עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מנסה להוריד את התוכנה WINFOX של LEADTEK כדי שאוכל לבצע אוברקלוק לכרטיס מסך שלי, הבעיה שהוא נותן לי הודעת שגיאה שהיישום הוא 16 ביט ולכן לא יכול לעבוד. מודיע לי גם בפתיחתו מהכיווץ וגם בניסיון ההתקנה של התוכנה עצמה. הגירסא של התוכנה עודכנה לפני חודשיים (רשום שם את התאריך) וגם מצוין שם שהיא מתאימה ל XP ואפילו לגירסא של 64 ביט. זה הקישור לתוכנה http://www.leadtek.com.tw/eng/support/download.asp?downlineid=6&downline=WinFox גם לפני איזה חצי שנה ניסיתי וזה נתן לי אותה הודעה, ועכשיו אחרי שהוציאו גירסא חדשה שלה עדיין אותה בעיה מה הפיתרון כדי שזה יעבוד לי סוף סוף?

    • 8 תגובות
    • 612 צפיות
  2. Started by GerberMan,

    שלום לכולם. על המחשב שלי מותקנות שתי גרסאות של אקסל 2003 ו - 2007 (זאת על מנת שאוכל לבדוק שקבצים שאני מוציא מ2007 באמת נפתחים כמו שצריך על 2003). בעייתי היא שכאשר אני פותח קובץ XLS רגיל הוא נפתח כברירת מחדל על גרסת 2003. אני רוצה שכל הקבצים, גם XLS וגם XLSX יפתחו כברירת מחדל על גרסת 2007. ידוע לי שהבעיה היא בגלל שהתקנתי את גרסת 2003 אחרי שהתקנתי את 2007 ולכן השיוך של הקבצים עבר לגרסת 2003. האם יש דרך לשייך אותם ל2007 מבלי להתקין את 2007 מחדש? תודה מראש לעוזרים ומצטער אם אני לא ברור!

  3. אני יודע שיש איזה תסוף שעושה שהיה אפשר לשמור סיסמאות באתרים כמו נענע לדוגמא שבדר"כ אי אפשר.. תודה :]

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  4. מחפש תוכנה כזאת. חשוב שלא תעיק על המערכת ותהיה אמינה מה אתם חושבים למשל על Diskeeper Professional Edition v9.0? הא, אני גם ממש לא רוצה להתקרב ל- System Works של Symantec! לא אוהב את המוצרים שלהם בכלל.

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  5. Started by oded6188,

    בעיה ב Norton Internet Security 2004... אני לא מצליח להיכנס לפאנל של התוכנה עצמה... לא דרך הקיצורי דרך, ולא דרך הסימן שלייד השעון... אחרי כמה ניסיונות האייקונים שלייד השעון פשוט נעלמים וצריך להפעיל את המחשב מחדש כדי לראות אותם שוב... תודה לכל מי שעוזר.

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  6. לא רוצה שזה יופיע אצלי זה סתם מציק.. יש אופציה להעלים או שלא יהיו שם קבצים?

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  7. התקנתי את הדפדפן אך אי אפשר לכתוב בעברית כלל וכלל :\ האם עוד נתקלו בתופעה?

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  8. Started by shon,

    יש לי נורטון אנטי וירוס 2004 שאלתי היא האם בנורטון הזה יש פיירול כברירת מחדל ואיך אפשר לבדוק במסך הראשי של התוכנה אם הוא באמת פועל.

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  9. Started by נ,

    לאור החוצפה של יס אני מחפשת לאבא תוכנות/אתרים בהם ניתן לצפות במונדיאל בחינם. מצאתי את התוכנה super internet tv אבל היא תקפה רק ל-21 יום ולא מצאתי קראק (ששש) שמתאים לה. אתם מכירים עוד תוכנות בסגנון? אולי אתרים שמשדרים את המונדיאל? תודה.

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  10. מדובר במאוורר Antec TriColl fan 120mm לוח האם ASUS P5Q תודה.

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  11. Started by DJ_Yaniv,

    אני לא מצליח להפעיל את הרדיו. (אני זוכר שצריך איזה תוכנה אבל אני לא זוכר את שמה.) הנה תמונה.

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  12. Started by -AKEL-,

    חסר לי קובץ אני חושב קוראים לו NTLF שהוא קשור למחיצות אם אני לא טועה. עכשיו כשאני בא לעשות בהתקנה של הווינדווס repair הוא עושה ריפר ,לוחץ על האפשרות 1, ומגיע לי ל- D:\WINDOWS מה השלב הבא שאני צריך לעשות כדי לתקן את זה??? ישמח אם תעזרו לי תודה מראש עידן :'(

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  13. Started by BiG_BuG,

    שלום לכולם. רציתי בבקשה דרייבר לכרטיס הקול שלי הבעיה שהמחשב אחרי פורמט ואני לא יודע מהו כרטיס הקול שלי. הבנתי שאפשר לדעת זאת ע"י לוח האם. אז זה לוח האם שלי : Motherboard ID 06/11/2003-SiS650GX/SIS962/IT8705F-P4SGX-MX Motherboard Name Asus P4SGX-MX תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  14. שלום לכולם... יש לי כמה סרטים ביתיים שהורדתי מהמצלמה למחשב, הסרטים ממש קצרים משהו כמו דקה או שתיים אבל שוקלים המון (קטע של 34 שניות שוקל 38 מ"ב). השאלה שלי היא האם ישנה תוכנה לשימוש ביתי היודעת לכווץ את הקטעים האלה ובכלל קטעי וידאו. תודה מראש לכל העוזרים תבורכו ג'קי

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  15. Started by DL,

    טוב הכותרת דיי אומרת הכל אבל אני קצת אפרט, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה לחיבור של כמה קבצי AVI ביחד? משהו לא מסובך מדי וקל להבנה... תודה.

  16. יש לי דיסק די וי די ואני מעוניין לעשות הצפנה שאף אחד לא יכול להעתיק? יש תוכנה שעושה את זה.

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  17. Started by Big_Guy7,

    יש לי את הדפדפן של פיירפוקס, וכשאני מנסה לשלוח אימייל (וואלה!) למישהו, אז במקום להעביר אותי למסך שבו הוא אומר לי שהאימייל נשלח, הוא מציג פס אדום כזה בין הכתובת שאליו נשלח האימייל לבין ההודעה. מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  18. Started by b127,

    אני מקבל מיד בהפעלת הוינדוס שגיאה על משהו בשם HIDERUN. הבעיה מוכרת? כי בגוגל מצאתי רק תוצאות באנגלית, ונראה לי שזה טרויאני, אני צודק? מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  19. שלום לכולם בלינק הזה יש http://www.hop.co.il/ItemDetails.aspx?id=430 וידיאו שאני רוצה לשמור בדיסק את השיר עם הוידיאו אני לא יודע איך אפשר לשמור דבר כזה האם מישהו יכול לעזור בברכה ארז

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  20. היי בנות! לעניין! הנה 2 הבעיות שלי [ויש לציין שהמחשב טרי לאחר פרמוט!]: 1.תוך עבודה רגילה בשולחן העבודה ....אני עובד עם מספר ספריות...ופותח לעיתים מספר של חלונות אקספלורר. פתאום, אחרי זמן מה, אני שם לב שצריכת המשאבים עולה בצורה משמעותית. אני עושה CTRL+ALT+DEL ומסתכל על ה TASK MANAGER.... בדרך כלל אני רואה תהליך אחד שתופס פתאום אחוזי CPU גבוהים....ואולי גם זכרון רב... אני לי יודע איזה חלון זה ...אז אני סוגר את כולם.אפילו אם אדע מי זה-זה יישאר עד שאני אסגור את כולם כנראה. מה נסגר? למה זה קורה? סתם שתדעו...אני מעלה ת'מחשב אחרי RESTART עם 40 תהליכים עובדים כבר [זה לא הרבה??] ... ועם 200MB זכרון תפוס. 2.ממש מוזר. אני משחק משחקים מסויימים [שהם כמובן ב FULL SCREEN]....ואז רנדומל…

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  21. איך אני מוציא את הסל מיחזור מהDESKTOP ? ויש לי עוד קיצור שאני לא מצליח להוציא משם, איך אפשר ?

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  22. יש לי בפיירפוקס כמה בעיות: 1. מציג טקסטים קטנים. לדוגמא שאני גולש בפורום הטקסטים ממש קטנים, וכשאני מגדיל זה חוזר להיות קטן בחזרה. 2. כשאני נכנס לג'ימייל, אני מופנה לגרסא הקלה של הג'מייל, ואני לא יכול לחזור לגרסא הסטנדרטית. 3. כשאני מוריד משהו מנהל ההורדות של פיירפוקס לא נפתח לי אוטומטית (זה בעקבות פלאג הורדות שהתקנתי והסרתי) יש דרך לתקן את הבעיות האלה, או לפחות לאפס את ההגדרות? תודה מראש

  23. Started by Jules Winnfield,

    דרך הפלאפון. ראיתי כמה תוכנות אבל השליטה בהן איטית ולא נוחה, יש איזה תוכנה מומלצת?

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  24. טוב, התקנתי (אחרי פרמוט של C) נוד32 מחדש. עכשיו, ברגע שהפעלתי אותו בפעם הראשונה הוא מיד הודיע לי על בערך 30 קבצים נגועים בתיקיית הווינדוס שלי, מהם חלק הם קבצי מערכת שאני מכיר ומזהה. חשוב לציין שפרמטתי רק את C, ויש 4 כוננים אחרים שמהם יכול ליהיות שהגיעו קבצים נגועים. אני דיי בטוח שמשהו לא בסדר במחשב שלי, כי יש דברים שהוא עושה לי איתם בעיות, השאלה היא אם זה יכול ליהיות שכל הקבצים נגועים? הוירוסים שהוא מצא (שמכל אחד מהם היו דיי הרבה קבצים נגועים): Virut.NAL KillAV.NBU Virut.M אז, האנטי וירוס השתגע? האנטי וירוס נגוע מוירוס שהיה לי קודם במחשב ועכשיו הוא מנסה למצוא דרך להתחכם ולמחוק לי את כל המחשב? או שאני באמת כל כך נגוע? ד"א, חלק מהקבצים האלה הוא מחק. מה יקרה בעצם אם קבצים כמ…

    • 4 תגובות
    • 611 צפיות
  25. פרמטתי את המחשב וכמו תמיד הבעיה המעצבנת הזו ותמיד אני שוכח איך אני פותר אותה. בכל אופן התקנתי את, Java Virtual Machine ועדין לא ניתן לצפות באובייקטים של Java. אני גולש דרך הדפדפן Maxthon. איך פותרים את הבעיה הזו? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות

דיונים חדשים בפורומים