תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
האם יש תוכנה\פקודה\דרך מסויימת אחרת ... שכאשר אני פותח תוכנה מסויימת זה יבקש ססמא קודם לפני העלתה ? אני רוצה לנעול את תוכנת WORD\INCREDIMAIL והאי מיול שלי ע"י ססמא ... ? תודה .
-
- 1 תגובה
- 539 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משתמש בתוכנה winamp 501, אני רוצה לבחור לפי בחירה שירים שליץ הבעיה היא כשאני בוחר כמה שירים כמו למשל שיר מספר 3,1,2 ובלי שה- winamp יסדר לי שירים לפי סדר כמו למשל דוגמא 1,2,3, אני לא מצליח לימצוא ביטול סידור שיריםץ אני רוצה לבד לבחור מספר שירים ללא מסודר. מישהו יודע איך מבטלים את הסידור השירים ב- winamp? בתודה מראש מיקי
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
אני מנסה לצרוב קבצים במהירות של 2x או 4X אבל התוכנה נרו מאפשרת לי לצרוב במהירות מינימלית של 8X כיצד אני משנה את המהירות המינימלית של הצריבה בתוכנה? זה בכלל אפשרי? בתודה מראש icy tower.
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
לאחר התקנה חוזרת של מערכת ההפעלה וכל התוכנות הנוספות... כל תוכנה של אופיס שאני רוצה להפעיל , נפתחת ונסגרת מיד לאחר מכן. זה אחד הסיבות למה התקנתי הכל מחדש. יש למישהו רעיונות למה זה קורה?
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
אני שמתי את פנדה כי זה נראה לי האנטיוירוס הכי פחות זולל משאבים והכי נחמד אבל יש לו לפי הבנתי פיירוול מובנה איך מנתקים אותו ?
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאני יכול לקלוט מהכרטיס מסך וידיאו מהממיר יש לי בכרטיס מסך יציאה IN וOUT (של S-Video ו RCB ) חיברת כמו שצריך אבל אין לי מושג עם איזה תוכנה אני אמור לקלוט ואין לי את הדיסק.. חיפשתי באתר של nVidia יש להם משהו בתשלום ולא בטוח קשור..
-
- 1 תגובה
- 463 צפיות
-
-
מישהו הצליח להתקין או יודע כיצד אני גורם להתקנה של הויסטה (Build 5231) לזהות את בקר הSATA של VIA?
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
אני מתכוון לאנמציות פלאש באינטרנט עם סיומת SWF. כמובן שניסיתי דרך File --> Save והאפשרות אינה פעילה. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
התוכנה היא הגירסא "הקלה" של קאזה הרגיל והמוכר. היתרונות: אין פרסומות, אין תוכנות שעוקבות אחריך, אין שום זבל נוסף מלבד התוכנה נקייה, נטו. חסרונות: אין. יש אנשים טובים בעולם שאכפת להם, לכן הם לקחו את העבודה ליידים וכתבו תוכנה טובה ונקייה מזבל. בקישור הזה תוכלו להוריד את התוכנה: http://www.k-lite.tk/ תהנו!
-
יש לי את הפיירוול וגם את האנטיווירוס...ושאר התוכנה של מאחה הדיסק נראת לי כבר כמיותרת.... מהבחינה הזאת שאני חושב שזה מעט לי את המחשב....מה אתם אומרים כדאי להוריד אותה??? והאם זה ישפיע על המחשב???... תומר בכר
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את הכרטיס טלוויזיה WinTV-PVR-150 ואני רוצה להקליט ממנו. רק עם המדיה סנטר של הויסטה הצלחתי להקליט כמו שצריך. אבל מכיוון שאין לי יותר ויסטה אין לי איך להקליט. ניסיתי את התוכנות הבאות: windvr 3 intervideo home theater segatv ואפילו עם התוכנה של הכרטיס זה עושה לי שגיאה כזאת. אפשר עזרה? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
איך הכותרת בסדר היום חבר שלי ביקש ממני בקשה-הוא אמר לי לתרגם פורום שלם מאנגלית לעברית-כמובן שאני עצלן ואין לי כוח לעשות את זה אז אמרתי לו שאני ימצא לו פורום שכבר מתורגם לעברית - ואלו דרישות הפורום: 1.הוא צריך להיות בחינם 2.הוא חייב להיות בעיברית 3.asp ולא php 4.הפורום חייב להיות קל ושלא ידרוש רוחב פס גדול וכוח עיבוד חזק כי השרת הוא לא פרטי. הגרסה של הפורום שיש לו עכשיו היא : web wiz forum 6.25 אז יש עוד פתרון - שתאמרו לי מאיפה להוריד את הקובץ langauge_file.inc שכבר מתורגם לעברית מראש (כמובן שהוא חייב להיות באותה גרסה כמו הפורום-6.25. בתודה ארטיום ק.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן כבר שבוע שאני מנסה לפצח אתהתכנה הזאת ולא מצליח. עשיתי חיפוש ברשת לסיריאלים ו-keygen ולא ממש מצאתי. כבר מתחיל להרגיש כאילו אני מנסה לפרוץ כספת של בנק. מישו יכול לעזור ?
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
קניתי לא מזמן מיני נייד של MSI עם BLUETOOTH והיום לראשונה ניסיתי להפעיל את התוכנה הפעלתי את ה- BLUETOOTH בפלאפון ולחצתי על האתר בתוכנה ומה שקיבלתי פעם אחר פעם זה BLUETOOTH IS NOT READY יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
התקנתי תוכנה למצלמת logitech דגם quickCam Orbit ,גירסא 8,3,0 זו גירסא שמתאימה גם ל- pro 4000 , הכל עובד תקין, הבעיה היא שבמחשב יש משתמשים עם חשבון מוגבל וכאשר הם נכנסים למחשב מיד מופיע תפריט קטן שמודיע שאין גישה, כמו כן המצלמה חסומה מחשבון מוגבל, אפשר להפעיל את המצלמה רק מחשבון מנהל, מה עושים, איך משחררים את זה? יעקב
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
משעה 10-11 בערך אני לא מצליח להתחבר... ADSL, אורנג'.
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה עשיתי מה שכתוב בפירסט בגינרס גייד ומצאתי קובץ בחיפוש דרך האינטרנט והוא התווסף לטרנספר אבל הוא לא מוריד הוא רושם וויטינג ועוד משהו מה צריך לעשות עם השרתים חוץ ממה שכתוב ב help ?
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
טוב לדעת למרות שלא בטוח לגבי שימושיות
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
כשאני ניכנס למשחק GUNBOUND הוא נותן לי הודעת שגיאה שקשורה לפירוול וכשאני מבטל את הKaspersky Anti-Virus Personal Pro ההודעה לא מופיעה איך אני עשוה שהאנטיוירוס שלי יאפשר ל משחק לעבוד חופשי
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
יש לי את המפפרט הזה שפה בצד ואני רואה סרטי HD והם נתקעים לי וגם האיכות שלהם לא משו.. אני חושב שזה הכרטיס מסך אבל הוא חזק מאד (260GTX) אז מה יכו ל להיות יכול להיות תוכנה שחסרה? משחקים עובדים חלק..
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש המלצה לתוכנה ליצירת פונטים... ואם אפשר גם מדריך.. תודה!!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו בבקשה יכול להביא לי מדריך איך לסנכרן כתוביות בעזרת התוכנה Time Adjuster ?
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
-
ברשותי מחשב HTPC 2.4GhZ 512MB עם הארדיסק 80GB של SATA. לאחר כמה קפיצות של החשמל אצלי בבית, המחשב החל לעשות בעיות למיניהם, כמו למשל לא להגיב ללחיצה על כפתור הדלקת המחשב (את זה סידרתי ע"י לחיצות מהירות ללא הפסקה למך דקה-שתיים כדי להפוך את הקוטביות ואכן הצלחתי להדליק אותו לאחר-מכן) בעייה נפוצה אחרת היא שהמחשב לעיתים "נתקע בעלייה" כלומר ממש במסך הפתיחה של הצגת נתוני המחשב עוצר את הטעינה במילה SY (שהיא תחילת המילה SYSTEM), את הבעייה הזו סידרתי ע"י החלפת הסוללה הלוח-אם וכעת המחשב עולה בצורה תקינה (כמעט לחלוטין כי גם כעת הוא ממתין שנייה-שתיים ב-SY אך לא כמו פעם שהיה פשוט נתקע בה..) בעייה אחת נותרה בעינה: לאחר הטעינה של העמוד הראשי - המחשב לא מזהה את ההארדיסק. רק כאשר אני נכנס לב…
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
יש לי פלאפון K610I של סוני אריקסון צילמתי תמונות ושאני מחבר את הUSB למחשב אני לא מוצא את התמונות רק את המוזיקה מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-


