עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם אני בונה מצגת האם יש אפשרות להוסיף קובץ פלאש שיופיע לי במצגת? תודה

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  2. Started by itai_1813,

    הי חברה. במחשב שלי מותקן מנהל ההורדות Flashget. הבעיה שלי היא כשאני רוצה להוריד קובץ מסוים דרך הדפדפן של פיירפוקס אני לוחץ לחצן ימני ואין לי אפשרות של "הורד באמצעות פלאש-גט" כמו באקספלורר. ניסיתי להוסיף את האפשרות דרך ה-Add-ons של פיירפוקס אך לא מצאתי שם זכר לפלאש-גט. האם ישנה דרך להוסיף את האפשרות הזו? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  3. שלום לכולם אני מחפש תוכנה שיודעת לצרוב פורמט תמונות של מצלמה דגיטאלית הקאטאש הוא שה dvd שלי קורא צרובים אבל לא תמונות על גבי דיסק איך אני פותר את הזוועה

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  4. Started by LaHaV1,

    שלום! אני משתמש באנטי וירוס קרספרסקי אני מרוצה הבעיה שהוא נעול כי אין לי סריאל טוב על איזה אנטי וירוס אתה ממליצים?כמובן שיהיה איכותי וימחוק וירוסים. תודה לעוזרים להב.

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  5. Started by Yaniv_Uzan,

    אהלן יש באתר שלהם שני גרסאות, ואני לא מבין מה ההבדל ביניהם. גרסת PERSONAL http://www.kaspersky.com/productupdates?chapter=146244099&downlink=155629340 ועוד TRIAL PERSONAL http://www.kaspersky.com/trials?chapter=146481750 ואני בא ושואל... מה ההבדל ביניהם ??? ??? באמת שאני לא מבין... תודה מראש יניב

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  6. Started by cohenha,

    שלום לכולם אני מחפש תונה להסרה והוספה מהתפריט הימני של העבר ??? תודה מראש על העזרה

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  7. יש לי מחשב עם חלונות XP. לפני כשבוע משהו קרה לו ומאז מספר דברים השתבשו: 1. פיירפוקס לא מעלה אתרים, אלא רק כותב את השורות קוד של האתר כמו מסמך טקסט. ניסיתי להתקין מחדש ולא עזר (אקספלורר עובד רגיל אבל לא נכנס ל GMAIL) 2. Acrobat reader עושה תקלה כל פעם שפותחים מסמך. התקנה מחדש לא עזרה. 3. הצורב עובד רק כCD ולא כצורב. הNero לא מזהה שיש צורב על המחשב. ניסיתי להריץ AVG אנטי וירוס ולא מצא משהו מיוחד. לא יודע אם יש קשר בין כל הדברים אבל כל התקלות הופיעו ביחד, לפני כן לא היתה שום בעיה. נראה לי שהפתרון היחידי הוא פרמוט או התקנה מחדש של WINDOWS. יש למישהו רעיון מה מקור הבעיות? יש דרך להתקין WINDOWS מחדש בלי לאבד את כל ההגדרות והתוכנות המותקנות במחשב? תודה מראש לעונים, ניר.

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  8. Started by Goose,

    אני עובד עם ZA כבר הרבה זמן ושמתי-לב שכשהיא עובדת במקביל עם ה Emule היא טוחנת ים זיכרון. יש קובץ שהיא מריצה שנקרא vsmon.exe הוא מתחיל ב 5MB ווככל שהזמן עובר הוא רק גודל !!!! לאחר 12 שעות הוא הגיע לי ל 60 MB !!!!!! מישהו יכול לעזור לי ....

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  9. שלום אני רוצה להתקין תוכנה במחשב שתהיה מוסתרת, קחלת ממשק ושלא יהיה אפשר לגלות אותה, שהיא תחסום אתר כלשהוא שלא יהיה ניתן להכנס אליו. יש כזה דבר? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  10. Started by xlSnaK,

    עשיתי פירמוט והתקנתי הכל...עכשיו בDEVICE MANAGER יש דבר אחד צהוב וזה PCI יש עליו סימן קיראה צהוב ורמקולים לא עובדים המחשב כאילו לא רואה אותם אין אותם בכלל מה לעשות ? כבר ניסיתי לחבר שוב וזה

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  11. מישהו מכיר תוכנה שמאפשרת לשלוח את אותו הפקס לכמה מספרים בלחיצה אחת? תודה

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  12. שלום, רציתי להוריד את התוכנה Diskeeper וראיתי שישנם שלושה גרסאות שונות להורדה (כתובות בכותרת), רציתי לדעת מה ההבדלים בים הגרסאות השונות וכמו כן מהם ההבדלים בין גרסאות Corporate, Pro וכו' של WindowsXP אם ישנו אתר שמסביר את ההבדלים בין הגרסאות השונות אשמח לקבל קישור. אם תוכלו להסביר לי כאן - אדרבה. תודה ויום טוב, אורן.

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  13. Your client is too old, please upgrade it to last version מה אני צריך לעדכן לא הבנתי גם בתוצאות חיפוש הוא כתוב

    • 5 תגובות
    • 620 צפיות
  14. Started by nadav1379,

    אני חושב שיש לי בעיות בארד דיסק ואמרו לי שיש תוכנה שבודקת אם הארד דיסק תקין ואני לא יודע מאיפה להוריד אותה? הארד דיסק שלי הוא maxtor 6L040J2 + WDC WD800JB-00FMA0 השמח אם מישהו יביא לי תוכנה ליבדוק את הארד דיסק כי אני לא מצאתי

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  15. Started by Pitzinyelo,

    יש לי את התוכנה הנ"ל בגירסה 5.5 העדכנית. משום מה, חבר שלי מצליח לראות את כתובת האיי פי שלי על ידי ADDON אי סי קיו מיוחד, והוא אומר שלא מצליח לעשות זאת למשתמשים אחרים בעלי פייר וול. הפעלתי anti ip spoofing(אם זה קשור בכלל..) והוא עדיין מסוגל לראות. מישהו יודע מה פשר הדבר?

  16. צהריים טובים לכולם :-) אני מחפש תוכנת RSS שמסוגלת ליצור שילוב של החדשות של כל הערוצים בחלון אחד,שתהיה לי את האפשרות לסדר אותם לאחר מכן ע"י מספר קריטרויונים: זמן הוצאת ההודעה,המקור, מילות מפתח וכו'.. בדומה ל: http://news.fresh.co.il/technology.html תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  17. התקנתי היום (9.02.07) ואחרי שעה וחצי ככה החלטתי שנמאס לי וזה לא הגיוני שהתוכנה מורידה על כל כך מעט. השיא של התוכנה עד עכשיו הגיע לבערך 1.5 MB . אני לא יודע מה הרוחב פס שלי אבל כתוב לי באינטרנט 100mbps אולי זה זה אני לא יודע. בקיצור אני ממש לא מבין למה ההורדה כל כך איטית....אני מעריך שאני יתחיל להבין לאט לאט וישפר את התוכנה ואת המהירות שלה. מישהו יכול להתחיל להסביר לי איך אני עושה שהיא תוריד על יותר מהר? מה אני צריך לעשות? יש כל מיני מושגים שאני לא מבין ואני חייב מישהו שיסביר לי בפשטות ובעברית נורמאלית . תנסו לעזור לי פה או הכי טוב באיסי אם אתם יכולים 281241070. בבקשה תעזרו לי!!!!!!!

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  18. Started by er0101,

    אני מחפש תוכנה שיכולה לבצע שורה של פעולות כמו שבנאדם משתמש במחשב. לדוגמה: פתיחת מסמך, חיפוש מילה ספציפית, העתקה לתוכנת דואר ושליחה. משהו בסגנון של http://www.networkautomation.com/automate/architecture.htm התוכנה חייבת להיות freeware ועדיף שללא התקנה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  19. Started by J S Bach,

    היי, אני יודע שזאת תוכנה, אבל חשבתי שפה יהיו יותר שיידעו לענות על השאלה הבאה: איך אני עושה תיוג דינמי כך שאני פשוט אשכפל את כל המבנה המקורי של תיקיית המוסיקה שלי עם כל תתי התיקיות למקום אחר תוך שינוי הקובץ מWAV לFLAC [בלי שינוי הסדר שלל התיקיות ותתיהן]??? C:\Program Files\Illustrate\dBpoweramp\Help\dMC\Naming.htm C:\Program Files\Illustrate\dBpoweramp\Help\dMC\FileSelector.htm אלה אתרים שאמורים להסביר, אבל אני לא הבנתי כלום. אם תרשמו בדיוק את מה שאני אצטרך לרשום לביצוע רצונותי אשמח מאוד מאוד מאוד. בתודה מראש![br]פורסם בתאריך: 22.12.2008 בשעה 20:29:42 אני ממש אשמח אם מישהו יענה

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  20. Started by LIOR42,

    התקנתי קלון סידי ובאמצע ההתקנה החלטתי לבטל את ההתקנה עכשיו תמיד שאני פותח את המחשב מופיע חלון ההתקנה שבוא שואלים אותי אם אני רוצה לחפש התקן לכונן הוורטואלי איך אני נפתר מיזה

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  21. Started by cateye,

    חג שמח רציתי לשאול שאלה קטנה, יש למישהו רעיון איך אפשרי לקחת את כל הקבצים המשותפים בטורנט ולהעביר אותם לתיקייה ספציפית? הבעיה היא שמדובר בקבצים שהם מפוזרים במחשב, ואני רוצה להעביר אותם למחשב אחר. לא הצלחתי למצוא פתרון, אשמח אם יש למישהן רעיון. תןדה מראש

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  22. מאז שהתקנתי את האנטי ווירוס של קספרסקי. גרסה 6. כל פעם שאני מתחיל/מסיים להתקין תוכנה מסויימת אז קופץ לי חלון שהאנטי ווירוס זיהה את הקובץ הזה ואז יש לי 3 אפשרויות.. deny,skip,terrminate אז אני עושה skip ולמטה יש לי אפשרות "aplly to all" ואני עושה V ואז אחרי 2 שניות עוד פעם אותו חלון ועוד פעם ועוד פעם וככה זה חוזר על עצמו עד שאני עושה את האפשרות הterminate ואז זה מפסיק לעשות את ההודעה אבל זה סוגר לי את כל התוכנות שפועלות... איך אני מבטל את ההודעה האלה שכל פעם שאני מתקין תוכנה אז חלון של האנטי ווירוס קופץ לי??? תודה לעוזרים, דניאל.

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  23. Started by Psychedelic,

    מישהו מכיר תוכנה שאיתה אני יכול לגבות את כל הודעות הSMS שיש לי בפלא?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  24. ישנם 2 אתרי השוואות מפורסמים (לינקם : http://www.av-comparatives.org/ http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/) ושאלתי היא מדוע יש פערים כל כך גדולים בתוצאות המבחן . למשל ,באתר טופ 10 הזוכה היא התוכנה ביטדיפנדר ובאתר השני היא מופיעה כתוכנה סטנדרטית. מנגד אחת המובילות באתר השני היאהתוכנה אנטיויר שלא מופיעה בכלל בין17 המובילים של אתר טופ 10?????

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות

דיונים חדשים בפורומים