עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by asinnn,

    איפה אני רושם תקוד בWINAMP תשראיל ? אני יודע שצריך להיכנס לABOut וזא ללחוץ משהו ואז יהיה אפשר לרשום תקודדד משהו יודעע?? תודה יום טובבב

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  2. Started by Sma1,

    שלום לכולם וחג שמח, אני משתמש ב-NORTON INTERNET SCURITY 2004. כאשר אני מנסה לשנות הגדרות או להסיר את התוכנה אני מקבל הודעה שבה נאמר שאין לי הרשאות אדמיניסטרטור ולכן אין באפשרותי לשנות הגדרות בתוכנה ו/או להסירה, למרות שבפועל החשבון שלי מוגדר כחשבון אדמיניסטרטור. מה עושים? ??? בתודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  3. Started by EAD,

    היי יש לי את התוכנה הזאתי, אני רוצה להעביר את כל המידע שיש לי(הגדרות של RSS, חשבונות מייל וכו') ממחשב אחד (הישן שלי) למחשב החדש. מה הדרך הכי פשוטה ויעילה ונוחה לעשות את זה? תודה

  4. Started by -AKEL-,

    אוקיי אז ככה: חילקתי בעבר את ההרדיסק של ה160 G ל20 ל-C שהוא הפריימרי ולסקנדרי נתתי ל-D 130 ול-E 10 משהו כזה ככה חילקתי.... בכל מקרה אני רוצה להעביר את E בחזרה לסי בגלל שאין עליו כלום אבל הוא לא נותן לי... למה? ואיך אני עושה את זה עכשיו? ואני הכי לא רוצה לפגוע ב-D כי כל הדברים שם.... מישהו יודע??? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 617 צפיות
  5. Started by crovei,

    שלום. אני משתמש ב-FF כבר איזה שנתיים בערך, ואפעם כזה דבר לא קרה לי.. פתחתי את הדפדפן, ופתאום אני רואה שכל ה-bookmark toolbar שלי ריקה (אחרי זה בדקתי וראיתי שכל הבוקמארק'ס נמחקו). ופתאום גם ה-ForecastFox ביקש ממני להכניס מחדש את המידע על העיר והכל.. ואז ראיתי שגם כל הנתונים ב-Adblock והשינויים ב-All-in-one gestures נמחקו. כמו כן גם הת'ים שלי השתנה. בקיצור כל התוספות נשארו - אבל המידע ששונה בהם נמחק. זה ממש מעצבן כי היו לי המון בוקמארקס, ועכשיו יש לי גם המון תוספות להתקין מהתחלה. חשבתי שאולי זה בעיה ב-profile meneger, אבל שהפעלתי אותו ראיתי שיש שם רק פרופיל אחד, אז לא יכול להיות שזה השתנה או משהו.. מה שכן כל הסיסמאות והיסטוריה שלי נשארה.. קיצור ממש מוזר.. מישהו שמע על כזה ד…

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  6. Started by Yellow,

    שלום לכולם,יש לי אנטי-וירוס Kaspersky Anti-Virus Personal והווינדוס לא מזהה,הוא טוען שאין לי אנטי-וירוס. למרות שהאנטי-וירוס על הגדרות מקסימום,הוא מעודכן וסרוק,הוא עולה אם הווינדוס והכל איתו בסדר אבל הווינדוס לא מזהה אותו,מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 617 צפיות
  7. תמיד היא מוצאת לי אותו, ובתיקון מסמנת כאילו היא ניקתה אותו, ופעם שניה שאני עושה חיפוש שוב פעם היא מוצאת את זה. וחוזר חלילה. לא מוזר? למה לא מתנקה לחלוטין? (רק התוכנה הזאת מוצאת לי את זה, ADWAR לא מוצא לי)

    • 4 תגובות
    • 617 צפיות
  8. Started by xtract1,

    התקנתי אצל סבא שלי את התוכנה הנ"ל. אני רוצה להתקין את חבילת האבטחה V6 של קספרסקי...הוא לא נותן לי להסיר את הגרסא הקודמת... ניסיתי דרך "הסרה והסופת תוכנות" ניסיתי דרך התיקיה של התוכנה..ניסיתי דרך CCleaner וניסיתי דרך ההתקה של חיבלת ההבטחה שהיא אומרת שהיא מעיפה את זה אוטומטית...זה עושה ריסטרט וזה עדיין נישאר וכך הלאה.. בבקשה מישהו יכול לעזור? ד"א..סריקת הוירוסים לא הראתה כלום אבל לדעתי יש משו

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  9. Started by Imtheman,

    יש לי קובץ RAR עם סיסמא עכשיו זכור לי שיש איזה תוכנה שנותנת את הסיסהמה הזו כמו UZP רק ל RAR מישהוא יודע ??

  10. חוץ מ EVEREST :xyxthumbs:

    • 11 תגובות
    • 616 צפיות
  11. צריך קצת עזרה...אני צריך לתרגם איזה עבודה אישית שלי ובכלל אני רוצה קצת להרחיב את הידע... אז הייתי רוצה לדעת באיזה תוכנה טובה אני יכול להישתמש לתרגום משמיעה וגם מקריאה להכול מהכול...אם יש דבר כזה משו נוח ולא מסובך מידי. תודה מראש לכול...=] אוקי אז לנושא אחר לגמריי יש לי מחשב חדש בן פחות משנה : מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤1290 לוח אם: GIGABYTE GA-965G-DS3 REV3.3 ¤654 כרטיס מסך: SPARKLE PCI-EX GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ¤1647 דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - RAID 24/7 - WD2500YS ¤430 צורב DVD: LITEON DVDRW LH-20A1S DOUBLE LAYERED X20 - SATA - RETAIL ¤209 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 80…

  12. שלום האקספלורר מציג את האתרים בפונטים גדולים ותמונות מפוזרות. כלומר יוצא שכל אתר נראה מבולגן. האם מישהו נתקל או יכול להציע פתרון? תודה

  13. Started by carman6,

    אני צריך דרייברים כלליים לכל המחשב ובמיוחד ללוח האם- יש לו שם מוזר- to be filled by o.e.m תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  14. שלום לכולם במחשבי מותקן ווינדוס 7 בו התקנתי VPC 2007 עם ווינדוס XP , אני משתמש בתדירות גבוה ב VPC אבל הבעיה היא שאני לא יודע איך אפשר לחבר את האינטרנט ל 2 המחשבים , כלומר כרגע אם אני רוצה לעבוד ברשת בVPC אני צריך לנתק את האינטרנט מהווינדוס 7 ולחבר ב VPC דרך החייגן ( התקנתי חייגן בווינדוס XP בתוך ה VPC והוא עובד בסדר כלומר יש אינטרנט . המצב כרגע שהכל עובד בין המחשב ל VPC , העברת קבצים והכל , אבל אני רוצה שהרשת של המחשב תעבוד גם ב VPC ואני לא אצטרך כל פעם לנתק את האינטרנט בצד אחד בכדי לעבוד בצד אחר מכיוון שאני עובד באופן קבוע על שניהם . בנוסף לכך שאלה נוספת , האם ניתן להגדיל את המסך של ה VPC לכל המסך? כרגע ההגדלה הגדולה ביותר היא רוב המסך ולא מעבר תודה על העזרה !

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  15. Started by aivengo,

    IE - לא פותח שום אתר, גם ברשת מקומית. WMP - מסרב לפתוח קבצים ישירות מהאינטרנט או סטרימינגים, כל הוידאו קליפים המובנים באתרים גם אינם עובדים, וזה נורא מעצבן. לא שונו שום הגדרות באופן ידני בIE או WMP. מה שכן, אני חושב שהם נדפקו לאחר אחת מהניקיונות של חלונות לפני כשבוע. מישהו נתקל במשהו דומה ומצא פתרון? למישהו יש הצעות?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  16. היו לי משהו כמו 8 הורדות ו4 שיתוף,כיביתי את המחשב ניקיתי קצת אבק בתוך המארז וגם הוצאתי את החוט של הSATA והחזרתי אותו בדיוק לאותו חיבור. עכשיו הפעלתי את המחשב אחרי ניקוי האבק ואני מפעיל את Azureus ופתאום אין שום קובץ להורדה,ועלה החלון של ההגדרות הראשוני כאילו רק עכשיו התקנתי את התוכנה. מה אפשר לעשות ?

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  17. Started by PayneBack3251,

    אני כבר הרבה מאוד זמן עם ראוטר ואני עדיין לא יודע איך אפשר לקבל קבצים באופן נורמלי באיסיקיו... יש איזו שיטה או שצריך לפתוח פורט מסויים ? תודה מראש לעוזרים. עריכה: ניסיתי לפתוח את פורט 5190 כמו שרשום פה אבל לא עזר http://linksys.custhelp.com/cgi-bin/linksys.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=578&p_created=1084217556&p_sid=OjUKYT4i&p_accessibility=0&p_lva=703&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9Mjc1JnBfcHJvZHM9MCZwX2NhdHM9JnBfcHY9JnBfY3Y9Jn

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  18. Started by shimon1,

    לא יודע אם זה קשור לפורום הזה אבל בכל מקרה.. יש לי בעיה בוידוס והוא עושה לי מסכים כחולים ישר על עליתו וזה כולל במצב בטוח ככה שאין לי גישה למחשב אז רציתי לפרמט. יש לי דיסק קשיח SATA ולפני הפירמוט אני צריך להכניס דיסקט מיוחד..ואין לי מושג איך לעשות אותו ומאיפה משיגים אותו..יש לי לוח אם של GIGABITE ויש לי את הכל הדיסקים שהגיעו עם המחשב.. בבקשה עזרה זה דחוףף תודה מראש..שמעון

    • 8 תגובות
    • 616 צפיות
  19. ישנם קליפים שאני מוריד מוגני רשיון מהקאזה או מהאימיול שלצורך צפייה בהם יש צורך בהורדת רשיון , האם ניתן לצפות בהם באיזה דרך .??? ללא התקנת או הורדת רשיון שבחלק מהמקרים הוא תמורת תשלום ? אני לא יודע אם זו הכתובת לשאלה . אבל ניסיתי . תודה בכל אופן .

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  20. Started by eliXir,

    שלום, במחשב של חבר, האתרים עולים בצורה מאוד מוזרה, ואין לי שמץ של מושג כיצד ניתן לפתור את הבעיה. להלן דוגמא לאתר וואלה: http://img174.imageshack.us/img174/194/i88bbe3.jpg יודעים מה הבעיה? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  21. Started by xTz,

    לא מצליח ליצור מחיצות \= אמרו לי לעשות צ'קדיסק, לא עזר. אחרי זה מצאתי באינטרנט "Run CHKDSK /F on the affected drive. For instructions on running CHKDSK, see the document How to run Microsoft CHKDSK from the command line." עשיתי גם את זה, לא עזר. מה עוד ניתן לעשות? גם תוך כדי הבדיקה שמתי לב שבהתחלה מופיעה הודעה שאומרת שבמחיצה D שאותה אני סורק יש קבצי מערכת. איך זה יכול להיות?? התקנתי את המערכת על C [בדיוק פרמטתי אך ורק את מחיצה C]

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  22. אני צריך תוכנה לחיבור הטלויזיה למחשב(אני יודע שאפשר בלי תוכנה) אבל בתוכנה יש יותא אפשריות לא?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  23. אהלן.. יש לי דיסק קשיח פנימי אחד במחשב, אז עשיתי גיבוי דרך נורטון גוסט 2003 לדיסק קשיח חיצוני, והגיבוי נעשה בהצלחה. כשניסיתי לשחזר מהדיסק החיצוני, התוכנה מצאה את הקובץ בדיסק החיצוני, עשתה ריסטרט בכדי לשחזר, ואז המחשב נתקע וכתב שהוא לא מצליח למצוא את הכונן. מה שאני חושב זה, שהוא לא מצליח לזהות את הדיסק קשיח חיצוני כי הוא מחובר ע"י usb, ורק כשהמחשב עלה לגמרי, הוא מזהה usb. רציתי לשאול: 1. יש פיתרון לעניין? להתקין איזה דרייבר שמזהה את ה usb עוד לפני שהמחשב עולה? 2. האם יש אפשרות לחבר את הדיסק הקשיח בחיבור sata? תודה מראש..!

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  24. Started by J.allmighty,

    אני צריך תוכנה שתשב בטריי (בלבד) ותודיע לי על קבלת מייל חדש יש דבר כזה ?

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  25. חיברתי 10 קבצי וידאו שגודלם הכולל 4.95G בעזרת תוכנת VirtualDubS והקובץ המחובר שקיבלתי שוקל 19.5G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! למישהו יש הסבר לתופעה המוזרה הזו?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות

דיונים חדשים בפורומים