עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by audi4,

    חברים שלום אני משתמש בגירסה 0.47 של תוכנת האימיול ומשום מה התוכנה לא מתחברת לשרת הנט שרת הנט שלי מופיע בפונקציה מכובכת סגורה היות ואני רוצה להפעיל את שרת הנט שלי אני לא מצליח והתוכנה נותנת את הערה הבאה : לא יכול לטעון תבנית לא יכול לפתוח את emule.templ מצורפת תמונה להמחשה מה עושים חברים איך אפשר לטפל בדבר הזה עזרתיכם [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 473 צפיות
  2. Started by Kukishin,

    המצלמה מגיעה עם תוכנת CAPTURE של היצרן כשמצלמים כל הסרטונים יוצאים עם הלוגו LOGI בתחתית הפריים. ניסיתי להשתמש בתוכנה של וינדוס אבל היא פוגעת אנושות ביכולות של המצלמה. מה אפשר לעשות על מנת לצלם באיכות מיטבית בלי הלוגו?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by J0HNiE,

    לקחתי תמונה עכשיו גזרתי אותה ואני רוצה להפוך אותה לרקע משהו כמו 1024x768 אבל הרזולוציה ממש גרועה ניסיתי לעשות sharpen וזה לא משנה הרבה יש דרכים אחרות או שאין בכלל?

    • 2 תגובות
    • 3.5k צפיות
  4. Started by Component,

    ברשותי צורב philips 32*12*8 שכאני מפעיל את נרו, המחשב עושה סימן כיאילו שהוא טוען אבל אחרי כמה שניות הוא מפסיק. התוכנה עבדה מציון עם win Me עד שהתחילה הבעיה. פירמטתי (גם מסיבות אחרות) והתקנתי win 98 אבל הבעיה חזרה. לא בדקתי תוכנות צריבה אחרות. בבקשה עזרו לי בתודה מראש, עדי רובין

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. שמתי לב שזה התחיל לפני כמה ימים כשנכנסתי לאתר וקיבלתי הודעה שהוא עובר תחזוקה כלשהי.. מאז אותו יום אני לא רואה תמונות מסוימות. ואני אומר מסוימות כי זה לא שרת ספציפי שממנו מגיעות התמונות, וזה לאו דווקא אווטרים.. רוב התמונות כן עובדות רק תמונות ספציפיות לא. ביטלתי כל מיני תוספים שיש לי בFF וזה לא עזר. לצורך העניין בIE רואים שאמורה להיות תמונה אבל גם אם אני עושה Show Picture שום דבר לא קורה. לצורך העניין כאן תראו שאני מכניס תמונה.. ותוכלו להעתיק את הקישור ותראו שהיא עובדת. ובשביל התגובה- הנה הקישור לתמונה http://img204.imageshack.us/my.php?image=ip35ejc9.png (מצטער על הגודל של התמונה, במקרה ואתם כן רואים את התמונה..) תמונות שמתארות את המצב בשני הדפדפנים: למשל אווטר ש…

    • 3 תגובות
    • 904 צפיות
  6. אחרי הדיון בכללי חשבתי שבאמת כדאי לנחליף את המראה ה "יבש " של שלוחן העבודה שלי ושל מערכת ההפעלה וכמו שהבנתי בכדי לעשות את זה צריך להשתמש בתוכנת עזר שנקראת STYLE XP , הייתי רוצה שמישהו יסביר ככה בקטנה איך משתמשים בא ובלה בלה קצת טיפים עליה .

    • 1 תגובה
    • 728 צפיות
  7. אני בסה"כ רוצה להמיר סרט AVI ל DVD +הוספת כתוביות.. ניסתי מלא תוכנות כגון: WinAVI , VirtualDub, AVI2DVD ConvertXtoDVDו וכבר השתגעתי ניסתי באלפי דרכים, סרט אחר, כתוביות אחרות, להמיר כתוביות לSRT וכלום לא עוזר , בבקשה מישהו יכול לתת לי תוכנה קלה שיצליח פעם אחת ולתמיד, אני אובדת עצות

    • 36 תגובות
    • 3.2k צפיות
  8. Started by Haflo,

    יש למישהו המלצה לתוכנה להורדת אתרים? אני מחפש משהו טוב (יש לי ניסיון עם Snake Web and with Teleport) יש לי לדוגמא אתר בשם www.supercars.net שאני רוצה להוריד בשלמותו אל הדיסק שלי, אני רוצה את כל הקישורים הפנימיים, תמונות, מפרטים וגם לא אכפת לי אפילו את ה Fucking Banners !!! רק שיוריד כמו שצריך...... מישהו?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  9. Started by Gal_452,

    אני משדר רדיו דרך הוינאפ והשאלה שלי היא איך אני עושה לינק דרך האינטרנט שאנשים ילחצו וזה ישר יפתח להם את הוינאפ ויפעיל את השידור ?

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  10. שלום. הורדתי את הדרייבר הכי חדש לצ'יפסט שלי- NVIDIA NFORCE4 ל-AMD גרסה 6.70, מהאתר של NVIDIA. טוב אז קודם כל- מה זה בדיוק שיפר/תיקן? זה הוריד לי גם מין פיירוול של אונידיה, לא שמעתי על זה, אז איך הפיירוול הזה, טוב? עדיף על הזה של הווינדוס? וזה פיירוול רגיל, או שהוא פועל כזה מתוך האינטרנט?? וזה הוריד גם את התוכנה NVIDIA MIXER, למה זה בדיוק?

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  11. היי מה השלבים - ואיזה תוכנוצת אני צריך כדי ליצרוב DVD ? הבנתי שקודם אני צריך תוכנת RIP טובה = שתעתיק את ה DVD למחשב ואח"כ תוכנה שתיצרוב לי - בהתאמה לגודל 4.7G אפשר בבקשה לקבל הסבר + התוכנה המתאימה לכל שלב? תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. Started by A1eX,

    בעת הכנסת הסיריאל מופיע ההודעה: Activation error. Key creation or activation date is invalid אציין כי המספר חוקי ונירכש לפני כשבוע.

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  13. ההורים אהבים שלי נוסעים למדינה רחוקה. בבית שלהם יש מדייה סנטר מבוסס VISTA והוא מחובר למלצלמה USB פשוטה. אני מעוניין לעשות מערכת הבטחה בבית שתאפשר לצלם אם משהו זז בבית וגם תישלח לי תמונה\התארה ל אימייל 1)האם יש משהו כזה ? 2) האם אפשר לחבר יותר ממצלמת USB 1 למערכת ? תודה GSM.

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  14. כפעמיים ביום החלון הפעיל הופך שחור למשך כשלושים שניות. בכול פעם תוכנה אחרת. כיצד אני מבין מהיא הבעיה ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. יש לי כמה פרקים של סינפלד בסיומת MPG אין לי מושג מה זה אומר לגבי הפורמט אני רוצה לצרוב אותם על DVD עם אפשרות ניווט מה הדרך הכי פשוטה לעשות זאת? בבקשה תהיו נחמדים וקצת תפרטו ניסיתי לשווא לחפש מדריכים שנותנים הוראות איך לצרוב לDVD מספר קבצים אך לשווא ממש תודה

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  16. מחפש תוכנה לשליחת צילצולים לטלפונים סלולריים. או כקובץ מידי או כ RTTTL או כל דבר אחר בחינם!! תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by ER_BOGO,

    היי, אני משתמש בתוכנת MV2PLAYER והבעיה היא שלפעמים יש סרטים שהתרגום לא מסונכרן עם הסרט. יש משהו שאפשר לעשות,איזהשהם הגדרות בתוכנה או משהו כזה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  18. Started by Vidati,

    NERO מגביל אותי בצריבה וכותב שאני לא יכול לצרוב קובץ שגדול יותר מ2GB... איך אפשר לפתור את זה?

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  19. Started by airforce,

    שלום רב כאשר אני מנסה להתקין את הדרייבר של המדפסת All in one officejet 6110 אני מקבל את ההודעה הבאה מה עושים ?? :'( :'( אשמח אם תעזרו לי כל טוב ושבת שלום !

    • 0 תגובות
    • 733 צפיות
  20. שלום, אני נכנס לפורום דרך פייר פוקס, מגיע לעמוד הפתיחה, לוחץ על שם הפורום המבוקש אך פייר פוקס ממשיך להציג לי את עמוד הפתיחה ואינני יכול לעבור לשום מקום אחר. יש למישהו מושג לפשר הדבר ? תודה

    • 2 תגובות
    • 842 צפיות
  21. מה זה אומר? מה עלי לעשות? (אני מפעיל את המשחק, ואז לאחר דקה שהוא פועל זאת ההודעה שאני מקבל...

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  22. אני מעוניין לקודד סרט (שצילמתי)...לXVID ולהוסיף לו תרגום בשפה האנגלית....את התרגום יש לי( )...אני עכשיו רוצה לדעת איך אני יכול לצרוב אותם ביחד.. אגב אני רוצה לשמור את אותו היחס בין הגובה לרוחב אבל להוסיף שוליים שחורים ועליהם התרגום...משמע שהסרט יהיה קטן יותר אבל עם שוליים שחורים... תודה רבה...רוב הבעיה שלי היא בקידוד הסרט לXVID....

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  23. למישהו יש טיפים שימושיים?

    • 6 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. סתם מצאתי באיזה אתר אז הנה התרגום cls @ECHO OFF title Folder Locker if EXIST "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" goto UNLOCK if NOT EXIST Locker goto MDLOCKER :CONFIRM echo Are you sure u want to Lock the folder(Y/N) set/p "cho=>" if %cho%==Y goto LOCK if %cho%==y goto LOCK if %cho%==n goto END if %cho%==N goto END echo Invalid choice. goto CONFIRM :LOCK ren Locker "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" attrib +h +s "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" echo Folder locked goto End :UNLOCK echo Enter password to Unlock folder set/p "pass=>" if NOT %pass%==type your password here goto FAIL attrib -h -s "Control Pane…

דיונים חדשים בפורומים