תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולכם, מזה מספר חודשים, חומת האש שלי (comodo, win11) מקפיצה לי הודעה על קובץ של ‘אוואסט אנטי-וירוס’ ששמו icarus.exe, שמעוניין להתחבר לשרת מרוחק. האירוע מתרחש כמעט בכל פעם שאני מפעיל את המחשב. הסיבה לכך היא ‘שאוואסט’ יוצרת בכל הפעלה תיקייה זמנית חדשה בשם אחר שבה יש עותק חדש של הקובץ הזה, ולכן אי אפשר ליצור עבורו כלל מיוחד בהגדרות חומת האש הקובץ עצמו הוא קובץ חוקי לחלוטין, שמשמש את מערכת עדכון התוכנה של ‘אוואסט’. חפרתי ברשת בחיפוש אחר פתרון לבעיה (כולל בפורומי התמיכה של ‘אוואסט’ עצמה) אך לא מצאתי.. יתכן גם שלא חיפשתי טוב. האם מישהו נוסף נתקל בתופעה הזו? הצעות לפתרון?… תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, פירמטתי את המחשב שלי ואני לא זוכר את הסיסמא של האייסיקיו שלי. יש לי את הקובץ של המספר (כתבן) שבו מופיעים כל המספרים של האנשי קשר. איך אני משיג את הסיסמא שלי ולא משנה באיזה שיטה. רק תעזרו לי בבקשה למצוא אותה התייאשתי
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
איך אני ממיר לינקים של אמיול בעזרת התוכנה FlashFXP ללינקים רגלים (הורדה רגילה) זה דחוף לי מאד אז אשמח לתגובות
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
http://planet.nana.co.il/kobi_ka/ccccccccccccccccccccccccc.JPG הם אומרים שם לסגור את כל החלונות ....... סגרתי את כל חלונות אקספלורר ומה שהיה פתוח והם שוב רושמים את זה! אגב זה פלג אין של העדכון של מקאפי שהורדתי למחשב!
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אני לא יודע בדיוק איך ולמה הכל כבר מותקן ומשחקים עובדים, אבל תמיד שמתי לב לבעייה, זה קורה רק שאני יוצא מהמשחק או חוזר לתפריט במשחק מולטיפלייר (הבעייה היא שלפעמים כשאני חוזר לתפריט לדוגמא במולטיפלייר אחרי סוף משחק ב LAN לפחות, אז המשחק רושם ארור של SEND DONT SEND)(כבר שיחקתי משחקים רצוף 7-8 שעות בלי בעייה), אין שום בעייה עם זיכרונות, אין בעייה של אוורלקוק, הביוס מכוון בדיוק כמו שצריך, הכל מעודכן עם הדרייברים הכי חדשים של הצי'פסט, כרטיס מסך, כרטיס קול, כל הציוד ההיקפי, עכבר מקלדת, כעיקרון הכל. פריים ובדיקה של זיכרונות ב GoldMemory עברו יותר מ 8 שעות בלי בעיות. ביוס הכי מעודכן גירסה 1407 Intel CORE 2 E6600 B2 @ 2.883 Stock Cooler Asus P5W DH G.SKILL F2-6400CL4-1GBPK 2GB e…
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
הלוח אם שלי הוא Intel bad axe 2 d975xbx2 עכשיו אני צריך עזרה מפורטת.. ועכשיו רשום לי בביוס עצמו למעלה pheonix .. נכנסתי לאתר אינטל והורדתי את הדרייבר הנכון נראה לי.. BX2838P.BIO ואת BX2507P.BIO עכשיו מה אני אמור לעשות עם הקבצים האלה.. איך אני פותח אותם.. ד"א אני רוצה לעדכן את הביוס בשביל לעשות usb boot.. ועשיתי בדיקה באינטרנט לביוס והוא רשם לי שהוא טוב ב94% שהוא מעודכן.. אבל אין את האופציה לusb בוט..
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
אחים שלי ,התקנתי ווינדוס 7 בעברית וקרה לי משהו מוזר כל הסמלים שעל שולחן העבודה נראים סבבה,אבל כשאני נכנס לאיסיקיו הכל ממש קטן ברשימה של האיסיקיו בלבד,חשבתי ענין של רזולוציה,אבל רזולוציה משנה ממש את הכל,ואני רוצה להגדיל את מה שנראה באיסיקיו ובמסנגר בלבד,האם ניתן לעשות זאת?
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
היי, עד היום השתמשתי ב AVG על ה XP שלי. תהיתי, AVG מתאימה גם לויסטה? ועוד משהו - מה עדיף: AVG או AVAST? השיקול המרכזי אצלי הוא המהירות. על מה אתם ממליצים? עריכה: חשוב שהתוכנה תהיה חינמית בנוסף להיותה מהירה.
-
- 3 תגובות
- 625 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין את הDTOOLS בויסטה ומשום מה הוא לא מצליח לזהות את הכונן החדש נכנסתי לDEVICE MANAGER והוא מזה שיש כונן אבל כאילו אין לו את הדרייבר מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 625 צפיות
-
-
http://fs3.filehippo.com/9613/6ec79036ff494afb8fd71fa6d0e3bdd9/installspeedfan439%20.exe Speed Fan 4.39 שוחרר
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
מחפש המלצה לתוכנה לאיחוד סרטונים, כמה שיותר פשוטה ואיכותית בו זמנית.
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
i have crossfire of 4870 and vista ultimate and i cant install drivers i tryied hotfix_vista32-64_dd_ccc_hd4800series_64906 and the company cd nothing works. any help ?
-
- 6 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אהלן, אני משתמש בwin vista ובwinamp 5.541 יש לי תופעה מוזרה שבה חלק מהשירים שלי בעברית מוצגים כג'יבריש בPlaylist או בmedia library למרות שאם אני מסתכל על הInfo שלהם הם מוצגים בעברית. צריך להדגיש שזאת בעיה רק בוינאמפ, לא נתקלתי בבעיות עברית בשום תוכנה אחרת במערכת. גרסת הויסטה היא גרסא אנגלית אבל בהגדרות השפה הכל מוגדר לעברית כולל ההגדרות לתוכנות שלא משתמשות בUnicode (system locale) ניסיתי גם לשנות פונטים בוינאמפ וכל הפונטים האפשריים עדיין מציגים את השירים בג'יבריש. למישהו יש רעיון במה מדובר ואיך אפשר לפתור? תודה
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
מערכת הפעלה WINDOWS XP PROFESIONAL SERVES PACK 2 אני מעוניין לחבר את המחשב לפלאפון באמצעות כבל DLR-3P ניגשתי לאתר של נוקיה וניסיתי להוריד את הדריברים האלה http://nokia-asia.com/nokia/0,8764,60920,00.html אך לאחר סיום ההתקנה הוא שולח לי הודעה NOT FUNCTIONAL ולא מגדיר לי את COM1 כמו שצריך להיות. אשמח לקבל תשובות בהקדם האפשרי . תודה
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
הסרט נפתח בעזרת RealPlayer. אני מעוניין להמיר את הקובץ הזה לפורמט שייפתח ע"י המדיה פלייר.
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
כרטיס אלחוטי: Edimax EW-7128g לא מצאתי באתר היצרן. האם יש סיכוי ש- WIN 7 תזהה בעצמה את הדרייבר?
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
יש לי נייד חדש ובשולחן העבודה סמל הסוללה מראה רק אחוזים איך אני יכול לקבל גם את זמן הסוללה הנותר???? תודה :s05:
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
הורדתי תוכנה בשם keycraft שאמורה לשנות לי את ההוטקיז ב warcraft ... אבל משום מה אני לא מצליח... כשאני לוחץ על Save to customkeys.txt אני מקבל הודעת שגיאה... שאין לי מושג מה היא אומרת... [section] and filename not registered in private.ini יש פה אנשים שמבינים בתכנות ויכולים לעלות על צעדים בסיסיים שאני יכול לנסות.. חיפוש של שעתיים בגוגל לא עזר בכל אופן [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אהלן אני מנסה להפעיל את הSTEAM כבר יומיים ובכל פעם הוא רושם UPDATE מגיע ל27% ומתחיל מהתחלה עד שמגיע שוב ל27% ומתחיל שוב מהתחלה (הוא עושה זאת 3 פעמים ולאחר מכן רושם לי הודעת שגיאה) " steam is temprarily unavailable please try later" תמונה שממכישה את הבעיה: מה עלי לעשות? תודה
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
זאת התמונה: http://img218.imageshack.us/img218/9358/dscf0376customlz4.jpg בצד שמאל למטה יש איזה פרח סגול שקיבל פוקוס גם כן ואני רוצה לטשטש אותו שיראה כמו שאר הרקע (חסר פוקוס..) תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 625 צפיות
-
-
הנורטון בודק כל קובץ שאני מעביר ממחיצה למחיצה לפעמים יש delay של כמה שניות עד שהקבצים ממשיכים לעבור (הוא מקפיץ חלון ושואל לאישור) איך אני מבטל את האופצייה הזו אני מעוניין שהוא יבדוק רק קבצים שניכנסים למשב בלבד כולל מיילים
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם יש תוכנה חופשית קלה וידידותית לסינון אתריים פורנוגרפיים עדיף בעברית בחינם. אם לא אז באנגלית בחינם. תודה
-
- 3 תגובות
- 625 צפיות
-
-
יש תוכנה באינטרנט שמזרזת את העלאה של התוכנות לזיכרון כאשר המחשב נדלק ב XP שכחתי את שמה , איך היא ניקראת ? מי שזוכר ...לוקח שעה למחשב להעלות את כל התוכנות ( אנטי וירוס , מסנג'ר וכו' ליד השעון ) תודה
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
שאני נכנס לתוכנה היא על מסך קטן,והעכבר והמקלדת פועלים וכאשר אני מגדיל את המסך העכבר והמקלדת לא עובדים. תודה לכל העוזרים אני חייב להגיש את הפרויקט בקרובבב
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמבצעת גיבויים אוטומאטיים לקבצים ותקיות בזמנים קבועים מראש. אני רוצה שהתוכנה לא תרוץ ברקע ותעשה גיבויים בזמן אמת, אלא שתרוץ במשימות מתוזמנות בזמן קבוע שאני אקבע (לדוגמה: כל יום בחצות), ותסנכרן קבצים מתקיות שהכנסתי לרשימת הניטור שלה למחיצות וספריות שנקבעו לגיבוי. ברשימת הניטור ניתן יהיה להכניס קבצים בודדים, תקיות בודדות, תקיות עם כל התת-תקיות, ומחיצות שלמות. בזמן ההפעלה התוכנה תעתיק ליעד שהוגדר כגיבוי קבצים ותקיות חדשים, וקבצים ותקיות ששונו. בנוסף לכך, התוכנה תסמן רשימה של קבצים ותקיות שקיימים בגיבוי ונמחקו מהמקור, ותשאל אותי האם אני מעוניין למחוק אותם (או שתשאיר אותם ברשימה ותאפשר לי למחוק אותם מאוחר יותר באופן ידני מהרשימה, באופן פרטני או מחיקה של הרשימה כ…
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-


