עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by dudu2683,

    הי יש לי מחשב עם שני כוננים קשיחים (לא מחיצות) על אחד מותקן XP ועל השני VISTA אתמול שבאתי להפעיל את המחשב ובחרתי במסך ההתחלה את VISTA הופיע לי מסך שחור ומעערכת ההפעלה לא עלתה....ניסיתי לעשות ריסט כמה פעמים אבל זה לא עזר...לאחר הריסטים הארדיסק התחיל להשמיע רעשים מוזרים לאיזה כמה שניות (כאילו הוא תקוע על משהו) ואז זה מפסיק...הביוס לא מזהה אותו..וכאשר אני מנסה לעלות את מערכת ההפעלה מהארדיסק השני (עם XP) המחשב מתחיל להעלות את המערכת ואז מופיע מסך כחול והמחשב עושה ריסט לעצמו...(יש לציין שכאשר ני מנתק את הכונן הלא תקין מערכת ההפעלה XP עולה בסדר גמור) שאלתי האם יש סיכוי איך שהו לחלץ מידע מהדיסק המקולקל??או לתקן אותו??? האם אופציה שלפתוח אותו באה בחשבון(אולי שיחרור מכני יעזור לו)…

    • 5 תגובות
    • 719 צפיות
  2. Started by TermiNal,

    אוקיי הנה הלוג מה צריך להוציא מפה? Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:32:38, on 25/10/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\System32\sstray.exe C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe C:\…

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  3. Started by meir3420,

    שלום לפני כמה ימים התקנתי מסנגר גירסא 8.5 אחרי זמן מה המסנג'ר משנה את תצוגת השפה שלו למשהו לא ברור. וזה לא משנה שאני משנה שוב ושוב את השמות לעברית אחרי זמן מה שהמסנג'ר פעיל הוא מחזיר את השמות למשהו לא ברור. התקנתי מזמן תוכנה שהופכת ווינדוס לחוקי ככה שהטענות של ווינדוס לא חוקי נדחות על הסף.... ניסיתי הסרת תוכנה והתקנה מחדש. ניסיתי החלפת תוכנה למסנג'ר 8.1 והתקנתה. כל זה לא עלה בידי לפיתרון הבעייה. אם תוכלו לעזור לי... תודה..... [attachment deleted by admin]

  4. Started by NiTRo37,

    כשאני רוהצ להתחבר למסן, כתוב לי שצריך לעדכן את התוכנה, ואני ממש לא רוצה בזאת. איך מעיפים את ההודעה המעצבנת הזאת ומתחברים נורמלית? כי ככה זה לא מחבר אותי.

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות
  5. Started by bezadon,

    לקראת הסוף של העמוד הזה יש תמונה שמסבירה איך להגדיר plug-ins בVLC: http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=1&rm=show_topic&topic_id=138 הקטע הוא שכשאני נכנס לחלון "העדפות" בגירסה שלי של VLC שהיא 0.8.5 , ואני פשוט לא מוצא את קטגוריית ה "Modules" ולא את קטגוריית ה"access" כמו זאת שמוצגת בתמונה שם. אז איך עושים את זה? תודה

    • 4 תגובות
    • 684 צפיות
  6. Started by רוני1,

    לרוב כשאני עושה חיפוש באימיול לתכנים בעברית זה מוצא דברים אבל השמות כתובים בג'בריש ואני לא יודע מה להוריד. יש דרך לשנות את זה לעברית שאפשר יהיה להבין מה השם של כל דבר??

    • 1 תגובה
    • 502 צפיות
  7. Started by idofr,

    חלחח טוב אז לא באמת ידעתי איך לקורא לבעיה אבל כול פעם שאני לוחץ על הגלגת בעכבר במקום לגלגל אותה מייד אחרי שאני עוזב את הכפתור מופיע לי כול פעם אתר אחר והרבה פעמים זה גם אתרים מסויימים ש.....בוא נגיד שהבגדים באתרים האלא נופלים הרבה פעמים (לא נעים שאבא משתמש הרבה במחשב ואין לי כוח למחוק את ההיסטורי כול פעם) הקיצר אם למישו יש מושג מזה ואיך אני יכול לטפל בזה העזרה תתקבל בברכה רבה טוב אני עפתי תודה מראש עידו

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  8. Started by jfkk,

    שלום מעלה צילום של התוכנה easeus אני מנסה להעביר את 11gb אל כונן c מקווה שזה הפורום הנכון תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  9. Started by shishos,

    איך אני יכול לשמור את המידע שאני משנה בתוכנה?

    • 0 תגובות
    • 852 צפיות
  10. Started by Trooper-Flax,

    יש לי DVD בבית שאני מעוניין להעתיק.. והמליצו לי על התוכנה DVDFAB. עכשיו כשאני נכנס לתוכנה מכיוון שהDVD גדול מדי, ובכדי לא לאבד מהאיכות אני ניסיתי לצרוב במצב split. יש לי כונן DVD אחד שהוא גם צורב..ככה שאני יודע שאני צריך קודם כל להעתיק את הדיסק למחשב. ניסיתי לצרוב במצב split אבל זה הגיע למאה אחוז ולא ביקש שום דיסק להכניס לצריבה. אם מישהו יודע או יכול לכתוב מדריך איך לצרוב עם התוכנה ובייחוד במצב split זה יעזור מאוד

    • 2 תגובות
    • 582 צפיות
  11. שלום לכולם הורדתי את הhiren's bootcd והפעלתי את הMINIXP... אני רוצה לעשות גוסט לכונן C שאצלי במחשב יש לי רק כונן אחד. רכשתי כונן חיצוני בנפח 500 ג'יגה, ככה שאין בעיה של מקום. הבעיה היא שאני מחבר את ההרד דיסק הנייד (USB) למחשב. הMINI XP לא מזהה את הכונן החיצוני ואני לא יכול לבחור בו ככונן "יעד" שאליו יישמר קובץ הGHOST. איך אפשר לבצע GHOST לכונן USB נייד? האם זה אפשרי עם התוכנה GHOST32? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by wow,

    מישהו בבקשה יכול להסביר לי איך אני מחבר סרטי MPG עם התוכנה iFilm MPEG Editor?

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  13. Started by ROYAL125,

    מישהו יכול להגיד לי איך אני מאחד כוננים עם התוכנה magic partition

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  14. Started by iveco,

    אני מצליח לראות את הטמפרטורות במשחק WOT , אבל אם אני רוצה לראות את זה שאני גולש באינטרנט אני לא מצליח לא בכרום ולא באופרה , מישהו יודע מה צריך לעשות כדי לראות את זה גם שאני עובד באינטרנט ? או שזה רק למשחקים ? כי ראיתי רשימה של תוכנות זה אמור לעבוד על כל תוכנה , ברשימה יש לי אופרה כרום אבל זה לא עובד

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by snir_the_king,

    יש לי כונן קשיח אחד של 80 ג'יגה ובתוכו 2 מחיצות אחד C ..... עם 15 ג'יגה והשני D ..... עם 60 ג'יגה אני רוצה להעביר מ D ל C שש ג'יגה ..... אני עושה בתוכנה RESIZE ואח"כ APLLY כשהוא מפעיל מחדש את המחשב הוא טוען משהו ואז אומר ERORR מה עושים ?

    • 7 תגובות
    • 679 צפיות
  16. Started by slim_shady,

    הסתדרתי... אפשר למחוק\לנעול

  17. Started by JHONLEV,

    הורדתי תוכנה שתפתח לי שרת פרטי במחשב עכשיו פתחתי משתמש וADMIN ונגיד עכשיו אני רוצה שחבר יוריד ממני משהו... מה צריך לעשות? הגדרתי תיקייה והכל ... אבל איך אני גורם לסתם מישהו להוריד ממני את הדבר שיש בתוך התיקייה?

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  18. Started by Alexkmr,

    שאני מפעיל אותה ולוחץ על שיר אחר-כך אני לא מצליח להעביר את השיר בעזרת העכבר :s05: מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  19. Started by giloman,

    ש לי את התוכנה והיא מראה שמעבד הפרסכוט מגיע ל55 מעלות Angry איך אני עושה בתוכנה SPEEDFAN שהמאוורר יעבוד יותר מהר אם בכלל אפשר?

    • 5 תגובות
    • 801 צפיות
  20. Started by Rami0786,

    שלום לכולם.. לפני כחודש ימים קרתה לי תקלה במחשב הנייד עם ההארד דיסק, אחד מההמלצות שקיבלתי זה היה להשתמש בתוכנה testdisk. הבעיה היא שמרוב אינפורמציה שקיבלתי איבדתי את הצפון. כרגע אני לא מצליח להעלות את מערכת ההפע…

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by matanhh,

    איך בתוכנה הזאת מגדירים שהתרגומים של הסרט בעברית לא יהיו הפוכים כי רואה תתרגום הפוך מה לעשות כדי לראות תתרגום כמו שצריך? ואיזה עוד תוכנות יש כמו התוכנה הזאת שאפשר לראות איתם תכני תלת ממימד כמו שצריך וטוב כמו התוכנה שציינתי איזה עוד תוכנות יש? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by jfkk,

    הורדתי את התוכנה vlite. כולל windows aik הורדתי את הדריוורים -הדדריוורים באים עם קובץ zip האם עליי לפתוח את הקבצים ואז להקנות בתוכנה vlite מעוניין ליצור מערכת עם הפעלה עם האופיס כולל דריוורים . האם לאחר הצריבה האם הדרוורים מותקנים אוטמטית או שעליי להתקין אותם מעלה את התמונה איפה האופציה להעלאת הקבצים . תודה

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  23. יש לי מקלדת מדגם לוג'טק WAVE יש לי בצד שמאל מקשי ZOOM בXP הם עובדים אך בWIN7 לא. ובהגדרות הם בכלל לא מופיעים, יש אפשרות לסדר את זה?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. שלום לכולם, ברשותי מחשב שאינו חדש ולא שונה בו שום דבר. לאחרונה, התחילה להופיע הודעת "התקן לא מוכר". כשאני נכנס למנהל ההתקנים ולוחץ פעמיים על אותו התקן לא מוכר כדי לפתוח אותו מופיע בפרטים את הדברים הבאים: סוג ההתקן: התקנים אחרים יצרן: לא ידוע מיקום: ב- ATI Radeon 9600 / X1050 Series ברשותי המפרט הבא: P4 2.6Ghz Jetway 865GDMP Sapphire 9600XT @ דרייבר 9.3.1 (העדכני ביותר) 1.5GB RAM Windows XP כמובן שחשבתי שאולי הכרטיס מסך לא מותקן היטב אבל כשהסתכלתי במתאמי תצוגה ראיתי כבר שיש שני התקנים כמו שצריך להיות (ראשי ומשני). אשמח לעזרה, עמית

  25. Started by orlupo,

    התקנתי PHP היום על השרת APACHE בגרסת ווינדוס. הכל היה נראה טוב ויפה עד שגיליתי ששום טופס GET/POST לא יכול לשלוח מידע לדפי PHP שאצלי בשרת. מה ניתן לעשות? בתודה מראש

    • 8 תגובות
    • 577 צפיות

דיונים חדשים בפורומים