עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by balbador,

    יש לי את גרסא 1.2 ותהיתי את איך משתמשים בה? ממש אין לי מושג מה קורה שם... תודה

    • 3 תגובות
    • 641 צפיות
  2. יש משהו כזה שיכול לשפר לי את הביצועים של הגלישה והפינגים ? ( משהו מוכח שבאמת עוזר ולא תוכנות הפלציבו האלו שמלאות ב spyware) ועוד בקשה קטנה אם תוכלו לעשות פניג לאייפי הזה 82.208.8.9 ולכתוב לי מה הפינג הממועצה שלכם ובאיזה חיבור אתם. תודה. שלי שם בבמוצע 160 אבל לא יציב לפעמים יש request timeout החיבור של הוא 013 ברק.

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  3. שלום. כשאני מתחיל להוריד משהו בביטורנט (LH), הוא כותב לי - Rejected By Tracker, port is black listed, use a different port. הפיירוול שלי הוא Sygate Personal, ניסיתי לכבות אותו ולעשות - Allow All - עדיין לא הצליח. אני חווש שזוהי בעיה שנעוצה בחומרה - המודם שלי הוא של אלקטל, והוא גם משמש כפיירוול נעול. די נמאס לי ממנו כי הוא עושה לי בעיות גם ב- PES4. עוד דבר - ב- Winamp, אחרי שנגמר שיר הוא קופץ לי 10 שירים קדימה. איך אני עושה שזה יהיה אחד אחריו בלבד? תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 984 צפיות
  4. יש לי בעיה הנורטון לא עולה לי אוטומטית... אמרו לי לפתוח את ccapp, אבל הוא לא עולה לי ב- Startup... שאלתי איך עושים שזה כן יעלה אז אמרו לי להיכנס ל- msconfig ולסמן אותו אבל הוא לא נמצא ברשימה איך מוסיפים אותו לשם? או לעשות את זה בדרך אחרת... אודה לכם מאוד אם תעזרו לי....

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  5. עריכה אחרונה =\ רק בשביל שזה יהיה יותר נקי.. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 794 צפיות
  6. מחפש תוכנה לאפקטים לגיטרה, כלומר שאני מחבר את הגיטרה למחשב שאני יוכל להפעיל אפקטים ולשמוע אותם (כמובן דרך המחשב)

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  7. *** חוקי *** אז תשמעו מה קרה. רציתי להתקין את אנריל טורנמנט 2004 על המחשב שלי, שקניתי במיטב כספי בארץ. אך כנראה שמשהו קרה (גם אחרי אינספור ניקיונות) והדיסק נשחק. בקובץ Audio1.ogg, הדיסק נתקע, ואיתו המחשב, ועולה ההודעה שהדיסק מלוכלך, וההתקנה נכשלת. ניסיתי גם לצרוב, אבל לא הלך. אז מכיוון שלא הצלחתי ליצור קשר עם Atari ישראל, החלטתי פשוט להוריד את הדיסק כתחליף. הורדתי דרך ביטורנט, הגיא לי קובץ rar אחד שבתוכו iso, ועוד מלא קבצים כמו r11, r01 (אני משער שאלו החלקים של ההתקנה) איך אני מתקין את המשחק\משחק?. בהמשך אני ארצה לצרוב את זה על דיסק dvd-r עם nec3520. יש עצות? תודה רבה מראש מאור

    • 5 תגובות
    • 826 צפיות
  8. אני רוצה לדעת מה הם המשאבים שאנטיוירוסים מוכרים לוקחים מהזיכרון ומהמעבד וכנל לפיירוולים תביא לי 3 מכל אחד אם אתם יכולים אני אשמח מאוד תודה!

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  9. Started by LeftRight,

    אני צריך בדיקה לשתי לוגים בבקשה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  10. טוב אחרי שהתקנתי את הפייר וול של סיגייט האימיול אומר לי שיש לי LOW ID וגם אחרי שהוא לא פועל ברקע זה אומר לי שיש לי LOW ID........רק אחרי שאני מסיר אותו לגמריי מהמחשב האימיול פועל בצורה תקינה ועם איי די גבוה.......מה לעשות ? איך אני פותח את הפורטים של האימיול בסיגייט? תודה רבה לעונים!

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  11. 1. לאחרונה נראה לי שנדפק לי משהו בפרופיל של פיירפוקס, חלק פעמים שאני מעלה את הדפדפן אני מקבל דפדפן ריק, בלי המועדפים ובלי כלום והוא גם לא מגיב, אני סוגר אותו ומפעיל שוב ואז הוא עובד בסדר, אני מניח שזה בפרופיל אבל לא בא לי לאבד את כל הקוקיז והסיסמאות וכו, אם יש למישהו עצה לתיקון הפרופיל או משהו אני ישמח לשמוע. הנה תמונה של הבעיה: 2. יש לי הרבה פעמים לאחרונה בעיות להתחבר לפורום מהפיירפוקס, אולי בגלל שאני מתחבר מעוד מחשב בלי לעשות יציאה מהפורום? הנה מה שאני מקבל שאני מנסה להתחבר: (באקספלורר זה כן מתחבר) 3. עוד בעיה מעצבנת זה שהרבה פעמים אני לוחץ על לינק או כפתור של מועדף וזה פשוט לא מגיב לי, לפעמים יוצא לי ללחוץ איזה פעמיים-שלוש עד שזה נכנס.. כל הבעיות קרו אחרי העדכון ה…

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  12. Started by ToPI,

    תראו אני נכנס לאיזה מקום שאני רשום שם.. ועושה התחבר וזה חוזר לי לדף הראשי בחזרה.. היה לי פעם נורטון עד לפני כמה ימים (פרמטיתי את המחשב ועכשיו התקנתי Zone Labs Security) ועשיתי OFF שם לאיזה משהו.. עכשיו בפיירוול Zone Labs Security אין לי מושג איך אני עושה את זה... אם אתם יכולים לעזור לי ולהגיד לי מה בדיוק ואיפה לעשות את זה ?

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  13. גם אחרי שנכנסתי ל-msconfig וסינתי אותם שלא יעלו זה לא משפיע פשוט הן עולות

    • 8 תגובות
    • 643 צפיות
  14. איך אני הופך אותם לפעילות...

    • 3 תגובות
    • 478 צפיות
  15. כל עמ' שאני םותח באינטרנט אני רואה אותו שניה ואז הוא כאילו עושה בגלגלת למטה.. אבל זה לא העכבר זה בעיה באקספלורר כי במקומות אחרים אין לי את זה. זה קרה היום הבעיה והייתה לי אותה פעם במחשב לפני הרבה מאוד זמן אני לא זוכר איך אני נפתרה אני חושב בפרמוט. יש פתרון למישהו? תודה רבה!!

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  16. השאלה בכותרת. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 892 צפיות
  17. היי , התקנתי את הווינודס החדש , הכל פועל מצויין , חוץ מתוכנת ה Download Accelerator שהשתמשתי בה בשנים האחרונות. דיי באסה . בכל זאת , אני חייב תוכנה אחרת להורדת קבצים , רצוי תוכנה מהסוג האלה שמתחברות לשרת כמה פעמים , ומחלקות את הקובץ כמו שבעצם dap עושה. יש לי קבצים דיי גדולים להוריד לפעמים מאתרים , וההורדה של ה ווינודס נתקעת איפה שהו באמצע , ואי אפשר לעצור אותה ולהמשיך. תודה אנשים :-*

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by shloosh,

    אני משתמש בתוכנה stylexp והורדתי bootscreen לאקס פי . הבעיה שאני שם אותו אז שהמחשב עולה הוא עושה לי לבחור בין להעלות את מערכת ההפעלה עם הבוט סקרין או בלי הבוט סקרין. יש אפשרות לתקן את זה שפשוט יעלה עם הבוט סקרין החדש בלי בחירה שהמחשב עולה?

    • 4 תגובות
    • 897 צפיות
  19. טוב סוף סוף פעם ראשונה סרקתי ותגידו לי מה למחוק או שבכלל לא [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  20. Started by teri,

    הבעיה היא בסריקה הוא לא סורק לי בכלל לא מראה כלום למה? חיכיתי הרבה זמן אפילו לא מראים תזה שסורק הוא עולה לי למעלה עד הסוף (הירוק הזה) ולא עושה כלום אז מה הבעיה? http://img95.echo.cx/my.php?image=150015001488151315014ks.jpg זה כבר חצי שנה עושה לי ככה ואני מתקין את התוכנה כל פעם מחדש ועדיין יש תבעיה מה לעשות יש פתרון?

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  21. Started by Dante_9,

    לא ברור למה אבל כמה שניות אחרי שאני מתחיל בתהליך ההמרה של DVD9 ל- DVD5 כל המחשב קופא. בדרך כלל זה קורה בשלב של באנליזה ולא של האנקודינג. יש למישהו רעיון? הבעיה התחילה לצוץ לאחרונה בלי שום קשר לכלום.

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. התקנתי ACE MEGA CODEC והוא בא ביחד עם media player classic גירסה 6.4, הבעיה היא בצפייה בקובץ MOV. קיבלתי איזשהו ERROR לגבי FOURCC... האם אני צריך QUICK TIME בנוסף? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  23. כמו נגיד אנטי ספאם של נורטון רק שתעשה את זה על וואללה , אני יודע שזה לא שרת POP3 אבל אולי בכל זאת יש עוד אפשרות?

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  24. Started by zivelad,

    יש למישהו אולי מושג איך אני מגדיל את התרגום לפני ההפיכה והצריבה של הסרט ככה שאני לא יצטרך להתאמץ לקרוא את הכתוביות הקטנות זה פשוט מוציא את העיניים :silly:

    • 4 תגובות
    • 734 צפיות
  25. הבעיה כזאת, כרגע גליתי שהוא לא פועל אוטומטית והוא לא מאפשר לי לשנות אותו חזרה לאוטומטית... מה עלי לעשות? (הנה התמונה) [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 842 צפיות

דיונים חדשים בפורומים