עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by אבי11,

    שלום יש לי שני סרטי וידאו שהסיומת שלהם היא AVI . ניסיתי לצפות בהם עם VLC ו - DIVX PLAYER אבל הם לא מקבלים את הסרטים. האם ישנה דרך שניתן לצפות בהם? בבקשה, הסבר למתחילים, אני לא בקיא בנושא. תודה

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש לי קבצים גדולים של MP3 WAVE גדולים ורציתי לדעת מה התוכנה הכי פשוטה לחתוך את הקבצים ולשמור חלקים מהם משהו נורא פשוט בלי יותר מידי פיצרים! בתודה מראש אוקי מצאתי תוכנה וזה עבודת פרך מה שאני רוצה לעשות הוא לגבות את הופעות ה DVD שלי לאודיו הצלחתי לעשות את זה עם IMTOO AUDIO RIPPER הבעיה היא זה לא מחלק לי את זה לצפטרים!והחיתוך זה עבודת פרך יש תוכנה שמחלקת את זה ישר לצפטרים?

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  3. לא נגעתי בפוטושופ חצי שנה,והיה לי משעמם אז עשיתי משהו בכמה דקות,מה דעתכם? http://img131.echo.cx/img131/7065/dsa2copy8am.jpg אגב אם מישהו רוצה את העיצוב אני מוכן לתת אותו חינם,אבל למשהו רציני. תודה מראש על התגובות

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by TectoR,

    אתמול המחשב שלי השתגע וכל פעם דקה שתיים אחרי שעלה, תוכנות התחילו להיתקע והסרגל למטה (עם ההתחל וכו') נתקע. עשיתי שיחזור מערכת אבל זה לא עזר, אז פירמטתי את המחשב. הכל היה בסדר עד הבוקר, ועכשיו שוב אותה בעיה, הסרגל למטה נתקע וגם כמה תוכנות. למישהו יש מושג מה הבעיה ומה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  5. Started by yotam360,

    http://img154.imageshack.us/img154/652/31153285ru2.jpg זה קורה בתדירות דיי גבוהה. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  6. Started by galz,

    יש אנטי וירוסים חינמיים ברמה? כמו שיש פאיירוואלים איכותיים למשתמשים ביתיים שהם בחינם (כמו הסיגייט שאני משתמש בו)? avast נחשב אנטי וירוס טוב?

    • 2 תגובות
    • 867 צפיות
  7. איזה לא כבד מידיי אמין והולך טוב עם תוכנות שיתוף

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by tvholic,

    שלום חברים, חבר שלי נתקל בבעיה בעת סנכרון E71 עם האאוטלוק. לאחר הסנכרון עם לוח שנה כל הפגישות מופיעות שעה אחת קדימה למרות שהשעון במחשב מכוון ומעודכן וגם ב E71 מישהו יכול לעזור? בבקשה... תודה רבה, יום נעים וסופש רגוע

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  9. Started by za-david,

    איך אני יכול לשמור הודעות תיקיות והגדרות באאוטלוק שאחרי פורמט יחזור להיות בדיוק כמו שהיה? תודה מראש לכל העונים....!!!!

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  10. Started by OHANA,

    וואלה: תגובות

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  11. Started by elad_jacoby,

    אני פשוט נכנס אליו והוא פשוט לא מגיב. ניסיתי להתקין מחדש.

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  12. Started by blanco,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה שיכולה להמיר מקובץ של power point ל Avi כולל הנפשות . בקיצור אני מחפש דרך להמיר מצגת לקובץ ווידאו אבל כולל ההנפשות שיש במצגת . תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. לא יודע למה או מה עשיתי אבל אני לא יכול לראות שום סרט במדיה פלייר על מסך מלא! למה זה קורה? איך מסדרים את זה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by EG,

    אני מנסה להעתיק מהאינטרנט ב-COPY ו-PAST אבל הוא מעתיק לי את הטקסט הפוך הפכתי את הכתב בדף האינטרנט שייה הפוך העתקתי וגם זה לא עוזר. מה אני עושה? ??? חייב עזרה :smiley4:

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by TroubleBoy,

    אני שבוע משתמש בה, ואני לא מכיר את כולה. 1. קודם כול, היא ברפתית, איפה משנה שפה?2 2. תראו את הסרטון הבא - http://www.youtube.com/watch?v=J_KTH89BdcM א - איך אני יכול לערוך ככה? שיהיה כזה חתוך בכול מיני מקומות...? בסרטונים שלי,לפני כול סרטון אני כותב- Zion Guetta Present האם זה רשמי מדיי? והאם זה מתאים? כי אני לוקח מטריילרים של משחקים קטעים עורך, ום מוזיקה.. ואז בתחילת הסרטון זה כתוב.. האם זה מתאים? או שכדאי לי לכתוב משהו אחר שם? כדאי לי לכתוב פשוט רק בהתחלה - edited by zion guetta ? מה כדאי לי? זה אחד הדברים המציקים לי ביותר בסרטונים. ( כי אני רוצה שידעו שזה שלי ), קרה פעם שאמרו שזה לאא שלי.. חשבו שזה סתם סרטון שהעליתי.. וגם - --- אני תמיד שם תמונות, שבתמונות כתוב עליהם …

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  16. Started by civic,

    שלום. השועל מצליח לחסום חלק מהחלונות הקופצים אבל לעיתים קרובות נפתחים לי חלונות אחרים של השועל עם כל מיני פרסומות איך ניתן להלחם בתופעה? זה קורה בדרך כלל עם אתריי הורדה למינהם ואז נפתח שועל חדש עם פרסומות ....עצות?

  17. Started by kobi_sion,

    שלום לכולם, אני מחפש הגדרות לתוכנה VUZE היא הפסיקה להוריד פתאום ואני צריך הגדרות חדשות

    • 0 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. Started by netanel38121,

    יש לי בעיה עם התוכנה הזאת היא מביאה לי את השגיאה הבאה. '>http://www.2send.us/"] האם מישהו יודע מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  19. Started by eliyah hillel,

    הורדתי את פוטושופ 2017 בגרסת ניסיון, ובהפעלה הוא מציג לי את המסך הזה- ואחרי שאני לוחץ sing in הוא מחליף למסך הזה- נשאר איתו הרבה זמן (כמה שעות), ובסוף נסגר בלי שום הודעה. אם תוכלו לעזור אשמח מאוד...

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by eladbu,

    שלום לכולם הורדתי את אובגקט-דוק סרדל הכלים דמוי OSX המעולה!העניין הוא שאני לא מצליח לעדכן את מזג האוויר של הארץ הם דורשים איזה זיפ קוד או משהו כזה שאני לא מצילח למצוא למישהו יש פתרון? [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by lompy,

    אני רוצה לעשות קובץ אימג להתקנה חדשה שכולה נמצאת על כונן אחד (C:) במקום שאני אצתרך להתקין הכל מהתחלה במקרה של תקלה קריטת עכשיו במסך הראשי אני מופיע לי התפריט ובו אני בוחר LOCAL בתפריט הבא אני צריך לבחור בין DISK לPARTITION ושם אני מאמין שאני צריך לבחור TO IMAGE השאלה שלי במה אני צריך לבחור ב DISK או ב PARTITION ומה ההבדל בין האופציות?

    • 2 תגובות
    • 897 צפיות
  22. Started by shibie,

    רציתי לדעת אם התוכנות והמשחקים שעובדים בxp x32 יעבדו גם ב xp x64 ? תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  23. האם קיימות כאלו תוכנת שבודקות לדוגמא את המעבד כץמסך וכו'.. כמו שMEMTEST בודק את הזיכרון? אם כן מה הן?

    • 5 תגובות
    • 644 צפיות
  24. Started by gabriel6,

    שלום, אני רוצה ליצור טבלאת המרה של NON UNICODE האם יש תוכנה ליצירה של תכונה זו כל טוב, גבריאל

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  25. Started by eliXir,

    הורדתי כתוביות בעברית לסרט, הכתוביות עובדות, אבל ברגע שאני מוסיף אותן נהיה קו ירוק אלכסוני לכל אורכה של תמונת הסרט. מישהו יודע מה הבעיה? (הורדתי 2 סוגים של כתוביות לסרט וזה קרה בשניהם, אז בודדתי את הבעיה של תקלה בכתוביות כנראה)

דיונים חדשים בפורומים