תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שמתי לב לזה כבר הרבה זמן.... אני מדפדף בתיקיות בייחוד של המוזיקה ויש חלק של קבצים שהם בכחול... לא כולם! מה זה הדבר הזה.. אני זוכר את זה גם במחשב הקודם שלי... אפשר הסבר.. תודה מראש ! [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אני לא מצליח לשמוע קבצים של MIDI וMID וזאת אולי הבעיה: http://img240.imageshack.us/img240/6570/gfdgdfzr6.jpg אני לא מצליח לשמור את השינוים שאני עושה וזה נישאר ריבוע לבן מישהו יודע למה?
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
יש לי משחק ל PS2 על קובץ CSO, רציתי לדעת איך אפשר לצרוב אותו.
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום שלום יש לי בעיה התקנתי לא מזמן symsntec antiVirus ועכשיו כשאני רוצה לעשות liveUpdate זה לא נותן לי לעשות. ניסיתי לעשות פה חיפוש בפורום ולא כ"כ מצאתי. נ.ב התוכנה מקורית וחדשה
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום לכולם הסרתי את התקנת המקסטון 2 שלי מהמחשב והתקנתי מחדש כאשר בהסרה שמרתי על ההגדרות העניין הוא שפשוט נעלמו לי כל המועדפים!!!!!והיו הרבה לאיזה ספריה אני פונה כדי להחזיר אותם?
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום הורדתי כמה סרטי פלאש למחשב ואני צריך תוכנה בשביל לראות אותם יש המלצות? זה סיומת הקובץ: SWF תודה
-
- 3 תגובות
- 614 צפיות
-
-
חג שמח מצורף למטה תמונה של פלייליסט אני רוצה שליד כל שיר יצוין הביט רייט שלו איך אני עושה את זה ? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
-
תודה (כי הגרסה האחרונה 3.0.5 לא תומכת בהרבה הרחבות )
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
יש לי למשל קובץ (MP3) של מנגינה של שיר. ואני רוצה להוסיף אותי שר. עכשיו אני יודע שאפשר לשלב אחרי שמקליטים וכל זה אבל אני לא אוהב את זה... אני מחפש תוכנה שיודעת לשלב תוך כדי שאני שר נגיד במיקרופון. בתודה!
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש והציעו פה בפורום איזה תוסף אבל משום מה התוסף מקולקל (ככה היה רשום ב eror ) חיפשתי גם באתר של ווינאמפ ולא מצאתי תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
בעיה בהתקנת דרייבר לכרטיס מסך כתוב: ati readon setup has fail to lauch installation engine RPC server is unavailable.
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
שלום לכם! ברשותי כ. מסך Club 3d X300 se ומע' הפעלה XP 64 BIT. מאז ההתקנה החדשה של מערכת ההפעלה, אני נתקל בתצוגה לא ברורה. העובדות: 1. בדרייבר שהגיע עם התקנת ה-XP התצוגה היתה ברורה לחלוטין, איך היתה איטיות מסוימת למשל בהזזת חלון התוכנה, או בגלילת דפי אינטרנט. הדבר נפתר עם התקנת הדרייבר החדש, אך נוצרה הבעייה שמובאת לעיל. 2. נכון לעכשיו אני משתמש בדרייבר הכי עדכני מבית ATI-AMD, 7.4. 3. ניסיתי להשתמש בדרייברים ישנים יותר כגון 6.6, אך ללא הועיל. 4. הבעיה חזרה על עצמה גם בעת שהשתמשתי ב-XP הרגיל (32 BIT). 5. מצורף קובץ תמונה אשר ממחיש את מצב התצוגה כרגע. מה אוכל לעשות ע"מ לפתור הבעייה?? תודה רבה לכל העוזרים זה חשוב לי!! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שאני להכניס SERIAL הוא רושם לי scheduled server maintenance has prevented you from activating Trend Micro Internet Security Pro. מה אפשר לעשות ?
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
קניתי לא מזמן אייפוד 120 GB והורדתי תוכנה שממירה קבצי וידאו לפורמט אייפוד כדי שאני יוכל לשים אותם באייפוד. אבל את רוב הקבצים שאני מנסה להמיר וניסיתי בשתי תוכנות שונות אז זה לא ממיר אותם וזה אומר שאי אפשר לפתוח אותם ולהמיר אותם והם לא פגומים בוודאות. ניסיתי להוריד כל מיני חבילות של מקודדים אבל זה לא פתר את הבעייה. אני ישמח מאוד לעזרה ותודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
יש לי בעיה כאשר אני מבקש להעלות את נגן המדיה פלייר של מייקרוסופט מופיע לי חלון של מייקרוסופט המודיע לי על אי חוקיות של הנגן. דבר מוזר בהתחשב בכך ששנים היה אותו נגן פעיל וגם לא נתקלתי בתופעה דומה אצל חברים בעלי מחשב
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
הWINDOWS אומר כי יש שגיאה בהסרה ולא מסיר אותה כיצד ניתן להסיר אותה בכל מקרה?
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
בחלק מהאתרים שאליהם אני מנסה להכנס, אני נתקל בהגבלה הזו (ראה קישור) מצד פיירופקס (למרות שהאקספלורר נכנס אליהם ללא כל בעייה): מהי הבעייה וכיצד ניתן להתגבר עליה? נ.ב. ניסיתי את האפשרות להוסיף חריגה וכשאני לוחץ על "קבל אישור" הוא לא נותן אותו.
-
- 3 תגובות
- 614 צפיות
-
-
יש לי בעיה בדפדפן הזה , הוא אינו מגיב למקשים Crtl + Shift לא הימניים ולא השמאליים...(שאמורים להפוך את כיוון הכתיבה מימין לשמאול ולהפך) בIE אין את הבעיה הזאת, יש למישהו פתרון?
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום לכל הגולשים יש אצלי בעיה בהתקנה של הדרייברים החדשים של ATI אחרי ההתקנה מופיע אצלי מסך כחול (BSOD) שאומר שהקובץ (ATI2MTAG.SYS) עושה בעיות קוד שגיאה: 0X00000008E רציתי לשאול אם זה קרה לעוד אנשים שהתקינו תדרייברים או שרק אצלי? האם זה קורה רק בXP או שגם בויסטה יש תבעיה הזאת? ניסיתי עם XP מקורי וXP גירסה 64 ביט יש לציין שעם גירסה 8.6 אין שום בעיה
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
בטעות מחקתי את הסקין של XP יש דרך להחזיר אותו? להוריד סקין במקומו בלי כל מיני תוכנות מציקות? תודה
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום רב להלן לינק המסביר על מבצע של סקייפ להתקשר ללא הגבלה מהמחשב לכל טלפון נייח לישראל http://skypeshop.co.il/skype_out.php?id=74 השאלה הנשאלת היא האם ידוע לכם על דיל דומה שאפשר להתקשר גם ללא הגבלה לטלפונים ניידים בישראל(לא מעניין אותי חו"ל) אם לא סקייפ האם שמעתם על אלטרנטיבה אחרת??? אשמח לעזרה
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני מספר דקות הורדת IE7 גרסאת בטא. נוכחתי לדעת שהגרסא מאוד מאוד גרוע ומלאה בבאגים ובעיות. עכשיו אני מעוניין להסיר אותה ולהתקין במקומה IE6. מישהו יכול לעזור לי בזה? * ניסיתי כבר שחזור מערכת ולא הלך.
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
שלום לכולם, ישנם הרבה תוכנות אשר מיועדות לעזור בתיקון קבצים פגומים, קבצי קול או קבצי וורד וכדו' אבל אני לא מוצא אפילו תוכנה אחת שעוזרת לי להפוך קובץ לפגום כך שהוא לא יעבוד, יש לי כמה קבצים שאני רוצה שיהיו פגומים. אני יודע שזה נשמע מוזר אבל יש לי את הסיבות שלי!!! אנא עזרו בלמצוא פתרון!!!
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-


