תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי לפני כמה זמן תוכנת פקס, הסרתי אותה ומתברר שנשארה האפשרות להדפיס אליה בword ז"א, ללחיצת cntl-p מופיעה רשימת מדפסות שהתוכנה הזו נמצאת בהן. אני רוצה להעיף את זה. מישהו יודע איך?
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
בעקבות יציאת IE7 עם שיפורים משמעותיים לעומת IE6, וכאשר מוזילה מתווכנת להשיק את הגירסא הרשמית של FF2 . מה עדיף? משהו מתכוון לעבור מ FF ל IE או ההפך? אני נשאר עם FF לכל אורך הדרך 8)
-
- 5 תגובות
- 626 צפיות
-
-
אני מנסה לעתיק סרט אורגינל למחשב דרך התוכנות האלה Kingdia DVD Ripper Ahead DVD Ripper ואני לא מצליח יש לי את השגיאות האלה . http://Rar.Co.iL/files/Rar-1124210229.jpg http://Rar.Co.iL/files/Rar-1124210245.jpg http://Rar.Co.iL/files/Rar-1124210268.jpg
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
כשאני עושה בFF יצוא לBOOKMARKS ואז יבוא בIE אני רואה את כל העיברית משובשת, יש פתרון לבעיה?
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום. מישהו אולי מכיר תוכנה שיכולה לעשות סדר בכל הבלאגן של השירים במחשב. נגיד יש שירים ששמות שלהם רשומים מגעיל כזה ועם מסםרים לא קשורים וכל מיני דברים לא אסטטים בקיצור. אז חשבתי אולי יש תוכנה שיכולה לסדר את השמות של השירים...???? ואולי מישהו יכול גם להפנות אותי לעוד פורומים בנושא של מוזיקה...? תודה
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
החברה המוכשרים מthirteen23 החליטו לבנות קליינט מיוחד לטוייטר שנותן "חוויה" מיוחדת. http://www.thirteen23.com/experiences/desktop/blu/ קוראים לה blu והיא עובדת רק על ויסטה. למה? כי היא משתמשת ב WPF שזה API התצוגה החדש שמיקרוסופט בנתה עבור ויסטה ו .NET Windows Presentation Foundation. יש גם סרטון הדגמה ביוטוב מומלץ לראות בגרסת HD. מה שבאמת מעניין אותי פה זה השימוש בWPF. זה כלכך יפה יש להם עוד הדגמות של הטכנולוגיה על האתר ואפשר רק לקוות שעוד חברות יתמכו בזה. (גם המסנג'ר של yahoo משתמש בזה אבל אני לא משתמש ביאהו) עריכה: אפשר להתקין אותו על XP אם מתקינים .NET 3.5 SP1
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
אני מנסה להקליט ממצלמת וידאו (jvc gr-d33u) את התוכן למחשב היא מתחברת באמצעות firewire, הכל עובד ואני מצליח לשלוט על המצלמה מהמחשב (עצור\הפעל\קדימה\אחורה) אבל התמונה מסיבה כל שהיא לא מוכנה לעבור הכל בסדר כי לפני זה זה היה מחובר על המחשב הישן וזה הקליט, העברתי את זה לשלי וזה לא מוכן להציג ניסיתי את זה בשני תוכנות (windows movie maker, powerdirector) שתיהן נותנות את אותה תוצאה יש עוד לצייין שעל המחשב הישן יש xp ועל שלי ויסטה 64 אשמח אם מישהו שמכיר\יודע\ חושב שהוא יודע יעזור לי תודה מצורפת ההודעה שאני מקבל מpowerdirector [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום מחפש תוכנה או אפליקציה שיכולה להריץ טקסטים על שולחן העבודה . משהו בסגנון העידכונים של YNET (בצד ימין למעלה) , רק שלא יהייה WEB. תודה
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
חבר'ה איזה תוכנות מדביקות כתוביות לסרט? אני צריך את זה בשביל לראות סרט בדי.וי.די. תודה
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
חיפשתי תוכנה שתתן תצוגה כפולה אבל בחירה מבין 3 התקנים (שני מסכים וטלויזיה). מסתבר שה-CCC עושה את זה בצורה מעולה. תודה בכל אופן (:
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
חוץ מ cURL. תודה
-
- 4 תגובות
- 626 צפיות
-
-
זה רושם לי כל הזמן את ההודעה הזאתי איך אני מתקן C:\Documents and Settings\משפחת ראמן\שולחן העבודה\תיקייה
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
האם ניתן לגרום לתוכנה xplorer2 המשמת כסייר (מצויין) בווינדוס להוות הברירת מחדל שלי? ז"א כשאני לוחץ על תיקייה מסויימת התוכנה נפתחת לי אוטומטית עם אותו המיקום במקום החלונות הרגילים של וידנוס??
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש ב-MPC ובdirect vobsub בשביל הכתוביות. אבל הן מוופיעות לי על הסרט, אשמח לדעת איך ניתן לשים את הכתוביות בחלק התחתון (הסרטים הם בwidescreen) בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
לפני כמה זמן הורדתי קובץ מהאימיול, וכמובן שעם המזל שלי שהקובץ סיים להוריד והתחיל להעתיק את עצמו לדיסק קשיח הייתה הפסקת חשמל (זה היה לפני חודש+.. בתקופה של ההפסקות חשמל). קיצור כמובן שהקובץ נדפק כי הוא לא נכתב לדיסק עד הסוף, ככה שאי אפשר לפתוח אותו אבל בכל זאת הוא תופס לי מקום (מדובר בקובץ של 1.5 ג'יגה). שאני מנסה למחוק אותו אני מקבל את השגיאה שאי אפשר למחוק את הקובץ כי הוא בשימוש ע"י תוכנה אחרת. כנראה שהוא עדיין חושב שהאימיול משתמש בו (האימיול כמובן סגור שאני מנסה למחוק אותו). אז איך אני יכול להפטר מהקובץ הזה? אני יודע שיש תוכנות שמוחקות קבצים ב"אלימות", אבל אני לא מת עליהן.. יש פיתרון אחר?
-
- 5 תגובות
- 626 צפיות
-
-
היי! אני משתמש בתוכנת טריליאן ואיני יודע כיצד לשלוח עימה קבצים לכל מי שיכול לסייע לי בזה אודה לו מאוד! גירסא-v10 תודה!
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
אני צריך בדיקה לשתי לוגים בבקשה [attachment deleted by admin]
-
אנשים אני מחפש שנים key שעובד לגרסא הזו ואני לא מצליח לאתר .... הורדתי כמעט מכל אתר נורמלי ברשת. אם מישהו מכיר אחד כזה שבאמת באמת עובד מוזמן לתת לי כי אני צריך לבצע בדיקת וירוסים דחוף . :s05:
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
יש המון תוכנות שאמורות לעשות את זה, חלק לא עושה את זה כמו שצריך בכלל, חלק ניתן לעקוף בקלות וחלק בעיתיות ומסכנות את התוכן שבכונן\תיקיה... על מה אתם הכי ממליצים? (כמובן שקלות השימוש היא אחד הדברים הכי-הכי חשובים לדעתי)
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
בבקשה למבינים בלבד.... משום מה הכנסתי שם רגיסטר לא נכון בפעם הראשונה שהתקנתי את התוכנה והוא לא נותן לי לשנות אותה וכיוון שכך אינני יכול לבצע UPDATE לתוכנה... מחקתי הסרתי ועל ידי אשף החיפוש של ויסטה חיפשתי כל קובץ שיכול להיות קשור לכך והסרתי אותו ולאחר מכן התקנתי מחדש... העניין הוא שלאחר ההתקנה מחדש הוא מפעיל לי את זה עם הסיריאל כלומר הרגיסטר האחרון שהכנסתי מבלי אפשרות כלשהיא לשנות אותו.... יש לי סיריאל אחר שבדוק עובד.. אני רק צריך למצוא את הדרך לשנות אותו... אם יש כזאת... אשמח לעזרה!! תותחים סומך עליכם.....
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
יש לי את הנוד 32 איך אני עושה שאני מדליק את המחשב שהוא יעלה לבד בלי שאני יפעיל אותו אני רוצה שהוא יופע ליד השעון מה שאני עושה עכשיו זה אני לוחץ עליו ואז ניהיה הסמל ליד השעון...
-
- 3 תגובות
- 626 צפיות
-
-
^כותרת^ או איך אני גורם לו להוסיף לי את הקאברים לאלבומים? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
טוב.. יש לי בעיה מאוד מציקה, יש תיקייה שנמצאת על Read Only ואני רוצה להוציא ממנה את האופציה... ואני מוריד את הסימון של האפשרות אבל אחרי שאני לוחץ apply ו-ok ההגדרה חוזרת והיא עוד פעם על Read only איך אני מתקן את זה ?!?!
-
- 4 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה עם האימלים שלי. כל אימייל שאני מקבל מגיע עם סימני שאלה. אני משתמש ב Microsoft Office Outlook 2007 על Windows VISTA. ניסיתי לשנות בקידוד של הטקסט וזה לא הסתדר. מה אפשר לעשות? תודה.
-
- 5 תגובות
- 626 צפיות
-
-
יש לי מלא דיסקים ששיר ממשיך שיר, ובווינאמפ הוא מוסיף שנייה שקט בין שיר לשיר איך אני מבטל את זה? משנה את זה ל-0 ?? תודה
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-


