תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום חברה! יש לי בעית עיברית ב- Macromedia Dreamweaver כאשר אני מוסיף כפתר פלאש לדף ואני כותב ב- Button Text בעיברית הוא כותב לי בסימני שאלה , למשל אני כותב כך: "בית" הוא כותב : ? ? ? מה לעשות??
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
כל הזמן כשאני מפעיל את המחשב קופץ לי חלון כזה. מישהו יודע מה הבעייה ?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
היי. כנראה לחצתי על משהו לא נכון בעת גלישה באינטרנט... בכל אופן הבעיה היא שעכשיו כאשר אני משוטט באינטרנט ולוחץ קליק ימני של העכבר על התמונה או על כל מקום בדף האטינטרנט, לא מופיעים לי התפריטים הרגילים ואפשרויות הרגילות כמו COPY PASTE וכו, כאילו הקליק הימני לא פעיל בכלל. זה קורה כמובן רק בגלישה באינטרנט ורק ב IE מה עשיתי ? איך פותרים את זה ? אנא הושיעו.
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שאני יכול לבנות בה קטלוגים של בולים כלומר: תמונה לידה תיאור + שאני יוכל לקבץ כמה תמונות במקום אחד = סדרה וכו'...?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
-
יש לי תוכנה BOOKPC שמסבירה על חלקי המחשב בליווי תמונות. בתוכנה זו קיים חסרון בכך שהיא מאוד ישנה והמידע שלה עדכני לשנת 2002. עכשיו רציתי לשאול האם אתם מכירים תוכנה מהסוג הזה רק יותר עדכנית. זה יכול להיות תוכנה או סירטון כלשהו...העיקר שיהיה בעברית. נ.ב אל תפנו אותי לגוגל.
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
טוב, יש לי קובץ, בכלל mp3 ישן שבמקרה ניתקלתי בו - שאינו נחמק ואינו מגיב ותוקע את כל המחשב ברגע שהסמן של העכבר רק עובר עליו! אחח... איזה תיסכול, ניסיתי למחוק, ניסיתי למחוק בסייפ מוד, ניסיתי לעלות עליו עם קובץ אחר באותו שם, ניסיתי לבודד ולמחוק דרך הNOD32 - כלום, וכל פעם הכל נתקע ולהפעיל מחדש. איך אני נפטר ממנו???
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
בבקשה תעזרו לי אני מחפש את זה הרבה זמן! תודה לכול העוזרים
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה... כל פעם שמיש'ו שולח לי הודעה באימיול ואני נמצא בFull Screen אז הוא יוצא לי מאותו משחק או תוכנה או סרט... איך מבטלים את ההודעות האלה ככה שלא יוכלו לשלוח לי ?! בהגדרות עשיתי התעלם מכל ההודעות וזה לא עזר... גרסא 0.47a... תודה לעוזרים, ניאו...
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
למי שלא יודע היא כאילו מחליפה סקינים לאוינדוס ועושה כמה בוטים שונים.. אז אני שואל אם היא מסוכנת יכולה לגרום לבעיות במחשב..? כי היא לא איזה תוכנה שמיקרוסופט יצרה לפי ידעתי.. אז מה אתם אומרים כדי להישתמש בה?? תודה רבה..
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום לכולם, במשך כמה ימים אני נתקל בבעיה בבואי להשתמש בLive Update של הנורטון (עותק חוקי למהדרין, לשואלים..). אני מקבל את ההודעה המצורפת. אני לוחץ על "בצע" והתוכנה אומרת שאין באפשרותה לבצע. מיד אח"כ היא מנסה להתחבר לשירות העדכונים, ואז מתקבלת הודעת שגיאה.. לא הצלחתי לטפל בבעיה בעזרת התמיכה של Symantec. רק להשתמש בInteligent Updater, שהוא כלי פחות נוח לדעתי. מישהו מכיר את הנושא? אשמח לעזרה. תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
התקנתי את בבילון החדש לתקופת ניסיון עכשיו הגדרתי לי שאני יילחץ על shift+לחצן ימני, אני מנסה ללחוץ על מילה מסויימת והוא כל הזמן לוקח רק איזה תו אחד ממנה ואל משנה איפה אני לוחץ או איזה מילה ניסיתי בהרבה מקומות. בעייה שניה היא שנגיד אני סתם לוחץ באמצע המסך ומכניס מולה באופן ידני הוא לא נותו לי פירוש אלא מראה לי דבר כזה:
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
ראיתי תוכנה נחמדה ל MEDIA CENTER כאשר עוברים על הסרטים שבספריית הסרטים, מופיע לו תקציר הסרט על המסך ועוד פרטים שונים על הסרט אותו אנו מסמנים. אני מחפש משהוא בסגנון ל PC רגיל, תוכנה שסורקת את ספריית הסרטים ומאחזרת מהרשת את פרטי תקציר הסרט, על מה מדובר שחקנים ג'אנר שנת יציאה וכו, בדומה למה שעושה ה MEDIA PLAYER לספריית המוזיקה שלנו. מי מכיר משהו בסגנון יכול להמליץ ?
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
-
-
אני לא משתמש בפירוול וגם לא בראוטר ואני פשוט לא מצליח להעביר פורטים , ניסיתי להחליף פורט ועדין יש את אותה בעיה אולי אתם יכולים לעזור לי
-
- 5 תגובות
- 613 צפיות
-
-
כשאני מנסה להוריד את הסרגל כתוב לי שהוא פועל מגרסה 2.0 ומעלה ואחר כך מציע לי להוריד את הגרסה הכי חדשה. יש לי גרסה 3.0.6 והוא לא מזהה את זה. אשמח לקבל פתרון.
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי בעיה כזהות בטעות עשיתי מחיה של תקיה אם קבצים שלי ממש חשובים עבודות וכו' ועשיתי shift+del שזה מוחק ישירות גם מסל המיחזור האם יש דרך לשחזר את זה עכשיו עשיתי שיחזור מערכת הוא שיחזר לי רק תתקיה של זה ולא תקבצים שהיו בפנים מישהו יכול לעזור לי זה ממש ממש חשוב לי אם אפשר לתת לינק לתוכנה והסבר זה ממש יעזור לי תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
נכון יש תמונה של מי שמדברים איתו? אני לא מתכוון למצב שיחת מצלמה,כשמצ'וטטים איתו. אז היא קטנה, איך אפשר להגדיל אותה?
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום אני יודע שיש שני תוכנות ממש טובות בשביל לגבות סרטים מדיוידי כאלו שאם הסרט גדול מידי אז אפשר להוריד חלק מהתוספות וחלק מהרצועות שמע בשביל שזה יכנס לדיוידי סינגל לייר תודה
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
כנראה שיש לי בעיה בדפדפן של הווידוס ,מכיון שאני לא מצליח להתקין את תוכנת האנטי וירוס של נורטון הוא מודיע לי על בעיה בסקריפט של הדפדפן , השאלה שלי ,האם אפשר למחוק את הדפדפן ,ולהתקין אותו מחדש מבלי לפרמט את כל מערכת ההפעלה ,או אם יש ךכם פתרון אחר אני אשמח רפא
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
מישהו יודע למה אי אפשר להוריד איתה יותר דברים? היא לא מביאה לי להוריד שום קליפ שום דבר אומרת שכל הכתובות חסומות וכ"ו יש משהו מקביל? רק לא האתרים המגעילים האלה שצריך שעה בשביל להוריד שיר אחד מסכן..
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
מה הגירסה האחרונה של פיירוואל ואנטי ווירוס של קאספרסקי? ואם אפשר לרשום את השם המלא + הגירסה
-
- 5 תגובות
- 612 צפיות
-
-
פתאום המסנג'ר הפסיק להתחבר לי! לא משנה איזו גירסא אני מתקין,איזה משתמש אני מכניס הוא כותב לי את השגיאה מס' "8008821" ד.א אין לי FW במחשב
-
- 7 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שאלה פשוטה - האם אין דרך לבטל את חסמיה של פקודות JAVASCRIPT בפיירוול של Norton Internet Security. ניסיתי לחפש בפורום אבל לא מצאתי... הדבר היחיד שעובד אצלי בקטע הזה זה לבטל את הפיירוול כשאני צריך ללחוץ על פקודה כזאת - כמו שמיעת רדיו או ספם פתיחה של חלונות באתרים. אין פיתרון לבעיה הזאת בהגדרות של Norton Internet Security ?
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-


