תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אם נגיד אני מוריד באימיול ואני הולך לישון ומכבה את המחשב, ואז בבוקר ממשיך את ההורדה זה הקצב ייהרס ממש?
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
יש לי את הבעיה של הCONECTING בKAZAA (או KAZZA לא יודע מה ההבדל) LITE 202. הורדתי את העידכון של השרתים (האחרון שMILK-INK הביא פה ) שצריך אבל אני חושב שהוא מלפני איזה חודש או יותר, ואני לא יודע איפה מוצאים חדש יותר. באפשרויות הגדרתי גם שם משתמש. בכל זאת זה לא מתחבר. מה לעשות? עריכה: עברתי לKAZAA RESU... וזה פועל, סליחה על ההתרדה.
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
יש לי KASPERSKY ANTI VIRUS 7 התוכנה הזאת כוללת עוד משהו חוץ מהאנטי וירוס? כמו לדוגמא FIREWALL או שזה רק אנטי וירוס והגרסה של INTERNET SECURITY כוללת אנטי וירוס, פיירוול ועוד תוכנת אנטי ריגול? כי אני רוצה שיהיו לי כל התוכנות האלו(חומת אש,אנטי ריגול וכמובןן אנטי וירוס) בתוכנה אחת ולא להפעיל בשביל כל דבר תוכנה נפרדת.. תודה
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
יש לי קובץ MKV די עמוס 2 סאונד 7 SUB איך אני משפץ אותו ומוריד ממנו רצועת סאונד אחת ו5 SUB?
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
-
שלום חברים. אני מנסה להתחבר ל SOULSEEK והתוכנה לא מצליחה לעשות CONNECT לשרת. אני חושד שברק חוסמים, מישהו כאן מחובר ל SOULSEEK תחת 013 ? ולפני שכולם קופצים כאן שאני אסדר את הפורטים, אז א. ה PORT FORWARDING שלי מכוון כהלכה ב. ההתקשרות לשרת בכלל לא תלויה ב PORT FORWARDING שיעבוד
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
קפץ לי עכשיו הTHREAT הזה: "gloomyblack.info:8080/google.com/chase.com/sohu.com.php" והוא התייחס לאקספלורר (TYPE 750). בAVG ו/או בגוגל אין את הדבר הזה. מישהו מכיר? יודע?
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
תקשיבו אני לא מצליח לקבל ולעביר קבצים בתוך האי סי קיו משהו יכול לעזור לי ??? המספר שלי הוא 262572191
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
1)איך אני מסיר את הסרגל באופן קבוע. בהסרת תוכניות לא מצליח להסירו. 2)כשאני רוצה לעבור מאנגלית לעברית ולהפך אלט + ושיפט או צרוף אחר של המקשים לא הופך אותו ואני צריך להחליף עם העכבר בשורת הפקודה .מעצבן. איך מחליף בין עברית ואנגלית ולהפך ? תודה
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שלום! מישהו מכיר אולי miniPE עם תמיכה בדיסקים קשיחים SATA של מחשבים ניידים? אם כן, אז אני אשמח לקבל קישור (זאת תוכנה חינמית).
-
- 4 תגובות
- 615 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני יכול לחתוך ולחבר קטעים בVirtualDub כי אני לא הצלחתי ושמעתי שיש שם אפשרות לקלוט ערוצי טלוויזיה מישהו יודע איפה? ואני מחפש תוכנה שמקליטה את מה שיש במסך המחשב, מישהו יכול להמליץ?
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
היי! עריכה: מאחר והשאלה לא הובנה כראוי, אני אספר את כל הסיפור: יש לי מחשב נייד של TOSHIBA, שבא עם תוכנה שמסוגלת לצרוב 2 DVD-ים עם CLONE של המחשב כפי שהגיע מהמפעל. התוכנה יודעת רק לצרוב, לא ליצור קובץ ISO וכו'. מכיוון שכל הצריבות שניסיתי לעשות בינתיים נכשלו, אני מעוניין בתוכנת צד ג' שתדמה את הצורב. כלומר: אני מחפש תוכנה שתוכל לדמות צורב DVD, כך שתוכנת צריבה "תראה מולה" צורב DVD עם דיסק DVD ריק. האמולטור ידאג שה"צריבה" תתבצע לתוך קובץ ISO או תיקייה שתוגדר מראש. מישהו מכיר תוכנה כזו? תודה!
-
- 5 תגובות
- 615 צפיות
-
-
יש לי לוח אם IB9 של ABIT אני רוצה להתקין windows מחדש על המערכת של עכשיו לפי האתר של החברה צריך לעשות floppy disk drivers על מנת להתקין את ה windows דרך ה - cd-rom בחיבור IDE כאשר רוצים להתקין מערכת הפעלה מחדש. עכשיו שקניתי את המחשב שמו לי מתאם IDE ל - SATA על הכונן ה -cd rom השאלה שלי אם אני עדיין צריך לעת את דיסקת הזה על מנת להתקין את מערכת ההפעלה או שבחיבור sata אין צורך לעשות את זה?
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שאני עושה unistall אם זה דרך הקובץ או דרך add/remove הוא מראה כאילו שהוא עושה , מסיים , אבל התוכנה עדיין חיה ובועטת
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
יש לי איזה דו"ח לעשות בעבודה. בעיקרון במסגרת העבודה שלי הסתובבתי בכמה אתרים ובדקתי בדיקות קליטה. לאחר שיש בידי את כל הנתונים אני רוצה לערות אותם בצורה מסודרת בעזרת מפה. מה שאני רוצה זה לסמן על המפה את כל אותם הנק' (הם יהיו ממוספרות) ומה שאני רוצה זה איך שאני שם את הסמן של העכבר על נק' מסויימת אני מקבל במין חלון כזה קטן שנפתח את כל אותם הנתונים שאספתי (למשל עוצמת קליטה) זה ממש כמו שיש בתוכנה שאני שם את הסמן על אייקון מסויים את אני מקבל את השם של אותה הפונקציה. איך אני יכול ליצור דבר שכזה ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
צריך בבקשהה תץונה שתעביר לי סרטי AVI או MPG לקבצים שאני יוכל לצרוב בצורב די וי די כמו קבצים VOB אז מי שמביא לי תוכנה כזאת הוא הכי כלי בעולם כי אני ממש חייב את זה בבקשהה זהב דחוף תעזרו לי
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
יש לי משחק שעובד רק בווינדוס 98 ולי יש אקספי ניסיתי את כל האפשרויות ולא הצלחתי לשחק שמעתי שיש תוכנה שמדמת ווינדוס 98 באקס פי האם קיימת תוכנה כזאת? אם כן מהי?
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אני בעצם מחפש תוכנה שתראה לי מה קורה על הכונן כתיבה/קריאה שתראה איזה פרוסס מפעיל אותו ולאיזה קובץ הכונן ניגש
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
יש לי קובץ וידאו שצילמתי בפלאפון ורואים אותו הפוך עם איזה תוכנה אני יכול לסובב את התמונת וידאו ? תודה רבה לעוזרים !!!!!!!!
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
יש לי את הדפדפן הזה שאני מאוד מרוצה ממנו אבל משום מה הוא כל הזמן מוחק לי אוטומטית את ההיסטוריה איך אפשר לפתור את הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 614 צפיות
-
-
-
שלום לכל מי שיודע אם יש פיתרון! כתבתי מסמך באופיס 2007.תוכנת הוורד שמרה אותו כקובץ docx.אני לא מצליח לפתוח אותו באופיס 2003 שיש לי בבית. מישהוא יודע מה ניתן לעשות?
-
- 3 תגובות
- 614 צפיות
-
-
ניסתי עם אלכוהול ניסתי עם d tools אני טוען את הקובץ בתוכנה והוא לא מגיב הקובץ הוא .Call.Of.Duty.4-Razor1911 קובץ של 6 גי'גה מה עושים יש פתרונות חברה אני נואש כבר
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה. זה התחיל כשהתקנתי נרו 7 ובטעות בלי לשים לב הוא התקין לי גם איזה תוכנה של השמעת מוזיקה של נרו והגדרתי אותה כדיפולט אחריזה רציתי למחוק אותה וגם את נרו 7 כי מצאתי תוכנה יותר טובה אז עשיתי uninstall עשיתי ריסטרט ובאתי להפעיל את אייטיונס מאז כל פעם שאני פותח אותו זה נותן לי את ההודעת שגיאה של ה-XP ושושואל אותי אם לשלוח אותה למייקרוספוט, התקנה מחדש לא עזרה. אגב אותו דבר קורה עכשיו עם quicktime רק בלי הקטע של ההודעת שגיאה הוא פשוא לא נפתח (ובטח יש קשר בן השתיים כי מתקינים אותם ביחד) ולעומת זאת הווינדוס מדיה פלייר עובד מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-


