עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. זאת ההודעת שגיאה שאני מקבל : http://img830.imageshack.us/i/23869138.png/ Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  2. Started by talikooo,

    שלום! רציתי לדעת איך אני עושה שימוש באוזניותבתוכנה התקנתי עוד כרטיס קול במחשב ואני לא ממש יודע אם זה יעזור קראתי באנגלית שאולי צריך מיקסר חיצוני אבל ראיתי שיש אפשרות בתוכנה עצמה לשמוע באוזניות מישהו יודע או עשה את זה כבר? זה יעזור לי ממש תודה מראש לכל מי שעוזר וגם למי שמנסה

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  3. שלום אני רוצה להתחיל ללמוד פוטושופ לעריכת תמונות ו Ulead VideoStudio 9 לעריכת קטעי וידאו וקול יש איפשהו הוראות או הסבר למתחילים תודה לכולם

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  4. Started by parker8,

    עכשיו האם אני יכול להתחבר דרך מחשב אחר שאין לו את התוכנה? זאת אומרים להקליד את האייפי שלי איפשהו ואז הוא ייתן לי להקיש את ה-USERNAME והסיסמה כדי שאני אוכל להתחבר למחשב.... האם זה אפשרי או שרק אפשר להתחבר אם יש לך את התוכנה במחשב שממנו אתה מחתחבר? תודה לעוזרים מראש

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שלום , התקנתי עכשיו vista oem 64bit ואני משחק במשחק קאנטר סטרייק 1.6 , עכשיו שהייתי ב XP הכל עבד טוב לא היו בעיות , בויסטה התקנתי ventrilo ואת המשחק , וונטרילו זאת תוכנת דיבור למי שלא יודע , כאשר אני לוחץ על הגלגלת אמור להפתח המקרופון ואמורים לשמוע אותי , כאשר אני נמצא במשחק המקש לא מגיב , וזה לא רק במשחק זה קורה בעוד כל מיני דברים למשל שאני מתקין תוכנה מסוימת.. אשמח לעזרה[br]פורסם בתאריך: 27.07.2008 בשעה 22:10:58 סודר , תודה.

    • 0 תגובות
    • 601 צפיות
  6. Started by gevAA,

    היי :] רציתי לדעת אם יש אפשרות לשנות תשפה של התוכנה לאנגלית כי התקנתי אותה בשפה מוזרה,איטלקית ניראה לי.. תודה לעוזרים . :]

    • 3 תגובות
    • 566 צפיות
  7. Started by matan13,

    שלום לכולם, אני חדש עם תוכנות וירטואליזציה. התחלתי עם התוכנה VMware Player וכל מערכת הפעלה שיצרתי קיבלתי את החלון הבא: אולי מישהו יוכל לעזור לי ולהגיד לי מה אני צריך לעשות בכדי לראות את המערכת הפעלה. תודה רבה מראש, ושבוע מוצלח לכולם.

    • 7 תגובות
    • 820 צפיות
  8. Started by dj shay 30010,

    אני רוצה להפוך מ כתוביות רגילות ל כתוביות של DVD איזה תוכנה אני צריך

  9. Started by Lioriii,

    יש לי קובץ שיש בו תרגום לסרט והסיומת שלו היא SUB אבל אני רוצה לחלק את הקובץ הנ"ל ל-2 חלקים כדי שיתאים בדיוק לסרט, כיון שהסרט הוא גם 2 חלקים. עם איזו תוכנה עלי להשתמש כדי שאוכל לחתוך את התרגום בזמן המתאים ולפתוח לו קובץ המשך??

    • 2 תגובות
    • 983 צפיות
  10. Started by moskitos,

    אני מנסה להוריד קובץ במירק ונראה לי שההודעה הזו באדום היא אלי אבל אין לי מושג מה היא אומרת.

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  11. הורדתי תוכנה בשם keycraft שאמורה לשנות לי את ההוטקיז ב warcraft ... אבל משום מה אני לא מצליח... כשאני לוחץ על Save to customkeys.txt אני מקבל הודעת שגיאה... שאין לי מושג מה היא אומרת... [section] and filename not registered in private.ini יש פה אנשים שמבינים בתכנות ויכולים לעלות על צעדים בסיסיים שאני יכול לנסות.. חיפוש של שעתיים בגוגל לא עזר בכל אופן [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  12. Started by netanel38121,

    יש לי את התוכנה שבאה עם המקלדת G15 הבנתי שאני יכול לתכנת מה לראות במסך ה LCD שלה . פעם מישהו כאן אמר שהוא רואה את הטמפרטורות על המסך LCD בזמן שהוא משחק דרך התוכנה everest כמובן. רציתי לדעת איך חיפשתי ולא מצאתי. תודה.

  13. Started by netanel38121,

    רציתי לדעת בבקשה איך אני עושה שיראו את הטמפרטורות בתוכנה EVEREST על המסך ה LCD של ה G5 אם מישהו יכול להסביר לי אני מאוד ישמח ראיתי פה מישהו בפורום שעשה את זה אבל אני לא זוכר מי זה. תודה נתי

  14. תוכלו לעזור לי להקים שרת ftp ? עם התוכנה הזאת: http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=6310 רשמתי את ה-ip שלי וזה לא מתחבר אולי בגלל מודם או ראוטר ? (אין לי פיירוול).

    • 8 תגובות
    • 804 צפיות
  15. שלום לכל , עד לפני שהתקנתי ויסטה הייתה תמיד משתמש בתוכנה של deamon tool כדי להתקין קבצי iso וכ"ו עכשיו אני לא מצליח למצוא deamon tool שיעבוד כמו שצריך בויסטה 64 bit , מישהו יכול להגיד לי אם יש deamon tool שמתאים לויסטה 64 ? או יש תוכנות עדיפות שיעבדו אצלי על ויסטה 64? אם כן אז אילו? תודה.

    • 5 תגובות
    • 654 צפיות
  16. שלום לכולם !.. יום שישי 29/08/08 הגיע המחשב החדש שהוזמן ביום ראשון 23/08/08 בקיצור אני צריך תוכנה טובה המומלצת ביותר לנקות מכל מני דברים מזיקים שבאים מהאינטרנט בקיצור בשביל לשמור על שלמותו אז האם אפשר לינק לתוכנה (רצוי חינמית) תודה רבה לעוזרים

  17. Started by רוני1,

    משחקים ישנים לא עבדו לי אז המליצו לי להוריד את התוכנה dosbox שאמורה לעזור. אבל הורדתי והתקנתי אותה ווהיא לא עזרה לי.... מישהו יודע אולי איך משתמשים בה????????? תודה

    • 1 תגובה
    • 503 צפיות
  18. Started by t_eliran,

    רציתי להתעייץ אתכם לגביי תוכנות אבטחה (אנטיוירוס+פיירוול) מה לדעתכם התוכונות הכי טובות, תוכנה שהיא שתיהם ביחד כמו norton secuirty או פיירוול של חברה שונה מהאנטיוירוס זה לא משנה לי. היא צריכה להיות תוכנה מבחינת רמת האבטחה שלה (חוזק הפיירוול, איתור ומחיקת ווירוסים) וגם כמה "כוח" היא לוקחת מהמחשב ככה שהיא רצה בTESKBAR ובקושי מרגישים אותה. תודה מראש לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  19. Started by nimrods,

    מאיפה אני יכול להוריד את שני התוכנות האלו 1) shoutcast-dsp-1-8-2windows.exe shoutcast-1-8-9-windows.exe (2 תודה מראש ...!!

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  20. Started by robitusinm,

    שלום לכם. אני זקוק לעזרה, בהבנת קובץ הלוג של תוכנת Combofix . אני זקוק לעזרה בעברית (אני די מתקשה בהבנת חומר טכני באנגלית) . מצורף קובץ ה לוג : אשמח לעזרתכם. Robitusinm

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by crazydriver,

    יש מצב שמישהו מסביר לי איך אני יכול להכין את הדבר הבא : שיהיו נגיד סתם לדוגמא 10 עמודים אז לכל עמוד יהיה דף הסבר שאני יכין עליו ובעמוד הראשי יהיה חיפוש שיפנה ע"י חיפוש השם של הסרט לעמוד הנכון.. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 566 צפיות
  22. Started by orlevi_85,

    יש לי קובץ שלא שוקל הרבה אבל מכיל המון מידע והוא קובץ PDF אי אפשר להדפיס את הקובץ או להעתיק לתוכנת ה word. אני צריך להדפיס את הקובץ ויש מין חסימה כזאת... האם יש אפשרות לבטל אותה? או שאולי אפשר להעתיק את המסמך ל word ואז להדפיס? תודה מראש תשובות דחופות.! :-\[br]פורסם בתאריך: 23.01.2007 בשעה 15:45:44 סליחה על הדאבל אבל התשובות דחופות לי

    • 8 תגובות
    • 957 צפיות
  23. Started by snsn_1,

    מחפש עידכון למפת ארץ ישראל כלומר רחובות וכו..... יש לי את העידכון של שנת 2000 (אנא צרפו לינק) תודה snsn1

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  24. Started by Nurit2005,

    היי חברה אני צריכה עזרה עם התוכנה DVD rebuilder אני אף פעם לא השתמשתי בה וזו הפעם הראשונה שלי משהו יכול למצוא לי מדריך איך להשתמש בתוכנה? תודה

  25. Started by evy,

    יש לי בעיה עם הכתוביות. הצבתי את הפלייבק שאני רוצה לעשות לו כתוביות,ושמתי כבר את המילים של השיר בתיבה שצריך. כאשר אני עושה את ההקלטה,המילים הם לא בסדר הנכון,והצביעה של המילים מתחילה משמאל לימין (כנראה שזה מותאם למילים באנגלית) יש דרך להפוך את זה ?

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים