עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. השאלה בכותרת.

    • 3 תגובות
    • 564 צפיות
  2. יש לי סרטון או קליפ או כל קובץ ויזואלי (לא על דיסק) שאני רוצה לקרוע ממנו רק את הסאונד, כדי שיהיה לי קובץ MP3 שלו. לא רלוונטי לי אם הסאונד יירד לגמרי מהמקור או יישאר במקביל, כי אני מתכנן למחוק את הסרטון בכל מקרה. איך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 985 צפיות
  3. Started by SpLiNtEr,

    שלום לכולם, לפני שתתנפלו עליי,אני חיפשתי כבר בכמה עמודים,ובחיפוש של הפורום ולא מצאתי תשובה לשאלתי,למרות שאני יודע שכבר שאלו זאת בעבר. אוקיי,אז... אני משחק ב-Counter-Strike, ואני רוצה לבנות סירטון (הגיעה הזמן)!!! עכשיו,עם איזו תוכנה אני מסריט סירטון ממשחק - סירטון בעל איכות טובה! (כמובן שאם זה שוקל הרבה אז דרך להפחית את המשקל). בתודה מראש, MuTaTiOn.

    • 7 תגובות
    • 927 צפיות
  4. ??? ??? ???

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. אני מנסה עם CLONE CD ולא הולך לי. הצלחתי רק אחד והוא לא עובד לי בפלייסטישן אני יודע שבשביל פרוצים צריך צ'יפ, אבל פה אני העתקתי בדיוק כמו שהוא , אז למה שהוא לא יעבוד? גם סרטי דיוידי אני לא מצליח לשכפל, בנוסף לזה אני מצרף לשאלה , איך אני הופך סרט שהוא DIVX לדיוידי[לא VCD ולא SVCD]

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  6. ?

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  7. קיבלתי קובץ *.cdr (השם הוא לא באמת כוכבית כמובן) ואני לא יודע איך לפתוח אותו (אני חייב את זה דחוף!) עם איזו תוכנה פותחים את הקובץ הזה... נראה לי שזה קשור למשהו גרפי.

    • 1 תגובה
    • 6.1k צפיות
  8. יש לי וודו 3000 ויש לי TV OUT ואני מנסה לחבר אותו אבל עם הדרייברים שלהם זה עושה לי בעיות ואם אני כבר מצליח אז המסך מהבהב ונכבה , בכלל עכשיו אני לא מצליח אפילו להיכנס ללשונית של ה TV , בקיצור אני צריך תוכנה כמו TVTOOL .[רק שזה לאנווידיה בלבד אז זה לא עובד לי]

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני רוצה לבדוק את הביצועים של ה HD (בהתאם לפרמנטציה בכוננים שלו)

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  10. עם איזו תוכנה אפשר לבדוק מהירות כתיבה וקריאה של זכרון נייד USB וכרטיסי זכרון למצלמות

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות
  11. תוכנה פשוטה שאפשר גם לשלב במצגות שהכין חלקים מסרטים או מוזיקת רקע. תודה.

    • 0 תגובות
    • 925 צפיות
  12. Started by elieli25,

    א. צריך תוכנה קלה כי יש לי מחשב P3 עם WIN98 ב. המטרה שלי בתוכנה: לצנזר את הסרט ובכך להוריד מנפח הקובץ.

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  13. אני עובד עם אנטי וירוס מקהפיי סקיוריטי סנטר אבל השאלה איזו תוכנה כדאי שתפעל ברקע ע"מ למנוע זוהמה שמגיעה מהאינטרנט... ההלבטויות שלי בין defender ל redsident הדי כבד על הזכרון של SpyBot או שיש עוד תוכנות יעילות מה אתם אומרים ?

    • 10 תגובות
    • 877 צפיות
  14. האם תוכלו לכוון אותי היכן אוכל אוכל למצוא תוכנה חינמית שתאפשר לי לפתוח ולקרוא קבצי DBX המשמשים באאוטלוק אקספרס 6? תודה.

    • 2 תגובות
    • 2.8k צפיות
  15. Started by Dante_9,

    אני צריך ליצור דיאגרמה של רשת [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  16. את התמונות אני דוחס עם תוכנה של POWERTOYS אבל הסרטים יוצאים גדולים מאוד. עם איזו תוכנה כדאי לדחוס? יש לי CASIO S600. פורמט MPEG 4 סיומת AVI. תודה.

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  17. אהלן, אני עומד לפרמט את המחשב ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה (ווינדוס 7 אולטימייט). עם איזו תוכנה אני יכול ליצור גיבוי לשחזור או יצירת IMAGE לשחזור (דרך הבוט או ישירות מהווינדוס) ? שאלה בנושא , בזמן שיחזור הIMAGE - כל מה שקיים על אותה מחיצה בהארד דיסק נמחק לחלוטין? תודה מראש,

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by liav12,

    התלבטתי אם לשים את השאלה הזו פה או בפורום תוכנה.. ובאיזה תוכנה הכי מומלץ? אני לא בקי בזה אז אם אפשר משהו קליל גם.

    • 1 תגובה
    • 637 צפיות
  19. Started by liav12,

    יש לי תמונות ענקיות של איזה מגה וחצי כל אחת אני מעוניין לכווץ אותן ל 100 קילו בייט ופחות..

    • 9 תגובות
    • 745 צפיות
  20. אני רוצה להדפיס משהו ושיבינו מה כתוב (או תמונה) רק אם יסתכלו במראה.

    • 2 תגובות
    • 902 צפיות
  21. השאלה בכותרת בעבר כשהיה לי פוטושופ CS2 הגיע איתה גם תוכנה בשם Image Ready ועכשיו יש לי CS3 ואני לא מוצא שם תוכנה כזו :-\

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by tomer_et,

    אני רוצה לחבר כמה קבצי wmv. עם איזו תוכנה ניתן לעשות את זה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. יש לי קובץ עם סיומת BIN . זה קובץ שמכיל שרטוט של מעגל אלקטרוני (סכמה). האם מישהו יודע איך ועם איזו תוכנה ניתן לפתוח אותו ולצפות בו?

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. Started by desert,

    ?

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  25. Started by omnius,

    עם איזו תוכנה פותחים קובץ OGM?

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות

דיונים חדשים בפורומים