עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    אוקי, אז אחרי שהצלחתי להעביר סרט חתונה לפורמט AVI אני מנסה לצרוב אותו עכשיו לSVCD, האורך של הסרט הוא בערך 56 דקות (לא זוכר בדיוק) והגודל קובץ AVI הוא 423 מגה בייט (מקודד עם VIDX) אני מנסה לצרוב עם נירו לSVCD, מכניס את הנתונים ואת כל מה שצריך והוא מקודד לי את הסרט מחדש לפורמט SVCD, למעלה כתוב לי שגודל הקובץ הוא 680 מגה בייט/77.21.09 דקות (שזה הבנתי מה שיוצא אחרי הקידוד מחדש) גודל הדיסק שאני מכניס הוא של 700 מגה/80 דקות. ולמרות הכל, בסיום הקידוד ובהתחלת הצריבה אני מקבל הודעה שאין מספיק מקום בדיסק. מה בדיוק הבעיה? מה אני עושה לא טוב? אני כבר יומיים מתעסק עם זה בלי שום הצלחה :-( נ.ב. אפשרי גם OVERBURN עד ל85 דקות, הצורב (LG CED-8120B) מזהה את הדיסק כדיסק של 80 דקות/700 מגה …

    • 8 תגובות
    • 762 צפיות
  2. Started by AmStAf-,

    יש לי דבר כזה . יש לי אפשרות של סטריאו מיקס אבל היא באפור . יש למישהו מושג מה אני עושה עם זה? ניסתי להתקין את הדרייבר של הכרטיס קול שוב . אני לא יודע אם זה של הצ'יפ או של הלוח אמ. יש ביכלל דרך לדעת? הכרטיס קול שלי זה: alc 883 אשמח לפיתרון. תודה

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות
  3. Started by InFecT[0]r,

    שלום לכל המומחים פה... אני הורדתי סרט DVDR 4.3 ג'גה (תעודי ניתן להורדה חינם) הוא ירד לי כקובץ IMG חשבתי אני הכנס דרך הדיימונד ואני יראה שם את הסרטים אז שניכנסתי ראיתי שם כל מיני תיקיות כאלה בקיצור לא היבנתי מה אמורים לעשות חפשי מדריך ומצאתי... *השתמשתי במדריך הזה : http://www.lionetwork.net/modules.php?name...428535&hl=rejig האמת היא? שעשיתי בדיוק מה שכתוב שם אחד לאחד ואחרי כמה פעולות ראיתי שנוצר לי שתי קבצים אחד של הסאונד ואחד של הווידאיו שנסיתי ל"הדביק" אותם לא הצלחתי זה יצר לי שוב כל מיני קבצים כאלה אחרי כמה זמן חשבתי שצריכים לצרוב את שתי התיקיות שנוצרו לי בסוף בשם AUDIO_TS VIDEO_TS אחרי שצרבתי אותם אני רואה בכונן אותו דבר כמו בהתחלה שפתתי אותו בדיימונד אני לא יודע…

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by st0m,

    תקשיבו אני לא יודע אם זה מתאים לפה אבל ... יש לי סרט והוא לא עם תרגום מובנה והוא בא עם קובץ תרגום עכשיו הבעיה שסוג הקובץ של התרגום הוא SRT והוא נפתח באמצעות BS Player ושאני מנסה להפעיל את הסרט עם BS Player אז זה נותן לי הודעה שאומרת שה bsplayer לא מזהה את סוג הקובץ ובסוגריים רשום DIV3 והבעיה היא שהסרט לא יכול להיפתח עם bsplayer אבל התירגום הוא קובץ של bsplayer אז שאני מנסה להפעיל עם המדיה פלייר זה לא עובד וכבר הכנסתי את הקבצים לאותה תיקייה ולשניהם יש את השם של הסרט. מה לעשות ?!?!?!?!?!?!?!?!? בקשה זה דחוףףףף

    • 10 תגובות
    • 829 צפיות
  5. Started by x-dude,

    לפעמים אני מקבל מיילים בעיברית שהוא מציג אותם בג'יבריש,אין בעיה לסדר את זה אם אני הולך ל character encoding ומשנה ל HEBREW אבל הקטע שאם אני מצביע על מייל אחר,וחוזר לאותו מייל עם הג'יבריש,הTB לא זוכר את ה encoding,יש דרך לגרום לו לזכור?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by silky,

    היי, יש לי כ-200 תאים בטור ב EXCEL שכולם בפורמט שבתמונה(בתמונה רואים 2 מתוך כל ה-200) מה שאני מעוניין לעשות זה: 1: שבטור חדש יוצגו רק 3 המספרים לאחר ה-1(בדוגמא הראשונה 334). 2: שבטור ליד זה יוצג שאר הטקסט. 3: לסדר את שני הטורים מהקטן לגדול(מהמספרים), ככה , למשל בדוגמא הפשוטה פה אז 256 יהיה מעל 334 ועדיין לשמאלו יהיה Huntsville. 4: לצבוע בצהוב כל תא(ואת התא עם המספר שלידו) שרשומה בו מילה מסויימת(נגיד Alabama). ממש תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 727 צפיות
  7. שלום, יש לי כמה בעיות עם המעודפים .. היתה מיתמש פעם באקספלורר ואז עברתי בלי בעיה לספארי עכשיו החלטתי לנסות מוזילה . אני לא מצליח להעביר את המועדפים מהספארי למוזילה ניסיתי דרך הקובץ>יבוא מופיע לי רק האקספלורר.. עשיתי שהוא ייבא דרך האקספלורר והוא מייבא רק 120 ומשו מועדפים מתוך יותר מ600 שיש לי ורק 2 תקיות מתוך 20 אני חושב שיש לי .. מה לעשות ?

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  8. Started by eliil612,

    הבנתי שבגרסאות החדשות של אופרה ישנה אפשרות להגיד בעצם לתוכנה מה לעשות , מין פקודות בסיסיות שאתה אומר והוא ישר מבצע , אבל לא הבנתי איך אני מפעיל אפשרות זאת ואיך אני משתמש בה. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות
  9. Started by iakovl,

    אני משתמש בBAT mode con codepage select=1255 dir %1 /b /s > f:\anime-list.txt בשביל ליצור רשימות מעודכנות למצב האנימה שלי (טוב במקרה של צורך לשחזר) רציתי לדעת איזה עוד פרמטרים אני יכול להוסיף לרשימה הייתי רוצה להוסיף גודל ותאריכים אם זה אפשר

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by THE-MASTER,

    אני רוצה לעשות סרטון תמונות בליווי שיר אז הורדתי את פרימייר(אני יודע שיש אלף תוכנות שיוכלו לעשות את העבודה ביתר קלות אך אני מעוניין להתמקצע) ואני לא יודע איך לייבא קובץ ולהפעיל אותו בתוכנה(וידאו אודיו או סתם תמונה). בתודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 557 צפיות
  11. כל כמה שניות קופצות לי מלא פרסומות בוינדווס וזה לא נראה לי הסרביס מסנג'ר הזה.. כי הוא בדיסאייבל... הפרסומות מגיעות בכתובת http://ad.yieldmanager.com למישהו יש מושג מה אפשר לעשות..? עכשיו גם התחילו פרסומות של myfunmouse או משהו כזה..

    • 9 תגובות
    • 782 צפיות
  12. Started by zoriza,

    פיצלתי באמצעות התוכנה hjsplit קובץ ששוקל כ-6 ג'יגה ל-2 חלקים וצרבתי על 2 דיסקים של DVD . ניתן לחבר קבצים אלו באמצעות התוכנה הנ"ל ובתנאי שהם יהיו באותה תיקייה . הבעיה היא שאיני יכול להעתיק מהדיסק למחשב חלק 1 מתוך ה-2 . ישנה דרך לחבר קבצים אלו מבלי להעתיקם למחשב? יש לציין שיש לי 2 כוננים של DVD במחשב .

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  13. Started by blueboy,

    אחרי שחיברתי את המחשב של אחותי לאינטרנט התקנתי לה קאזה והיא פשוט התמכרה לתוכנה, עכשיו לבעיה.. כלום מכירים איך זה בקאזה כמעט חצי מהקבצים שם הם פורנו והדבר האחרון שאני רוצה שאחותי תוריד קובץ והיא תמצא שם אני לא רוצה לחשוב על זה אפילו :-[ , שמתי את הפילטר בתוכנה אבל אני צריך להיות בטוח ב100% שהפילטר עובד למישהו היה ניסיון עם זה?. תודה מראש ;D .

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by zzz727,

    הורדתי ויסטה וזה ירד לי בקובץ sdc זה השם של הקובץ: en_windows_vista_x64_dvd_X12-40712.iso והקובץ לא נפתח עם וינראר או דמון טולס הבנתי שיש איזו שיטה עם הקובץ הזה unpacksdc שצריך להוריד אותו ואז יש מדריך אבל הסתבכתי עם זה מישהו מכיר תוכנה או דרך להפעיל\לצרוב את הקובץ? תודה מראש חברה!!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by Or ei,

    מצאתי את הקובץ הזה ברשת http://www.planetnana.co.il/aoxl/TimeSheet.xls זה קובץ מעולה שמחשב כל מה שצריך חוץ משבתות וחגים , אם מישהו כאן שיודע לעבוד עם הקוד של אקסל ויכול להוסיף אפשרות לקבוע מתי זה שעות נוספות(125,150) או שעות רגילות תודה!

    • 0 תגובות
    • 897 צפיות
  16. מישהו יכול להמליץ לי בבקשה על חבילת קודאקים.. אני פשוט יודע שיש הרבה כמו קאזה וליון וכל מיני.. אבל אני לא יודע איזה טוב ואיזה גירסא להוריד. תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 621 צפיות
  17. עברתי על רשימת התוכנות המומלצות מהנעוץ והגעתי לזה, השאלה שלי אם אפשר להריץ איתם 1080 ? ואם יש לי coreavc pro על המחשב מה אני צריך להתקין ?

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  18. Started by mikko,

    שלום. הורדתי את הגרסא האחרנוה של k lite codec pack ולאחר מכן מופיע לי כיתוביות ירוקות שרשום שם audio track ואז מידע על הקול שבסרט וכו.. אבל איך אני מעיף את זה?

    • 3 תגובות
    • 483 צפיות
  19. אני מנסה להוסיף כתוביות לסרט - מבלי לשנות את הפורמט שלו - ואני משתמש ב-VIRTUALDUB. הכל הולך סבבה - וגם התוצאה לא רעה. הבעיה היחידה היא שאני מקבל מעיין שולים שחורים בצידי התמונה - זה ממש נראה כאילו התמונה יצאה קצת יותר קטנה. הבעיה הזאת חוזרת בכל המקודדים שניסיתי (בשלב ה-COMPRESSION ) האם יש דרך להמנע מזה - או שפשוט אני עושה משהו לא נכון?!

    • 2 תגובות
    • 840 צפיות
  20. טוב, מכיוון שכ"כ היללתם את קספרסקי והשמצתם את נורטון 2005, החלטתי לנסות ולראות סביב מה כל המהומה. התקנתי את קספרסקי פרסונל פרו 5.0.18 (גירסאת הנסיון וניסיתי אח"כ גם את המלאה) וניסיתי גם את גרסא 5.0.16 ואת 5.0.156 אך כולן עם אותן תוצאות. ההתקנה הראשונית בסדר גמור, אך לאחר ביצוע ריסטרט, בעת שרץ מסך הטעינה של windows (זה שבו רץ סטטוס בר למטה) הוא קופא ולא משנה כמה זמן עובר לא משתחרר... הדרך היחידה להיחלץ מהצרה היא לחיצה על f8 העת ההפעלה וכניסה לאופציה last known working configuration - אז הוא לא מעלה את kaspersky והכל טוב... הורדתי את kaspersky ושוב הכל חוזר לנורמל, ניסיתי התקנה מחדש וגם של גירסאות שונות - אותם סימפטומים. אגב הסרתי את כל רכיבי נורטון (מה שמונע לדעתי את …

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  21. Started by hedva,

    התקנתי את GooglePreview איך אפשר להסיר אותו?

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  22. היי אנשים התקנתי פקס מודם חדש http://www.dynamode.net/details.asp?id=241 הגדרתי את מה שצריך דרך ה- XP (מקווה שאכן יעבוד) 1. לפי עמוד הכרטיס כתוב שהוא תומך במשיבון ובהקלטת שיחה. קיבלתי דיסק דרייברים אבל איני מוצאת מה בדיוק עלי להתקין לשם כך. 2. לא ממש הבנתי אם הקלטת השיחה היא דרך ה- VOIP או שאפשר לבצע זאת גם בקו הבזק שמחובר דרך הכרטיס. אם אי אפשר דרך הבזק אשמח אם את ימליצו לי על תוכנה שכזו. 3. בנוסף שמעתי שניתן לעשות שיחה מזוהה דרך המודם במחשב גם אם לא מנויים לשרות של בזק. משהו יודע על תוכנה שתאפשר לי לעשות זאת? 4. אגב קראתי פה שכתבו על התוכנה לשליחת פקסים :winfax 10.02.. במה היא טובה מהתוכנה שמצורפת עם האופיס? תודה SSIB

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  23. יש לי קובץ מסוג SWF שאני רוצה לשלבו בתוך מצגת POWERPOINT. הנקודה היא שאני רוצה שממש יראו את המיני סירטון ולא סתם איקון של קובץ. האם זה אפשרי? אם לא - מה כן אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 850 צפיות
  24. Started by eegg,

    יש לי שתי כוננים של 320 גיגה ורק הראשון משומש וכולל 200 גיגה אז רציתי שהשני תמיד יעשה גיבוי לראשון אז יש תוכנה טובה?

    • 4 תגובות
    • 553 צפיות
  25. Started by mazda,

    יש לי כרטיס TV ואין לי תוכנה בשביל לראות את הטלויזיה במחשב.. איזה תוכנה הכי טובה בשביל זה..? תודה לעוזרים..!

    • 4 תגובות
    • 647 צפיות

דיונים חדשים בפורומים