עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. חבר שלי אומר שהיא הרבה יותר איכותית בניגון MP3 והיא גם ממש נוחה מה דעתכם ואולי למישהו יש שם מלא או יכול להגיד מאיפה להוריד? בבקשה זה די דחוף הWINAMP אוכל זיכרון כמו פיל והוא ממשיותר מידי כבד בישבילי... אני צריך משהו פשוט וידידותי אומרים שהתוכנה הזאת יותר טובה באיכות הניגון ויותר קלה בהרבה תגובות בבקשה

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  2. Started by cohenha,

    שלום לכולם אני מנסה למצוא תוכנה שבעזרתה אוכל להכין silent install לרשימת תוכנות שאני רוצה להתקין אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על אחת כזאת תודה מראש הראל כהן

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  3. Started by eagleye,

    מישהו שתל לי את כתובת הדואר האלקטרוני שלו באודות של האייסיקיו שלי (שזה בעצם pm) כך שהוא יכול לשחזר את הססמא שלי אל הדוא"ל שלו מתי שהוא רק רוצה. איך אני מסיר את הכתובת דוא"ל שלו מהאודות שלי?? היא הרי בלתי ניראית לעין - אני לא יכול לראות אותה באודות שלי אבל היא נמצאת שם. שאלתי את זה בהרבה פורומים ואף אחד לא ידע לענות לי או שענו בעקיפין, אני מקווה שכאן ידעו איך לפתור את הבעיה הזאת.

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  4. Started by אלימלך אגוז,

    איך אני משנה את הטבלה כדי שתהיה משמאל לימין? תודה.

  5. Started by Nurit2005,

    דבר ראשון אני די חדשה פו אז סליחה עם טעיתי לכבי השאלה שלי שלא קשורה למקום זה יש לי בעיה קטנה עם EXCEL אני עד היום מנסה איך להשאיר את הכותרות ב-EXCEL במקומם בלי שיעלמו ברגע שאני מגיעה לסןף הדף למטה מדובר ב- EXCEL XP

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  6. כאן בסטיקי יש אתרי דרייברים ואני מצטט: 3) אתר עם דרייברים כללים: Drivers-Guide *לא צריך להירשם , סיסמא: all שם משתמש: drivers השם משתמש והסיסמה לא תקפים. אפשר לעדכנם??

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  7. Started by eladh16,

    שלום לכולם אוקי יש לי שאלה פשוטה באיזו תוכנת flash כדי לי להשתמש ב Adobe Flash CS3 Professional או להסתפק ב Macromedia Flash 8 Professional? תודה והמשך יום טוב

    • 5 תגובות
    • 623 צפיות
  8. Started by shafankis,

    שלום לכולם. אני עורך סרט בתוכנת Premier של Adobi, ונתקלתי בבעייה של סינכרון בין האודיו לוידאו. הבעייה היא כזאת: לאחר זמן מסויים (שנע בין 10 דקות לחצי שעה) אובד הסינכרון בין האודיו לוידאו בפרוייקט הערוך, והדבר מסתדר רק ע"י סגירת התוכנה, ופתיחתה מחדש. ככל שאני מתקדם יותר ביצירת הסרט הבעייה נעשית תכופה יותר, וקורת לעיתים קרובות יותר. האם זוהי בעייה בתוכנה, או בחומרה? (יש לי מחשב חזק, אבל לא מקצועי לעריכת סרטים). האם יש דרך לפתור את הבעייה? בתודה מראש: שפן כיס

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  9. Started by noodle,

    שאי מפעיל את התוכנה, בלשונית Readings מופיע בצד ימין טמפרטורותת השאלה שלי היא איך אני יודע למה הטמפרטורות שייכות מפני שאחת מהן מגיעה ל-52 מעלות. תודה מראש ???

  10. Started by IlanF,

    ניסיתי להפעיל את linux ubuntu דרך virtual pc והוא מראה לי את זה ממש מוזר: http://i164.photobucket.com/albums/u32/IlanF/untitled-14.jpg איך פותרים את הבעיה הזאת?

    • 9 תגובות
    • 623 צפיות
  11. Started by Yaron-Cohen,

    יש לי 2 מערכות הפעלה ואני רוצה לקחת את המועדפים ממערכת אחת לשניה... (שתיהם ויסטה, וזאת עם המועדפים לא עובדת).

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  12. תודה רבה רבה רבה לעוזרים אבירם

  13. Started by cleric,

    טוב , אני יודע ששאלו כבר מיליון פעם "איזה פיירוול הכי טוב" וכו' , אבל השאלה שלי יותר ספציפית ... אני משתמש כבר הרבה זמן בsygate שהוא פיירוול מעולה ומתאים בול לדרישות שלי , הוא לא משתמש בהרבה משאבים, הוא קל, הוא מבקש ממני לאשר כל תוכנה שמשתמשת באינטרנט, הוא נותן לי לקבוע rules משלי לחסימת פורטים מסויימים וIPים מסויימים והממשק שלו פשוט וקל מכיוון שsygate הוא בעצם כבר מוצר מת בלי אבא ובלי אמא , אני חושב על לעבור לאחד אחר , למקרה שיתגלו פרצות אבטחה (כי אם יתגלו, אני לא ישמע על זה עד שיהיה מאוחר מידי ..) מה הפיירוואל התוכנתי הכי טוב שהכי מתקרב להגדרות האלה? תודה

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  14. חבר שלי קנה מחשב יד שניה וזה הוא הביא ת'מחשב התקין ת'וינדוס ועכשיו אין לי ת'דרייברים של הקול ושל הכרטיס מסך אז יש תוכנה כלשהי שיכולה להגיד איזה כרטיס מסך ואיזה כרטיס קול יש במחשב ואז להוריד ת'דרייברים מהאינטרנט? פליז תעזרו לי הוא משגע לי ת'שכללללללללללללל כל היום עם זהה

    • 5 תגובות
    • 623 צפיות
  15. אני צריך להעביר את כל המועדפים שלי מהFF לאינטרנט אקספלורר כדי לסנכרן עם איזה מכשיר, יש אפשרות לעשות את זה?

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  16. Started by Cha0stAlker,

    כל היום הוא כותב לי שהוא לא מצליח להתחבר לסרבר, ולכן לא יכול לעדכן את הגרסה.. כנ"ל לגבי המחשב של אחי.. האם מישהו נוסף חווה בעיות עם nod32 לאחרונה? אם לא, מה לעשות כדי שהוא יוכל לחבר אותי לסרבר?

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  17. האימיול לא מתחבר שהאנטי וירוס פנדה פעיל איך מפעלים את שניהם יחד (כי כרגע הפנדה לא פעיל הורדתי את כל ה-V של הפריוואל וכו') בישביל שהאימיול יתחבר אני יודע שצריך לפתוח פורטים בפנדה או באימיול אבל איך עושים את זה

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  18. Started by hareler,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנה פשוטה וקלה שאני יכול לעשות המרות מפורמט DVD ל DVI או לכל פורמט אחר תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  19. Started by infernal goat,

    שלום לכולם ברשותי תוכנה שאחרי ההתקנה דורשת הפעלת קובץ key. בעיקרון אני יודע שהקובץ אמור להפתח על ידי הregistry editor כשאני מקליק על הקובץ ובוחר פתיחה באמצעות regedit, המחשב לא מזהה את קובץ בתור קובץ reg ולא מאפשר את סיום ההתקנה. איך ניתן בכל זאת להפעיל את הקובץ? תודה

  20. תראו ברשת שלי יש dvd וניסיתי להפעיל את זה מפה עכשיו הצלחתי יעני אני רואה תסרט אבל אני לא שומע כלום כי בתוך הדיסק יש שתי תיקיות ומכיוון שזה רשת אני לא יכול לבחור כונן מסויים אלה רק תיקיה..

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  21. Started by ^Z^,

    שלום לכולם יש לי CATALIST 6.4 - שידרגתי אותו רק לאחרונה - שלא עולה. הוא רץ ברקע אבל אני לא מצליח להפעיל אותו, זתומרת להשתמש בו. מישו יודע מה אני צריך לעשות?

    • 5 תגובות
    • 623 צפיות
  22. מישהוא מכיר תוכנה חינמית?

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  23. משום מה אני שומע את אנשים מדברים רק ברמקול המרכזי ובשאר הרמקולים אני שומע את קולות הרקע? אני לא יודע אם זה אמור להיות כך אבל לפני כמה זמן זה לא היה כך. אם זה משנה משהוא אני עובד על WIN7

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  24. Started by theone89,

    אז ככה יש לי בעיה שחוזרת על עצמה עם כל קובץ נגיד אני מוריד משחק שמחולק ל50 חלקים ואז שאני מחלץ אותם יש לי שגיאה על כל קובץ, או שאפילו לא משנה מה שמחולק בקבצי WINRAR פשוט תמיד עם שגיאות ואני לא יודע מה לעשות מישהו יכול לעזור לי ? כאילו מה לעשות מה יכל להשתבש אולי אפילו וירוס שעושה את זה ?

  25. Started by אלון ס.,

    אני יודע ששאלו את זה המון ועשיתי חיפוש בפורום ולא הבנתי כלום , עשיתי את כל המדריכים וזה מוריד לי כמעט תמיד על 10-20. ובאמת שזה קבצים עם הרבה סידרים. בבקשה עזרה מישהו ?

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות

דיונים חדשים בפורומים