תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
התחדשתי ב k610 והורדתי לו מספר צלצולים מהאינטרנט עם סיומת midi. בעזרת איזה תוכנה אני יכול לפותח (לשמוע) אותם במחשב לפני העברה לפלאפון? תודה.
-
- 3 תגובות
- 626 צפיות
-
-
-
-
ואם אפשר שיהיו קצת יותר מעברונים ממה שיש במובי מייקר. וגם חשוב שלא תהיה ירידה באיכות (במובי מייקר זה יוצר קובץ חדש ואילו אני מעדיף שהתוכנה תשמור את אותו איכות כמו שאני טוען אליה) בנוסף אני מבקש גם אפשרויות לעשות מסך מפוצלתמונה בתוך תמונה והשחרת פנים תודה למי שיודע
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עם איזה תוכנה אפשר להמיר שירים מדיסק ל mp3 תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
ואני לא מדבר על המקש PRINT SCREEN כי אי אפשר להעתיק איתו
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
יש כאלה ציורים שמקורם מתמונה ועשו באיזשהי תוכנה שזה יראה כמו ציור אפשר שמות של תוכנות שעושות את זה בצורה פשוטה?
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
תודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מצלם עם הכפתור הרגיל של ווינדוס על המקלדת, ברגע שאני מדביק על צייר זה מראה לי את התמונה שיש נכון לעכשיו בסירטון. (לדוגמא הרצתי אותו קדימה, התמונה שצילמתי ממקודם אוטומטית משתנה) תודה.
-
- 0 תגובות
- 689 צפיות
-
-
עם איזה תוכנה אתם ממליצים להשתמש בכדי להפוך את כל קבצי התמונות ל JPEG ?
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שיוצרת סרגל כלים בדפדפן ושאפשר לתפעל אותה משם? כי דבר בסגנון הזה יכול להיות מאוד נוח
-
- 8 תגובות
- 848 צפיות
-
-
-
עם איזו תוכנה ממירים סרט לפורמט של Divx?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
-
-
אני רוצה לקחת קטעים ולתזמן אותם על פס קול. שהיה בה את כל האפשרויות של Movie makes של שחור לבן, slow mo , וכו' שיהיה אפשרות FREEZE אפשרות להכניס כל מיני אפקטים בפנים דברים מגניבים.... מה הכי טוב ? תוכנות של Adobe ? איזה ?
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
השאלה בכותרת!! תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
יש לי קובץ Flash Video http://img322.imageshack.us/img322/7230/asewdho0.jpg איך אני הופך אותו ל-MP3 ?
-
- 3 תגובות
- 968 צפיות
-
-
אנא ענו לי בהקדם האפשרי.
-
-
יש לי צורב טושיבה 5112 ואת התוכנות הבאות : NERO 6 AOB Instand 6.5 pinnacle 8 אנא עיזרו לי
-
- 5 תגובות
- 796 צפיות
-
-
יש לי צורב NEC2500A ואני רוצה לצרוב בו שירים MP3 עד נפח של 4.7G וגם לעשות COPY לסרט DVD ... עם איזה תוכנה אני עושה את זה?
-
- 3 תגובות
- 546 צפיות
-
-
עם איזה תוכנות אפשר לבדוק את הספק כוח האם הוא יציב האם הוא מחזיק את המחשב וכל זה?
-
- 2 תגובות
- 520 צפיות
-


