תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם לא מזמן קיבלנו בעבודה שדרוג ל OFFICE2003 PRO ומאז אני לא מצליח להגדיר שתמונות שמצורפות למייל לפתחו באופן מיידי בגוף המייל ( מיילים נכנסים בלבד ) הם מגיעים ככבצים וצריך לפתוח אותם ידינית אני בטוח שזה משהו מפגר שאני לא מוצא עזרתכם תודה
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
ב2 הייתה לי אפשרות לשנות את תצוגת האתר לצד השני, אם לדוגמא היה חלון טקטס שאפשר לכתוב בו משמאל לימין, הייתי לוחץ וזה היה משנה מימין לשמאל. הייתי עושה את זה באמצעות מקש ימני. בFF3 זה נעלם, איך עושים את זה?
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
אני מריץ מערכת עם שתי מסכים בתצורת DUAL VIEW הכל עובד סבבה ודופק כמו שעון רק שבסרטים שאני מנסה לפרוס על שתי המסכים במסך אחד רואים חצי מהסרט ובמסך השני רואים עוד חצי אבל כולו מושחר (כלומר לא רואים) שאני משחק עם החלון של הנגן בין המסכים התצוגה של הסרט עוברת לאיפה שנמצא רוב השטח של חלון התצוגה והשני מושחר באיזור שאמור להתנגן הסרט. יש למשהו פתרונות?
-
- 3 תגובות
- 626 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה הקיימת כבר כמה זמן. מדובר באופיס 2007 המותקן על ויסטה ביזנס בדומיין עם שרת SBS 2003 . לעיתים קרובות כאשר אני מנסה לשמור מסמכי אקסל על השרת מתקבלת שגיאה "unable to save" , אם אני שומר לוקאלית זה נשמר, הבעיה היא רנדומלית ובעבר זה היה קורה עם מסמכי word 2007. היום זה קורה עם excell 2007 . רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
עבדתי עם התוכנה הזו הרבה זמן ולפתע היא הפסיקה לעבוד. ניסיתי להתקין את התוכנה מחדש וזה לא עזר. הורדתי קובץ התקנה אחר (כי חשבתי שאולי הקובץ התקנה עצמו נדפק) וגם זה לא עזר. התקנתי את התוכנה על מחשב אחר וגם שם זה לא עבד. האם מישהו משתמש בתוכנה הזו ואצלו זה עובד?
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום , יש לי מצלמה דיגיטלית Olympus C-770 שמקודדת MPEG-4 אך לא יודע בדיוק מה המקודד שלה. יש לי כרטיס זיכרון של 1 G והייתי רוצה לנצל את המצלמה בתור DVD כלומר הייתי מעוניין להעביר סרטים למצלמה ולראות אותם בטלויזיה, ולכן אני זקוק לדעת איך מקודד הסרטים אצלי [לא מופיע באתר היצרן] אני זקוק לתוכנה שתגיד באיזה קידוד וכמובן שאשמח לקבל מוקדד שאוכל לקודד סרטים בפורמטים שונים לקידוד שלי . תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 626 צפיות
-
-
כשאני מדליק את המחשב אני מקבל את זה בזכרון '>http://www.2send.us/"] ואחרי שאני מפעיל תוכנה כלשהיא אז זה יורד ל 8 '>http://www.2send.us/"]
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
יש לי גרסה אחרונה ולפני האחרונה וכשאני מנגן סרטונים זה מראה כמה שניות את התמונה ואז זה נהייה שחור אם זה בדפדפן אינטרנט אז אני מזיז את הדף למטה ומחזיר וקצת משחק עם זה וזה עובד לכמה שניות ואז עוד פעם צריך להזיז מישהו יכול לפתור לי את הבעיה או לתת לי שם של חבילת קדקים אחרת ?
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
היי, כאשר אני מריץ את ה REGISTRY MECHANIC ומפעיל את המחשב מחדש, נראה שהיא מורידה את כל הרכיבים מ VISUAL.NET. זאת אומרת שכאשר אני פותח את TOOLBOX בתוך ה VISUAL.NET לא מופיע יותר כלום שם. כמו למשל פקד תיבת הטקסט וכדומה. יש למישהו אולי איזה פתרון? ( פתרון שיהיה מהיר ולא כרוך בהתקנת ה VISUAL.NET כי זה מתיש ) תודה.
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
בבקשה אני מחפש תוכנה שמשחזרת דברים שמחקתי אני מחקתי תמונות שאני צריך ואני לא יודע איך לשחזר בקשה תעזרו לי ??? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
מאיפה אני מוצא הורדה לקובץ ואיפה לשים אתזה?
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
שלום לכולם הבעיה שלי היא כזו: ייצרתי קובץ ICAL בגוגל כלנדר לחגים יהודיים וייבאתי את הקובץ למיקרוסופט אאוטלוק 2003 שברשותי. ברצוני לבטל את הייבוא הזה, כלומר למחוק בבת אחת את כל הארועים שהוכנסו למיקרוסופט אאוטלוק בעת ייבוא קובץ הICAL אני מודה מראש לכל עוזר.
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
היי ב-Media Player Classic יש אפשרות להזיז את התמונה, כך שאם רואים סרט במסך רחב - אפשר לקבוע שהתמונה עצמה תהיה צמודה לחלק התחתון של המסך, והשוליים (שעכשיו יהיו פס אחד כפול בגודל) יהיה למעלה. הבחירה נעשית ע"י View->Pan&Scan->Move up/down, או ע"י לחיצה על CTRL + מקשי החצים בצד. התוצאה - במקום שיהיו קצת שוליים ולמעלה וקצת שוליים למטה, יש "הרבה" (פעמיים) שוליים במעלה\למטה, ואז תמונה שצמודה לסוף המסך. מצורפת תמונה להדגמה. הבעיה היא, שאני לא משתמש ב-Media Player Classic... :-X אני משתמש בתוכנה ייעודית לק"ב (Meedio Essentials), ובכל מקרה האפשרות לא קיימת גם באף תוכנה אחרת שראיתי (כולל WMP הרגיל) חוץ מ-MediaPlayer Classic... משונה.. anyway, אני מחפש אפשרות כלשהי לשנות א…
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה עם המסנג'ר שברגע שמישהו מנסה לשלוח לי קובץ דרך התוכנה אני מקבל הודעת שגיאה בסגנון :"מסנג'ר חסם קבלת קובץ זה עקב אפשרות היותו לא בטוח" או משהו כזה.... אני עבד עם מסנג'ר 4.7 ופיירוול + אנטיוירוס נורטון 2005 האם יש למישהו רעיון איך אפשר לגרום למסנג'ר לקבל את הקבצים? תודה על העזרה....
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום לכולם,אני מחפש דרייבר ל- HP1315 ,חיפשתי ברשת וכל הלינקים נפלו,אם תוכלו לעזור לי ,ולמצוא לי אשמח,תודה !
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
שלום לכולם, הייתי רוצה לדעת איך אני יכול לקלוט דף HTML לתוך משתנה בעזרת פקודת ASP ( לא DOTNET ) תודה לעוזרים לירן.
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
זה מוגדר על הלחצן האמצעי ותמיד האתר יורד לי למטה או עולה למעלה...
-
- 4 תגובות
- 626 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם אני יכול להשתמש עם הנוד32 שיש לי מהמחשב הישן גם במחשב החדש על מערכת 64ביט או שאני צריך גרסה אחרת של הנוד?
-
- 3 תגובות
- 626 צפיות
-
-
התקנתי אופיס 2003 חדש לחלוטין והא מחפש קובץ בשם OUTLOOK.PST ואין לי כזה איך אני פותר את הבעיה!רשום לעשות ריאינסטול לקובץ !איך אני עושה את זה? כשאני לוחץ עזרה" הוא מחפש קובץ exchng.hlp
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
GHOST (התוכנה של הגיבויים) עושה לי בעיה... עד עכשיו כשרציתי לגבות נגיד את כונן C אז הייתי מפעיל את המחשב מחדש עם תיקליטון איתחול של ווינדוס 98, ואז מריץ דרך שם את הקובץ של ה GHOST שנמצא אצלי על המחשב בכונן D - זה עבד מצויין. פתאום עכשיו אני בא לעשות את זה, ויש בעיה - כשאני מריץ אץ ה GHOST, אז המסך עצמו של התוכנה עולה, אבל שם זה נתקע וכלום לא מגיב (אפילו התפריט של התוכנה לא עולה). אני רק יכול להגיד שהמנורה של ההארד-דיסק דולקת קבוע. מה אני צריך לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
יש לי את לוח האם p4vtb+ ואני צריך למצוא לו את הדרייברים בשביל כ.הקול, אני לא מצליח למצוא, ממש אודה לכל מי שיעזור לי להשיג את הדרייבר...
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אני מנסה לעלות קבצים של AVI והם לא עולים בתוכנה מה לעשות??
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום. יש לי סרט על המחשב ואני רוצה לערוך אותו... ז"א לחתוך קטע מסוים. אני לא מצליח לעשות את זה. ניסיתי ב: Movie Maker,Sound Forge 8.0,Video Edit Magic 4.3 הוא פשוט בא כגוש אחד ואי אפשר לחתוך. מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-


