עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם אולי מישהו נפגש עם הבעיה הזאת כבר קודם יש לי כאן מחשב עם ויסטה 32 ומכאן שאני לא יכול לעשות פעולה מסויימת חשובה שהיא הסרה מוחלטת של הדפדפנים. המחשב מצוייד ב ESET SMART SECURITY חוקי ומעודכן. עכשיו הבעיה היא כזאת היה וירוס שהצלחתי להסיר אך כנראה לא במלואו או במלואו אך הוא השאיר הגדרות מעצבנות במערכת שאין לי מושג איך לתקן אותן. ועכשיו לעניין ה IE לא תמיד מגיע לאן שהוא צריך להגיע לפעמים הוא נותן הודעת שגיאה של INSECURE BROWSING ERROR, לפעמים הוא לוקח אותי למקומות לא ברורים ולפעמים הוא עובד תקין. הדברים שנעשו עד עכשיו על מנת לתקן את הבעיה בוצע ריסט לדפדפן, הותקן FIREFOX מהגירסא האחרונה אך הוא מתרסק ישר ב STARTUP כל הזמן (כך שזה לא עוזר כנראה הוירוס דאג לזה), בוצעה …

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  2. Started by snop,

    שלום ! שאני מנסה להתקין את האופיס XP במחשב (התקנה מלאה, חלקית ומותאמת את כולם ניסיתי) אז זה נתקע כל פעם במשהו אחר... בקבצים כמו FM20.DLL... ו-BATANG.TTF ואני הורדתי אותם למחשב אבל זה לא עוזר !!! מישהו יכול לעזור לי כאילו מה הבעיה עם האופיס הדפוק הזה ? עם אותו דיסק התקנתי במחשב הישן שלי ובלי בעיה בכלל... תודה רבה על העזרה :'(

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  3. Started by Chymes,

    אני מבקש שתתנו לי קישור לתוכנה הכי פשוטה ובסיסית שיש. מומלץ בעברית. היא מיועדת לנגד.

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  4. התקנתי ויסטה 64ביט ואאוטלוק 2007 כאשר באתי לבחור ערכת נושא/נייר מכתבים גיליתי להפתעתי כי אאוטלוק מראה כי לא מותקנות ערכות נושא. תציצו בקובץ המצורף ותראו שיש ערכות נושא בספרייה. Common Files\Microsoft Shared\Stationery מה הבעיה? ניסיתי התקנה חוזרת על מנת לבחור ערכות נושא אבל לא מצאתי. כיצד אני גורם לאאוטלוק לראות את ערכות הנושא או כיצד אני מאפשר בחירת ערכת נושא? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  5. כל מיני חברים ואנשים מהמשפחה כל הזמן שולחים לי כל מיני תמונות וסרטונים באיימיל אבל אני לא יכול לפתוח אותם שאני לוחץ על הסיכה זה בצבע אפור ואי אפשר ללחוץ על זה ואם אני לוחץ על ההודעה פעמיים אז זה כותב לי משהו כזה: "OE הסיר את הגישה למסמכים בדואר שלך שאנים בטוחים" מישהו יודע למה זה?

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  6. Started by IG,

    זה אמור להיות קובץ מוסיקה, אבל אין לי מושג איזה תוכנה או פלאג לווינאמפ שינגנו אותו... עזרה? תודה

    • 6 תגובות
    • 628 צפיות
  7. Started by GWeizman,

    עברתי למסך רחב, והתחלתי לעבוד עם 2 תוכניות במקביל (מירק ודפדפן). אוטומטית אני מעביר את העכבר ומתחיל לגלול, אבל כמובן שזה לא עובד. יש דרך לגרום לגלילה בחלון שמתחת לעכבר, ולא בחלון האקטיבי? (אני מניח ששיטה שתגרום לזה שברגע שעכבר שלי עובר חלון הוא הופך לאקטיבי תוציא אותי מדעתי, אבל אני מוכן לנסות גם את זה אם זה קיים ואפשרי.) תודה, גיא.

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  8. Started by FatallChill,

    איך מוסיפים תרגום לסרטים שאני צורב לDVD ? איזו תוכנה?

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  9. Started by MasterOr,

    הגיוני שאם המפרט שלי הוא: Intel P4 2.6C Asus P4P800 Radeon 9600 Dual DDR 2x256 400MHz Maxtor 80GB 7200RPM אני מקבל ב3DMark03 רק 2717 נק ?

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  10. הוינדוס מדיה פלייר לא עובד לי לא יודע למה זה רושם שיש שגיאה פנימית בישום........ שאלתי פה כמה פעמים איךמסדרים ו לא ענו לי והיתיאשתי........ מישהו יכול לתת לי בבקשה תוכנה אחרת שאני יוכל להישתמש איתה במקום הוינדוס מדיה פלייר...?(שהיא גם תוכל להראות לי דברים באינטרנט כי תוכנות כמו וינאפוכל אלה לא מראה באינטרנט)..........

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  11. Started by Maksim88,

    לדוגמא עשיתי 3 משוואות של חיבור ב3 שורות רצופות. המיספרים שיוצאים לצורך העניין הם 19 , 7 , 14. איך אני עושה שהתוכנה תסדר לפי הסדר מהגדול לקטן את כל השורה לפי מספרי התוצאה ? זה מאוד דחוף לי ! תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  12. שלום העברתי מיני-דיוי למחשב בעזרת ה-windows movie maker ויש בעיה כנסו להסבר עכשיו אני צריך להעביר את זה ל-divx ולפי מה שאני רואה זה נישמר כ-asf אין לי מושג איך אני מקודד את זה לדיווקס בבקשה עיזרו לי... ניסיתי וירטואל דאב והוא רושם לי שגיאה כשאני מנסה לפתוח את הקבצים האלה... :s05:

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  13. Started by omer-m,

    שלום, אני שוקל לעבור לאופיס 2007, האם ידוע למישהו מה הם הדרישות של תוכנה זו מהמחשב על מנת שתעבוד כמו שצריך?

    • 5 תגובות
    • 628 צפיות
  14. Started by koby058,

    http://www.inoviatele.com/Products_Hi/HiBFOCuS_312+.asp יש לי את המודם הזה האם הוא נחשב ראוטר ומאט לי את מהירות ההורדה? כל סוגי האימיול מורידים לי לאט מאוד אני לא מצליח לפתור את זה? יש לי xp+sp2

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  15. Started by fish123,

    אני פרמטתי את המחשב וההסטוריה של הICQ נמחקה...יש דרך עם תוכנה לשחזר?

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  16. יש לי הרבה קבצי FLV (קבצי וידיאו מסוג FLESH שהורדתי ברובם מ-youtube ) אני צריך לסדר אותם ולתת להם שמות ולדחוס לפורמט mpeg4 מסוג xvid \ divx שלא לוקח הרבה מקום ושניתן לניגון באמצעות media player . אני זקוק לתוכנה אחת שמאפשרת לי לבחור תיקייה שלמה שמכילה עשרות קבצי FLV שכאלו ולהפוך אותם לקבציי avi mpeg4 .(או לחילופין לסמן אותם באמצעות העכבר בחלון בחירה ואז לבחור בקליק ימני על העכבר על הפקודה של ההמרה ) תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  17. Started by Alex89,

    אני יודע שהייתה פעם תוכנה שיכולה להראות לי מי מהחברים שלי חסם אותי. אני צריך תוכנה כזאת לאיסי ולמסנג'ר איך קוראים להן?

    • 6 תגובות
    • 628 צפיות
  18. עשיתי פירמוט למחשב התקנתי ווינדוס xp sp2 הורדתי את הדריבר של הכרטיס מסך שהוא x1950pro מאתר הרשמי של ati מה הבעיה יכולה להיות

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  19. Started by Shadowman,

    אני משתמש בדפדפן myie2 למי שמכיר, ויש לו אופציה לריבוי טאבים+ כפתור למטה שכשהו לחוץ כל לינק נפתח בטאב חדש. יש כזה כפתור בפיירפוקס?

    • 5 תגובות
    • 628 צפיות
  20. Started by פארקר28,

    הורדתי סרט וכאשר אני נכנס לתיקיה בה הסרט נמצא אני מקבל הודעת שגיעה..."explorer.exe נתקל בבעיה ועליו להיסגר..." כאשר אני מנסה לפתוח את קובץ הסרט אני מקבל הודעת שגיעה... "mplayer.exe נתקל בבעיה ועליו להיסגר..." מה עושים כדי שהקובץ יפעל? האם צריך להוריד איזשהו קידוד? תודה מראש על העזרה

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  21. Started by llime,

    לאחר פירמוט והתקנה מחדש של וינדוס,המון אתרים מופיעים לי בצורה מקושקשת עם JAVA של SUN.זאת תופעה שאני מכיר ממזמן. לאחר התקנת JAVA VM של מיקרוסופט,התמונה הופכת לנקיה וצלולה-צירפתי שתי תמונות כדי להראות את ההבדל. אה-מה,קודם-כל JVM עובדת רק עם אקספלורר ומעטפותיו.פיירפוקס ממשיך להציג את אותם אתרים בצורה מקושקשת. בעיה נוספת,ישנם אתרים אשר לא עובדים עם JVM וכאשר היא מותקנת,הם לא מציגים תמונה כלל גם עם ג'אוה של SUN.ה JVM שמותקן במחשב מנטרל בהם גם את האפשרות להשתמש בג'אוה של SUN עם כל דפדפן שהוא. ועכשיו מה ש"מוזר"..... לפני הפרמוט מצאתי מדריך מפורט להסרה של JVM לחלוטין מהמחשב בצורה דומה למדריך הזה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=71&msgid=35252048 (א…

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  22. Started by DannyBoy1904,

    תמיד כשאני פוותח את התוכנה היא סורקת משהו בהתחלה עד שהיא מגיעה למשהו שכתוב S.M.A.R.T ואז אי אפשר לעשות כלום חוץ מלהזיז את העכבר! ואחריי כמה שניות הכל נתקע לגמריי! כולל העכבר! וחייב לעשות ריסט! מה הבעיה פה? איך אני מסדר את זה

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  23. הכוונה היא להפעיל סרט וידאו באינטרנט ובאמצעות התוכנה להקליט רק את הסאונד ממנו ובעצם להפוך את זה לקובץ MP3 .. תודה לעוזרים..

    • 8 תגובות
    • 628 צפיות
  24. Started by SHAY951,

    כשאני מנסה להתקין הוא מציג לי את ההודעה הבאה: אחרי ההודעה הפסקתי את ההתקנה כמובן ולא המשכתי. השאלה שלי היא מה ההודעה הזאת אומרת בדיוק (אני מבין אנגלית, אבל לא את כל המונחים שהוזכרו שם), ואם אני יכול להתעלם ממנה ולהמשיך.

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  25. Started by Dubek,

    שלום. אני מחפש דרך לסנכרן באופן אוטומטי בין תוכנות Outlook שנמצאות על מספר מחשבים. מישהו יודע איך ניתן לעשות זאת?

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות

דיונים חדשים בפורומים