תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הגיוני שאם המפרט שלי הוא: Intel P4 2.6C Asus P4P800 Radeon 9600 Dual DDR 2x256 400MHz Maxtor 80GB 7200RPM אני מקבל ב3DMark03 רק 2717 נק ?
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
הוינדוס מדיה פלייר לא עובד לי לא יודע למה זה רושם שיש שגיאה פנימית בישום........ שאלתי פה כמה פעמים איךמסדרים ו לא ענו לי והיתיאשתי........ מישהו יכול לתת לי בבקשה תוכנה אחרת שאני יוכל להישתמש איתה במקום הוינדוס מדיה פלייר...?(שהיא גם תוכל להראות לי דברים באינטרנט כי תוכנות כמו וינאפוכל אלה לא מראה באינטרנט)..........
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
לדוגמא עשיתי 3 משוואות של חיבור ב3 שורות רצופות. המיספרים שיוצאים לצורך העניין הם 19 , 7 , 14. איך אני עושה שהתוכנה תסדר לפי הסדר מהגדול לקטן את כל השורה לפי מספרי התוצאה ? זה מאוד דחוף לי ! תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום העברתי מיני-דיוי למחשב בעזרת ה-windows movie maker ויש בעיה כנסו להסבר עכשיו אני צריך להעביר את זה ל-divx ולפי מה שאני רואה זה נישמר כ-asf אין לי מושג איך אני מקודד את זה לדיווקס בבקשה עיזרו לי... ניסיתי וירטואל דאב והוא רושם לי שגיאה כשאני מנסה לפתוח את הקבצים האלה... :s05:
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
http://www.inoviatele.com/Products_Hi/HiBFOCuS_312+.asp יש לי את המודם הזה האם הוא נחשב ראוטר ומאט לי את מהירות ההורדה? כל סוגי האימיול מורידים לי לאט מאוד אני לא מצליח לפתור את זה? יש לי xp+sp2
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני פרמטתי את המחשב וההסטוריה של הICQ נמחקה...יש דרך עם תוכנה לשחזר?
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
יש לי הרבה קבצי FLV (קבצי וידיאו מסוג FLESH שהורדתי ברובם מ-youtube ) אני צריך לסדר אותם ולתת להם שמות ולדחוס לפורמט mpeg4 מסוג xvid \ divx שלא לוקח הרבה מקום ושניתן לניגון באמצעות media player . אני זקוק לתוכנה אחת שמאפשרת לי לבחור תיקייה שלמה שמכילה עשרות קבצי FLV שכאלו ולהפוך אותם לקבציי avi mpeg4 .(או לחילופין לסמן אותם באמצעות העכבר בחלון בחירה ואז לבחור בקליק ימני על העכבר על הפקודה של ההמרה ) תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני יודע שהייתה פעם תוכנה שיכולה להראות לי מי מהחברים שלי חסם אותי. אני צריך תוכנה כזאת לאיסי ולמסנג'ר איך קוראים להן?
-
- 6 תגובות
- 628 צפיות
-
-
עשיתי פירמוט למחשב התקנתי ווינדוס xp sp2 הורדתי את הדריבר של הכרטיס מסך שהוא x1950pro מאתר הרשמי של ati מה הבעיה יכולה להיות
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני משתמש בדפדפן myie2 למי שמכיר, ויש לו אופציה לריבוי טאבים+ כפתור למטה שכשהו לחוץ כל לינק נפתח בטאב חדש. יש כזה כפתור בפיירפוקס?
-
- 5 תגובות
- 628 צפיות
-
-
הורדתי סרט וכאשר אני נכנס לתיקיה בה הסרט נמצא אני מקבל הודעת שגיעה..."explorer.exe נתקל בבעיה ועליו להיסגר..." כאשר אני מנסה לפתוח את קובץ הסרט אני מקבל הודעת שגיעה... "mplayer.exe נתקל בבעיה ועליו להיסגר..." מה עושים כדי שהקובץ יפעל? האם צריך להוריד איזשהו קידוד? תודה מראש על העזרה
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
לאחר פירמוט והתקנה מחדש של וינדוס,המון אתרים מופיעים לי בצורה מקושקשת עם JAVA של SUN.זאת תופעה שאני מכיר ממזמן. לאחר התקנת JAVA VM של מיקרוסופט,התמונה הופכת לנקיה וצלולה-צירפתי שתי תמונות כדי להראות את ההבדל. אה-מה,קודם-כל JVM עובדת רק עם אקספלורר ומעטפותיו.פיירפוקס ממשיך להציג את אותם אתרים בצורה מקושקשת. בעיה נוספת,ישנם אתרים אשר לא עובדים עם JVM וכאשר היא מותקנת,הם לא מציגים תמונה כלל גם עם ג'אוה של SUN.ה JVM שמותקן במחשב מנטרל בהם גם את האפשרות להשתמש בג'אוה של SUN עם כל דפדפן שהוא. ועכשיו מה ש"מוזר"..... לפני הפרמוט מצאתי מדריך מפורט להסרה של JVM לחלוטין מהמחשב בצורה דומה למדריך הזה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=71&msgid=35252048 (א…
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
הכוונה היא להפעיל סרט וידאו באינטרנט ובאמצעות התוכנה להקליט רק את הסאונד ממנו ובעצם להפוך את זה לקובץ MP3 .. תודה לעוזרים..
-
- 8 תגובות
- 628 צפיות
-
-
כשאני מנסה להתקין הוא מציג לי את ההודעה הבאה: אחרי ההודעה הפסקתי את ההתקנה כמובן ולא המשכתי. השאלה שלי היא מה ההודעה הזאת אומרת בדיוק (אני מבין אנגלית, אבל לא את כל המונחים שהוזכרו שם), ואם אני יכול להתעלם ממנה ולהמשיך.
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש דרך לסנכרן באופן אוטומטי בין תוכנות Outlook שנמצאות על מספר מחשבים. מישהו יודע איך ניתן לעשות זאת?
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
מה קורה אנשים !!!! אני מחפש תוכנה שתאפשר רק ע"י הכנסת סיסמה פתיחת תיקייה או קובץ . התיקיות יושבות על דיסק קשיח נייד ככה שהתוכנה לא יכולה להיות מבוססת על המחשב . לא משנה לאיזה מחשב אני מחבר את הדיסק , אני רוצה שרק ע"י סיסמה יהיה ניתן לפתוח את התיקיות .
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
היום התקנתי את ה-windows mce 2005 והכל היה קשורה אבל מתי שרציתי לנגן dvd ב- media center הוא רשם שיש בעיה , ואז נזכרתי שאמרו שצריך להתקין תוכנה חיצונית ואז זה יעבוד. התנקתי תחילה את ה- windvd וניסיתי . כשהרצתי את הסרט ב- windvd זה עבד אבל מתי שניסיתי להריץ ב media center זה לא עבד. ניסיתי את אותו דבר גם על - nvidia pure video dvd , power dvd , k-lite Mega codac pack כל אלה הצליחו(חוץ מאשר nvidia pure video) להריץ את הסרט בתוכנה שלהם אבל ב - media center לא הצליחו. אותה בעיה קיימת גם לשאר קטעי וידאו ולא רק dvd מה שכן יש סאונד , רק תמונה אין...כלומר הסרט כן רץ. מישהו מכיר את הבעיה ? איך יכול להיות שאני מצליח להריץ ב- media player אבל ב- media center לא ....
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום כאשר אני פותח מיילים מתקבלת ההודעה המצורפת אשמח לשמוע הצעות... [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
היי יש לי קובץ אימג' בגודל 7+ ג'יגה , אני לא מצליח לטעון אותו עם דאמון טולס, האם צריך מיוחד מכיוון שהוא DVD-9?
-
- 5 תגובות
- 628 צפיות
-
-
מותקנים לי במחשב 2 דיסקים קשיחים בממשק SATA. (אני עובד עם XP PRO). לא מותקנים לי דרייברים של SATA. אני צריך להתקין? מה זה נותן? מוסיף ביצועים?תודה.
-
- 5 תגובות
- 628 צפיות
-
-
הQUICK TIME תמיד נתקעת לי כשאני רואה סרטונים ברשת.. מבקש שם לתוכנה שתפעיל לי סרטונים מהרשת ושתהיה יציבה ולא תתרסק כל הזמן. תודה
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
שלום לכולם אני עובד בחברה גדולה במרכז הארץ,ברשותנו 10 עמדות טרמינל המחוברות לשרת server2019,+sqlהמעבר בוצע לפני שבועיים בגלל הפסקת התמיכה של מיקרוסופט בשרתי 2008,מאז אנחנו מתמודדים עם בעיה של ״מסכים שחורים״ בזמן שחשבשבת שולפת מסמכים או מבצעת פעולות מהdata base,הדפסות איטיות,קישור של השרת עם יציאות com בlocal אני נמצא בקשר עם מפתחי התוכנה ועושה רושם שאנחנו מגיעים למבוי סתום,למישהו יש רעיונות יצירתיים לבעיה כזאת?האם העלאת משאבים יכולים לפתור בעיה כזאת?
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי מחשב שמחובר למערכת קולנוע ביתי בסלון. כשאני יושב ללמוד או לאכול או משהו בחדר אחר ועדיין שומע מוסיקה, אין בעיה לשלוט על הווליום עם השלט של הרסיבר, אבל להעביר שיר קדימה/אחורה וכו' אי אפשר. יש לי מחשב בכל חדר, אפילו בשולחן אוכל יש נייד בד"כ... מישהו מכיר איזו תוכנה שאני אוכל להתקין על כל מחשב ברשת וככה להריץ שירים קדימה? ה-Remote Desktop לא מתאים מפני שהוא מנתב את הסאונד חזרה אליי למחשב, כשתמחברים אז הוא עושה Log off ליוזר המקומי במחשב עם המוסיקה... רעיונות מישהו?
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
היי לכולם, אבא שלי מדי פעם משתמש באיסיקיו שלי, אני לא יודעת מה לחץ או מה עשה בהיעדרי אך כרגע רשימת האיסיקיו שלי ריקה... בהתחלה הבעיה הייתה רק על הגרסה החדשה, כשהעלתי את 2003b רשימה ישנה שלי עלתה אך עדיין הייתה (בערך חצי ממה שהיה לי אתמול). אך לצערי החלטתי לעשות ניסויים, ושוב מחקתי אותה ושמתי את גרסת ה- 4.0 לייט לבדוק אולי גם היא תעלה לי חלק. הפואנטה- נשארתי בשתי הגרסאות כרגא בלי אף אחד ברשימה שלי... אני אובדת עצות מדוע זה יכל לקראת? והאם אני יכולה לשחזר את הרשימה שלי? :-[
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
יש לי שיר שאני רוצה לחתוך את ה40 שניות האחרונות ממנו אם אתם מכירים תוכנה כזאת אני ישמח. גם אם אפשר שיהיה תוכנה קלילה ולא אחת ששוקלת 500 מגה. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-


