תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
got my new comp. and im trying to run 3dmark 06 and 05 to check if everything is ok, but both arent working. it getting stuck before the main menu, when its checking my system. any idiea what can cause that on a new comp? sorry for the english, didnt get my hebrew installed yet. my system: 2900xt Q6600 P5N-E SLI
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום כשהתקנתי לראשונה את התוכנה Adobe After Effects CS3, קיבלתי את שגיאה(בהתחלת ההתקנה) על כך שהדרישות המערכת המזעריות של התוכנה לא נתמכות במחשב ומצויין שאין לי תמיכה נרחבת ב CPU SSE2. האם יש דרך "לעקוף" את זה? כלומר למרות שאין תמיכה בזה, אני יכול להפעיל את התוכנה?
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
חבר שלי אומר שהיא הרבה יותר איכותית בניגון MP3 והיא גם ממש נוחה מה דעתכם ואולי למישהו יש שם מלא או יכול להגיד מאיפה להוריד? בבקשה זה די דחוף הWINAMP אוכל זיכרון כמו פיל והוא ממשיותר מידי כבד בישבילי... אני צריך משהו פשוט וידידותי אומרים שהתוכנה הזאת יותר טובה באיכות הניגון ויותר קלה בהרבה תגובות בבקשה
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה למצוא תוכנה שבעזרתה אוכל להכין silent install לרשימת תוכנות שאני רוצה להתקין אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על אחת כזאת תודה מראש הראל כהן
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
מישהו שתל לי את כתובת הדואר האלקטרוני שלו באודות של האייסיקיו שלי (שזה בעצם pm) כך שהוא יכול לשחזר את הססמא שלי אל הדוא"ל שלו מתי שהוא רק רוצה. איך אני מסיר את הכתובת דוא"ל שלו מהאודות שלי?? היא הרי בלתי ניראית לעין - אני לא יכול לראות אותה באודות שלי אבל היא נמצאת שם. שאלתי את זה בהרבה פורומים ואף אחד לא ידע לענות לי או שענו בעקיפין, אני מקווה שכאן ידעו איך לפתור את הבעיה הזאת.
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
-
דבר ראשון אני די חדשה פו אז סליחה עם טעיתי לכבי השאלה שלי שלא קשורה למקום זה יש לי בעיה קטנה עם EXCEL אני עד היום מנסה איך להשאיר את הכותרות ב-EXCEL במקומם בלי שיעלמו ברגע שאני מגיעה לסןף הדף למטה מדובר ב- EXCEL XP
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
כאן בסטיקי יש אתרי דרייברים ואני מצטט: 3) אתר עם דרייברים כללים: Drivers-Guide *לא צריך להירשם , סיסמא: all שם משתמש: drivers השם משתמש והסיסמה לא תקפים. אפשר לעדכנם??
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם אוקי יש לי שאלה פשוטה באיזו תוכנת flash כדי לי להשתמש ב Adobe Flash CS3 Professional או להסתפק ב Macromedia Flash 8 Professional? תודה והמשך יום טוב
-
- 5 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני עורך סרט בתוכנת Premier של Adobi, ונתקלתי בבעייה של סינכרון בין האודיו לוידאו. הבעייה היא כזאת: לאחר זמן מסויים (שנע בין 10 דקות לחצי שעה) אובד הסינכרון בין האודיו לוידאו בפרוייקט הערוך, והדבר מסתדר רק ע"י סגירת התוכנה, ופתיחתה מחדש. ככל שאני מתקדם יותר ביצירת הסרט הבעייה נעשית תכופה יותר, וקורת לעיתים קרובות יותר. האם זוהי בעייה בתוכנה, או בחומרה? (יש לי מחשב חזק, אבל לא מקצועי לעריכת סרטים). האם יש דרך לפתור את הבעייה? בתודה מראש: שפן כיס
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שאי מפעיל את התוכנה, בלשונית Readings מופיע בצד ימין טמפרטורותת השאלה שלי היא איך אני יודע למה הטמפרטורות שייכות מפני שאחת מהן מגיעה ל-52 מעלות. תודה מראש ???
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
ניסיתי להפעיל את linux ubuntu דרך virtual pc והוא מראה לי את זה ממש מוזר: http://i164.photobucket.com/albums/u32/IlanF/untitled-14.jpg איך פותרים את הבעיה הזאת?
-
- 9 תגובות
- 623 צפיות
-
-
יש לי 2 מערכות הפעלה ואני רוצה לקחת את המועדפים ממערכת אחת לשניה... (שתיהם ויסטה, וזאת עם המועדפים לא עובדת).
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
תודה רבה רבה רבה לעוזרים אבירם
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
טוב , אני יודע ששאלו כבר מיליון פעם "איזה פיירוול הכי טוב" וכו' , אבל השאלה שלי יותר ספציפית ... אני משתמש כבר הרבה זמן בsygate שהוא פיירוול מעולה ומתאים בול לדרישות שלי , הוא לא משתמש בהרבה משאבים, הוא קל, הוא מבקש ממני לאשר כל תוכנה שמשתמשת באינטרנט, הוא נותן לי לקבוע rules משלי לחסימת פורטים מסויימים וIPים מסויימים והממשק שלו פשוט וקל מכיוון שsygate הוא בעצם כבר מוצר מת בלי אבא ובלי אמא , אני חושב על לעבור לאחד אחר , למקרה שיתגלו פרצות אבטחה (כי אם יתגלו, אני לא ישמע על זה עד שיהיה מאוחר מידי ..) מה הפיירוואל התוכנתי הכי טוב שהכי מתקרב להגדרות האלה? תודה
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
חבר שלי קנה מחשב יד שניה וזה הוא הביא ת'מחשב התקין ת'וינדוס ועכשיו אין לי ת'דרייברים של הקול ושל הכרטיס מסך אז יש תוכנה כלשהי שיכולה להגיד איזה כרטיס מסך ואיזה כרטיס קול יש במחשב ואז להוריד ת'דרייברים מהאינטרנט? פליז תעזרו לי הוא משגע לי ת'שכללללללללללללל כל היום עם זהה
-
- 5 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אני צריך להעביר את כל המועדפים שלי מהFF לאינטרנט אקספלורר כדי לסנכרן עם איזה מכשיר, יש אפשרות לעשות את זה?
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
כל היום הוא כותב לי שהוא לא מצליח להתחבר לסרבר, ולכן לא יכול לעדכן את הגרסה.. כנ"ל לגבי המחשב של אחי.. האם מישהו נוסף חווה בעיות עם nod32 לאחרונה? אם לא, מה לעשות כדי שהוא יוכל לחבר אותי לסרבר?
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
האימיול לא מתחבר שהאנטי וירוס פנדה פעיל איך מפעלים את שניהם יחד (כי כרגע הפנדה לא פעיל הורדתי את כל ה-V של הפריוואל וכו') בישביל שהאימיול יתחבר אני יודע שצריך לפתוח פורטים בפנדה או באימיול אבל איך עושים את זה
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנה פשוטה וקלה שאני יכול לעשות המרות מפורמט DVD ל DVI או לכל פורמט אחר תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי תוכנה שאחרי ההתקנה דורשת הפעלת קובץ key. בעיקרון אני יודע שהקובץ אמור להפתח על ידי הregistry editor כשאני מקליק על הקובץ ובוחר פתיחה באמצעות regedit, המחשב לא מזהה את קובץ בתור קובץ reg ולא מאפשר את סיום ההתקנה. איך ניתן בכל זאת להפעיל את הקובץ? תודה
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
תראו ברשת שלי יש dvd וניסיתי להפעיל את זה מפה עכשיו הצלחתי יעני אני רואה תסרט אבל אני לא שומע כלום כי בתוך הדיסק יש שתי תיקיות ומכיוון שזה רשת אני לא יכול לבחור כונן מסויים אלה רק תיקיה..
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי CATALIST 6.4 - שידרגתי אותו רק לאחרונה - שלא עולה. הוא רץ ברקע אבל אני לא מצליח להפעיל אותו, זתומרת להשתמש בו. מישו יודע מה אני צריך לעשות?
-
- 5 תגובות
- 623 צפיות
-
-
מישהוא מכיר תוכנה חינמית?
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
משום מה אני שומע את אנשים מדברים רק ברמקול המרכזי ובשאר הרמקולים אני שומע את קולות הרקע? אני לא יודע אם זה אמור להיות כך אבל לפני כמה זמן זה לא היה כך. אם זה משנה משהוא אני עובד על WIN7
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-


