עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by תמיר287,

    שלום, יש לי מצלמת וידיאו חדשה, אבל יש לי בעייה. אני מצלם משהו על דיסק, זה נשמר על הדיסק. אבל כשאני מכניס את הדיסק למחשב הוא לא עולה.. הוא כן עולה אבל הוא ריק. כשאני מחניס אותו עוד הפעם למצלמה אז הוא שוב עולה והדברים כן שמורים.. וזו לא בעייה בדיסק הדיסק טוב (אחרת זה לא היה עולה במצלמה..) רק במחשב הוא ריק. מה עושים?

  2. Started by The Dom,

    כשאני נכנס לIMAGESHACK או אפילו כשאני מנסה לעלות תמונה דרך האתר חלון הBROWSE לא נפתח לי... תודה מראש THE DOM

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  3. Started by gargoil,

    שלום לכולם! נתקלתי בבעיה מוזרה באקסל 2003. כאשר אני משנה צבע גופן באחד התאים התוכנה קורסת. כל עוד אני לא משנה צבע גופן אין בעייה.

  4. Started by eranRohatyn,

    יש לי פה בעיה למחוק משחק, אני מוחק אותו מהוספה או הסרה ורושם שהוא סיים להוציא את התכנית מהמחשב ועדיין האייקון לא נעלם מהוספה או הסרה והוא לא נמחק מהמחשב. במצב בטוח- אין לי פה מקום בדיסק צריך למחוק דברים

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  5. Started by dj gozlan,

    אחים שלי הפכתי את המודם לראוטר מדובר ב b-focus router 312+ ומאז אני לא מצליח להורדי מרפידשר (ככל הנראה בגלל שהאייפי לא משתנה) ולא מצליח להתחבר לאמיול מה אני יכול לעשות האם יש תוכנה שמשנה אייפי אוטומט או שיהיה אפשר להוריד קבצים מרפידשר ברצף?

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  6. Started by neree,

    וראיתי במחשבים אחרים שהתיקיה לא שוקלת כלום היא נקראת System Volume Information. עוד משהו מוזר זה שכמעט כל התיקיה דחוסה.וראיתי שם גם קיצורי דרך לתוכנות ומשחקים שמחקתי לפני המון זמן. ואני לא יודע אם למחוק אותה...

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  7. Started by Tzox,

    היי, לפעמים (ובזמן האחרון כמעט תמיד), כשאני מוריד קובץ מראפיד שייר, קורה לי שזה מוריד כמה שניות, ואז יש כמה שניות של מנוחה - אין הורדה בכלל, ואז זה חוזר שוב. זה קורה גם כשאני מוריד ישירות מהאתר דרך פיירפוקס, וגם כאשר אני משתמש בJDownloader. עכשיו אני מוריד ממחשב אחר ואני רואה שזה מוריד כל הזמן, בלי הפסקות באמצע. מה שאומר שזה משהו אצלי במחשב. יש לכם מושג מה זה? זה מעצבן כי זה ממש מאט את ההורדות. חשבתי לעשות פרימיום אבל אני לא רוצה להסתכן שיהיה לי את זה גם כשאני משלם. תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  8. Started by megahertz88,

    אז נכון שזאת לא תוכנה מקצועית, אבל אני עובד איתה על איזה דגם, ומנסה ליצור Face, שמחבר בין ארבע קווים, אבל הוא נוצר איפה שאני לא רוצה. מצורפת פה תמונה לדוגמה, אלה הם שני משולשים חופפים (זהים), ואני רוצה שהפייסים יהיו בינהם, אבל הם נוצרים רק במשטח אחד, ועל כל משולש. אני לא רוצה שעל כל משולש יהיה פייס, אלה רק בין המשולשים. ניסיתי למתוח קו עם העפרון בשביל "לסגור" מלבן בינהם, אבל זה לא עזר. (זוהי הדגמה למצב) http://img354.imageshack.us/my.php?image=701fz3.jpg הבעיה הזאת מפריעה לי מאוד לסיים את הדגם שלי, מכיוון שאני מעוניין "לצבוע" את הפייסים בצבעים שונים. אשמח לקבל תשובה במהרה.

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  9. חברים שלום.. יש לי 2 שאלות לגבי פיירפוקס.. 1. האם יש דרך למחוק את אחת הלשוניות (לשונית bookmarks) כיוון שאני משתמש בתוסף שמסנכרן את הפיירפוקס והאקספלורר, התווספה לי לשונית favorites ולכן אני לא צריך את הלשונית bookmarks. 2. עשיתי גיבוי של כל הפרופיל שלי דרך התוסף של FEBE (ולא השתמשתי בו) ועכשיו משום מה בכל אתר שבו אני רשום, במקום שכשאני מעלה את האתר אני אהיה כבר מחובר עם השם משתמש שלי בצורה אוטומטית אני צריך ללחוץ על התחבר (השם משתמש וססמא נשמרים אוטומטית) ובחלק מהאתרים אני צריך אפילו למלא את הזיהוי מילים (captcha) ורק אז אני יכול להתחבר.. איך אני יכול להחזיר את זה למצב הקודם.. תודה לעוזרים מקווה שהייתי מספיק ברור..

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  10. Started by Dvich,

    רצוי חינמיות. תודה.

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  11. Started by barlevi321,

    שלום לכם!!! מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה שלי!!! אני טכנאי מחשבים , ונתקלתי בהרבה מחשבים בלי הדריבר של הכרטיס קול. הייתי רוצה להוריד דרייברים של כרטיסי קול. השאלה שלי היא כזאת: תוכלו לתת לי רשימה של הכרטיסי קול on-board הנפוצים שיש קיום במחשבים ? בתודה מראש בר לוי!!!

  12. כשניסיתי היום להתחבר הוא עשה לי "שלח" ו "אל תשלח" כמה פעמים, עשיתי ריסט ולא עזר. אז הסרתי אותו ועשיו שאני מתקין הוא פשוט לא מתקדם, הוא נשאר בקו למעלה 0% ולמטה 1% וככה איזה חצי שעה וגם פה הריסט לא עזר, מה לעשות? (ד"א זה ה-PRO B 2003)

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  13. שלום קניתי דיסק די וי די שיש בו שירים מסרטים אבל אני לא מצליח להעביר אותו לקובץ אדיו כדי שיכנס לנגן M3 מה עליי לעשות כדי להעביר את השירים לנגן תודה

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  14. Started by razoli,

    מיועד למפתחים ולבטא טסטרים (בודקי גרסאות הבטא של תוכנות מיקרוסופט), אני קיבלתי אותו כחלק מהעבודה כבטא טסטר במיקרוסופט והוא מתאים גם ל Windows XP Service Pack 2 דרישות מינימליות: Windows XP Service Pack 2/Windows Vista 512 MB RAM 128 MB RAM זיכרון מסך Intel Pentium D 2 GHZ דרישות מומלצות: Windows Vista 1 GB RAM 256 MB RAM זיכרון מסך Intel Dual Core 2.8 GHZ אני לא יכול להביא אותו לפה כי הוא לא רישמי אז מי שמעוניין יש פרטי אני או כל משהו אחר אחראי לתוצאות השימוש

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  15. Started by shimon1,

    אהלן חברה התקנתי על המחשב את התוכנה deamon tools בגרסתה הלא כל כך עדכנית על מערכת vista עכשיו איך שהוינדוס עולה יש מסך כחול. גם במצב סייף מוד יש מסך כחול. מה עושים? זה דחוף המחשב אפילו לא שלי

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  16. Started by ArielBiMBa,

    כאשר אני מפעיל את ICQ6 מופיע לי פתאום בפינה השמאלית העליונה של המסך שני קווים ירוקים קטנטנים על רקע שחור .הקווים מופיעים רק בDESKTOP וכל דבר אחר שמופעל עולה עליהם ומסתיר אותם וכאשר מכבים את הICQ הם נעלמים. שמתי לב לזה רק לפני שעה ואז שאלתי חבר שיש לו ICQ6 והוא שם לב שגם לו יש את הקווים האלה בדיוק באותו מקום(הוא משתמש בלפטופ של DELL,לא שזה משנה משהו). שכל מי שיש לו ICQ6 מופעל שיבדוק אם גם לו יש אותם.... מישהו יודע ממה הקווים האלה נובעים?האם אפשר להעלים אותם? עקרונית כרגע זה ממש לא נראה מזיק וזה גם לא מפריע כי כל דבר אחר עולה על זה אבל אני מפחד שבעתיד זה איכשהוא ייצרב על המסך ויופיע בכל מקום,כלומר יגרום למשהו כמו פיקסלים שרופים באזור ההוא(קצת פראנואיד עכשיו,מסך חדש לגמרי.. …

    • 6 תגובות
    • 618 צפיות
  17. Started by benr,

    זאתי התמונת מסך מהאברסט. מישהו יכול להגיד לי איזה סוג זכרון יש לי (DDR,SDRAM) ובאיזה מהירות הלוח שלי תומך שאני אדע איזה זיכרון לקנות. ובלי שום קשר צריך מידע לגבי פירמוט מחשב נייד מישהו יכול להפנות אותי למדריך או שהפירמוט הוא כרגיל? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  18. שלום . יש סירטונים שהקלטתי מהטלוויזיה ועכשיו אני רוצה להפוך אותם לסירטוני שאני יוכל לשים כסמלון באווטר ... איך אני הופך סרט רגיל ( קטע קטן הכוונה) לאווטר שהיה לי בצד במשתמש ? מקווה שהבנתם אותי ... תודה רבה ויום טוב .

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  19. Started by TecNodRom,

    שלום רב, יש לי מצגות מאוד ארוכות בפאורפויינט שברצוני להדפיס, אך בכל שקופית יש מספר מילים בודדות וברצוני להעביר את כל המצגת לוורד בכדי שאוכל לצמצם את המספר הלא נורמלי של הדפים וגודל הכתב למספר נורמלי עם כתב נורמלי ומסודר. האם ישנה המרה או דרך לעשות זאת בכל צורה שהיא? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  20. שלום, יש לי בעיה להעתיק קבצי ISO וכונן נייד והודעת השגיאה שהוא רושם לי היא "שאין מספיק מקום לאחסון" וזה מוזר נורא כי הוא חדש ואין עליו כלום מותקן (חוץ מתוכנות הגיבוי שמגיעים איתו),נפחו 320G ובגודל 2.5". עם קבצים אחרים אין לו שום בעיה. יש לציין כי לא ניסיתי לגבות עם התוכנה שמגיעה עם הHDD ואם אפשר פיתרון או דרך לעניין אודה לכם. מדובר בכונן SAMSUNG 320G חיצוני.

    • 5 תגובות
    • 618 צפיות
  21. אם יש לי Media Player 11 אני יוכל לראות סרטונים באינטרנט טוב יותר מאשר מדיה 10? יותר טוב או יותר מהר ואיכותי או הכל? אם לא אז במה מדיה פליאר 11 משפרת בעצם?

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  22. Started by AdamS,

    מישהו יודע על איזה תוכנת צריבה חדשה שיצאה ל-Vista? תודה למגיבים...

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  23. Started by ice2k,

    שלום לכולם, שמתי לב שתוכנת ה DEFRAG של נורטון (SPEED DISK) שמגיעה עם SYSTEM WORKS 2003 PRO לא מאחה את כל המידע כמו שעשתה בגירסאות קודמות ולאחר איחוי אני רואה מלא "קוביות" של מחיצות ודברים נוספים מעורבבים. עד כמה שאני יודע תוכנה זאת יודעת לעשות איחוי מלא לגמריי אבל אני לא מצליח למצוא אפשרות כזאת - האם זה באמת אפשרי ? ואם כן כיצד אני עושה זאת ? תודה.

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  24. מה עושית במצב הזה? אשמח לקבל פתרון למצב תודה מראש דודי [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות

דיונים חדשים בפורומים