תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בדקתי = וזה עובד! תהנו http://www.dagorret.net/2009/03/25/a-handful-of-firefox-tweaks-that-will-double-your-browser-speed/
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
בזמן האחרון כל פעם שאני מפעיל את האימיול יש לי את ההודעה המעצבנת שיש לי LowID. עשיתי את מה שכתוב שם אבל זה לא עזר וכל פעם שאני מפעיל את האימיול עדיין עולה לי ההודעה. מה חוץ ממה שכתוב בהודעה הזאת יכול גם לגרום ל- LowID? בזמן האחרון גם אני לא מצליח לבצע חיפוש. האם זה קשור ל- LowID ומה אני יכול לעשות כדי לפתור את זה? *יש לי אימיול LHeMule 5.3 אם זה עוזר.
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
כל פעם שאני מדליק את המחשב מופיע השגיאה: מה זה אומר?? ואיך מסדרים את זה?? תודה
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
אוקיי הנה הלוג מה צריך להוציא מפה? Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:32:38, on 25/10/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\System32\sstray.exe C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe C:\…
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
אז יש לי ולחבר עבדוה בבילוגיה על " הפרעת רעש המטוסים"...... ואנחנו צריך לעשות אתר. אם מישהו יכל לעשות לי עיצוב לאתר (כמו שpyro_man עושה) אז זה יהיה ממש סבבה! משהו כמו זה http://img445.imageshack.us/my.php?image=ofri7of.jpg שיהיה קשור מטוסים או משהו. את התוכן אני יתן לכם בשלבים יותר מאוחרים סומך עלכם :xyxthumbs:
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום, יש לי גרסת ESET NOD32 גרסה 3.0.672.0 בעבר היה מתעדכן מצוין מול האתר של ESET. היום מצוין שתאריך עדכון אחרון הוא1/1/1601 (כנראה בגלל CRACK). האם ה-AV מתעדכן או קפא על שמריו ושומר לי על המחשב עם גרסת וירוסים ישנה?... תודה
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
תראו איזה אתר מצאתי הוא מסביר איך לעשות שיחות חינם הוא גם בעברית וגם עובד בישראל http://www.free-calls.co.nr/
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
האם יש הבדל בין אקספרס לבין הגירסה המלאה ? (זו המשמעות של אקספרס לא?) והאם יש הבדל משמעותי בין 5.5 ל-6 ? (יש כבר 6 לא?) זקוק במיוחד לצריבת סרטים בנפח גדול 700 מגה, ושמעתי שנירו יודעת לצרוב אפילו יותר על דיסק כזה, האם יש אמת בידיעה? אגב, יש מדיות (בשיווק סיטונאי) בנפח יותר גדול? שמעתי שיש, _רק_ שהן יקרות ונמכרות בחבילות קטנות ולא של 50-100 יחידות. אשמח אם תאירו את עיני בנושא, כלומר אם יש שאלות שלא שאלתי אנא השיבו עליהן מראש. :-\
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
בהתקנה הקצתי 50 ויש לי כונן C 48 איך אני מקצה שטח לכונן D ? תודה
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
-
אני צריך driver של הלוח אם בשביל הכרטיס רשת שלו? האם מישהו יודע איפה ניתן להוריד? תודה.
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה אני מקבל בעיה בזיהוי המצלמה המובנית במחשב הנייד שלי. אז ככה: לפעמים המצלמה מזוהה ולפעמים לא. זה קורה בד"כ בסגירת ופתיחת המכסה או בעלייה של המערכת. לפעמים,כשאני פותח את המכסה ממצב סגור או כשהמחשב עולה קופצת הודעה למטה: ראה צילום מס' 1, ואני נכנס למנהל ההתקנים ואני רואה "unknown device" עם משולש צהוב תחת התקני USB:ראה צילום מס' 2. כשזה קורה (ההודעות הללו) המצלמה לא עובדת. כמו שאמרתי הבעיה מתרחשת לפעמים וכשהמצלמה כן מזוהה ועובדת, במקום unknown device יש USB composite device ראה צילום מס' 3, וזוהי בוודאות המצלמה כי כשאני עושה לו "הפוך ללא זמין" המצלמה לא עובדת (רק בגלל שבדקתי שזו המצלמה). ניסיתי: להסיר,להפעיל מחדש ולתת ל-windows להתקין. לעשות קליק ימני ו"עדכון …
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך עושים בויסטה את השורת קיצורי דרך (בחלק העליון של המסך)??
-
- 6 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אם למישהו יש לינק שכן עובד ל-Adobe premiere אז שישים פה לאפטיפי אוHTPP או אימיול כי כל הלינקים לא עובדים תודה
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
תוכנה זו מבית חברת extensis מיועדת לניהול פונטים אשמח לדעת כיצד משתמשים בה ??? ומושכים ממנה פונטים לתוכנות גרפיקה
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
המנוי השנתי שלי אצל פנדה אמור להסתיים בקרוב, וMS כבר חסכה לי כסף עם הGaint Anti Spyware כך שאולי מחכה לי הפתעה נעימה עם האנטיווירוס שלה
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אם אני קונה את הפלאש 8 פרו לכמה יוזרים אני יכול להתקין אותו? או שזה רק למחשב אחד?
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום, אני לא יכול לכתוב בהודעה , זה נחסם איכשהו פתאום , לפני שזה קרה הכל היה פסדר, לא עשיתי שום דבר מיוחד שיכל לגרום לזה, מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
יש לי תוכנה של ASUS שאני בודק איתה תמהירות של המעבד תחום שלו השם של התוכנה Ai Booster יש לי בעיה שהיא תותנת לי הודעת שגיה כזאת 0048DCBC in module OverCLK . exe . Read of address 00000010
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
התקנתי במחשב תוכנות שונות {אופיס, אנטי וירוס ,וכו"} הבעיה שלי היא: שאין לי כרגע את הדיסקים של ההתקנה {setup}. שאלתי היא: האם ניתן לגבות את התוכנות המותקנות ולפרוס או לשחזר אותם במקרה של תקלה ללא הדיסקים {setup}?
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
CPU 1 - check Vcore settings כנ"ל לגבי CPU2. למה הכוונה? תודה!
-
- 9 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שנגיד יש לי סקטורים פגומים הוא לא יכתוב בהם מישהו מכיר משהו כזה
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין את הקספרסקי ואת נוד32 והדמון טולס אבל רשום שהם לא מתאימים לגרסאת ווינדוס שיש לי (ויסטה) הצלחתי להתקין את ה VGA אבל הוא די מעפן.. יש פתרון?! או אנטי ווירוס אחר מומלץ?! תצא גרסא אחרת לדמון טולס נכון?! :s05: :s05: :s05:
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
Unblock request form بالعربية If you feel that a certain web page(s) should be unblocked you can use this form to send your suggestion. Your name Your E-mail * Page addresses * Why do you think these sites should be unblocked: *Mandatory fields Note: Administration of Filtering Service has moved to CITC אני נכנס לנענע וזה מכניס אותי לדף שרושם לי שזה חסום למה זה ככה זה וירוס או משהו כזה ? ולא רק נענע מלא אתרים ??????? :kopfpatsch:
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
הי, יש לי סרט שהורדתי מ UMD. רוצה לצפות בו במחשב ולא ב PSP. יש דרך? הצלחתי להפעיל את הוידאו ע"י הרצת קובץ ה MPS לאחר התקנת מספר קודקים, אבל הוידאו קופצני קצת, וסאונד אין.
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-


