגרדינט מצהוב עד שחור שלמעשה מציין מה ההשפעה של כל ורטקס על הסביבה שלו. השאלה היא פשוטה : איך אני מבטל את עניין ההשפעה על שאר הגוף כך שרק הורטקסים המסוימים יזוז ולא תהיה השפעה על האחרים? תודה מראש, גל

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  5. Started by totah,

    כזו שמזכירה את Nero באיכותה. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  6. אני מחפש תוכנת סריקה, (עדיף חינמית קוד פתוח, אבל מוכן להתפשר על אחרות) שמאפשרת אחרי PREVIEW לסמן ידנית (לא אוטומטית לפי זיהוי של התוכנה, אלא ממש ידנית) כמה ריבועים על המסך, כולל להטות אותם בזווית במידת הצורך, ואחרי לחיצה על "SCAN" תסרוק לבד את כל החיתוכים שהגדרתי לה ותטה את הריבועים שבזווית למצב ישר, כל זה במעבר סריקה בודד. מישהו מכיר חיה כזאת ? יש לי זיהוי וחיתוך אוטומטי בדרייבר של הסורק שלי (מפרט) אבל הוא לפעמים מאוד מקרטע, ואני מעוניין למתוח ידנית ריבועים לסריקה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  7. Started by tomer_et,

    אז ככה... אני כבר המון זמן משתמש בחבילה של Norton Internet Security - אבל לאחרונה דיי נמאס לי מה-FIREWALL שלהם שחוסם לי הרבה דברים שהוא לא צריך. לבן - אני מבקש את עזרתכם במציאת חבילה חדשה ואיכותית של הכלים להגנה על המחשב, ז"א: FIREWALL , ANTIVIRUS , ANTISPAM רציתי גם לשאול אם מומלץ להחליף רק את ה-FIREWALL ולהשאיר את ה-ANTIVIRUS של נורטון שלא עושה לי בעיות. אני יודע שמדברים פה דיי הרבה על הנושא של תוכנות אבטחה - אבל רציתי לדעת אם יש חדש בתחום וכאמור השאלה שלי מתיחסת לשילוב בין שלושת המרכיבים שאמרתי. בתודה מראש,

    • 3 תגובות
    • 723 צפיות
  8. Started by the kooks,

    שלום. לא הייתי בתוך אם זה יותר שייך לתוכנה או ל WINDOWS אבל אני חושב שזה יכנס בנשיהם יש לי כל פעםפ שאני מעלה מחדש את המחשב הודעה שיש לי קובץ מושחט בWINDOWS ואני לא יודע מה לעשות.. העלתי תמונה.. תודה מראש על העזרה. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  9. Started by nadav1379,

    יש לי ICQ 2003 ויש לי ראוטר שקניתי לפני כמה ימים ואני רוצה לפתוח את הפורט של ה ICQ אולי מישהו יודע מה הפורט של ה ICQ?

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  10. Started by or,

    יש לי את הקאייטיב אבל הוא רגיש מידי המצב שלי הוא שאני יותר קרוב לרמקולים הקידמיים ולשמלאיים אז אני צריך שהאחורה יקבל יותר כוח ושגם השמאל (אם יש תוכנה שתתן לי להחליט כמה כוח לתת לכל אחד זה יהיא הכי טוב) בתודה מראש אור!!

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by אביב,

    היי, לפני כמה חודשים עברתי סוף סוף לגוגל כרום. יש לי ווינדוס XP (הגרסה הביתית), כולל SP3, ובהתחלה הייתי מבסוט. אלא שאז התחילו הצרות. עכשיו, כמעט בכל הפעלה של הדפדפן, תוך כמה דקות ולפעמים אפילו שניות - הוא פשוט קורס. ניסיתי לחפש תשובות. מצאתי את העמוד הזה, שלדעתי הוא הרשמי של גוגל לטיפול בבעיה - http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=60b975ee4de79e41&hl=en עשיתי כל מה שנכתב בו, אבל הבעיה ממשיכה לחזור על עצמה. אגב, לפני הקריסה הוא בדרך כלל פותח מן חלון, כמו של שמירת קובץ (שפותח בראוזר של ווינדוס שאתה אמור לבחור תיקיה איפה לשמור), אבל למרות שלא ביקשתי לשמור שום דבר, אלא פשוט לחצתי על היפרלינק כלשהו. בקיצור, למישהו יש מושג מה עוד אפשר לעשות? כי אני די על…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by naveh3,

    היי חבר'ה, אני מחפש תוכנה שיכולה לעשות אפקטים מיוחדים במוזיקה שאני שומע, שתיהיה כמה שיותר פשוטה. ??? :smoke:

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by junkam,

    קראתי שנתגלה כשל אבטחה חמור ב-Winamp האם זאת אומרת שצריך להפסיק להשתמש בתוכנה הזאת? ואם כן יש לכם המלצות לנגן מדיה טוב כמו Winamp?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  14. יש לי תופעה מאוד מוזרה כל השמן האתר הזה קופץ לי : http://www.redorbit.com/images/images-of-the-day/ לא יודע למה...מישהו מכיר את זה? ניסיתי ADAWERE NOD32 Spyware Doctor כלום לא עוזר!!!! איך אני ניפתר מהבעיה הזו ? THX!!!

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  15. Started by ariel-ro,

    שלום! ברשותי מחשב ישן שהחלטתי להחיות אותו אז התקנתי ווינדוס והכל, ועכשיו אני צריך דריברים ללוח אם הלוח: ASUS P4T-E אשמח אם תביאו לי דריברים ללוח תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  16. היי חבריה, יש לי קובץ tif גדול אני רוצה להמיר אותו לקובץ וורד,אקסל ואו text ע"מ לערוך אותו. תודה

    • 5 תגובות
    • 7.6k צפיות
  17. שלום, אני רוצה לבנות אתר למאמן כושר אישי, כחלק מפרויקט משותף שהציע לי זה גם לבנות אתר עבורו בתמורה לאימונים אישיים שייתן לי בשיתוף פעולה. לפני זמן מה, למדתי קורס פרטי של HTML ובניית אתרים דרך Wordpress, אני יודע לעבוד גם עם PHP, וקצת מ-SQL ברמת טיפול בשרת האיחסון. כידוע לי, בשביל לבנות אתר מקצועי ברמה, צריך ליצור עיצוב לאתר - מה שבינתיים ידוע לי שניתן לעצב תבניות, Layouts, כפתורים ועוד' לאתר עם פוטושופ. שאותם אף פעם לא התנסיתי, אך יש לי כמה ניסיון עם המרת עיצוב InDesign ל-PHP, ברמת הקוד. אז הכיוון שלי ושל מאמן כושר, זה לבנות אתר Wordpress חדש. אז לעצב אתר לפי עיצובים של האתרים האלו לדוגמא: ekdesign.co.il, seroundtable.com, אלו עיצובים שלדעתי שלא דורשים הרבה כמו עיצו…

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  18. אני משתמש בויסטה ויש לי הרבה תהליכים שאני מעוניין לסיים ולא מצליח לי. אני לוחץ על סיים תהליך ואז המערכת הפעלה מנסה במשך יותר מכנה שעות לכבות את התהליך. מדובר בתהליכים פשוטים כמו פיירפוקס ואימיול שכנראה לא עובדים ממש טוב עם ויסטה. אני מחפש תוכנה שתחסל את התהליכים האלו. השתמשתי בkill process אבל זה לא עובד במקרה הנ"ל ולא מספק לי פיתרון. תודה

    • 3 תגובות
    • 605 צפיות
  19. Started by avivl22,

    התחילה לי בעיה לפני כמה ימים אני מפעיל את המחשב ושאני מגיע לאזור שכותבים את הסיסמא לווינדוס (יש לי ווינדוס 7) אני כותב ונכנס ואחרי כמה שניות פתאום מתכבה המסך וכתוב לי no signal חבר אמר לי להיכנס דרך ה safe mode ולבדוק אם יש וירוסים אבל אין, וה safe mode עובד לי טוב, אני יכול להיות בו כמה שעות ולא יתכבה המסך. מישהו יודע מה הבעיה ואיך לסדר?

    • 4 תגובות
    • 887 צפיות
  20. Started by LIOR42,

    מחפש תוכנה מיקצועית לעריכת תמונות

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  21. שלום אני רוצה לפרמט את המחשב שלי ואני רוצה לגבות את המיילים שנמצאים בOUTLOOK EXPRESS איך אני מגבה אותם? תודה

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  22. Started by DarkIDevil,

    או.קי, אז ככה, אני בא רוצה להתקין דרייבר של קול (AC'97 4.06) ואני מסה גם דרך היישום וגם דרך המנהל התקנים ומוצג לי המסך הבא בכמעט בסוך של ההתקנה: תלחצו על התמונה כדי ראות ביותר גדול!

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  23. תודה

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  24. Started by alone66,

    האם ניתן להתקין אקספלורר 8 על win 7?

דיונים חדשים בפורומים