עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by omemo,

    שלום לכולם.. לאחרונה ה-windows update מבקש להוריד איזשהו "עדכון אבטחה מצטבר" מסויים (cumulative security update for internet explorer for windows xp (KB896688 אחרי שהעדכון הורד, זה מנסה להתקין אותו - ואז אני מקבל את ההודעה: Initializing installation... done! Installing Cumulative Security Update for Internet Explorer for Windows XP (KB896688) (update 1 of 1)... FAILED. Updates were unable to be successfully installed. חיפשתי בקשר לזה ומצאתי כל מיני בעיות דומות, אבל לא בדיוק הבעיה הזאת... והפתרונות תמיד היו לעשות boot נקי מ-msconfig וכאלה, אבל אלו הדברים הראשונים שניסיתי... וזה לא עזר. מישהו יודע מה הבעיה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  2. Started by ShayGTi,

    אם אפשר קצת הסברים על הפורמט הזה והאם הוא מסוגל לנגן מוזיקה בסראונד?

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  3. Started by kokoloko80,

    היי התקנתי את האימיול על המחשב החדש שלי, כאשר אני עובד עדיין עם המחשב והאימיול ברקע הכל פועל כשורה, הבעיה מתחילה כאשר אני משאיר את המיול להוריד במשך הליליה ובבוקר בודק מה מצבו, אני מוצא שהמחשב פשוט קפא (בסקרין סייבר),ושום מקש כולל עכבר לא מחזירו לחיים ניסיתי להגדיר בקונטרול פאנל מבחינת אפשרויות כוח, לא לכבות הרד-דיסקים כי חשבתי שזו הבעיה אבל עדיין זה קורה אחרי חוסר עבודה ממושכת. חשוב להגיד שכאשר האימיול לא פועל והמחשב סתם נשאר דולק במשך הלילה הוא מתעורר לחיים בבוקר. מישהו נתקל בבעיה דומה?

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  4. Started by yosikoch,

    שלום רב, אתמול הוצאתי את הכרטיס קול של creative מהמחשב ונתתי אותו לקרוב משפחה כי אין לי צורך בו! הבעיה היא שמאז שהוצאתי אותו אני פשוט לא יכול לשמוע כלום! למרות שיש לי כרטיס קול מובנה על הלוח אם!מה לעשות? השגיאה התוכנות מוזיקה שאני מפעיל רושמת לי היא: bad directsound driver.please install proper drivers or select another device in configuration eror code :88780078 לוח האם:asus p4p800 ניסיתי להכנס ללוח בקרה ולבחור device אחר אבל-לא ניתן להחליף/ללחוץ עליו תודה מראש יוסי [br]פורסם בתאריך: 27.11.2008 בשעה 13:35:15 הסתדרתי תודהאפשר למחוק

  5. חיברתי למחשב הארד דיסק (בנוסף לזה הקיים כבר) שעושה בעיות... תוקע את My Computer, וכשזה סוף סוף נכנס אי אפשר לעשות כלום עם ההארד דיסק, הוא גם לא מגיב לתוכנה Backup שנמצאת ב Start >> Programs >> Accessories << System Tools אני ממש חייב לגבות דברים משם יש תקווה?

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  6. אנו נתקלים בקשיים טכניים בגישה לתכונות השמע והווידאו של המחשב שלך. נסה להפעיל מחדש את MSN MESSENGER. זה מה שהם אומרים לי שאני רוצה להפעיל שיחת שמע עם בן אדם מהרשימה ואם אי עושה "קבל" לשיחת שמע שאנשים שולחים לי אז הוא עושה לי ERROR REPORT ונסגר. מותר לציין כי גם את "אשף כיוונון וידאו ואודיו אי לא יכול להפעיל" מותר לציים גם שהמצלמה עובדת והקול במחשב אצלי תיקנים מסנג'ר 6.2 לא אוהב 7 תודה רבהה

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  7. התוכן בכותר. תודה מראש.

  8. Started by asdasdasd,

    זה מה שקורה כל פעם כאשר אני סוגר את מוזילה ודבר שני שהכי מטריף אותי זה שאני לא רואה שום אפשרות לעשות כך : כאפשר אני פותח חלון חדש הוא תמיד נפתח ב מוזילה על MAXIMIZE אין שום אפשר לעשות שייפתח לפי הפעם האחרונה שכיוונתי אותו ? (בערך כ שישית מן המסך כמו שניתן לעשות באינטרנט אקספלורר)

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  9. ובבקשה אל תגידו לי קפרסקי , אני מתכוון לתוכנה ייעודית שמתעסקת רק בזה.

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  10. שלום לכולם הפכתי קובץ בפורמט AVI בגודל של 480 מגה לסרט SVCD בגודל של 900 מגה אין לי יכולת לשנות את גודל הסרט הסופי בגלל חוסר הבנה/חוסר יכולות של התוכנה שאני עורך איתה ( אני עובד עם TEMPEG EXPRESS ) אני בסופו של תהליך נשאר עם קובץ בגודל הנ"ל- האם אני יכול בנרו לבחור באפשרות של צריבת SVCD אבל על דיסק DVD ??? או רק על CD רגיל?

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  11. שלום לחברי הפורום, קיבלתי מחשב חדש והתקנתי בו XP PROFESSIONAL ואת כל הדרייברים של כל החומרות עכשיו שהמחשב נמצא בנקודת מוצא בסיסית, אמרו לי שאני יכול לעשות גיבוי מוחלט למערכת ההפעלה, הדרייברים וכל ההגדות האחרות. ליצור מין IMAGE להארד דיסק כפי שהוא נראה עכשיו. אמרו שזה נקרא HOST או GHOST אני לא בטוח. יש לי 2 דיסקים קשיחים (פיזיים) ורק על אחד מותקנת מערכת ההפעלה והדריברים. הייתי רוצה לדעת איך בדיוק עושים את הגיבוי הזה כדי שאם יקרה משהו למחשב ואני יעשה פורמט אני יוכל להחזיר את המערכת לקדמותה בדקות ספורות במקום לעבוד כמה שעות בלכוון את כל ההתקנים מחדש. האם אפשר לעשות את זה על כמה דיסקים בעזרת צורב או פשוט שיכפול של ההארד דיסק כפי שהוא נראה עכשיו להארד דיסק השני?? אשמח לקבל כל…

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  12. Started by ozba77,

    שלום מישהו אולי יודע איך אפשר לשמור קבצי וידאו שמוצגים אונליין לדוגמא כמו באתרים - נענע וידאו, או טריילירים של סרטים באתר של apple תודה

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  13. Started by tom808,

    אני עדיין אם ה-9 איפה אני יכול להשיג תגרסה החדשה? יש אותה באינטרנט או שאני יקבל אותה עם משחק שתומך בו?

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  14. מה קורה ? אני כבר מיואש, כבר בכמה פורומים לא הצליחו לעזור לי בשום בעייה. אז אני אתחיל עם הבעייה שהכי מטרידה אותי: כרטיס קול- עד לפני שבועיים, שמעתי כל הזמן שירים.. הלכתי לישון וסגרתי את המחשב, שקמתי לא היה לי SOUND במחשב. ישר ניסיתי לבדוק למה הבעייה ועד עכשיו לא הבנתי! שאני נכנס ל- Everest ואז למקום שאני רואה את הכרטיס קול, מופיע לי רק AC47 או משהו כזה Tongue שזה בעצם הכרטיס קול המובנה על הלוח אם. את זה אני לא רוצה! אני רוצה את ה- Creative SoundBlaster Audigy 2 שלי בחזרה Undecided לא משנה מה ניסיתי! להתקין דרייברים מהדיסק שקיבלתי או מהאתר שלהם! כלום לא עזר. המחשב פשוט לא מזהה את הכרטיס קול. אמרו לי לנסות לנתק את הכרטיס קול אבל אני מפחד לשבור.. כי פעם קודמת שה…

    • 6 תגובות
    • 618 צפיות
  15. היי, בן דוד שלי פירמט את המחשב והתקין וינדוס 7 (לא יודע למה גם ככה זה בטא..) בכל מקרה הוא עיקש ויש לו כרטיס קול של C-MEDIA CMI8738 על פי מה שראיתי ב EVEREST. אין לו את הדיסק של הדרייברים, וממה שאני רואה באינטרנט אין תמיכה לוינדוס 7, יש מושג איזה דרייברים אני צריך להתקין והאם של VISTA יעבוד על זה טוב? אגב הוא מתקין את זה כיוון שהכרטיס קול OB שלו הרוס ולא עובד טוב בכלל.

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  16. יש לי מסך SAMSUNG206BW והדף אינטרנט שלי בגודל חצי איך אפשר להגדיל אותו בלי לאבד את האיכות?

  17. Started by moshiko69,

    שלום, קבלתי כמות גדולה של תמונות (50 תמונות לערך) למייל (המייל הוא: OUTLOOK OFFICE) רציתי לשמור את התמונות על ה HD. אבל זה מצריך לעבור על כל התמונות (אחת אחת) האם יש אפשרות לשמור את כולם במכה אחת במקום לעבור אחת אחת?

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  18. Started by waizman,

    זה כבר פעם שנייה שזה קורה לי... אחרי כמה ימים של פעולה נורמלית הפיירוול סוגר את עצומ ומסרב להפתח שוב! למרות שהוא פעל מקודם הסמל בטסקבר נעלם וכשאני מפעיל שוב כלום לא קורה... הפורטים פתוחים אגב, זה לא שהוא פשוט העלים את האייקון. פתרתי את זה מקודם ע"י הסרה והתקנה מחדש אבל זה לא הגיוני שכל שבועיים אני יעשה את זה... למישהו יש רעיון מה גורם לזה ומה הפיתרון? תודה

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  19. כבר כמה ימים אני לא מצליח להתחבר למסנג'ר ולא להוסיף אנשים לרשימת האייסקיו שלי. אין לי מושג למה זה... גלישה באינטרנט די בסדר אבל הורדה קצת נפגעה. אמרו לי שיש לי איבוד נתונים במודם אבל החליפו לי למודם חדש והכל היה בסדר פתאום לפני כמה ימים עוד פעם יש בעיות!!! מה אפשר לעשות? אין לי שום פיירוול שחוסם או אפילו אנטי וירוס.

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  20. Started by nyop,

    שלום לכולם, אני מנסה לייצא קובץ מהפרימייר ותמיד יש לי חלקים חסרים (media offline) אלו חלקים שרצים טוב בsequence אבל כשאני מייצא הם נעלמים למישהו יש פיתרון ?! בברכה, יובל.

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  21. Started by The Dom,

    אני מנסה להויד מוד לHALF LIFE 2 וסטים מעדכן על 2 KB לשנייה. זה על 96 אחוז ואין לי כוח להיגרר עם זה שבועיים. בדקתי בSTEAM SUPPORT בנושא שמה קורה שהורדה נתקעת באמצע (כן, לפעמים זה נתקע) ועשיתי את כול מה שהיה כתוב. מה עוד אני יכול לעשות כדי להוריד יותר מהר? אני ב014 חבילת 1.5 MB ו512KB הלאה.

  22. מצליח להתקין את הדרייברים של Realtek , אבל כלום... ?

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  23. Started by shahar07,

    תוכנה חדשה שאני עובד איתה ששיכת לוויסטא לא נותנת לי לראות קיבציי avi שאני מקבל, האם מישהו יודע להגדיר את זה ?

  24. מחפש תוכנה שאפשר לעדכן בה דברים שצריך לעשות, כלו מיני task ו jobs וגם ניתן לשתף דרכה עוד אנשים שיכולים לעדכן את ה- task מקווה שהייתי ברור תודה

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  25. Started by davidcohen,

    שלום, יש לי את המשחק COUNTER STRIKE ואני רוצה לשחק ברשת, ואני צריך תוכנה שמוסיפה סרברים. ניסיתי את SERVER EXTRACTOR אבל היא עשתה לי סוס טרויאני במחשב וראיתי שיש את התוכנה THE ALL SEEING EYE והורדתי אותה אבל אני לא יודע איך להשתמש בה. אם מישהו יודע איך להשתמש בה או שהוא מכיר עוד תוכנות שאפשר להשתמש בהם להוספת סרברים בבקשה שיתן קישור ויסביר איך להשתמש תודה

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות

דיונים חדשים בפורומים