עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ellell,

    שלום. אני רוצה להתקין תוכנת אנטי-וירוס למחשב שלא מחובר לאינטרנט, אזי איך אני יכול לעדכן את התוכנת אנטי-וירוס ללא אינטרנט והוא פעיל הרבה המשחקים ובגרפיקה.

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  2. מה עושים השאלה בכותרת.

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  3. Started by alone66,

    שלום , כל תוכנה שאני מורדי מהאיטרנט (תוכנות חוקיות וחינמיות ) לדוגמא cclener , windows massnger etc לאחר ההורדה שאני מנסה להתקין מתקבל הודעת שגיאה בקוץ המצורף מה הבעיה ולמה זה קורה ואיך ניתן לפתור את זה [attachment deleted by admin]

  4. ניסיתי את PC ANY WHERE REAL VNC ולא מצאתי הם את האופציה הזאת אני מעוניין להתחבר למחשב מרוחק על מנת לשלוט במחשב, אבל כאשר אני מחובר אני מעוניין להחשיך את המסך של המשתמש ככה שהוא לא יכול לראות מה אני מבצע, ובנוסף כמובן לא יוכל להשתמש בעכבר או מקלדת. תודה מראש לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  5. אין לי בעיה עם בעיית תוכנה אלא אני מבקש עזרה במציאת תוכנה שיכולה להפוך לmp3 קטעים מסוימים מוידאו ולא את כל הוידאו כלומר לסמן מדקה מסוימת עד דקה מסוימת.בyoutube downloader ניתן היה לעשות זאת,אבל עכשיו משום מה יש בעיה של חוסר בקודקים! רק מי שיודע בוודאות מנסיון

  6. Started by Classified,

    יש לי את תוכנת העיצובים Windowblinds.אני לא מצליח להתקין איקונים שבאים ביחד עם חבילות העיצובים.איך אני עושה את זה עם התוכנה הזו?

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  7. אנ רוצה לפרמט את המחשב אבל חייב לשמור את ההודעות שנקראו כבר איך אני עושה את זה?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  8. Started by geno77,

    שלום רכשתי מחשב חדש השבוע מעבד q9550 זיכרון 4gb corsair ddr3 1333 וכרטיס מסך gtx 275 אין צורך לפרט על שאר הרכיבים, מחשב לגיימרים.. השאלה שלי היא איזה מערכת הפעלה כדי להתקין ? חשבתי על ויסטה 64, האם זה כדאי?

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  9. Started by timac,

    שלום... אני מנסה כבר הרבה זמן לצרוב משחקים לפליסטישן ולא מצליח אני שם דיסק בצורב הולך לאכוהול 120 בוחר בimage בוחר תקובץ מתחיל לצרוב זה מתחיל בסדר אבל ב70 אחוז ומשהו כל משחק זה נתקע ניסתי כבר 2 משחקים 3 נתקעו על אותה הודעה הנה היא: מישהו יכול לעזור אולי לנסות אם תוכנה אחרת מה אתם אומרים??

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  10. קראתי כאן שהרוב ממליצים על דיסק קיפר כתוכנת האיחוי הכי טובה עבדתי בעבר עם O&O.Defrag.Professional.Edition >> שגם עליה הימליצו ביזמנו הנקודה היא שהתוכנה הזו של וואברוט>>> היה לוקח לה לילה שלם לאחות את הדיסק ואילו דיסק קיפר עושה את זה ממש במהירות! אפילו יותר מהווינדוס > מקסימום שעה לדיסק של 250 מגה 1. איך זה יכול להיות>> זה לא נישמע הגיוני ...אתם לא חושבים? 2. יכול להיות שדיסק קיפר בנוייה על עבודה רצופה ומתמשכת ? בימקום חד פעמית מידי פעם מה אתם אומרים ?

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  11. ההתכתבות מופיעה כאשר ההודעה הראשונה למטה והאחרונה למעלה. על מנת להדפיס את ההתכתבות שתהיה נוחה לקריאה יש להפוך את הסדר. יש דרך אלגנטית לעשות את זה? (העתק-הדבק לכל הודעה לWORD היא לא דרך אלגנטית) תודה.

  12. Started by giladbe,

    האם יש תוכנת גיבוי שעובדת ברקע כל הזמן ושומרת גירסאות של קבצים שעובדים עליהם? (למשל: קובץ WORD שעובדים עליו וכל זמן מסויים או כל שמירה של הקובץ נוצר עוד קובץ גיבוי בספריה מיוחדת - בלי שנכתב על הקובץ גיבוי הקודם כך שלבסוף יהיו הרבה קבצים של הרבה גירסאות של קובץ ה WORD) - אני מחפש תוכנה כזו שעובדת גם על קבצי AUDIO ו VIDEO שאני עורך אותם שתשמור לי כל הזמן גירסאות קודמות. תודה גלעד

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  13. Started by eladh16,

    שלום יש לי כרטיס טלוויזיה ישן, וכאשר אני מקליט תכני טלוויזיה אז הקבצים שנשמרים הם קבצים מנופחים מאוד! למשל הקלטה של דקה יכולה לתפוס 500 מגה. אני צריך את עזרתכם בהגדרת המקודד כדי שגודל הקבצים שמוקלטים יהיה סטנדרטי וקטן. נכנסתי לתפריט ההגדרות של כרטיס הטלוויזיה ושם ללשונית record, בלשונית הזאת אפשר להגדיר את המקודד לדחיסת האודיו והוידיאו. הנה רשימת המקודדים: באיזה מקודד לבחור? תודה

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  14. Started by rafiisak,

    היי. אני מנסה לצרוב דיסק DVD בתוכנה nero אני נכנס ל make your own dvd video ומוסיף קובץ וידאו ששוקל 500 MB אבל כאשר הוא צורב הוא תופס יותר מ3.5 GB מישהו יודע איך אפשר לצרוב קובץ שיעבוד בנגן DVD אבל יתפוס רק את ה500 MB ששוקל הקובץ? תודה

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  15. יש לי בעיה עם שיש קיבצי dll בשמות: kernel32.dll ntdll.dll שנימצאים C:\WINDOWS\system32 והם גורמים לי לצאת ממשחק מחשב אחרי שכבר הוא עולה מה זה הקבצים האלו? הם אולי שייכים לDirectX ? אם כן אז איך אני מסיר אותו ומתקין אותו מחדש?

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  16. שלושת הWINAMPים הם: Winamp 5.02 Full Winamp 5.02 Pro Winamp 5.02 SnowPatrol יש לי את שלושתם אני לא יודע מה להתקין מביניהם הSNOWPATROL הוא 6.5 מגה בערך השאר 4.5 בערך . . . HELP ME

  17. הסברים על איך לערוך סרטים. קניתי את אדובי פרו 7 יד שניה ואני לא ממש מבין איך להשתמש בוא. אשמח אם מישהו מכיר מדריכים טובים לתוכנה. בתודה מראש ינשוף

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  18. Started by Asaf.Y,

    שלום ! יש לי את התוכנה QNEXT(תוכנה שמשלבת אייסיקיו ומסנג'ר),והיא אינה מאפשרת לי לקרוא הודעות אוואי של חברים וכדומה...ואינני יודע מאיפה אפשר להוריד סקינים לתוכנה...אשמח אפ תעזרו לי בהקדם,אסף.

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  19. Started by eyal.s,

    שלום, אתמול קיבלתי כרטיס חדש 450GTS, התקנתי דרייבר 270.61 אבל משום מה אין לי AA לא במשחקים ולא בווינדוס. אני משתמש בNhancer כדי לעלות את הAA במשחקים אבל שוב, אני לא יודע למה, אבל גם למשחקים אין AA. הנה תמונה מהדסקופ שתעזור לכם להבין מה אני רואה...: אני אשמח לעזרה.

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  20. Started by semca,

    שלום,לאחר שחיפשתי,ולא מצאתי בפורומים,אלו,היתי מבקש לדעת מקצועי,האם יכול להיות,שאני לא מצליח,ליצור,גיבוי(IMAGE) למחיצה אחרת ,עם תוכנות כמו,נורטון גוסט,וגם עם תוכנת אגרוניס.כאשר ברשותי כונן קשיח מסוג, SATA,(כמובן שגם לוח האם תומך בסאטה) תודה ,מחכה לתשובה

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  21. Started by SciFi7,

    אחותי צילמה סרטון בדרום אמריקה, והעבירה אותו לדיסק און -קי , עכשיו שהיא חזרה לארץ אני מנסה להעביר את הסרטון למחשב והוא לא עובד לי, המדיה פלליר ,ביסיפלייר, VLC , כולם לא מזהיים את הסרטון, לא עובד.. למשהו יש רעיון אולי איך אפשר ל"תקן" את הקובץ ? זה סרטון מאוד חשוב.

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  22. Started by Dan1919,

    שלום, רציתי לשאול באיזה תוכנה אתם נוהגים לשתף קבצים. אני אישית משתמש בכולם,אך העיקרית היא סבבה דיסי. הערה: "ביטורנט" או "אמיול" יכול להיות כל קליאנט שתרצו.

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  23. Started by generalA,

    שלום. רציתי לדעת האם ישנו אתר והאם תוכלו להפנות אותי לשם ע"מ שהוא יבדוק באופן אוטומטי את גירסאת הויסטה המאימה לי וייתן לי הודעה אוטומטית על כך. תודה אנשים !

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  24. Started by DDDDPJ,

    יש לי הרבה תוכנות טובות אפשר לעשות לתוכנות האלו התקנה כאילו עם אני לוחץ על ההתקנה אז רשום לי איזה תוכנה אני רוצה להתקין יש דבר כזה?

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  25. שלום יש לי נורטון אינטרנט סיקיוריטי 2006 ולאחר שהתקנתי אותו הוא מעלה לי הודעה שגם הופיעה לי בגרסה של 2005 ההודעה היא כמו בתמונה וכל פעם שזה מופיע לי הנורטון אינטרנט סיקיוריטי מתנתק ולא מגן על המחשב יש לי ווינדוס XP SP2 והמחשב חדש יחסית מה יכולה להיות הבעיה? דבר נוסף הוא אני גם לא מצליח למחוק את התוכנה הזאת בשום דרך ואז שאני מנסה גם להתקין אותה מחדש הוא מראה הודעה שהנורטון לא מצליח למחוק את התוכנה הקודמת ואין אפשרות להמשיך בהתקנה אני לא יודע מה לעשות תנסו לעזור לי לנקות את המחשב לגמרי מהנורטון כדי שלא יהיו לי בעיות איתו [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות

דיונים חדשים בפורומים