תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז ככה יש לי ויסטה + מדיה פליר 11. אני רוצה להוסיף לרשימת השמעה שלי תחנות רדיו... וגם אני רוצה אם אפשר את הכתובות של התחנות רדיו... תודה.
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
לא מצליח לפתוח אתרים עם JAVA בWindows Internet Explorer7 מקבל את ההודעה המצורפת ראה קובץ. וראה קישור http://stockcharts.com/charts/carpet.html למה זה קורה? ואיך מסדרים זאת? ניסיתי להוריד JAVA מהאתר שלהם וגם לא מצליח להתקין אותו מקבל את אותו הודעת שגיאה!!! [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
איך אני מגיע ל safely remove hardware שלא מהסימון בסרגל בשולחן העבודה. אני מעונין ליצור קיצור דרך לפעולה זו, אך לא יודע איך להגיע אליה. תודה
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
לאחד מחבריי נמחק בטעות האאוטלוק אקספרס 6. הוא משתמש בווינדוס XP. ניסיתי לעזור לו באמצעות אופציה הוספה\הסרה של תוכניות והתקנת מרכיבים חדשים - בדיוק מה שהיינו עושים בגירסאות קודמות של ווינדוס. אבל כלום לא עוזר. אפילו נסיון להתקין מחדש את האקספלורר עם האאוטלוק נענה בשלילה ע"י המחשב שמודיע כי יש עדין עבודות שיגור דוא"ל הממתינות לתורן. ANYBODY?
-
- 1 תגובה
- 938 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לעריכת מוסיקה(בניית רימקסים וכו'...)
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
רציתי לדעת, האם הגירסה החינמית של AVG כוללת פיירוול? תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש כבר הרבה זמן דרך להתקין את הסרגל כלים על הכרום ואני לא מוצא ,יש למישהו מושג איך בכל זאת אפשר?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום ניסיתי פחות או יותר למצוא את התשובה לשאלתי שהיא למה בדיוק יש את הdeamon tool למה צריך אותו ומה הוא נותן תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 955 צפיות
-
-
ה WINDOWS EXPLORER שלי הוא גרסה 7 כאשר אני פותח עוד חלונות אקספלורר באינטרנט הם נפתחים כלשוניות תחת חלון אחד וזה מרגיז איך נפטרים מזה
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
יש לי Craeative live 5.1 ואני שומע מצוין עם 4 רמקולים הורדתי BSPLAYER 1.02 BUILD 812 ואני שומע רק בשניים למה ?????
-
- 1 תגובה
- 785 צפיות
-
-
באיזה תוכנה כדאי להשתמש על מנת לזהות את סוג הקידוד של סרטי וידאו( אני מתכוון לתוכנה שיודעת לזהות את כל הסוגים,כולל:mpeg-1,mpeg-2,mpeg-4,avi,וכו')?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היי חברה, יש לי בבית 2 מחשבים אחד נייד שיש לו 3.11 ו- מחשב רגיל שיש לו XP אני צריך תוכנה פשוטה שבה אני יוכל להעביר קבצים עם חיבור כבל מדפסת...(אתם יודעים למה אני מיתכוון) תודה לעונים!
-
- 1 תגובה
- 893 צפיות
-
-
איזה אנטי וירוס הכי מומלץ לקנות?[br]פורסם בתאריך: 10.02.2008 בשעה 20:47:44 KASPERSKY נראה טוב על פי הדברים שקראתי עליו ברשת. יש למישהו נסיון איתו?
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
יצא כבר פוטושופ 9 בעברית? אם כן,האם הוא הרבה יותר טוב מ8?
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
יש לי דיסק מוסיקה שכל הקבצים שם עם סיומת cda . אני רוצה לצרוב אותו ואני לא מצליח. צרבתי עם nero ועם easy cd cratore וגם עם clone cd . תהליך הצריבה היה תקין בכל התוכנות אבל בסוף אין לי כלום בדיסק החדש. בבקשה שמישהו יסביר לי מה הסיומת הזו ואיך צורבים דיסק כזה. * לסיום - :-\הדיסק שאני רוצה שיצא לי בסוף הוא מוסיקה רגילה ולא - mp3 .
-
- 1 תגובה
- 2.5k צפיות
-
-
-
היי! מותקנת אצלי תוכנת winfax v10. השאלה שלי היא כזו: אין לי קו לשיחות יוצאות קיים אצלי ADSL אני מעוניין בעזרת תוכנה זו לקבל פקס האם שייך דבר כזה? לגבי שליחת פקס ללא שיחות יוצאות אני מאמין שזה בלתי-אפשרי אשמח לשמוע שאני טועה! תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
i have a bunch of slides stored in pdf file, with 4 slides per page (hardcoded). i want to split it so i'll have 1 slide per page - is it possible somehow? example: http://www.eng.tau.ac.il/networks/lectures/lec06-1.pdf
-
- 1 תגובה
- 734 צפיות
-
-
רכשתי כונן גיבוי חצוני 250 גיגה של wd, הוא מגיע עם תכנת גיבוי טובה (סנכרון של כל הקבצים שהשתנו בלחיצת כפתור), אבל...בגרסה לחודש, לקנות עולה 40$, מכירים תכנת גיבוי טובה בחינם או בפחות?
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, תגידו:, יש תוכנה שאני יכול לבדוק איתה אם בוצעו שינויים כלשהם בתמונה?, כלומר, אם הוסיפו משהוא וכו'... בתודה, MuTaTiOn.
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
כמתבקש מהכותרת, הבנתי שיש תוכנות שאחרי שהם נסגרות עדיין משאירות עקבות של DLL בזיכרון, איזה תוכנה מומלצת לניקוי DLL?
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
שבוע טוב אני מחפש תוכנה שבאמצעותה אוכל לראות סרטים בmp4. הבנתי שצריך להמיר את הקובץ לפורמט אחר וכמו כן אני רוצה להקטין את הקובץ. אם למשהו יש מושג שייתן לי קישור לתוכנה כזאת והסבר תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
Thanks alot ! Try to give couple types so i can choose.. and detail the cons and pros. Thnx again !
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
פורצים שינו לי את הססמא של האיסיקיו.. ועכשיו אני לא יכול לעשות לוגין.. אין איסי. פתחתי חדש. עכשיו, באיסי הישן היה פוול כוסיות. סתם, היה המון אנשים ואני לא זוכר את כולם.. בקיצור, לפני שפרצו לי נכנסתי באיסי 4 וגם בגרסת הפרו.. יכול להיות שמה שיש לי במחשב, אפשר לעשות אימפורט של השמות והמספרים שהיו ולשחזר את מי שהיה לי באיסי? תודה שבת שלום
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-


