עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום, אז ככה כרגע יש ברשותי את התוכנה WINPVR שאני לא ממש מרוצה ממנה שמעתי על התוכנה מדיה פורטל אז כרגע אני מוריד אותה השאלה שלי היא תיהיה אפשרות ששניהם יעבדו במחשב ביחד, שאני לא יתקין את המדיה פורטל וה WINPVR ידפק לי במידה ואני לא יהיה מרוצה מהמדיה פורטל אני יוכל למחוק אותו ושאלה נוספת האם יכול להיות שיפור בתמונה של הטלויזיה בתוכנה מדיה פורטל[br]פורסם בתאריך: 21.04.2009 בשעה 17:32:53 אוקי לגבי השאלה הראשונה זה כבר לא משנה הורדתי את המדיה פורטל רק כרגע איך אני ממיר אותה לעברית ?

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  2. Started by avimw,

    טוב אז יש לי תנגן הזה http://www.getit.co.il/ie2/ProductDetails5.asp?PID=26365&ref=12 ובטעות עשיתי לו פורמט ואין לי את הקובץ שעושים Upgrade קיבלתי דיסק אבל אין שם תקובץ. קיצר אני צריך תקובץ הזה בבקשה

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  3. חברים תשמעו, אני לא יודע מה לעשות. היום הדלקתי את המחשב, ואחרי שאני מתחבר לחשבון שלי בWINDOWS, עולה לי הודעה ש RRAS WIZARD מסכן לי את המחשב ולכן יסגר, ואז אני מקבל עוד הודעה שהתוכנה RRAS WIZARD ביצעה פעולה בלתי חוקית ולכן תיסגר. לאחר מכן פשוט כלום. שום דבר לא עולה ואין לי מושג מה לשעות. אחרי הרבה גישושים אני מצליח להגיע לDESKTOP והכל נראה תקין. הרצתי NOD32, S&D, ADAWARE ו-Malwarebytes' Anti-Malware וגם אחרי כל הבדיקות האלה, שאני מתחיל את המחשב, הכל חוזר על עצמו. חיפשתי בעוד פורומים ולא מצאתי שום דבר שיכול לעזור לי. אני לא יודע אם אני פותח את הנושא בפורום הנכון, אבל אין לי מושג מה לעשות. תודה על כל עזרה, יואב

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  4. לאחר שנות שימוש רבות בBSPLAYER, שוכנעתי לעבור לVLC. הכל עובד טוב ויפה, רק שבהגדרות המקשים לא הצלחתי לשנות פעולות מסויימות להפעלה באמצעות העכבר בלבד. הכוונה היא שאם בBS יכולתי להגדיר שPAUSE יעבוד בלחיצה על הכפתור השמאלי של העכבר, בVLC לא הצלחתי לשנות זאת. ניתן, כמובן לשנות את המקש לשילוב אחר על המקלדת, אך ללא אופציה לשליטה מהעכבר. האם אני מפספס משהו או שפשוט לא ניתן לשלוט מהעכבר? תודה

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  5. Started by asinnn,

    יש לי מצלמה QuickCam Pro 4000וLogitech אני לא מוצא דריבר למצלמה הדיסק נעבד לי ...... משהו יוכל למוצא לי אני כול היום מחפש דריבר באינרטנט ולא מוצא תודהה יום טוב...

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  6. כמו שכתבתי בנושא, המחשב נייד שלי פועל לאט.חשבתי על להוסיף למחשב זיכרון אבל נראה לי שקודם אני ינסה להאיץ אותו בעזרת תוכנות. אז אם אתם יכולים בבקשה להמליץ לי על תוכנות שיאיצו את המחשב אבל שישאירו אותו יציב אני יודה לכם מאוד. נ.ב כבר פירמטתי את המחשב פעם וזה לא מה שעזר להאיץ אותו.. ------ אני יודה למי שיעזור לי בנושא הזה במסנג'ר. תודה..ניר. gedolim@hotmail.com

    • 1 תגובה
    • 738 צפיות
  7. אני לא מדבר על מספר קבצים בודדים אלא על דיסק קשיח מלא אני מעוניין בתוכנה מקצועית תודה מראש מאוד דחוף

    • 2 תגובות
    • 2.7k צפיות
  8. Started by Mr.wiz,

    http://neworder.box.sk/codebox.links.php?key=icq&txt=ICQ%20exploits%20and%20utils שם התוכנה darkicq והאנטי ווירוס מגלה אותה כווירוס האים זה באמת וירוס?

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  9. Started by shaharZur,

    שלום לכולם , יש לי מסך LCD של SAMSUNG 710N ואני רוצה לדעת עליו נתונים. הכי חשוב לי זה לדעת מהי מהירות התגובה שלו כי חיפשתי באתר היצרן ורשום שם 8 MS וחיפשתי בעוד מלא אתרים ושם רשום 12 MS אבל בכולם התמונה לא נראת בדיוק כמו המסך שלי. לכן אני מחפש תוכנה בודקת. יש תוכנה כזאת?

  10. יש לי כרגע את NOD32, AD-AWARE, SPYWARE DOCTOR.... עכשיו אני מפעיל רק את NOD32 "בזמן אמת". האם צריך גם להפעיל את אחת מהתוכנות מהאחרות, או שמספיק רק הנוד? כמו כן אני "מטפל" במחשב בעזרת Registry Mechanic ו-TuneUp Utilities 2007... תודה לעוזרים מראש

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  11. Started by iakovl,

    אני עומד לעשות את הפורמט התקופתי שלי למחשב ואני רוצה לבדוק איזה תוכנות טובות יש לאנשים שאני יכול להפעיל אצלי בנוסף פשוט להכין נבחרת תוכנות שכל החברה משתמשים בה אני מעדיף שאנשים יתעצמו קצת ויכינו רשימה כמו זו (הרשימה שלי) אנטי וירוס : NOD32 ניגון וידיאו: Zoom Player , VideoLAN , ניגון אודיו : Winamp צריבה : NERO הורדה: BITCOMET, UTORRENT מסמכים: microsoft office צפיה בתמונות: IrfanView תוכנת מסרים: ICQ דפדפן: FIREFOX ניהול רקעים: Wallpaper Master חבילת מקודדים: cccp-pack קריאת טמפ': SpeedFan ניקוי: CCLEANER שונות:jv16 PowerTools 2006 - Google SketchUp - Total Commander 32 כיווץ : WinRAR ניהול סיסמאות: Password Safe המרה: dBpowerAMP Music Converter מסנן IP: ה PeerGuardian…

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  12. Started by Demagh,

    כותרת ^^

  13. שלום לכולם... הורדתי היום אימיול...ותהיתי אולי מישהו פה יעזור לי להגיד אותו כדי שאני אקבל את התוצאותך הכי טובות! בכל מקרה כרגע אני מקבל low ID מכל השרתים... אז אולי גם מישהו יעזור לי לפתור את זה! בתודה Anas-Nanas

    • 9 תגובות
    • 2.5k צפיות
  14. Started by מהיר^ועצבני,

    אני צריך בבקשה אימולטור לסוני פליסטישן 2 כדי להפעיל משחק אם אפשר גם הסבר

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. אה?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by atlas,

    האים יש אפשרות לצפות בסרט ללא כרטיס קול?

    • 5 תגובות
    • 686 צפיות
  17. Started by OHANA,

    זאת הגלריה שלי היא לא מעודכנת כל כך ויש שם חתימות ישנות וחדשות שלי חח חלקן לאימוץ אז מי שרוצה שיגיד אני http://random.thecrow.co.il/index.php?show=1668

    • 1 תגובה
    • 767 צפיות
  18. ה DRIVER החדש של CREATIVE לויסטה 32ביט תוקע לי 2 משחקים של ghost recon 1+2 כאשר אני מנסה להכנס להגדרות.מדוע? :please:

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  19. אני לא יודע אם יש כזה דבר, אך יש תוכנות שאני צריך לפתוח פעמיים ואני לא יכול בגלל שהתוכנה כבר פתוחה. יש אפשרות כלשהיא לפתוח אותה יותר מפעם אחת?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. :-\[br]פורסם בתאריך: 5.06.2009 בשעה 00:52:42 אם אני מעלה את האתר עם FIREFOX זה מזהה אותו אבל את האקספלולר 8 לא מזהה יש מצב שאני עדיין על מנוע 7?[br]פורסם בתאריך: 5.06.2009 בשעה 00:55:35 בעצם לא הגיוני שאני עדיין עם מנוע 7 עשיתי בדיקה עם ה benchmark של הדפדפנים וזה זיהה לי כ 8 אז בכול זאת מדוע האתר פה לא מזהה מנוע 8?

  21. לא מצאתי דרייבר בכל האינטרנט, אין לי מושג מה הדגם, זה כנראה מה שנפוץ בארץ... אני צריך דרייבר בשביל להתקין אותה... זהו המצלמה: מקווה שמישהו יוכל להפריש לי את הדרייבר מהדיסק של המצלמה תודה.

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  22. היי, אני בבעיונת, יש לי טאבלט (במבו A5) אם זה קריטי, עכשיו מאז שהוספתי מסך למחשב לא ממש יצא לי להשתמש בו כי...לא יצא עכשיו שבאתי להשתמש בו נתקלתי בבעיה, הטאבלט לוקח את השטח של 2 המסכים כ"שטח פעיל" שלו, מה שבפועל קורה זה שבגלל שהפוטושופ נמצא רק על מסך אחד אני בעצם מאבד חצי מהשטח של הטאבלט, והייתי רוצה לדעת אם יש שיטה כלשהי לנעול את הטאבלט רק על מסך אחד ככה שאני יוכל להשתמש בכל השטח שלו ולעבוד בצורה נוחה כמו שצריך? תודה מראש[br]פורסם בתאריך: 13.06.2009 בשעה 00:26:57 נפתר

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. Started by IlanF,

    יש לי רווחים ענקיים בין השורות בוורד. יש דרך להקטין אותם? לדוגמה, במקום לרשום הוא רושם

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  24. אני אחרי פרמוט המחשב ושאני בא להתקין הוא רשום https://gyazo.com/2c...eaaac2f58b79b6e הווינדוס שלי הום 10 מקורי לחלוטין קיבלתי אותו אם המחשב מוזר שאני לא מצליח להתקין אופיס בעברית הורדתי אותו מיפה Microsoft Office 2016 Professional Plus - Hebrew מי יודע מה אפשר לעשות ? אין לי אופיס במחשב הוא אחרי פרמוט microsoft office pro plus 2016 encountered an error during setup זה השגיאה סידרתי לבד לנעול

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. שלום,אבקש לדעת האם יש אפשרות לשתף קבצים מבלי להידבק בוירוסים תוכנות ריגול ועוד,אבקש ממי שעונה שיסביר ויצין על מה הוא נסמך בתשובתו כדי שהיה בטוח שלא אדפוק את המחשב שלי תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 782 צפיות

דיונים חדשים בפורומים