עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני לא יודע אם זה המקום הנכון לבקש את זה, אבל לפי הבנתי, זה המקום. אם לא, תתקנו אותי, ולהבא אני אכתוב במקום אחר. ועכשיו לעניין: אני מחפש דרייברים למצלמת אינטרנט של CREATIVE מדגם n10225 איפה אני יכול למצוא? להוריד? תודה רבה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  2. הורדתי אתר מוכן שעשוי בפוטושופ ואני לא מבין מהם הסימני קריאה הצהובים האלה...? כשאני מנסה להיכנס ללאייר ולשנות אותו הוא שואל אותי האם להוריד את הסימן קריאה הצהוב הזה וכשאני עושה לו כן ואני משנה אני לא יודע איך להחזיר אותו.... מה זה ולמה זה משמש??

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  3. מערכת ההפעלה היתה מותקנת בכונן C בגודל 2 ג'יגה. קניתי HD בגודל ארבעים וצרפתי אותו ככונן D-F . כונן C כבר מלא מדאי האם יש אפשרות לשכפל אותו ע"י איזו תוכנה כמו GOST ולהעתיק אותו לכונן D על מנת שכונן D יהיה מעתה המחיצה העיקרית של מערכת ההפעלה מבלי שיהיה צריך להתקין את כל התוכנות שהיו במחשב?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. Started by oFiR 22,

    שלום, יש לי 512MB של זכרון RAM. עכשיו, אני משתמש בתוכנה שנקראת Free RAM XP Pro שהיא "מנקה" את הזכרון ומפנה מקום. אני לא מבין למה כאשר אני משתמש בה בממוצע מופיע שיש לי 250 זכרון בערך... ואיך שאני מפעיל את האיי סי קיו, מסנג'ר והדפדפן התוכנה מראה שהזכרון צנח ל130 בערך. למה? הרי אני לא מבין יש לי 512, איך שאני מפעיל את המחשב עם פיירוול, אנטיוירוס והFreeRAM יש רק 280-270. מה אני צריך לעשות כדי שאני אוכל לפנות יותר זכרון ולעבוד יותר בחופשיות? תודה רבה רבה, אופיר נ.ב. אם למישהו יש איזשהי הצעה לתוכנה יותר טובה אני אשמח גם כן.

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  5. מישהו מכיר תוכנת צריבה (אפשרי גם לא חינמיות) שאפשרי באמצעותה לצרוב סרט בפורמט XVID או DIVX בעל הפעלה אוטומטית? כלומר, אני צריך תוכנת צריבה שבעזרתה אני אוכל להוסיף לדיסק הנצרב עוד תוכנה קטנה שמאפשרת לנגן את הסרט בעזרתה בצורה אוטומטית (בלי קשר לתוכנות המותקנות/לא מותקנות במחשב אחד ספציפי), אני מכיר תוכנות שכאלה לצריבת VCD או SVCD אבל לא DIVX וכו'. תודה!

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות
  6. שמעתי שהיא טובה וגם ראיתי כתבה שלה בעיתון... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3064026,00.html

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Dan1989,

    הורדתי תוכנה להקלטת קול ממיקרופון באימיול. התוכנת נפתחה לי ב win rar. יש שם מלא קבצים שצריך לפתוח מדחיסה נדמה לי, ואני לא ממש בטוח מה לעשות - זאת בעיה אחת. הבעיה ה-2, מצאתי שם קובץ שקוראים לו "delirium.nfo", פתחתי אותו וכתוב שם את כל הפרטים של המחשב שלי, המערכת, הרכיבים וכו'. זה משהו של ריגול ?! וירוס או משהו ?! למחוק את התוכנה ?! בבקשה תענו מהר שאני ידע אם למחוק!

    • 1 תגובה
    • 693 צפיות
  8. יש של שדומה לקספלורר שאני אוכל לטעון אותו בתהחלת המחשב (במקום EXPLORER.EXE) והוא יהיה מעין EXPLORER LITE? אבל לא תוכנה כמו ASTON SHELL או DESKTOPX שבכלל לא דומים לEXPLORER המקורי

    • 7 תגובות
    • 887 צפיות
  9. הורדתי והתקנתי את קריו פיירוול עשיתי לכל חיבורי NCOMING והOUTCOMIONG שצצו לי PERMIT וגם בהגדרות התוכנה עשיתי לכל ארוע PERMIT כולל הI.E האופציה של STOP TRAFIC לא מסומנת. אז אני לא מבין למה אין לי אינטרנט. רק אם אני עושה STOP FIREWALL אז האינטרנט חוזר

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות
  10. מה המצב??? ok...הייתי היום אצל חבר שלי והכנתי אצלו את החתימה החדשה שלי....משום שאצלי הפוטושופ לא עבד... באתי הביתה וסידרתי את הפוטושופ...עכשיו אצל חבר שלי יש מלא מברשות מיוחדות....כמו אותיות סינייות וכל מיני דברים יפים... עכשיו מאיפה אני יכול להוריד מברשות? ובכלל תוספות לפוטושופ? תודה מראש install

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שלום! סייעו לי בבקשה מציאת דרייבר לסורק :SIMPLEX PP66M למערכת XP תודה

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  12. Started by idg83,

    לצערי שכחית את הסיסמא לicq אבל ידועה לי שיש תוכמה שמשפשרת לי לגלות מה הסיסמא שלה האם משהו יכול לעזור במציאת התוכנה הנ"ל... זה מאוד יעזור לי. בתודה לכולכם איתי

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  13. אוקי הבנתי שהתוכנה TCP OPTIMIZASER מעולה בלעשות את האינטרנט יותר מהיר... איך אני משתמש בה? כלומר אילו נתונים עליי להכניס ע"מנ שהתוכנה הו באמת תמריץ לי את המחשב..

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. אני מחפש תוכנות של מפעל הפיס.....כל תוכנה שמישהו מכיר תתקבל בברכה אני יודע שיש לוטו ג'ט וצ'אנס.....אם מישהו מכיר שיגיד לי מאיפה להוריד או להשיג זה יעזור לי מאוד!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by תולעת המשפט,

    שלום אני חדש פה. לפני כמה ימים הורדתי גרסאה פרוצה של NvMixer מ-ngohq.com לכרטיס קול שלי ויש שם כל מיני אופציות שאני לא מבין. מישהו יכול להסביר לי מה זה עושה?

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  16. Started by רוני1,

    יש לי אימיול 4.2 ומשום מה בזמן האחרון לחמור יש כיסוי עיניים שחור (LOW ID אם אינני טועה). לא ביצעתי שינויים מיוחדים במחשב והחמור נהג לעבוד טוב מאוד עד לא מזמן. יש לי פירוול של וינדוס והפורט של החמור פתוח בודאות. הצעות בבקשה לא בא לי לוותר על הקרדיט ..

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    כשאני מפעיל סרט זה כותב "מוריד CODEC"ואז זה כותב "שגיעה בהורדת CODEC" מאיפה אני מוריד קודק ידנית???

    • 7 תגובות
    • 660 צפיות
  18. Started by J.allmighty,

    שלומות, : [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 11 תגובות
    • 923 צפיות
  19. Started by nim901,

    שלום לכולם, הרגע קיבלתי לידי דיסק מאד חשוב של מישהו שאני מכיר, יש בו סרט מאד חשוב שהוא מקורי. הדיסק הגיע אלי במצב לא הכי טוב ובגלל זה הוא מעוניין שאני אצור לו גיבוי. הדיסק שוקל 7 גיגה (לערך) ויש לי דיסקים של 4 גיגה, יש דרך כלשהיא לגבות את הסרט? (אם זה חשוב, יש בו אפשרות לבחירה - 2 שפות, ותרגום. אז חשבתי שאולי אם אפשר לקצץ ולקחת ישר את הדיסק עם התרגום העברי ולהוציא את השאר) בכל מקרה, אשמח לעצות במהירות האפשרית! תודה הנה תמונות אם זה יעזור למישהו 1. התיקה שבדיסק 2. הקבצים שבתוך התיקייה (יש מספר סיומות - pub, ifo, vob) [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  20. Started by DeadByDawn,

    קודם כל מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד דוס 6.22 בחינם??? (יש וזה חוקי,אני זוכר שהיה אתר לזה...איפהשהו) ועוד משהו,אין לי פלופי..אפשרי לעשות בוט ולהתקין את זה דרך CD?

    • 2 תגובות
    • 908 צפיות
  21. יש לי בבית כמה הרידיסקים משהו כמו 3 אני אל צריך אותם בנפרד השאלה שלי היא האם אני יכול ליצור מכל השלושה מחיצה אחת האם אפשר לעשות את זה דרך Partition Magic או שאני חייב דרך הדוס?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום לכולם לאחרונה יש לי בעיה של התחברות לאינטרנט ולפעמים קופצת לי הודעה של הפיירוואל שלי שאומרת לי לעשות לו ריאסט כי הוא חוסם את הincoming וחוץ מזה יש לי תמונה להמחשה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  23. Started by lumi,

    ברשותי מספר מערכי שיעור שהורדתי באימיול, הבעיה שאין לי מושג איל להפעיל אותם. חיפשתי בגוגל ומצאתי שם תוכנה בשם vcx30 אבל לא נראה לי שהיא קשורה. תודה

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  24. היי אני מנסה עכשיו להתקין את הpestparol וכל פעם שאני מסנ להתקין זה יוצא ממש באמצע ההתקנה... מה אני יכול לעשות? תודה מראש install

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות

דיונים חדשים בפורומים