עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בבקשה אני מחפש תוכנה שמשחזרת דברים שמחקתי אני מחקתי תמונות שאני צריך ואני לא יודע איך לשחזר בקשה תעזרו לי ??? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  2. Started by bz_amir,

    מאיפה אני מוצא הורדה לקובץ ואיפה לשים אתזה?

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  3. שלום לכולם הבעיה שלי היא כזו: ייצרתי קובץ ICAL בגוגל כלנדר לחגים יהודיים וייבאתי את הקובץ למיקרוסופט אאוטלוק 2003 שברשותי. ברצוני לבטל את הייבוא הזה, כלומר למחוק בבת אחת את כל הארועים שהוכנסו למיקרוסופט אאוטלוק בעת ייבוא קובץ הICAL אני מודה מראש לכל עוזר.

  4. היי ב-Media Player Classic יש אפשרות להזיז את התמונה, כך שאם רואים סרט במסך רחב - אפשר לקבוע שהתמונה עצמה תהיה צמודה לחלק התחתון של המסך, והשוליים (שעכשיו יהיו פס אחד כפול בגודל) יהיה למעלה. הבחירה נעשית ע"י View->Pan&Scan->Move up/down, או ע"י לחיצה על CTRL + מקשי החצים בצד. התוצאה - במקום שיהיו קצת שוליים ולמעלה וקצת שוליים למטה, יש "הרבה" (פעמיים) שוליים במעלה\למטה, ואז תמונה שצמודה לסוף המסך. מצורפת תמונה להדגמה. הבעיה היא, שאני לא משתמש ב-Media Player Classic... :-X אני משתמש בתוכנה ייעודית לק"ב (Meedio Essentials), ובכל מקרה האפשרות לא קיימת גם באף תוכנה אחרת שראיתי (כולל WMP הרגיל) חוץ מ-MediaPlayer Classic... משונה.. anyway, אני מחפש אפשרות כלשהי לשנות א…

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  5. Started by Xanadu,

    שלום לכולם, יש לי בעיה עם המסנג'ר שברגע שמישהו מנסה לשלוח לי קובץ דרך התוכנה אני מקבל הודעת שגיאה בסגנון :"מסנג'ר חסם קבלת קובץ זה עקב אפשרות היותו לא בטוח" או משהו כזה.... אני עבד עם מסנג'ר 4.7 ופיירוול + אנטיוירוס נורטון 2005 האם יש למישהו רעיון איך אפשר לגרום למסנג'ר לקבל את הקבצים? תודה על העזרה....

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  6. Started by sagib10,

    שלום לכולם,אני מחפש דרייבר ל- HP1315 ,חיפשתי ברשת וכל הלינקים נפלו,אם תוכלו לעזור לי ,ולמצוא לי אשמח,תודה !

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  7. Started by liranss,

    שלום לכולם, הייתי רוצה לדעת איך אני יכול לקלוט דף HTML לתוך משתנה בעזרת פקודת ASP ( לא DOTNET ) תודה לעוזרים לירן.

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  8. זה מוגדר על הלחצן האמצעי ותמיד האתר יורד לי למטה או עולה למעלה...

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  9. Started by ma4351,

    רציתי לדעת אם אני יכול להשתמש עם הנוד32 שיש לי מהמחשב הישן גם במחשב החדש על מערכת 64ביט או שאני צריך גרסה אחרת של הנוד?

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  10. Started by eladbu,

    התקנתי אופיס 2003 חדש לחלוטין והא מחפש קובץ בשם OUTLOOK.PST ואין לי כזה איך אני פותר את הבעיה!רשום לעשות ריאינסטול לקובץ !איך אני עושה את זה? כשאני לוחץ עזרה" הוא מחפש קובץ exchng.hlp

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  11. Started by oded6188,

    GHOST (התוכנה של הגיבויים) עושה לי בעיה... עד עכשיו כשרציתי לגבות נגיד את כונן C אז הייתי מפעיל את המחשב מחדש עם תיקליטון איתחול של ווינדוס 98, ואז מריץ דרך שם את הקובץ של ה GHOST שנמצא אצלי על המחשב בכונן D - זה עבד מצויין. פתאום עכשיו אני בא לעשות את זה, ויש בעיה - כשאני מריץ אץ ה GHOST, אז המסך עצמו של התוכנה עולה, אבל שם זה נתקע וכלום לא מגיב (אפילו התפריט של התוכנה לא עולה). אני רק יכול להגיד שהמנורה של ההארד-דיסק דולקת קבוע. מה אני צריך לעשות? תודה.

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  12. Started by dog_foot,

    יש לי את לוח האם p4vtb+ ואני צריך למצוא לו את הדרייברים בשביל כ.הקול, אני לא מצליח למצוא, ממש אודה לכל מי שיעזור לי להשיג את הדרייבר...

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  13. Started by dor_dru,

    אני מנסה לעלות קבצים של AVI והם לא עולים בתוכנה מה לעשות??

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  14. Started by BandiT,

    שלום. יש לי אופיס אקס פי (Office XP) והכל שם באנגלית, כלומר ממשק המשתמש הוא האנגלית. הייתי רוצה להחליף אותו לעברית, משהו יודע איך עושים את זה?

    • 4 תגובות
    • 625 צפיות
  15. Started by J0n1,

    שלום. יש לי סרט על המחשב ואני רוצה לערוך אותו... ז"א לחתוך קטע מסוים. אני לא מצליח לעשות את זה. ניסיתי ב: Movie Maker,Sound Forge 8.0,Video Edit Magic 4.3 הוא פשוט בא כגוש אחד ואי אפשר לחתוך. מה אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  16. אני רוצה לשמור סרטי פלאש שיש באתרים למחשב שלי

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  17. Started by אנדי,

    שלום לכולכם, מזה מספר חודשים, חומת האש שלי (comodo, win11) מקפיצה לי הודעה על קובץ של ‘אוואסט אנטי-וירוס’ ששמו icarus.exe, שמעוניין להתחבר לשרת מרוחק. האירוע מתרחש כמעט בכל פעם שאני מפעיל את המחשב. הסיבה לכך היא ‘שאוואסט’ יוצרת בכל הפעלה תיקייה זמנית חדשה בשם אחר שבה יש עותק חדש של הקובץ הזה, ולכן אי אפשר ליצור עבורו כלל מיוחד בהגדרות חומת האש הקובץ עצמו הוא קובץ חוקי לחלוטין, שמשמש את מערכת עדכון התוכנה של ‘אוואסט’. חפרתי ברשת בחיפוש אחר פתרון לבעיה (כולל בפורומי התמיכה של ‘אוואסט’ עצמה) אך לא מצאתי.. יתכן גם שלא חיפשתי טוב. האם מישהו נוסף נתקל בתופעה הזו? הצעות לפתרון?… תודה מראש.

  18. Started by Bvlgari,

    שלום, פירמטתי את המחשב שלי ואני לא זוכר את הסיסמא של האייסיקיו שלי. יש לי את הקובץ של המספר (כתבן) שבו מופיעים כל המספרים של האנשי קשר. איך אני משיג את הסיסמא שלי ולא משנה באיזה שיטה. רק תעזרו לי בבקשה למצוא אותה התייאשתי

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  19. Started by StorM FighteR,

    איך אני ממיר לינקים של אמיול בעזרת התוכנה FlashFXP ללינקים רגלים (הורדה רגילה) זה דחוף לי מאד אז אשמח לתגובות

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  20. http://planet.nana.co.il/kobi_ka/ccccccccccccccccccccccccc.JPG הם אומרים שם לסגור את כל החלונות ....... סגרתי את כל חלונות אקספלורר ומה שהיה פתוח והם שוב רושמים את זה! אגב זה פלג אין של העדכון של מקאפי שהורדתי למחשב!

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  21. Started by X7-007,

    אני לא יודע בדיוק איך ולמה הכל כבר מותקן ומשחקים עובדים, אבל תמיד שמתי לב לבעייה, זה קורה רק שאני יוצא מהמשחק או חוזר לתפריט במשחק מולטיפלייר (הבעייה היא שלפעמים כשאני חוזר לתפריט לדוגמא במולטיפלייר אחרי סוף משחק ב LAN לפחות, אז המשחק רושם ארור של SEND DONT SEND)(כבר שיחקתי משחקים רצוף 7-8 שעות בלי בעייה), אין שום בעייה עם זיכרונות, אין בעייה של אוורלקוק, הביוס מכוון בדיוק כמו שצריך, הכל מעודכן עם הדרייברים הכי חדשים של הצי'פסט, כרטיס מסך, כרטיס קול, כל הציוד ההיקפי, עכבר מקלדת, כעיקרון הכל. פריים ובדיקה של זיכרונות ב GoldMemory עברו יותר מ 8 שעות בלי בעיות. ביוס הכי מעודכן גירסה 1407 Intel CORE 2 E6600 B2 @ 2.883 Stock Cooler Asus P5W DH G.SKILL F2-6400CL4-1GBPK 2GB e…

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  22. Started by adiel016,

    הלוח אם שלי הוא Intel bad axe 2 d975xbx2 עכשיו אני צריך עזרה מפורטת.. ועכשיו רשום לי בביוס עצמו למעלה pheonix .. נכנסתי לאתר אינטל והורדתי את הדרייבר הנכון נראה לי.. BX2838P.BIO ואת BX2507P.BIO עכשיו מה אני אמור לעשות עם הקבצים האלה.. איך אני פותח אותם.. ד"א אני רוצה לעדכן את הביוס בשביל לעשות usb boot.. ועשיתי בדיקה באינטרנט לביוס והוא רשם לי שהוא טוב ב94% שהוא מעודכן.. אבל אין את האופציה לusb בוט..

  23. Started by dj gozlan,

    אחים שלי ,התקנתי ווינדוס 7 בעברית וקרה לי משהו מוזר כל הסמלים שעל שולחן העבודה נראים סבבה,אבל כשאני נכנס לאיסיקיו הכל ממש קטן ברשימה של האיסיקיו בלבד,חשבתי ענין של רזולוציה,אבל רזולוציה משנה ממש את הכל,ואני רוצה להגדיל את מה שנראה באיסיקיו ובמסנגר בלבד,האם ניתן לעשות זאת?

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  24. היי, עד היום השתמשתי ב AVG על ה XP שלי. תהיתי, AVG מתאימה גם לויסטה? ועוד משהו - מה עדיף: AVG או AVAST? השיקול המרכזי אצלי הוא המהירות. על מה אתם ממליצים? עריכה: חשוב שהתוכנה תהיה חינמית בנוסף להיותה מהירה.

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  25. Started by bentzi,

    ניסיתי להתקין את הDTOOLS בויסטה ומשום מה הוא לא מצליח לזהות את הכונן החדש נכנסתי לDEVICE MANAGER והוא מזה שיש כונן אבל כאילו אין לו את הדרייבר מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות

דיונים חדשים בפורומים