עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ilia121,

    אהלן, אני מחפש תוכנה שתעזור לי לקטלג ולסדר את כל ה-ID של ה-MP3 שלי על המחשב. בנוסף אני רוצה שהיא תדע לחבר את כל האלבומים ביחד כך שלכל MP3 יהיה את אותו המידע של האלבום עליו. אשמח להמלצות, תודה!

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  2. אני משתמש בפייוול של ZONE ALARM, יש לו בעיית תאימות עם האנטי וירוס של קספרסקי. אני מבקש שתמליצו לי על ANTI VIRUS ו- ANTI SPYWARE שינקו לי את המחשב. ביומיים האחרונים מהרגע שהוינדוס "עולה" ועד הרגע שהסרגל כלים למטה מלא בכל התוכנות שלי ואני באמת יכול לתפקד עוברים בערך 5 דקות שזה המון אני חושב שיש לי וירוס או ספייוור על המחשב שצריך לנקות... תודה רבה מראש

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  3. Started by ShayGTi,

    אם אפשר קצת הסברים על הפורמט הזה והאם הוא מסוגל לנגן מוזיקה בסראונד?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  4. שלום לכולם. זה הסיפור: בדרך כלל אני לא נמצא בבית בסופי שבוע ולפעמים גם בתחילת השבוע. בזמן שאני לא בבית כל הדיסקים שלי חשופים להרס טוטאלי של האחים הקטנים, וחוץ מזה לפעמים הם צורבים את הדיסקים האלו מבלי שאני יודע לחברים שלהם.. בין אם אלא תמונות, דיסק גיבוי של סרט כלשהו או סתם חומר רגיש. לכן בזמן האחרון אני מביא חלק מהדיסקים לחבר בשביל שרק "ישמור" עליהם, אך הבנתי שלפעמים גם הוא צורב אותם, ואני לא ביקשתי ממנו שיהיה לי "גיבוי" גם אצלו, אין לי בעיה שהוא יעיין בהם.. סרטים.. תמונות.. אבל אני לא רוצה שהוא יצרוב אותם. לכן רציתי לישאול אתכם אם אתם מכירים תוכנה\דרך\שיטה\טריק אשר תקשה עד כמה שיותר על צריבת הדיסק? *המציקים הקטנים והחבר שלי לא טובים יותר מידי במחשבים, הם לא מודעים…

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  5. פירמטתי את המחשב והתקנתי אייסיקיו, כשאני נכנס מופיע לי החלון של חדשות ICQ ומייד מציג לי את הדוח שגיאות של מייקרוסופט ניסיתי לעשות הסרה מלאה כולל לוח בקרה והתיקיה + התקנה מחדש עדיין לא עזר למישהו יש פיתרון ???

    • 5 תגובות
    • 620 צפיות
  6. שלום , אני מעוניין לעשות חקר קטן... כמובן שאין לי זמן להיות 24 שעות מול המחשב... אני מחפש תוכנה שתוכל לעשות לי צילם מסך בכל חצי שעה או שעה ולשמור לי אותה.... אני מקווה מאוד בשבילי שיש תוכנה כזאת תודה מראש על העזרה! ואני מקווה שהבנתם אותי.

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  7. Started by iz,

    טעות בהודעה למחוק

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  8. Started by רוני1,

    הבנתי שאימיול היא תוכנה לשיתוף קבצים .. השאלה שלי היא אם זו תוכנה שמורידים ממנה גם שירים וסרטים וכאלה כמו קאזה???? תודה

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  9. Started by Konst1988,

    שלום לכולם! לא מזמן התקנתי NOD32 ויש לי 2 שאלות שלא בדיוק הבנתי: 1. איך אני יכול להגדיר לו שלא יבדוק קובץ/תיקיה מסוימת ב-ON DEMAND SCANER. ראיתי אפשרות של EXCLUDE ב-AMON אבל אני לא הבנתי אם זה גם שייך ל-SCANER או שיש לו מקום אחר של EXCLUDE. 2. ראיתי שיש שם אפשרות של EMON, שלפי ההסבר שם בודק דברים ממיקרוסופט אאוטלוק,אבל אני מישתמש רק ב-THUNDERBIRD. האם אני צריך את השירות הזה מופעל? כי גם ראיתי בתוך IMON יש סריקה של POP3 אז אני מניח שזה כבר עושה את העבודה. אז אני צריך את EMON או לא? תודה לעונים!

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  10. האם יש תוכנה שיכולה לזהות את החומרה לפני שהיא זוהתה לדוגמא: יש לי שלוש (סימני שאלה צהובים) בזיהוי חומרה לאחר פירמוט... ורשום התקן לא מזוהה... האם יש איזה שהי תוכנה שיכולה לזהות בידיוק איזה חלק זה ולתת דגם והכל שאני יוכל לחפש את הדרייבר המדוייק שלו?

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  11. היי אחרי שפירמטתי תמחשב, התקנתי כמובן הכל מחדש, ואחרי שהתקנתי את האייסיקיו (אם זה משנה איזה גירסה, אז ה-4 עם) הופיעה לי הודעה שאמרה (בערך, אני לא זוכר בע"פ) אם אני רוצה לתת לאייסיקיו רשות להשתמש או לעשות משהו במשהו (נדמה לי ספריות או משהו בסגנון), אני לא הכי זוכר, אבל פשוט לחצתי "לא" וסימנתי ברוב טיפשותי שלא להציג שוב את ההודעה. מהרגע הזה נתקע לי האייסי והוא לא פועל. אני לוחץ על האייקון הפעלה והוא עולה אבל ישר לא מגיב. הבעיה נשארת גם אחרי התקנה של אייסיקיו אחר, לייט רגיל. אני פה בברוך מטורף, לא בא לי לפרמט פעמיים תוך 24 שעות, אם מישהו יודע איך לפתור את הבעיה הזאת אני אודה לו מכל הלב.

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  12. האנטי וירוס או הפיירוול מונעים את הקבלה מיד בטענה "bloked because it is potentially unsafe" אבל גם לסגור את הMCAFEE לא עוזר לי..ולבטל בOPTIONS את הסריקת וירוס במסנג'ר לא עוזרת. למישהו יש מושג? יש לי מסנג'ר 7 עם פלוס

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  13. שלום אנשים, אני כבר שנתיים עובד עם החבילת אבטחה של מקאפי. בזמן האחרון אני שומע כל מיני דברים על זה שהמקאפי מכביד יותר מדי על המחשב ושיש אנטי וירוסים בהרבה יותר טובים. רציתי לשמוע את דעתכם האם כדאי לעבור? שמעתי דברים חיוביים מאוד על NOD32. הבעיה הרצינית שלי עם מקאפי היא שאני חושד שהיא חוסמת לי את הגישה החלקה לתוכנות כמו אזוראוס, יוטורנט ואימיול... נא דעתכם בנושא, בתודה מראש, עפר

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  14. אני מנסה לשלוח לחבר קבצים דרך איסיקיו אבל הפיירוול של הxp אצלו מופעל. איזה פורט צריך להגדיר כדי שהוא יוכל לקבל קבצים?

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  15. שאני בה להתקין הרחבה ל FLASH PLAYER .למרות שאני מוריד את זה ומתקין בהצלחה אבל זה לא עובד וכל פעם מבקש ממני להתקין את ההרחבה. ניגשתי להוריד את התוכנה ישירות ואני מקבל הודעה כזאת the instailer automatkally continue when these conflicting applications are closed internet explorer ומקבל ליד השני מילים האחרונים סימן של אין כניסה מה אפשר לעשות על מנת שההרחבה תצליח עם ההתקנה?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  16. קודם כל נתחיל במפרט של המחשב: כרטיס המסך עליו מדובר: AsusTek Geforce2 Gts V7700Pro Deluxe 64MB Agp *4 הלוח אם עליו מדובר הוא: ASUS A7V-E SOCKET A המעבד הוא: AMD ATHLON 1400 MHZ מערכת ההפעלה היא: WINDOWS XP PRO SP1 עד היום השתמשתי בדרייברים של NVIDIA ולאחרונה החלטתי להתקין את הדרייבר הכי חדש של אסוס כי סיפרו לי שזה עדיף. נוסף לכך התקנתי גם תוכנה בשם SMART DOCTOR 2, והתוכנה רושמת את הבעיה הבאה: "Your VGA card vlotage 1.5 is out of safe bound. Motherboard dosen't supply with reliable 1.5 vlotage. please contact with motherboard manufacturer". הטמפ' של הצ'יפ של הכרטיס מסך היא כ46 מעלות בחורף ולא ראיתי שינוי משמעותי מהחודשים הראשונים שקניתי את הכרטיס. הבעיה הזאת כנראה לא היית…

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  17. במנהל משימות של וינדוס יש לי תהליך בשם svchost.exe שש פעמים בסיסטם בנטוורק וכו אני לא יודע מה זה והיתי מעונין ללמוד על זה תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 620 צפיות
  18. לפי כמה פורמים הבנתי שהתוכנה מומלצת ורציתי לנסות אותה, באמת לאחר סריקה של הדיסק היא מצאה לי כמה Backdoor ,אבל לאחר זמו מה היא מעלה את ה- CPU לרמות מאוד גבוהות לזמן מה כך שלא ניתן כמעט לעבוד עם המחשב ויותר גרוע היא פשוט לא נותנת עכשיו גם לפתוח את ה - IE כל אתר שמנסים להכנס האקספלורר פשוט נסגר . האם הבעיות הללו מוכרות ב Kaspersky ? ואם כן כיצד ניתן לסדר אותן ? , אני עדיין רוצה לתת לתוכנה הזדמנות נוספת. לפני כן היה לי את ה Avast Pro . כמו כן עכשיו כאשר אני נכנס לאתר של Lionetwork אינני רואה יותר את סרגל ההפניות שנמצא למעלה היכן שמצויים : דך הבית , שרותים ופורומים , הורדות קבצים לינקים וכו'. כמו כן נעלם לי התפריט הראשי שתמיד מצוי בצד ימין גם לגבי אותן קטגוריות . חוץ מזה האתר…

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  19. Started by Br33z3R,

    אני משתמש Kazaa Lite Resurrection הגרסה האחרונה, והקאזה לא מתחברת ככה שיהיה אפשר להוריד. יש לי קובץ שאמור לסדר את זה ,אבל האנטיוירוס מזהה אותו כטרויאני ומוחק אותו. יש למישהו מושג מה לעשות?? פעם זה היה מתחבר לא יודע מה קרה אחרי שפירמטתי. ד"א התוכנה מוגדרת בפיירוול אז אני לא מאמין שזו הבעיה. תודה מראש,

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  20. Started by Omerole,

    שלום לכולם, יש לי בעיה עם סטים,התוכנה הלא נחוצה הזאתי שמריצה את קטנר וכל שאר המשחקים של וולו. כשיש עדכון,או שהוא היה לוקח שעות לכמה קילובייטים ,ועכשיו זה פשוט לא זז יותר,העדכון נשאר על 0 כבר פול זמן.. אני לא יודע מה לעשות,ואין לי פיירוול/ראוטר. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  21. Started by puuma,

    יש לי צורב די וי די ותוכנת נרו. השאלה שלי אם אני יכול לצרוב סרט בפורמט vcd או כל פורמט אחר על גביי הדיסק די וי די.. (כאיל ואני רוצה כמה סרטים בתוך הדיסק די וי די שיהיה ) השאלה אם אפשר ואם כן אך אני עושה את זה בנרו תודה

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  22. אז כמו שכתבתי, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להפעיל תוכנות של PPC על ה PC הביתי בסביבת חלונות. תודה מראש לכל העונים.

    • 5 תגובות
    • 620 צפיות
  23. Started by gshhar,

    אני מוריד תוכנה למשל TMPGEnc או VIRTUALDUB בעזרת WINZIP ואח"כ זה ישר פותח לי אותו בלי אפשרות להתקין אז רציתי לדעת מה אני עושה עם כל הקבצים האלה? אני פשוט שם אותם איפה שבא לי או שאני אמור להתקין את זה איפשהו?

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות

דיונים חדשים בפורומים