תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אוקיי אז ככה, אתמול הכנסתי את הדיסק כדי להתקין את הדרייבר, ואז באמצע ההתקנה פתאום המחשב עשה לי רסטרט.. ניסיתי להתקין את הדרייבר מחדש לאחר מכן, ואז ההתקנה התסיימה מהר מדי (כי בדקתי במחשב אחר, והכל עובד פיקס).. אחרי זה חיברתי את הגיימפאד, ואז או שהוא מזהה את ההתקן, אבל בסוף בכל זאת הגיימפאד לא עובד, כי כדי שיעבור צריך להידלק אור צהוב כזה בגיימפאד והמאוורר צריך לעבוד.. אני חושב שזה נגרם כנראה כתוצאה מריסט שקרה באמצע התקנת הדרייבר.. מה עליי לעשות, איך אפשר לפתור את הבעיה? במנהל התקנים אין את ההתקן של גיימפאד.. וינדוס XP ביט 32 שוב אני חייב לציין שניסיתי להתקין את הדרייבר במחשב השני שלי, והכל עבר בהצלחה והגיימפאד עובד.. תודה מראש על הפיתרון!
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
האם יש איזושהי אפשרות שאני יכול להגיד לתוכנות ביטורנט שברגע שיסיימו הורדה של קובץ אחד, שמיד יתחילו להוריד קובץ שני? אם נגיד הורדה אחת מסתיימת באמצע הלילה, איך להגיד לביטורנט מבעוד מועד, שברגע שיסיים הורדה אחת, שיתחיל את השנייה? לצורך העניין אני משתמש בביטורנדו ובביטלורד. מגוון כל הזמן.
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
היי! מקווה שזה פורום הנכון, אם לא תכוונו אותי לפורום הנכון התחדשתי במחשב חדש i7 920 לוח asus p6t זיכרון 6 גיגה כ.מסך quadro fx 580 התקנתי עליו וינדואוס 7 64 ביט חוץ מזה שנתקלתי עם הבעיות של דרייברים בוינדואוס 7 (בדיסק שקיבלתי לא היו דריברים מתאימים והורדתי אותם אחד אחד מאינטרנט) בזמן הרנדר בתוכנת סטודיו מקס הוא לא מנצל את כל הזיכרון, רק 25 או 30 אחוז סימנתי בהגדרות no paging file, אבל עדין לא מנצל את כל הזיכרון יש למישהו פתרון? תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
שלום. יש לי מקלדת מולטימדיה של MS ותוכנת ווינאמפ גירסה 5.07 במדיה פלייר אני מצליח לשלוט עם הלחצנים שלמעלה (הבא, הקודם , השהה , נגן וכו') אבל בווינאמפ אני לא מצליח... יש למישהו פיתרון לזה? תודה רבה מראש. עריכה: נ.ב לא מצאתי משהו מתאים גם בחיפוש.
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
העליתי תמונות ש"תוקעות" את התוכנה. אין שום אפשרות ללחוץ על אף מקום בתוכנה מלבד לסגור אותה ולצערי התמונות נטענות בכל הפעלה כך שאני תקוע לנצח. אפשר למחוק איכשהו את הזכרונות האלה?
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
היי לכולם המחשב הזה אמור להגיע אליי מחר: מעבדי אינטל Core 2 Quad Q9550, 1333Mhz, s775, 12MB לוחות אם למעבדי אינטל ASUS P5Q Pro s775 C2Q 1600Mhz, Intel P45, DDR2 1200, 2xPCI-E 2.0 זכרונות DDR II 1066Mhz 2x2GB Kingston HyperX CL5 כרטיסי מסך ASUS 9800GT 1GB GDDR3 DX10 HDTV 2xDVI PCI-E 2.0 כרטיסי קול Creative Creative X-Fi Titanium 7.1 PCI-E דיסקים קשיחים Western Digital 1TB 7200RPM, 32MB, SATA II צורבים LG DVD±RW GH22NS x22 Black SATA מאווררים וגופי קירור Arctic Cooling Freezer Xtreme CPU Fan For (s775,s939,AM2,AM2+,AM3) מארזים CoolerMaster Centurion 590 Black Case (No PSU) ספקי כוח Enermax PRO82+ 625W Active PFC 12cm Fan הבעייה היא שבעיקרון הסיב…
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אז ככה אני מקבל את ההודעה "The system has not been modified" אחרי זמן מה שההתקנה לא זזה ושאני לוחץ פיניש זה פשוט יוצא מההתקנה הכרטיס שלי הוא 9800GTX+ והמערכת הפעלה היא 7 64 ביט תודה לעוזרים!!
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אהלן, ניסיתי להתקין את התוכנה DAMENTOOLS ואני מקבל את השגיאה הזאת. מישהו יודע איך לפתור את זה? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
-
האימיול הזה - פשוט משתלט על המחשב - קשה לעבוד איתו במקביל אני רוצה להגביל אותו - שלא יקח יותר מ 30 % ממשאבי המחשב = האם אפשרי? כנ"ל לגבי רוחב הפס - איך יודעים כמה הוא צורך? למשל אני רוצה לשדרג עכשיו למחשב עם שתי ליבות - הכי חדשני מה מבטיח לי שהאימיול לא ישתלט על כל המחשב - גם כשהו חזק יותר? מי מאיר את עינינו - עוזר תודה
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
-
קניתי מיקרופון, חיברתי אותו למחשב והוא לא עובד כמו שצריך. הוא עובד רק בצורה כזאת שהמחשב יכול להשמיע מה שאתה אומר, אבל לא להקליט, יש פיתרון?
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
לאחר שניסיתי לשחק באטלפילד, המשחק והמחשב פתאום קפאו והייתי חייב לאתחל ישירות מהמחשב. בזמן שהמחשב עלה, היו כל מיני הפרעות על המסך ואז הגיע חלון הטעינה של הווינדוס.כשהטעינה כביכול הסתיימה המסך פשוט הפך שחור. מה יכולה להיות הבעיה ואיך לעזאזל פותרים אותה?
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום , אני מעוניין לעשות חקר קטן... כמובן שאין לי זמן להיות 24 שעות מול המחשב... אני מחפש תוכנה שתוכל לעשות לי צילם מסך בכל חצי שעה או שעה ולשמור לי אותה.... אני מקווה מאוד בשבילי שיש תוכנה כזאת תודה מראש על העזרה! ואני מקווה שהבנתם אותי.
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לי נורטון גרסת 2007, וב SETTINGS כאשר ההגנה נגד תולעים באינטרנט (INTERNET WORM PROTECTION) מופעלת, אני לא יכולה להתחבר לאינטרנט. (הכוונה לחיבור ממש ולא רק גלישה אחרי החיבור). דיברתי עם נטוויז'ן שלא יכלו לספק לי פיתרון, והפנו אותי לתמיכה של סימנטק, רק שעוד לא הצלחתי לדבר איתם, זה אכשהו תמיד חוזר לנטוויז'ן. בקיצור קצת נשבר לי, בנתיים ההגנה נגד תולעים מכובה ואני גולשת רגיל. השאלה שלי היא האם יש למישהו פיתרון לזה? האם זה נורא שההגנה לא פועלת? מה לעשות? תודה
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
אני מקבל במסנג'ר הודעות חוזורות ונשנות.ההודעה אומרת כך: gk12@hotmail.com רוצה לשתף קבצים עימך. האם ברצונך להפעיל תיקיית שיתוף עם gk12@hotmail.com? כמובן שאני לא מאשר את שיתוף הקבצים וההודעה נעלמת אבל ההודעה הזו חוזרת ונשנית עשרות פעמים ביום. האם מישהו נתקל בבעיה הזו? והאם יש למישהו רעיון איך להעלים את ההודעה הזו?
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
שלום לכולם! המחשב שלי בן חודשיים בערך, ואני עם Sparkle 8800GT. פתאום היום האיכות בצפייה בסרטים (ב-BSPlayer) הפכה לירודה, אני לא יכול לתאר איך. ניסיתי לשחק בהגדרות של ה-BSPlayer ושום דבר לא עזר, אחרי זה כשניסיתי לצפות בסרט ב-WMP האיכות הייתה ירודה גם כן. הסרתי והתקנתי את הדרייברים של הכרטיס מסך שוב, אבל כלום לא עוזר. איך אני פותר את הבעיה המאוד מאוד מעצבנת הזאת .. ? ??? עריכה: נדמה לי שהבנתי מה הבעיה, אם אני לא טועה באפשרויות בדרייברים של הכרטיס מסך יש Gamma, אבל משום מה האפשרות הזאת סגורה (אני לא יכול לשנות אותה).
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לי מחשב שאין לו מסך (בכוונה זה ככה אני לא רוצה לשים לו מסך) ואני רוצה לדעת את הטמפ' שלו יש עליו מותקן אוורסט וגם על המחשב הראשי שלי עכשיו השאלה שלי היא האם יש תוכנה שמציגה לי את הטמפ' של המחשב בלי המסך על המחשב הראשי שלי? תודה מראש טל
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
היי. אני מעוניין לדעת כיצד אני יכול ליצור קבצי LCR (קובץ המכיל מילים של שיר ואני יכול לשים בנגן שלי).. תודה לעוזר.
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
איך אני מבטל את התוכנות שעולות כשאני פותח את הווינדוס? אתם יודעים אלה שליד השעון ושותים זכרון בכמויות
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי בעיה , ברגע שאחד המיילים הוא כבד (ברמה של כמה מגה) outlook מתחיל לקבל את המיילים ובאמצע הוא מפסיק ומתחיל מההתחלה. וככה הוא נכנס ללופ אין סופי שכל פעם הוא מקבל את אותם מיילים עד שהוא מגיע למייל ה"כבד" ואז מתחיל מההתחלה. זה לא נפסק עד שאני לא נכנס ישירות לאתר שלהם ומוחק את המייל ה"כבד". מישהו יודע איך לפתור את זה?
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
מישהו מכיר מאיכן אפשר להוריד את קובץ האיפוס של Content advisor ב אקספלורר 6 לאיפוס סיסמא ? תודה! כפיר. kfir@jesta.co.il
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום לכולם! לא מזמן התקנתי NOD32 ויש לי 2 שאלות שלא בדיוק הבנתי: 1. איך אני יכול להגדיר לו שלא יבדוק קובץ/תיקיה מסוימת ב-ON DEMAND SCANER. ראיתי אפשרות של EXCLUDE ב-AMON אבל אני לא הבנתי אם זה גם שייך ל-SCANER או שיש לו מקום אחר של EXCLUDE. 2. ראיתי שיש שם אפשרות של EMON, שלפי ההסבר שם בודק דברים ממיקרוסופט אאוטלוק,אבל אני מישתמש רק ב-THUNDERBIRD. האם אני צריך את השירות הזה מופעל? כי גם ראיתי בתוך IMON יש סריקה של POP3 אז אני מניח שזה כבר עושה את העבודה. אז אני צריך את EMON או לא? תודה לעונים!
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
הורדתי סרטים והפעלתי אותם ב MV2PLAYER לאחר מכו שסימתי לראות אני רוצה למחוק את הקובץ ולא מצליח. הוא כותב שהקובץ פתוח (ההודעה הרגילה הזו שלא מצליחים למחוק) אני ניכנס לאדמיניסטטור ומשם מידי פעם אני מצליח למחוק. השתמשתי ב ULACKAR וזה לא עוזר. יש לכם רעיונות איך יהיה אפשר למחוק. חשוב לציין כי קבצים אחרים אני מוחק חופשי. רק קבצ וידיאו וכאלה שאני פותח דרך התוכנה אני לא מצליח למחוק. יש לכם רעיונות? תודה
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
הורדתי התקנה של תוכנה כלשהי שבאה מחולקת ל4 שחילצתי קיבלתי איזה 700 חלקים ואני לא מבין מה הולך שם הקובץ לא פגום, אבל ווינראר מחפש קובץ בשם שאין לי...מישהו יודע ? http://www.cubeupload.com/files/f9d7392.jpg http://www.cubeupload.com/files/55632c.jpg
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-


