עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בדקתי = וזה עובד! תהנו http://www.dagorret.net/2009/03/25/a-handful-of-firefox-tweaks-that-will-double-your-browser-speed/

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  2. Started by Aviv C,

    בזמן האחרון כל פעם שאני מפעיל את האימיול יש לי את ההודעה המעצבנת שיש לי LowID. עשיתי את מה שכתוב שם אבל זה לא עזר וכל פעם שאני מפעיל את האימיול עדיין עולה לי ההודעה. מה חוץ ממה שכתוב בהודעה הזאת יכול גם לגרום ל- LowID? בזמן האחרון גם אני לא מצליח לבצע חיפוש. האם זה קשור ל- LowID ומה אני יכול לעשות כדי לפתור את זה? *יש לי אימיול LHeMule 5.3 אם זה עוזר.

    • 4 תגובות
    • 619 צפיות
  3. Started by nemo,

    כל פעם שאני מדליק את המחשב מופיע השגיאה: מה זה אומר?? ואיך מסדרים את זה?? תודה

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  4. Started by TermiNal,

    אוקיי הנה הלוג מה צריך להוציא מפה? Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:32:38, on 25/10/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\System32\sstray.exe C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe C:\…

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  5. Started by avivlevy,

    אז יש לי ולחבר עבדוה בבילוגיה על " הפרעת רעש המטוסים"...... ואנחנו צריך לעשות אתר. אם מישהו יכל לעשות לי עיצוב לאתר (כמו שpyro_man עושה) אז זה יהיה ממש סבבה! משהו כמו זה http://img445.imageshack.us/my.php?image=ofri7of.jpg שיהיה קשור מטוסים או משהו. את התוכן אני יתן לכם בשלבים יותר מאוחרים סומך עלכם :xyxthumbs:

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  6. Started by dopp,

    שלום, יש לי גרסת ESET NOD32 גרסה 3.0.672.0 בעבר היה מתעדכן מצוין מול האתר של ESET. היום מצוין שתאריך עדכון אחרון הוא1/1/1601 (כנראה בגלל CRACK). האם ה-AV מתעדכן או קפא על שמריו ושומר לי על המחשב עם גרסת וירוסים ישנה?... תודה

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  7. תראו איזה אתר מצאתי הוא מסביר איך לעשות שיחות חינם הוא גם בעברית וגם עובד בישראל http://www.free-calls.co.nr/

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  8. האם יש הבדל בין אקספרס לבין הגירסה המלאה ? (זו המשמעות של אקספרס לא?) והאם יש הבדל משמעותי בין 5.5 ל-6 ? (יש כבר 6 לא?) זקוק במיוחד לצריבת סרטים בנפח גדול 700 מגה, ושמעתי שנירו יודעת לצרוב אפילו יותר על דיסק כזה, האם יש אמת בידיעה? אגב, יש מדיות (בשיווק סיטונאי) בנפח יותר גדול? שמעתי שיש, _רק_ שהן יקרות ונמכרות בחבילות קטנות ולא של 50-100 יחידות. אשמח אם תאירו את עיני בנושא, כלומר אם יש שאלות שלא שאלתי אנא השיבו עליהן מראש. :-\

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  9. Started by mor873,

    בהתקנה הקצתי 50 ויש לי כונן C 48 איך אני מקצה שטח לכונן D ? תודה

  10. Started by lader,

    ..? חיפשתי בכל מקום ולא מצאתי, בבקשה תעזרו לי.

    • 4 תגובות
    • 619 צפיות
  11. Started by bugosdckh,

    אני צריך driver של הלוח אם בשביל הכרטיס רשת שלו? האם מישהו יודע איפה ניתן להוריד? תודה.

  12. Started by han98,

    שלום, לאחרונה אני מקבל בעיה בזיהוי המצלמה המובנית במחשב הנייד שלי. אז ככה: לפעמים המצלמה מזוהה ולפעמים לא. זה קורה בד"כ בסגירת ופתיחת המכסה או בעלייה של המערכת. לפעמים,כשאני פותח את המכסה ממצב סגור או כשהמחשב עולה קופצת הודעה למטה: ראה צילום מס' 1, ואני נכנס למנהל ההתקנים ואני רואה "unknown device" עם משולש צהוב תחת התקני USB:ראה צילום מס' 2. כשזה קורה (ההודעות הללו) המצלמה לא עובדת. כמו שאמרתי הבעיה מתרחשת לפעמים וכשהמצלמה כן מזוהה ועובדת, במקום unknown device יש USB composite device ראה צילום מס' 3, וזוהי בוודאות המצלמה כי כשאני עושה לו "הפוך ללא זמין" המצלמה לא עובדת (רק בגלל שבדקתי שזו המצלמה). ניסיתי: להסיר,להפעיל מחדש ולתת ל-windows להתקין. לעשות קליק ימני ו"עדכון …

  13. Started by מאור247,

    רציתי לדעת איך עושים בויסטה את השורת קיצורי דרך (בחלק העליון של המסך)??

    • 6 תגובות
    • 619 צפיות
  14. Started by McHaifa,

    אם למישהו יש לינק שכן עובד ל-Adobe premiere אז שישים פה לאפטיפי אוHTPP או אימיול כי כל הלינקים לא עובדים תודה

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  15. Started by aaabbbcccddd,

    תוכנה זו מבית חברת extensis מיועדת לניהול פונטים אשמח לדעת כיצד משתמשים בה ??? ומושכים ממנה פונטים לתוכנות גרפיקה

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  16. המנוי השנתי שלי אצל פנדה אמור להסתיים בקרוב, וMS כבר חסכה לי כסף עם הGaint Anti Spyware כך שאולי מחכה לי הפתעה נעימה עם האנטיווירוס שלה

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  17. Started by blueman1,

    אם אני קונה את הפלאש 8 פרו לכמה יוזרים אני יכול להתקין אותו? או שזה רק למחשב אחד?

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  18. Started by gigabot,

    שלום, אני לא יכול לכתוב בהודעה , זה נחסם איכשהו פתאום , לפני שזה קרה הכל היה פסדר, לא עשיתי שום דבר מיוחד שיכל לגרום לזה, מה לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  19. Started by shlomifounis,

    יש לי תוכנה של ASUS שאני בודק איתה תמהירות של המעבד תחום שלו השם של התוכנה Ai Booster יש לי בעיה שהיא תותנת לי הודעת שגיה כזאת 0048DCBC in module OverCLK . exe . Read of address 00000010

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  20. Started by dannygnh,

    התקנתי במחשב תוכנות שונות {אופיס, אנטי וירוס ,וכו"} הבעיה שלי היא: שאין לי כרגע את הדיסקים של ההתקנה {setup}. שאלתי היא: האם ניתן לגבות את התוכנות המותקנות ולפרוס או לשחזר אותם במקרה של תקלה ללא הדיסקים {setup}?

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  21. Started by dudu26,

    CPU 1 - check Vcore settings כנ"ל לגבי CPU2. למה הכוונה? תודה!

    • 9 תגובות
    • 619 צפיות
  22. Started by dj shay 30010,

    אני מחפש תוכנה שנגיד יש לי סקטורים פגומים הוא לא יכתוב בהם מישהו מכיר משהו כזה

  23. Started by krembo0o,

    ניסיתי להתקין את הקספרסקי ואת נוד32 והדמון טולס אבל רשום שהם לא מתאימים לגרסאת ווינדוס שיש לי (ויסטה) הצלחתי להתקין את ה VGA אבל הוא די מעפן.. יש פתרון?! או אנטי ווירוס אחר מומלץ?! תצא גרסא אחרת לדמון טולס נכון?! :s05: :s05: :s05:

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  24. Started by shoomil,

    Unblock request form بالعربية If you feel that a certain web page(s) should be unblocked you can use this form to send your suggestion. Your name Your E-mail * Page addresses * Why do you think these sites should be unblocked: *Mandatory fields Note: Administration of Filtering Service has moved to CITC אני נכנס לנענע וזה מכניס אותי לדף שרושם לי שזה חסום למה זה ככה זה וירוס או משהו כזה ? ולא רק נענע מלא אתרים ??????? :kopfpatsch:

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  25. Started by Nemesis,

    הי, יש לי סרט שהורדתי מ UMD. רוצה לצפות בו במחשב ולא ב PSP. יש דרך? הצלחתי להפעיל את הוידאו ע"י הרצת קובץ ה MPS לאחר התקנת מספר קודקים, אבל הוידאו קופצני קצת, וסאונד אין.

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות

דיונים חדשים בפורומים