תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, פירמטתי את הווינדוס מחדש מקובץ IMAGE שיצרתי דיי מזמן וכבר יצא לי לעשות אותו דבר ולא קרתה לי הבעיה הזו. אני לא מצליח לראות סרטונים ביוטיוב וכו , וגם לא כל מיני פירסומות (למשל הפירסומת שמתחת ל"חדשות מחשבים" פה באתר מעל החיפוש מצד שמאל ..) בעיה מאוד מוזרה. ניסתי להתקין פלאש של אדובי עוד פעם אבל לא עזר.. אשמח לעזרה .. תודה רבה רבה מראש ! קבלו ביטול - הסתדרה הבעיה. התקנתי את Adobe Flash באופן ידני ולא דרך האקספלורר (כמו התקנת תוכנה רגילה) והכל הסתדר :]
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
עברתי למסך רחב, והתחלתי לעבוד עם 2 תוכניות במקביל (מירק ודפדפן). אוטומטית אני מעביר את העכבר ומתחיל לגלול, אבל כמובן שזה לא עובד. יש דרך לגרום לגלילה בחלון שמתחת לעכבר, ולא בחלון האקטיבי? (אני מניח ששיטה שתגרום לזה שברגע שעכבר שלי עובר חלון הוא הופך לאקטיבי תוציא אותי מדעתי, אבל אני מוכן לנסות גם את זה אם זה קיים ואפשרי.) תודה, גיא.
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
משום מה לפעמים (ככה סתם בלי שום סיבה) מקשי החיצים, HOME/END וPAGE UP/DOWN מפסיקים להגיב אצלי ורק איתחול של הFF מציל אצת המצב ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש, פרופיל חדש (ללא שום תוספות) אבל זה לא זה למישהו יש עוד רעיון לפני שאני זורק את השועל לקיבינימאט?
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום, אני שוקל לעבור לאופיס 2007, האם ידוע למישהו מה הם הדרישות של תוכנה זו מהמחשב על מנת שתעבוד כמו שצריך?
-
- 5 תגובות
- 627 צפיות
-
-
צריך המלמה לתוכנה חינמית ופשוטה ל"גזור" קטעים מסרט
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום, כנראה בקרוב אני אקנה מחשב חדש (או בשבועות הקרובים או שהוא ידחה בחודש לקראת ליבת הM2). מכיוון שזו פעם ראשונה שאני קונה מחשב ועושה את התהליכים לבד (הרכבה, התקנת מערכת הפעלה וכו..), אני צריך קצת עזרה מהפורום פה. אני רוצה לגבות ולהעביר למחשב החדש שאני לא מעביר עליו כלום מהמחשב הזה מבחינת חלקים כמה שיותר מהמידע הקיים. אם אפשר לגבות את כל כונן C זה יהיה משובח. בקשות: *הכול אני יודע איך לעשות בערך - תיאורטית מאוד, רציתי הסבר איך כדאי לעשות את זה (יש לי צורב דיוידי אם זה עוזר). גם קישור למדריך שמישהו הכין יהיה טוב. (כמו המדריכים הנפלאים של התקנת וינדוס והרכבת מחשב). *יש לי גם שאלה, נגיד אני מגבה ומעביר, אני יכול להגיע למצב שאני לא צריך להתקין מחדש את BF ולהכנס שוב למשתמשים …
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום, אני צריך תוכנה לשינוי פורמט של הכונן מ-NTFS ל-FAT32, מישהו מכיר תוכנה לשינוי בפורמט?
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
האם טוב להתקין המחשב כמה תוכנות ריגול? כי שמעתי שתמיד כל תוכנה מזהה משהו שהשנייה לא מזהה האם זה נכון? האם זה יפריע למחשב?יאט אותו?או יצור בעיות?
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
יש לי כמות של תמונות ואני רוצה להקטין אותם עלמנת להעלותן,יש אישזהי תוכנה שיכולה להקטין יותר מתמונה אחת בו זמנית ? אה ועוד משהו,אני מחפש אתר חינמי להעלות כמות גדולה של תמונות,ככה לעשות לי אלבום שאותו אוכל לשלוח,מישהו מכיר ?
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
אני זוכר שיש איה שמזהו בסגנון Pisa אבל לא מצאתי..
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה מוזרה ב firefox. כאשר אני נכנס לפורום כלשהו, אני לא מחובר אוטומטית, אלא כל פעם צריך להתחבר מחדש. לדוגמא- באתר הזה, כאשר אני נכנס לפורום, אני לא מחובר כ elyaz, אלא כאורח, ואני צריך להתחבר כל פעם מחדש. השם משתמש שלי והסיסמא כבר נמצאים בשדות שלהם. זה קורה לי בכל פורום בכל אתר. עברתי על כל ההגדרות ולא מצאתי דרך לסדר את זה. מישהו יודע מה עושים? תודה
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום ותודה לעוזרים לאחרונה שמתי לב שנגמר לי המקום בהארד דיסק, ורציתי למחוק דברים, כשהגעתי לאחד הסרטים שרציתי למחוק (הסרט MKV) הופיעה ההודעה הזאת: //cannot delete this file: It is being used by another person or program. Close any program that might be using the file and try again.// עכשיו אני לא טיפש (אני מקווה), וקראתי את מה שכתוב אבל אין שום תכנה שעולה לי בראש שמשתמשת בזה, ואפחד לא פרץ לי למחשב למיטב ידיעתי. אני לא יודע אם זה קשור אבל יש לי כמה דברים שמטפלים בפורמט הזה: Matroska shell extension Matroska pack תודה תודה תודה למי שיעזור.... אני ממש חייב למחוק קבצים כאלה, זה שוקל המון וכולם לא רוצים להימחק... :s05:
-
- 4 תגובות
- 627 צפיות
-
-
תמיד כשאני פוותח את התוכנה היא סורקת משהו בהתחלה עד שהיא מגיעה למשהו שכתוב S.M.A.R.T ואז אי אפשר לעשות כלום חוץ מלהזיז את העכבר! ואחריי כמה שניות הכל נתקע לגמריי! כולל העכבר! וחייב לעשות ריסט! מה הבעיה פה? איך אני מסדר את זה
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום. הורדתי את GTA2 מהאתר NANA במחשב של אחי, עכשיו הוא סגר את המחשב אחרי ההורדה ולא התקין אותה, אבל מה שבטוח היא שההורדה הסתיימה בהצלחה אני פשוט לא יודע איפה :s05: , יש איזה שהיא דרך להכנס אולי לתיקה ששם אני מוריד את כל הקבצים אני משתמש בדפדפם IE 6 ואם יש דרך לראות את כל הקבצים שהורדתי מהאינטרנט ולמצוא את הקובץ ללא בעיה, אז בבקשה תנסו להסביר לי זה די דחוף אני רוצה לשחק ברשת עם אחי מחר אני לא יכול להוריד את זה מחדש.. איך אני מוצא את הקובץ כבר ניסיתי חפש בכוננים הקשיחים זה לא עזר תודה מראש לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 627 צפיות
-
-
עם אני לא טועה יש תוכנה שקוראים לה פרטישן מ'גיק? אבל אני לא מוצא אותה
-
- 5 תגובות
- 627 צפיות
-
-
יש לי 2 הראדיסקים במחשב אחד לא חילקתי אותו לכלום. השני חילקתי אותו ל3 כוננים בינהם SYSTEM. גודל הHD הוא 250GB. חילקתי שכונן C (system יהיה 48 גי'גה, ונשארים האחריןם כל אחד ו9192 נגמר לי המקום בכונן C, שןם אני מתקין משחקים ותוכנות עבודות תמונות וכו'. אני רוצה לקחת מ2 הכוננים מקום ולהוסיף לכונן C, או מכונן אחד. איך עושים את זה בתוכנה? או שכדאי לי ליצור כונן רביעי מהHD הזה ולעשות ממנו רק התקנות של משחקים? או שלא כדאי ופשוט להוסיף לC? תציעו לי,אבל גם את הדרך לעשות זאת בתוכנה. Norton Partition Magic תודה
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
עכשיו הבעיה הרצינית התעוררה: אפילו הדיסק המקורי של המשחק לא פועל! כשאני מכניס אותו ומשחק, הוא רושם: Cannot Read A: בטל ביטול מה לעזאזל הבעיה הזאת?! לפי דעתי, כשמפעילים את המשחק מהמחשב הוא מחפש בכל הכוננים את המשחק, החל מA: ועד לD: וE:.. ייתכן דבר כזה? תודה
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנההDRIVER CLEANER גירסה 3 ואין לי מושג איך משתמשים בה אני רוצה למחוק את הדרייברים של הכ. מסך שלי.. ולהתקין 5.8 בקיצור נכנסתי ואני רואה כמה אפשרויות של ATI משהו מוכן לומר לי מה בדיוק למחוק ולמה הוא לא רושם את הפרטים?! הוא רושם DETAILS אני לוחץ על לשונית ATI והוא לא מראה כלום! לא משנה יותר חשוב המדריך של המחיקת הדריברים.. תודה ביי
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אני מתכוון שיש להם אפשרות של real time protection ואני רציך בעיקרון לmalware כי כבר פעם רביעית שאני מפרט בגלל איזה וירוס או malware (וירוס לא נראה לי כי אני משתמש בNOD32 עם הגדרות מתקדמות) אבל אני לא לוקח שוב סיכון.... בכל מקרה אני כרגע משתמש ב Firewall - Zonealarm בכוונה כי נמאס לי מSYGATE ואין משהו יותר טוב מZA בנתיים.... Antivirus - NOD32 + extra settings malware\spyware - spy sweeper, microsoft antispyware,Spyware Doctor + the build in ZA בנוסף אני גם צריך תוכנות לREGISTERY ואני משתמש בRegistry Mechanic האם יש לכם עוד המלצות... או כל דבר אחר ...
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום חפשתי בחיפוש ההודעות ישנות ואי אפשר להשתמש בהם. טוב אז ככה נמאס לי מנורטון{ 2005} שקיבלתי יחד עם הלוח אם, הנורטון מעקב את המחשב בזמן ההדלקה, המחשב כאילו נתקע ורק לאחר 2 דקות הוא מסתדר, אני מחפש תוכנת אנטיוירוס חינמית יעילה שתחליף את הנורטון. תודה
-
- 5 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אני עומד לרכוש כונן קשיח חיצוני ואין לי תוכנה לגיבוי המחשב. אשמח להמלצות. אפשרות גם לתוכנות לא חינמיות. תודה מראש. .swg
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום יש לי כמה שאלות לגבי הדפדפן הזה היום עברתי אליו אחרי אינטרנט אקספלורר הגרוע הזה ויש לי כמה שאלות 1.איך מעבירים את פס הגלילה מצד ימין לצד שמאל 2.למה שאני פותח מהמועדפים אתר אז הוא נפתח לי על האתר הקיים ולא בכרטיסיה חדשה 3.האם יש איזה כפתור של מועדפים כמו באקספלורר 7 שאני יוכל לפתוח כמה אתרים במקום כל רגע ללחוץ למעלה על BOOKMARKS וכו' 4.האם יש איזה אפשרות שכל פעם שאני סוגר את הדפדפן הוא ישאל אותי אם אני רוצה שהוא יפתח את אותם כרטיסיות אתרים בפעם הבאה 5.ולמה בפורומים כשכותבים לאורך אני לא רואה את מה שכתוב רואים רק חצי אין פס גלילה כזה למטה שמאפשר לנוע בין צד לצד אני משתמש בגירסה 2.0.0.2 עם תוסף Tab browser Preferences
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום, יש לי דרייבר שבו יש גם Norton Internet Security, בלוחות האם החדשים בעיקר מקבלים את זה עם הדרייבר, רציתי לדעת אם ה-NIS יכול להיות לי לכל הזמן?, כי ככה חשבתי עד שזה אמר לי שאני צריך להירשם (זאת אומרת להשים CD-KEY)
-
- 3 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום! כיום אני משתמש ב-firewall של WinXP - SP2 + כל העדכונים של מיקרוסופט ואנטי-וירוס של "avast!". רציתי להתייעץ עמכם אילו תוכנות פיירוול ואנטי-וירוס כדאי להתקין? האם כדאי להחליף? שמעתי ש-Kaspersky ממש אנטי-וירוס חייתי, אבל לא ממש התקנתי אותו - האם הוא "חופר בשכל" הרבה? אילו טובים עוד יש? האם כדאי להתקין שפיירוול שונה? אני זקוק למשהו חינמי, לא כבד ושיעשה את העבודה בשקט וביעילות! מפרט: P-4 2.6GHz HT 512MB DDR 400MHz WD 160GB 7200RPM 8MB cache תודה רבה לכל עוזר!
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
ניסיתי והצלחתי להעביר 25 MB. האם וכמה ניתן יותר?
-
- 3 תגובות
- 626 צפיות
-


