תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
הSCANDISK 99% שהוא מחק לי המון קבצים שאני צריך עכשיו הורדתי תוכנת DEMO שחשבתי שהיא תפתור ואז ראיתי שהשיחזור זה רק עד 64K לקבצים בסריקה שעשיתי בDEOM ראיתי חלק מהקבצים אני לא בטוח אם הוא מצא את כולם זאת התוכנה File Scavenger® Version 3 http://www.quetek.com/download.htm יש תוכנה אחרת ? שלא יקרה כל כך זאת עולה 45 דולר או שיש תוכנה אחרת יותר מומלצת וטובה יותר.. זה ממש דחוף לי אני לא יכול לעבוד על הכוננים מספק שזה ידרוס את הקבצים שהוא מחק וזה הדבר היחיד שמצאתי , יש לך המלצות
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
יש לי גירסה 3.0.3. כול פעם שאני לוחץ על לינק חדש הוא נשמר לי בשורת הכתובות. בעבר זה לא היה ככה. כמו כן בעבר יכולתי למחוק כתובת בעזרת כפתור דליט כנ"ל לעכשיו אבל ברגע שמחקתי זה חוזר לעצמו. איך אני מטפל בבעיה הזאת תודה לכול מי שיעזור.
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
שלום מישהו מכיר דרך להחליף את הקובץ הזה מבלי להתקין מחשב את ה O.S ? תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום רב, כאשר אני מפעיל את ה FF3 שלי , עולה לינק להוריד את הכרום של גוגל(שהורדתי והתקנתי לפני כמה ימים), כל חצי שניה קופץ חלון חדש, לא משנה אם אני פותח Session חדש, ככה שהשימוש הופך להיות בלתי נסבל. אשמח לעזרה כיצד להסיר. מצ"ב תמונה. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אני רוצה למשל לחפש אבא או אמא או ילד איך כותבים את OR הלוגי בשורת החיפוש של אמיול?
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
ה-MSN מאפשר חיבור משתמש אחד לוידאו בלבד, אני מעוניין להוסיף 2... מישהו מכיר תוכנה שעושה זאת ?
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
מה קורה ? אני כבר מיואש, כבר בכמה פורומים לא הצליחו לעזור לי בשום בעייה. אז אני אתחיל עם הבעייה שהכי מטרידה אותי: כרטיס קול- עד לפני שבועיים, שמעתי כל הזמן שירים.. הלכתי לישון וסגרתי את המחשב, שקמתי לא היה לי SOUND במחשב. ישר ניסיתי לבדוק למה הבעייה ועד עכשיו לא הבנתי! שאני נכנס ל- Everest ואז למקום שאני רואה את הכרטיס קול, מופיע לי רק AC47 או משהו כזה שזה בעצם הכרטיס קול המובנה על הלוח אם. את זה אני לא רוצה! אני רוצה את ה- Creative SoundBlaster Audigy 2 שלי בחזרה :-\ לא משנה מה ניסיתי! להתקין דרייברים מהדיסק שקיבלתי או מהאתר שלהם! כלום לא עזר. המחשב פשוט לא מזהה את הכרטיס קול. אמרו לי לנסות לנתק את הכרטיס קול אבל אני מפחד לשבור.. כי פעם קודמת שהוצאתי מאורר …
-
- 5 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום לכולם, אחרי הפסקת חשמל מצערת (נדמה לי שזהו האירוע המקדים לתחילת הבעיה) האיסיקיו הפסיק לשמור לי את המשתמשים וססמאותיהם. ז"א אני כל הזמן חייב לרשום את מספר האיסיקיו והססמא מחדש למרות שאני כל פעם מסמן "וי" ב-save my password או auto login. איך אני פותר את הבעיה? כמו כן, איך אני מגבה את היסטוריית השיחות באיסיקיו? מחשב אחר שלי עבר פורמט אך שמרתי את תיקיית ה-icq (וגם תיקיית הקבצים של ה-icq) איך אני יכול להשתמש בהם בהתקנה חדשה? או בכלל במחשב אחר?
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
במחשב מותקנת מ"ה עם MUI לעברית בעדכונים שנעשו תפריטי האקספלורר הפכו לאנגלית יש אפשרות להפוך אותם לעברית ?? אולי פתרון אחר?
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
האם אני יכול לגבות את המעודפים שלי ב - FireFox עם Export כמו שיש ב - Explorer אם כן איך אם לא אז אם יש שיטה אחרת תודה רבה ;D
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום לכולם נתקלתי בבעיה מוזרה באקסל גרסה 2002 ו 2003 מערכת הפעלה xp sp2 שינוי צבע גופן או הפיכתו למודגש גרם לקריסת התוכנה עד עתה לא מצתי פתרון לבעייה המוזרה הזו. זה קורה רק בקבצים קיימים ולא בקבצים חדשים. כלומר יצירת קובץ חדש מאפשרת לי לערוך אותו ככל שאני רוצה אבל ברגע ששמרתי אותו אין לי אפשרות לשחק עם הגדרות הגופנים שלו כל השאר עובד אבל שינוי גופן או הדגשה שלו שינוי צבע גופן גורם לקריסת התוכנה מחפש כיוון לפתרון
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
הורדה איבסיבלית שכזאת...קיימת כזאת אפשרות?
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
אני מחפש דרייבריים לכרטיס kworld והמספר kw-tv878-fbk
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
כאשר אני הופך קובץ WAVE לAC3 אז הוא מקודד אותו אך כשאני שומע את זה במערכת הדיבוריםיעני הSPEECH נשמע מכל הרמקולים ולא רק מהסנטר מה אני יכול לעשות כדי לתקן זאת או שאולי תמליצו על תוכנה אחרת שעושה את זה !!!! משהו יכול לתת לי קצה חוט אולי
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
יש לי את התונכנה EVEREST.. בכל כמה זמן לעכדן את הדרייברים..? וזה הורס את המחשב שמעדכנים? תודה
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
אהלן. יש אפשרות להוסיף פקד, כשאני לוחץ מקש ימני על קובץ, אז בחלון שנפתח בין כל האפשרויות, תהיה אפשרות של צריבת הקובץ. כלומר, שהוא יפתח את הנרו וישים את הקובץ מוכן לצריבה- רק לשים את הדיסק. יש אפשרות כזאת? תודה!
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לניהול ולכידת מצלמות במעגל סגור. לא מחפש יותר מידי אפשרויות, לכידת וידאו\קול הקלטה בתזוזה תודה.
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
הווירוס גורם למחשב לעבוד בצורה איטית וב2 שניות הראשונות ולאחר מכן מפסיק לגמרי לתפקד. חוץ מאת העכבר אי אפשר להזיז כלום. ניסיתי להיכנס ממצב בטוח, אבל משום מה המקלדת לא עובדת ואי אפשר לבחור באופציה safe mode. יש איזשהו פיתרון מלבד פירמוט? שמעתי שיש איזו תוכנה שאפשר להיכנס דרכה למחשב או משהו כזה..
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום בזמן האחרון המחשב שלי התחיל לעלות לאט אז בדקתי ושמתי לב שהדרייברים של הכרטיס קול דורשים הרבה תוכניות בזמן ההפעלה רציתי לברר אילו מבין התוכניות הבאות של Creative אני יכול להסיר מהרשימה? בתודה,
-
- 5 תגובות
- 614 צפיות
-
-
חברים יש לי פוטו שופ 8 בעברית וסתם בא לי לעצב כל מיניי דברים למשל איך עושים ריבועים בבטן וכל מיניי כאלה..? תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה לפתוח קובץ וידאו ( תוכנית סרט ) הוא ברוב הפעמים לא פותח לי אותו ומציג הודעת שגיאה... התקנתי מקודדים וזה עדין לא עוזר...מישהו יכול לעזור ?
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
יש לי WMP 11 והרדתי את הקודקים של KLITE CODEC PACK שכלול בתוכם VOBSUB שמראה כתוביות בWMP. הבעיה שלי היא שבסרטי HD זאת אומרת MKV הוא לא מראה את הכתוביות ובסרטים DIVX זה כן מראה. איך אפשר לפתור את זה?
-
שלום רב, כאשר אני פותח כל אחת מתוכניות האופיס (וורד, אקסל וכדומה וגם את NOTEPAD) היא נפתחת מיידית תוך שנייה ומוכנה לעבודה. כאשר התוכנה סגורה ואני מנסה לפתוח מסמך אופיס כלשהו (כלומר להקליק עליו פעמיים), אז לוקח למסמך (כל מסמך) כדקה להיפתח: חצי דקה עד שהוורד או האקסל נפתחים {בחצי הדקה הראשונה הזו, כאשר בודקים את TASK MANAGER, אזי אין כל זכר לך שיש ניסיון כלל ברקע לפתוח תוכנה - לא במשאבי המעבד ולא ב PROCESS, אלא רק אחרי חצי דרה התוכנה נפתחת בזריזות כאילו רק הרגע בעצם ניסיתי להפעיל אותה} ועוד חצי דקה למסמך עצמו להיטען. ניסיתי לשחזר את המערכת מספר ימים אחורה והתופעה נעלמה, אך התופעה שוב חוזרת. לצערי לא הצלחתי למצוא את גורם החזרה, זה לא RESTART, זה לא WINDOWS UPDATE. יש לי WIN …
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
דייייייייייייייי נמאס לי! כל פעם שאני מפרמט את המחשב ומתקין אאוטלוק 2003 אני נדפק עם הקינפוג של הגימייל שלי!!!!!!! כל פעם אותו סיפור!!!!!!! אתמול התקנתי את אוטלוק 03 ורשמתי את הקוד וכל הקינפוג של GMAIL כולל הכל באאוטלוק! הופתעתי עד דמעות הכל רץ חלק הסיסמה הקישור לשרת משיכת ההודעות הכל פיקס! וואוו כל כך שמחתי! עכשיו אני מנסה למשוך הודעות ושום כלום הוא מודיע לי על שגיאה אני ממש נואש! אתם חייבים לעזור לי! אין לי כוח כל כמה זמן להחליף מייל בגלל חוסר סנכרון עם אאוטלוק!מה עושים [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-


