עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by zedisdead,

    כאשר אני מושך אי מייל מה GMAIL שלי ל OUTLOOK EXPRES אם המיל גדול הוא מפסיק באמצע למישהו יש רעיון?

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  2. Started by Yoav,

    כשאני נכנס לתיקייה של כונן יש לי תקלה מוזרה ביותר: זה גם בתיקיות, EXE בהכל. חשבתי שאחרי הפרמוט הבעיה תפתר, אז חשבתי. מה אני עושה נגד זה? אני חושב שזה התחיל אחרי שהתקנתי את הIE7, אבל ממש לא בא לי לחזור ל-6 מכל מיני סיבות..

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  3. אחרי שאני שולח הודעה אם זה באינטר ואם ע"י העכבר העברית קופצת לי כל הזמן לאנגלית ואני צריך בחזרה לשנות.

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  4. Started by silky,

    הכוונה היא לא לToolbar במובן הקלאסי. אלא למן סרגל קטן שמופיע בכל תיבת טקסט באקפסלורר. צירפתי קובץ שיסביר בדיוק מה זה. יש לי את IE7pro אולי זה קשור, למרות שלא מצאתי בהגדרות משהו רלוונטי. השאלה: איך מסירים? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  5. Started by BenoiT,

    כותרת- פה זה יותר מתאים -------------------------------------------------------------------------------- תיראו הורדתי את התוכנה Style XP והתחלתי להשים סקינים טוב סיימתי פיתאום התוכנה לא עובדת לי היה לי סיוטים עד שמחקתי אותה ואני מנסה להתקין מחדש ואזה מתקין לי חלקית ואי אפשר להיכנס לתוכנה כמו שהורדתי בפעם הראשונה שאני מתקין עדיין אין לי את התוכנה! מישהו מבין בתוכנה הזאת???Style XP??? שיעזור לי בבקשה זה חשוב!

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  6. Started by dag18,

    יש לי נורטון אנטי וירוס 2004 פרו. שאלתי היא כיצד ניתן להגדיר קבצים ספציפיים כוירוס - ע"מ שהתוכנה תמחוק אותם באופן אוטומטי. הבעיה היא בעיקר עם קבצי adware שכל הזמן חוזרים למחשב שלי דרך קאזה... (AD AWARE לא עוזר לזה)... תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  7. Started by satlan1,

    שיחקתי במחשב במשחק GRID על איכות מקס', וכל כמה דקות התחיל מן רעש של מאוורר ל5-6 שניות ונכבה כאילו זה מופעל בטמפ' מסויימת או משהו כזה.. קיצר הורדתי את התוכנה SPEEDFAN אבל לא מבין מה כל דבר שם מציין. יש מצב מישהו יודע מזה temp3 , איפה שיש 80 מעלות? תודה! [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  8. שלום שלום , מחר אני הולך לעבודה של אבא שלי להתקין לו שם pcanywhere 11.5 , עכשיו ,המחשב שלו נמצא ברשת מאחורי ראוטר או סוויצ' אני לא בטוח איזה אחד מהם והוא מחובר לאינטרנט דרך מחשב אחר ברשת.. רציתי לדעת אם זה בכלל יהיה אפשרי להתחבר למחשב הנ"ל מהבית ואיזה נתונים לקחת משם או להגדיר שם כי לא תיהיה לי הזדמנות נוספת בשבועיים הקרובים .. כמו כן , קו ADSL של חצי מגה בשני הצדדים יהיה מספיק כדי לעבוד בצורה חלקה יחסית ?

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  9. Started by Blue Omega,

    הייתי רוצה לדעת אם מישהו יכול להגיד לי אם כדאי להתקין את BitDefender Professional Edition v7.2 ? אם כן/לא אז למה?

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  10. מישהו יכול להמליץ לי בבקשה על חבילת קודאקים.. אני פשוט יודע שיש הרבה כמו קאזה וליון וכל מיני.. אבל אני לא יודע איזה טוב ואיזה גירסא להוריד. תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 621 צפיות
  11. איפה אני בודק איזה ספק יש לי באוורסט,באיזה שם הוא אמור להופיע? תודה

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  12. Started by tamirrozen1983,

    שלום! רציתי לדעת בעזרת אלו תוכנות מומלץ כיום להשתמש בכדי להגן על המחשב בצורה האופטימלית מכל הרעות שמציע האינטרנט (וירוסים, טרויאנים, רוגלות ועוד) הבנתי שהתקנת של תוכנות מסויימות יחדיו עלולים ליצור התנגשויות אשר גורמות לתוכנות לא לעבוד בצורה טובה. אלה תוכנות ההגנה שיש לי: symantec anti-virus מעודכן. ad-aware - מעודכן מה כדאי לי להוסיף? או למחוק? אשמח לעזרה תודה

    • 5 תגובות
    • 621 צפיות
  13. היי אנשים תוכנה חדשה ליצירת , שכתוב , עריכה של קבצי SUB (קבצי כתוביות) במיוחד ל DIVX וכן DVD עריכה סופית מול קובץ מקור (DVDRIP) קובץ עזרה ב PDF אנגלית ועברית!!! וכן תוכנת התקנה \הסרה מובנת ! מהירה מאד ! http://geocities.com/substructurecopy [br]פורסם בתאריך: 05-08-2007, 08:56:18 תמונת מסך :[attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  14. Started by hedva,

    התקנתי את GooglePreview איך אפשר להסיר אותו?

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  15. Started by eladh16,

    בוקר טוב חברה! שאלה קטנה.. האם אחרי שיחזור של גיבוי שנעשה ב Norton Ghost 2003 יש האטה של המערכת בגלל שהקבצים של הגיבוי היו מכווצים? או שהמצב חוזר בדיוק לאותו מצב שהיה ביום הגיבוי? תודה

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  16. Started by iyehuda,

    הוא כותב לי שהשרתים לא מוחברים

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  17. Started by First Squad,

    שאפשר דרכה לצרוב דיסקים מקורים של DVD (כמו בסיפריית וידאו) . תודה מראש. אוקיי.

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  18. קניתי כונן DVD של LG ובצעתי שדרוג לגירסת דה-לוקס של תוכנת ה- POWER-DVD שבאה עם הכונן. מנסה לנגן DVD עם מספר סרטים DIVX - הסרט הראשון פועל (קול + תמונה). שאר הסרטים מנגנים אודיו בלבד. מדוע? להלן דוגמה לשמות הקבצים (הראשון תקין, השני קול בלבד): נערך עקב תוכן לא חוקי ננעל.

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  19. Started by kobibo,

    כאשר מנסים לקודד סרט ל VCD בעזרת התוכנה הנ"ל מתקבלת הודעת שגיאה : Illegal floating decimal point calculation order בבקשה עזרה

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  20. Started by warezon,

    לאחותי יש דיסק און-קי שעבד בסדר עד לפני כמה ימים! הווינדוס רושם שגיאה כזאת recycler/s-5-3-42-2819952290-8240758988-879315005-3665/jwgkvsq.vmx שגיאה בטעינת/ המודול שצוין לא נמצא כמובן שבדקתי את זה על המחשב שלי והכל עובד מצויין.... מה יכולה להיות הבעיה??

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  21. Started by רוני1,

    האם אחרי שחיברתי את הכתוביות לסרט (הסרט בפורמט AVI) אני יכול לצרוב אותו לSVCD בעזרת נרו או שצריך קודם כל להפוך אותו במחשב ל SVCD בעזרת תוכנה כמו TMPGENC ורק אחרי זה לצרוב???

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  22. Started by timac,

    איך אני יכול להעביר רשימה של אנשים מאי סי קיו אחד לאחר??

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  23. Started by 3pac,

    מחקתי כל מיני סימניות דרך האירגון סימניות, עכשיו פתחתי את הFF אני רואה שהן חזרו . מה יש לדפדפן הזה ? עריכה: לא משנה. בסוף היתה לי את אותה תיקייה פעמיים משום מה.

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  24. Started by boogie,

    צריך עזרה בהגדרות "טובות" של התוכנה...

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות

דיונים חדשים בפורומים